Daar heb je wel een goed punt ja. Ik gebruik hem ook niet zo heel vaak... Des te harder komen die kosten aan eigenlijk nu ik erover nadenkquote:
want remmen die slijten bij een goede auto niet...quote:
En dan zomerbanden kopen. Da's pas zonde van je geld.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik gebruik hem ook niet zo heel vaak...
Precies!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
want remmen die slijten op een goed auto niet...
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dan zomerwinterbanden kopen. Da's pas zonde van je geld.
quote:
Ik kom regelmatig in de alpen in de winter: een paar goeie winterbanden zijn dan echt een must...quote:
Onterechte klacht, komt doorat je zelf toestemming geeft voor:quote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Kost het me nog 200 Euro meer dan verwacht![]()
Enquote:Garage: Jah, er is nog een strip los, die gaan we ook vastzetten. Beide strips in totaal 70 Euro.
Arjen: Is goed
Conclusie: eigen schuldquote:Garage: Je APK loopt in juni af, zullen we die ook maar doen?
Arjen: Ik dacht dat die APK 2 jaar geldig was??
Garage: Neen, jouw auto is uit 2003 en die moet elk jaar gekeurd worden.
Arjen: Nou, doe maar dan
Ik heb in Italie dan ook nog nooit een wagen zonder deuken, scheuren en lakschade gezien.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Klacht: APK elk jaar, WTF?(sinds een jaar weer terug in NL, in Italië was het elke 2 jaar)
Heerlijk. Mensen met een kortetermijn visiequote:Op woensdag 22 april 2009 13:47 schreef Armageddon het volgende:
360 euro voor een paar remblokjes. Ik had gewoon een tweedehands opel corsa gehaald en dan weer een jaar karren.
één schijf.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je schijFen bedoelt, right?
mijn olie was 17euro/liter dealer prijs dusja, dan tikt dat wel redelijk snel aan...quote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Veel autogarages zijn ook gewoon oplichters. Ze noemen maar wat termen en de leek heeft zoiets van "ah het zal wel, ja repareer het maar dan". Of even nieuwe bougies erin, olie verversen en weer 80 euro erbij.
En dan nog het uurloon erbij. Olie verversen kan je ook zelf doen in een kwartiertje.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:18 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
mijn olie was 17euro/liter dealer prijs dusja, dan tikt dat wel redelijk snel aan...(6*17eur ...)
één blok.quote:
FAIL!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik weet zo niet hoeveel die schijven kosten. Ik weet dat het geventileerde schijven zijn en dat die duurder zijn dan "normale" schijven. Het is trouwens een Corsa C.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:18 schreef Virus3000 het volgende:
360 euro voor remschijven en blokjes vervangen vooraan?
Ga ergens anders, als je achter trommels hebt zul je geen zware auto hebben en dus geen grote remschijven van voor waardoor het stuk goedkoper moet zijn...
Bij mijn bmw 320d van 1450kg was remblokken en remschijven en sensors 280 euro voor te vervangen, en dat zijn al behoorlijk grote schijven...
Het is dat ik geen plek meer heb in mn sigquote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het is dat ik geen plek meer heb in mn sig
Ik ziet het probleem al, de remschijven zijn de vorige keer niet goed gesmeerd.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Garage: Je remtrommels achter moeten gesmeerd worden, anders komt-ie niet door de APK
Garage En de remschijven voor zijn al aardig versleten; de remblokken zijn nog wel goed. Vervangen zou 360 Euro kosten.
Daardoor tik je vastzittende handremmen e.d. weer los.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb in Italie dan ook nog nooit een wagen zonder deuken, scheuren en lakschade gezien.
Hoe die daar inparkeren. Gewoon van bumper tot bumper
neem tegen die tijd even contact met me op. ik kan dat vele malen goedkoper.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Klacht: Volgend jaar remschijven vervangen, kost me 360 Euro
rij je in een hummer dat een set remschijven vervangen 360 euro kost?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had mijn auto naar de garage gebracht voor een kleine beurt.
Werkzaamheden die gedaan moesten worden:
- zomerbanden erop
- kleine beurt
- een nieuwe wielkasstrip
Bellen ze op:
Garage: Jah, er is nog een strip los, die gaan we ook vastzetten. Beide strips in totaal 70 Euro.
Arjen: Is goed.![]()
Garage: Je APK loopt in juni af, zullen we die ook maar doen?
Arjen: Ik dacht dat die APK 2 jaar geldig was??
Garage: Neen, jouw auto is uit 2003 en die moet elk jaar gekeurd worden.
Arjen: Nou, doe maar dan
Garage: Je remtrommels achter moeten gesmeerd worden, anders komt-ie niet door de APK
Arjen: Ja, ik wist dat de handrem wel eens bleef hangen ja. Doe ook maar dan
Garage En de remschijven voor zijn al aardig versleten; de remblokken zijn nog wel goed. Vervangen zou 360 Euro kosten.
Arjen: Ik heb vorig jaar die remblokken vervangen en hij remt nog goed. Hij komt zo ook door de APK heen neem ik aan?
Garage: Jazeker.
Arjen: Mooi, niets aan doen dus![]()
Kost het me nog 200 Euro meer dan verwacht![]()
Klacht: Auto kost altijd meer dan je denkt
Klacht: APK elk jaar, WTF?(sinds een jaar weer terug in NL, in Italië was het elke 2 jaar)
Klacht: Volgend jaar remschijven vervangen, kost me 360 Euro
Voor schijven een blokken?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
rij je in een hummer dat een set remschijven vervangen 360 euro kost?
Bij mijn vorige auto (saxo) kostte dat 80 euro(incl monteren)
alleen schijven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |