Is dat niet een standaart instelling? zoveel inhoud in de beker?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:24 schreef Banzaiaap het volgende:
Mensen die bij de Mac werken: Gooi die McFlurry's eens een keer vol verdorie!
Ik hoop niet dat dat soort mensen op fok mogen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:28 schreef Spijkerbroekert het volgende:
Dit gaat over mensen die bij de Mac werken?
en supers/bouwmarkten etcquote:Op woensdag 22 april 2009 11:28 schreef Spijkerbroekert het volgende:
Dit gaat over mensen die bij de Mac werken?
Slecht mengen is helemaal irritant. Dan denk je oehhh lekker veel m&m'squote:Op woensdag 22 april 2009 11:24 schreef Banzaiaap het volgende:
Mensen die bij de Mac werken: Gooi die McFlurry's eens een keer vol verdorie!
McNuggets?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef fetss het volgende:
mensen die macchickennuggets bestellen ipv chickennuggets
Ik had hem maandag nog voor 1,85quote:Op woensdag 22 april 2009 11:36 schreef Hpzone het volgende:
Die McFlurry haal ik gewoon niet meer. 2,10 voor een half bakje ijs met her en der een M&M.
Toen de Flurry geïntroduceerd werd was de prijs 1,25 voor een gewoon volle bakke.
En dat is erg?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef fetss het volgende:
Bij een kabelprovider gewerkt?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:21 schreef Dragorius het volgende:
Klanten die "doodgaan" als ze een dag geen tv hebben...moet er nu nog steeds om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
macchickenmacnuggetsmac?quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:21 schreef jeroen25 het volgende:
Dat is toch een caravan?
Ja want dan verstaan die domme hoeren je tenminstequote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef fetss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |