maar het werkt wel hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
"Dat deed ik om te kijken of je wel oplette." Da's de oudste docentensmoes uit het boekje, maar je brengt 'm origineel, dat dan weer wel.
meestal is het examentijd als ze dat door hebben, je kijkt al uit naar examen Nederlands op 18 mei?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:31 schreef Breuls het volgende:
Oh dat helpt absoluut, maar het is vaak ook gewoon een slap excuus.
Ik heb m'n examen Nederlands al jaren geleden gedaan, dus nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:25 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
meestal is het examentijd als ze dat door hebben, je kijkt al uit naar examen Nederlands op 18 mei?
Dat hangt van de uitkomst van dit topic af, wellicht.quote:doctor who heb ik ook via mn eigen lokaal gedownload; wat houd ik toch van newsgroups. Wat doe ik met torchwood?
havo/vwo, bovenbouw, voorgezet onderwijsquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:03 schreef SiGNe het volgende:
Mij lijkt het beter als ze een review zouden schijven over een film/serie die een historische achtergrond heeft, daar steken ze zelf ook nog wat van op..
Op wat voor school geef je eigenlijk les?
ik vind het allemaal primaquote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef senesta het volgende:
Het gaat nu wel een beetje offtopic geloof ik he?![]()
Oh en mensen die vaker in dit topic posten doen alleen mee met de eerste post waarin ze een motivatie posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |