quote:Op woensdag 22 april 2009 12:48 schreef freddygonzales het volgende:
Ja ik werd vanmorgen dus wakker met een teek op mijn aarsEnfin, ik heb het onding uiteindelijk met wat Jenever weg kunnen krijgen, maar ik zie dit toch als een inbreuk op mijn privacy en beschadiging van mijn erogene zone
you're screwed!quote:De teek niet met alcohol of olie behandelen, daar de teek dan z'n maaginhoud uitspuugt in het bloed van de gastheer, en daarmee juist een mogelijke besmetting overbrengt
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:51 schreef Westsidee het volgende:
TS heeft met blote aars in bosjes gezeten langs snelweg
Weet niet zeker of daar antwoord op wil eigenlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom is de prangende vraag waar iedereen antwoord op wil hebben
Dat zat ik me net ook te bedenkenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Weet niet zeker of daar antwoord op wil eigenlijk
Ach, hij ziet vanzelf rode kringen rond zijn STER verschijnenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:57 schreef RaymondK het volgende:
Heb je enig idee hoelang die d'r al heeft kunnen zitten?
Langer dan 24u een teek in je = risico op ziekte van Lyme. Dat is geen onzin, en zeker niet overdreven.
Als je Lyme hebt mis je echt geen 5 weken school, dan zit je voor de rest van je leven in een rolstoelquote:Op woensdag 22 april 2009 12:56 schreef CaptainCookie het volgende:
HihiDat heb ik ook een keer gehad
En dan 5 weken school missen door Lyme
Teken
Misschien was het al rood en valt het niet zo opquote:Op woensdag 22 april 2009 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, hij ziet vanzelf rode kringen rond zijn STER verschijnen
Ehm, nee, je hebt heel veel verschillende uitwerkingenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:00 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Als je Lyme hebt mis je echt geen 5 weken school, dan zit je voor de rest van je leven in een rolstoel
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:56 schreef CaptainCookie het volgende:
HihiDat heb ik ook een keer gehad
En dan 5 weken school missen door Lyme
Teken
Dan was het in een vroeg stadium, maar je kan er ook niks van merken en dan ineens een paar jaar later merk je dat je steeds moeier wordt...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ehm, nee, je hebt heel veel verschillende uitwerkingenEerst 4 dagen ziekenhuis, toen een paar weken antibioticakuur thuis, daarna nog een keer teruggekomen, weer 2 weken kuur, en toen was het weg
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wees blij dat 'ie je plasbuis niet in kroop.
Iets in die richting is toch een keer echt gebeurd?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wees blij dat 'ie je plasbuis niet in kroop.
lunch tegen mijn beeldscherm.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:57 schreef KlappernootatWork het volgende:
ik kan me voorstellen dat die teek ook heeft gedacht:
"wat is dat toch voor groot gezwel aan mijn gat.."
Dat is een penisvis.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:09 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Iets in die richting is toch een keer echt gebeurd?
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is een penisvis.
Als je bijvoorbeeld plast in zo'n vijver ergens in Midden-Amerika ofzo zet je zo'n buis open waar zo'n visje in kan zwemmen
[ afbeelding ]
'Een man en zijn brasem.'quote:Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is een penisvis.
Als je bijvoorbeeld plast in zo'n vijver ergens in Midden-Amerika ofzo zet je zo'n buis open waar zo'n visje in kan zwemmen
[ afbeelding ]
Omg, die fotoquote:Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is een penisvis.
[ afbeelding ]
Was toch met een visje op discovery channel? Dat iemand in (die in het water) stond er in liep te pissen. Toen is een visje afgekomen op de geur (of een stofjequote:Op woensdag 22 april 2009 13:09 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Iets in die richting is toch een keer echt gebeurd?
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is een penisvis.
[ afbeelding ]
Zulke visjes moesten ze loslaten in openbare zwembaden.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:12 schreef Deva het volgende:
[..]
Was toch met een visje op discovery channel? Dat iemand in (die in het water) stond er in liep te pissen. Toen is een visje afgekomen op de geur (of een stofje) waarna het visje omhoog kroop de plasbuis in en zich daarna vastklemde
![]()
Edit: wat is iedereen toch snel vandaag![]()
LOL! ik had zo een soort T-shirt.. Alleen minder grafisch..quote:Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is een penisvis.
[ afbeelding ]
Iddquote:Op woensdag 22 april 2009 13:14 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Zulke visjes moesten ze loslaten in openbare zwembaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |