Inderdaad een hele hoop Thaise balonnen en satelieten dit jaar, als die topics zo lees.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:00 schreef oxylus11 het volgende:
Veel Ufo's gesignaleerd in nederland afgelopen jaar. http://www.ufoplaza.nl/viewforum.php?f=2
Meldt hier al je waargebeurde 100% echte UFosightings![]()
http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=UfoReport&file=form
Fascinerend dat er in Nederland mensen zijn die zich hier serieus mee bezighouden.
Een Iridium satteliet was dat. En die worden idd vaak voor ufo aangekekenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:24 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Inderdaad een hele hoop Thaise balonnen en satelieten dit jaar, als die topics zo lees.![]()
Toch vind ik het niet zo gek hoor dat er dergelijk forums zijn voor mensen die willen weten wat ze gezien hebben.
Ik heb zelf ook wel eens op Internet zitten zoeken naar iets dat ik gezien had. Niet dat ik dacht dat het aliens waren, maar ik vond het wel grappig om uit te zoek wat het was. 't Bleek trouwens een roterende sateliet te zijn geweest die met een vaste regelmaat zonlicht reflecteerde. Het aantal 'sightings' van exact hetzelfde fenomeen van mensen die er heilig van overtuigd waren dat ze aliens hadden gezien was trouwens ook wel hilarisch![]()
iddquote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als je het niet weet dan is het toch een Unidentified Flying Object , wat lul je nou?
Ja die foto's dat kan meestal vanalles zijn. Vooral die 'mysterieuze lichtbollen'.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef TLC het volgende:
Het valt me op dat als er een ufo gezien wordt er altijd "toevallig" een camera in de buurt is om het vast te leggen en dan zijn de beelden nog onduidelijk ook
Mensen die (onverklaarbare) waarnemingen in deze complexe wereld en het complexe universum versimpelen met slechts één voorbeeld en daarmee het hele fenomeen belachelijk maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef Gupje het volgende:
Mensen die denken een Ufo gezien te hebben![]()
UFO gefotografeerd bij Pijnacker?
wat ben jij dom zeg..... Zeker geen idee waar UFO voor staat? Pauperquote:Op woensdag 22 april 2009 14:13 schreef Gupje het volgende:
Mensen die denken een Ufo gezien te hebben![]()
UFO gefotografeerd bij Pijnacker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |