Ik kan soms nuttig zijnquote:
Jij vunzige damequote:Op woensdag 22 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klinkt ranzig! Maar overdwars, dat wel ja![]()
Oow jaquote:
Het is het weer, ik kan er niks aan doen...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij vunzige dameIk had dat niet eens zo gezien
neequote:Op woensdag 22 april 2009 10:52 schreef Armageddon het volgende:
IK ben niet single, mag ik wel meepotsen?
Wat zei je liefie?!quote:
quote:
Jij welquote:Op woensdag 22 april 2009 10:52 schreef Armageddon het volgende:
potsen niet...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:52 schreef Armageddon het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ja jaquote:Op woensdag 22 april 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is het weer, ik kan er niks aan doen...
Dat je het jammer vind dat je hem zo lang niet gesproken hebt, en daar graag iets aan wil veranderenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Wat zet je nou op een kaart voor iemand die je minstens een jaar niet gesproken hebt, maar wel sterkte wilt wensen omdat hij ontzettend ziek is?! Alleen sterkte vind ik niet genoeg, maar weet de woorden niet te vinden...
Uit het oog, maar zeker niet uit mijn hart!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Wat zet je nou op een kaart voor iemand die je minstens een jaar niet gesproken hebt, maar wel sterkte wilt wensen omdat hij ontzettend ziek is?! Alleen sterkte vind ik niet genoeg, maar weet de woorden niet te vinden...
Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:51 schreef liefie_ het volgende:
arm vriendje ik ben in een hardop-zingen-bui
Leg uit?!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat je het jammer vind dat je hem zo lang niet gesproken hebt, en daar graag iets aan wil veranderen
Voor hem ook weer een duwtje in de rug om beter te worden
Dat is dan mooi de schuld van de TNT want hij is wel verstuurd!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef Pien85 het volgende:
Oh en Arma... ik zou een geboortekaartje krijgenEn die heb ik niet gekregen
![]()
Thnx 4 the reminderquote:Op woensdag 22 april 2009 10:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb vanmorgen al 2 keer mijn koffie koud laten worden.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
Op welke momenten vinden jullie het leuk om single te zijn, en op welke momenten niet ??Ik vind het op elk moment leuk om single te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Uit het oog, maar zeker niet uit mijn hart!
ik wil je met deze kaart even een hart onder de riem steken.
heel veel sterkte...
en dan zelf ff beetje aanpassen
graag gedaanWeet nog niet of ik het gebruik, maar toch
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik zag net de foto'squote:
Echt?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is dan mooi de schuld van de TNT want hij is wel verstuurd!![]()
Die op mijn werk was ook niet aangekomen. En raad eens waar ik werk. Bij TNT.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zag net de foto'sZe is mooi
[..]
Echt?Ik dacht dat jullie me vergeten waren
Wat een klote service dan van de TNT
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:00 schreef KudFokker het volgende:
Wel grappig wat je krijgt als je 'meetsysteem' omdraait
de wat?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal hem leren..
De < is weg.Wat een lief persoon.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die op mijn werk was ook niet aangekomen. En raad eens waar ik werk. Bij TNT.
Moeten we maar eens afspreken ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]Dat is wel heel slecht hoor
Zeg... mag ik dr een keer live zien?
En jou enzo
't Is wel tijd voor een meet hoor
Haha, dat zal hem niet zoveel uitmaken, verwacht ikquote:
Ik had er nooit een gezien die zoveel woorden heeftquote:
WTF?! Dan staat er precies weer TNTquote:Op woensdag 22 april 2009 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Draai TNT eens om! Nou!!!! Ongelofelijk zeg, dat dat kan in Nederland!!
ik zou zo iets toch niet zetten hoor?quote:
Is goed, gaan we doenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moeten we maar eens afspreken ja.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaaatjes van saai schiphol en een trage mobiel met nog minder snel internet
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WTF?! Dan staat er precies weer TNTNeeee
Jeetje, Arma.. Als jij er niet geweest was had ik dat nooit geweten!
zo veel woorden? of zoveel lettertjes?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had er nooit een gezien die zoveel woorden heeft
Deze is net even anders, maar wel grappig
[ afbeelding ]
Ga ik ook niet doenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou zo iets toch niet zetten hoor?
dan maak je het weer over jou
en misschien zit die persoon daar wel helemaal niet op te wachten en heeft hij/zij echt zoiets van jezus mn darmen komen door mn neus naar buiten en jij komt er nu pas mee dat je me me mist? sterf
of iets in die strekking
De rest van FOK is dood. Moet toch ergens posten?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is goed, gaan we doen![]()
Maareh... wat doe jij eigenlijk in singles?
dat wat ik zei?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en misschien zit die persoon daar wel helemaal niet op te wachten en heeft hij/zij echt zoiets van jezus mn darmen komen door mn neus naar buiten en jij komt er nu pas mee dat je me me mist? sterf
of iets in die strekking
Ah op die manierquote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De rest van FOK is dood. Moet toch ergens posten?
Dat jaquote:Op woensdag 22 april 2009 11:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo veel woorden? of zoveel lettertjes?
Nee dat wat jij zei vond ik wel goedquote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
dat wat ik zei?
uit het oog maar niet uit het hart, ik wilde je even een hart onder de riem steken?
arf nu staat zij weer op m`n netvlies gebrandquote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef liefie_ het volgende:
Nou nog een keer amy winehouse - you know I'm no good
en dan maar op mn fiets
dat nummer is echt wel goed andersquote:Op woensdag 22 april 2009 11:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
arf nu staat zij weer op m`n netvlies gebrand
That girl got a face for radio !quote:
Niet helemaal mijn soort muziek maar zeker niet slecht.quote:
Ik moet straks echt kut werk doen, daar kijk ik tegen op en ben ik nu dus aan het uitstellenquote:
Jaa ik heb net ook een stapeltje werk gekregen maarreee..ken me er niet toe zetten vandaagquote:Op woensdag 22 april 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet straks echt kut werk doen, daar kijk ik tegen op en ben ik nu dus aan het uitstellen
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er stond een irritant < tekentje in de OP.Die is nu weg.
Dan kom je bijna langs mijn huisquote:Op woensdag 22 april 2009 11:15 schreef Adolecens het volgende:
En ik stap zo maar weer eens in de auto. Op weg naar Amsterdam en dan Voorburg...
ja en? dus moet ik haar muzek niet luisteren?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn soort muziek maar zeker niet slecht.
Maar amy komop dat is het bekendste wandelende en nog levende zombie op aarde
oh zwaai ff naar kwaak danquote:Op woensdag 22 april 2009 11:15 schreef Adolecens het volgende:
En ik stap zo maar weer eens in de auto. Op weg naar Amsterdam en dan Voorburg...
mag ik mee?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:15 schreef Adolecens het volgende:
Nepparterretrappenquote:
En dat van mij!quote:
succes!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef liefie_ het volgende:
Nou people, tot straks! duim voor me!
(als ik lager heb als een zeven licht dat uiteraard aan jullie en aan het feit dat een van jullie niet geduimt heeft!![]()
)
dat zei ik niet ik zei helemaal in het begin dat ik haar weer op m`n netvlies had staan.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en? dus moet ik haar muzek niet luisteren?
Maar da's ook wel leuk toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:20 schreef KudFokker het volgende:
Ik wist tot 5 minuten terug dat zoeits een palindroom heette
De eerste keer las ik het ook heel snel als pandadroom
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
succes!!!![]()
Doe dubbele duimendraai hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Wat ben je allemaal aan het doen dan meid?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo heb de enige pc bemachtigt die voor ons beschikbaar is... niet dat die snel is en ik er wat mee kan, maar het is al sneller dan mijn mobiel
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
dawgje!quote:
Sorry mamsquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
mag ik mee?kom je me ontvoeren hier???
![]()
Ik zie mogelijkheden...quote:
kej dan Jochiequote:
hahaha doegggquote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie mogelijkheden...![]()
Laters!
quote:
Pff lekker dan... das balenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
@carooltje me eigen dood vervelen... het is saai, de vluchten zijn rustig weinig te doen en ik heb het op het moment ff gehad met mijn werk...![]()
internet is hier fucking traag, we werken zelfs nog met IE 6 hier wat al meer dan 8jaar oud isQouten lukt niet want dan kapt ie ermee
echt een vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of iets in die strekking
Wat voor werk doe je op Schiphol als ik vragen magquote:Op woensdag 22 april 2009 11:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
@carooltje me eigen dood vervelen... het is saai, de vluchten zijn rustig weinig te doen en ik heb het op het moment ff gehad met mijn werk...![]()
internet is hier fucking traag, we werken zelfs nog met IE 6 hier wat al meer dan 8jaar oud isQouten lukt niet want dan kapt ie ermee
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)p_hannibal.html#more
Te grappig verhaal
F*cking teringleiers die 112 gebeld hebben
Met een raket op het dak! Ja met een raket op het dak!quote:
En kijk hoe deze nieuws site het verhaal beschrijftquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:26 schreef dawg het volgende:
Zo.
Neuken, iemand (vrouwelijk)?Noukie misschien?
Voel de liefdequote:
Euhmm.... sex zo midden op de dag?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:26 schreef dawg het volgende:
Geenstijl is een kutsite met een kutcommunity.
Zo.
Neuken, iemand (vrouwelijk)?Noukie misschien?
Gaat moeilijk als er eentje dawg heet hequote:
Hmm, toen ik naar Florida vloog ben ik meegenomen door 2 man van de marechaussee, omdat ik een filmpje maakte van het vliegtuig wat voor de gate stondquote:Op woensdag 22 april 2009 11:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
@KF Ik ben profiler. Ik maak profielschetsen van passagiers die met een amerikaanse maatschappij willen vliegen. Dit doe ik dmv vragenstellen nav paspoort, ticket en gedrag. Gewoon risico analyse. Doen we bij alle passagiers en niet randomgewijs
Dat is toch die Noord / Zweeds gesproken filmquote:Op woensdag 22 april 2009 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Eindelijk komt Let the Right One In ook in de NL bios!
Mooie film
Jullie kunnen haar toch ook delenquote:
dawgstar! P.I.C!quote:
Ochtend, middag, avond, als het maar goed isquote:Op woensdag 22 april 2009 11:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhmm.... sex zo midden op de dag?
Ooit een dawg een bot zien delen dan?quote:
Jawel, vanmorgen beetje druk gehad, nu niks te doen. Nog dik anderhalf uur, dan is deze ellende voor vandaag ook weer verleden tijd.quote:
Er is geen vaste tijd voor sex. Kan altijdquote:Op woensdag 22 april 2009 11:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhmm.... sex zo midden op de dag?
quote:
Ik heb geen idee welke maatschappij het was, we vlogen eerst naar Atlanta, en daarna naar Tampaquote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb je zeker een klote kop volgens hun want dat mag normaal gesproken gewoonmaaaaaaaaar je mag niet de beveiliging mee filmen... daar kan je problemen mee krijgen.
Maar florida, das Martinair.... daar ben ik te goed voorIk doe dus northwest/delta, us airways, continental airlines vluchten... de vluchten waar een menig deel van de wereld graag een vliegtuig van wil kapen...
marintair... kut vliegtuig met kut volk
Zweuds jaquote:Op woensdag 22 april 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is toch die Noord / Zweeds gesproken film?
Kan je van het zonnetje gaan genieten!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel, vanmorgen beetje druk gehad, nu niks te doen. Nog dik anderhalf uur, dan is deze ellende voor vandaag ook weer verleden tijd.
Met jou? Gezeik op je werk weer voorbij?
Scherp.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ooit een dawg een bot zien delen dan?
Met de beroemde Zweedse mensen?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zweuds jaErg vet einde en twistje en zo
.... Iets met 2 vechten 3de er vandoor gaat met noukquote:
Helaas, afspraak 100km verderop.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan je van het zonnetje gaan genieten!
Mwah, het is nog steeds een gedoe maar trek me er geen reet meer van aan
Ik had nog geen goede versie kunnen downloaden, en na het zien van de trailer wil ik hem wel met een beetje kwaliteit bekijkenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zweuds jaErg vet einde en twistje en zo
Ik heb mijn momentjesquote:
En terecht, ze wouden vast je handtekeningquote:Op woensdag 22 april 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, toen ik naar Florida vloog ben ik meegenomen door 2 man van de marechaussee, omdat ik een filmpje maakte van het vliegtuig wat voor de gate stond
Dat sloeg echt nergens op...
Dan zou ik toch minimaal Muscle showend met hem op de foto gaan als ik KF was geweestquote:Op woensdag 22 april 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke maatschappij het was, we vlogen eerst naar Atlanta, en daarna naar Tampa
Die laatste vlucht zat ik nog met Hulk Hogan in het vliegtuig!
Eventjes maar?quote:
ben met mijn printer aan het stoeien (zonder suc6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mocht geen foto's met / van hem makenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan zou ik toch minimaal Muscle showend met hem op de foto gaan als ik KF was geweest
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben met mijn printer aan het stoeien (zonder suc6)
en verder is hier ook niet erg spannend toch?oh dan lees ik nogff meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Vind je het gek als je wijf gesnaait word door een knuppel van 19.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mocht geen foto's met / van hem makenhij was een beetje chaggo volgens mij
uitleg (gesnaait?)quote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vind je het gek als je wijf gesnaait word door een knuppel van 19.
Bels en ik zijn ook heel cool enzo.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dawg
nu wordt het helemaal spannend, 2 van mijn favoriete mannen aanwezig![]()
Ingepakt/gepaalt en alles wat daar tussen zit... Snaaien dusquote:
Oja, dat had ik ergens gelezenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vind je het gek als je wijf gesnaait word door een knuppel van 19.
jullie zijn gewoon om op te vretenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Bels en ik zijn ook heel cool enzo.
Hoe gaat het?
Snaai·en snaaide, h gesnaaid inpikkenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ingepakt/gepaalt en alles wat daar tussen zit... Snaaien dus
Ik meen dat ik toch wel een redelik goede had.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had nog geen goede versie kunnen downloaden, en na het zien van de trailer wil ik hem wel met een beetje kwaliteit bekijken
waarvan benje zo moe dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon om op te vreten![]()
zoveel beter al he wel doodmoe nog maar ik zie mezelf dit weekend al wel weer van het mooie weer genieten!!!
als ik snaai heb ik gewoon een vreetbuiquote:Op woensdag 22 april 2009 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Snaai·en snaaide, h gesnaaid inpikken
Snaaien is toch snoepen?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ingepakt/gepaalt en alles wat daar tussen zit... Snaaien dus
Snaaien betekent hier ook gewoon snoepenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik snaai heb ik gewoon een vreetbui
letterlijk is het dus inpikken!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snaaien is toch snoepen?
Nou ja, komt in de buurt dan
Ja idd ikke ookquote:Op woensdag 22 april 2009 11:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik snaai heb ik gewoon een vreetbui
Hup, de keet inquote:
dit is Snaaien op z'n Zuid-Oost Drentsquote:Op woensdag 22 april 2009 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Snaai·en snaaide, h gesnaaid inpikken
ow weer ziek? da's mooi kudt!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben vanaf vrijdagnacht ziek geweest flinke koortsgehad enzo
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja idd ikke ook
Ohw jah.. was ik weer
Goed zo. En ik ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoveel beter al he wel doodmoe nog maar ik zie mezelf dit weekend al wel weer van het mooie weer genieten!!!
yup maar nu flink, heeft ws al die tijd al wel gesluimerd en zette nu goed doorquote:
Wat doet ie steeds fout danquote:Op woensdag 22 april 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha een collega is zijn voicemail aan het inspreken, maar het gaat steeds verkeerdecht te grappig om te horen
7e keer al nu![]()
!!
k hoop het ook voor je!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup maar nu flink, heeft ws al die tijd al wel gesluimerd en zette nu goed door
hopelijk dat ik er dan nu ook helemaal vanaf ben
Ja, van het mooie weer.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
van het mooie weer neem ik aan?
hoop voor je dat je ook mooi uitzicht gaat krijgen dan
Als laatste "Momenteel ben ik in staat om de telef...quote:
ik vind grappig van die voicemails die beginnen met:quote:Op woensdag 22 april 2009 12:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als laatste "Momenteel ben ik in staat om de telef...nee goverdomme, ik ben níet in staat de telefoon te beantwoorden ! "
Of dat z'n stem overslaat of hij het verkeerde email adres of telefoon nummer opgeeft
ja dat zie zijn echt vaagquote:Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind grappig van die voicemails die beginnen met:
U SPREEKT MET de voicemail van....
oeh dat klinkt goedquote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, van het mooie weer.Ik hoop het ook, maar die mogelijkheid is er wel.
Ik heb hier geen flash player en geen geluid, maar denk dat het deze isquote:Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja dat zie zijn echt vaag
Ik heb de intro van een liedje als voicemail
Zal even zoeken of ik de lyrics kan opzoeken, of het filmpje ervan
quote:
Dat soort bouwvakkers zijn er maar weinigquote:Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Met 5 stoere schaarsgeklede gespierde bezwete vieze (maar niet stinkende) bouwvakkers?
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Met 5 stoere schaarsgeklede gespierde bezwete vieze (maar niet stinkende) bouwvakkers?
ja of dat ja dan niks hoort omdat ze hem niet hebben ingesprokenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind grappig van die voicemails die beginnen met:
U SPREEKT MET de voicemail van....
Dat stukje wanneer hij begint met zingen dus van "you've just reached the answering machine"quote:Op woensdag 22 april 2009 12:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb hier geen flash player en geen geluid, maar denk dat het deze is
als je ze smorgens voor t werk in de keet aantreft zijn ze er vast, of ze daarnaast ook echt aantrekkelijk zijn is een tweede....quote:Op woensdag 22 april 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat soort bouwvakkers zijn er maar weinig
A girl boy can dream!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je ze smorgens voor t werk in de keet aantreft zijn ze er vast, of ze daarnaast ook echt aantrekkelijk zijn is een tweede....
Ik heb altijd een hekel aan die voicemails die dan doen alsof ze de telefoon opnemen: "Met dinges!" en dan een stilte. Dan begin ik altijd te lullen en dan ineens "Sorry, ben er nu niet, maar....."quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja of dat ja dan niks hoort omdat ze hem niet hebben ingesproken
U SPREEKT MET....................................................Spreek uw boodschap in na de piep
haha
ja die zijn vet irritant en NIET grappigquote:Op woensdag 22 april 2009 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan die voicemails die dan doen alsof ze de telefoon opnemen: "Met dinges!" en dan een stilte. Dan begin ik altijd te lullen en dan ineens "Sorry, ben er nu niet, maar....."
ja idd dat heeft mijn zwager ook idd en elke x trap ik er weer in hahaquote:Op woensdag 22 april 2009 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan die voicemails die dan doen alsof ze de telefoon opnemen: "Met dinges!" en dan een stilte. Dan begin ik altijd te lullen en dan ineens "Sorry, ben er nu niet, maar....."
Ik denk het niet. Misschien dat jij haar kent, maar dat weet ik niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh dat klinkt goed
iemand die wij hier kennen!?
iemand van fok? anders acht ik die kans vrij kleinquote:Op woensdag 22 april 2009 12:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Misschien dat jij haar kent, maar dat weet ik niet.
Mijn zussie heeft dat....quote:Op woensdag 22 april 2009 12:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd dat heeft mijn zwager ook idd en elke x trap ik er weer in haha
haha nee ik hang dan meestal gwn op en roep nog iets van... Nou dan nietquote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn zussie heeft dat....
Altijd weer mooi om die scheld balade later terug te horen op haar voicemail![]()
![]()
!
ja idd ik weet ook nooit wat ik moet zeggen en dan sta ik beetje te stotteren haha en dan roep ik maar bedankt doeii haha ik heb echt een hekel aan die dingenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Duimelot het volgende:
ik vind voicemails toch al niets om in te spreken doe ik alleen bij noodzaak en vind het helemaal niks, vooral het afsluiten, jah ok euh dat was het dan, fijne dag nog ofzo
Misschien.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iemand van fok? anders acht ik die kans vrij klein
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee ik hang dan meestal gwn op en roep nog iets van... Nou dan nietecht op hele bitchie manier haha
haha zijn gwn rotdingen die voicemailsquote:Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bij mijn zussie is het meestal iets van "Godver kudwijf, doe eens een normale voicemail!! "
En dan lacht ze me altijd uit als ze het later hoort
Ik heb voicemail uitgeschakeld nadat ik iets van 50 smsjes in 3 dagen kreeg, met de melding dat ik een voicemailbericht had, wat ik allang had gehoord.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Duimelot het volgende:
ik vind voicemails toch al niets om in te spreken doe ik alleen bij noodzaak en vind het helemaal niks, vooral het afsluiten, jah ok euh dat was het dan, fijne dag nog ofzo
jaa ikke heb em ook uit idd... als het belangrijk is dan bellen ze maar terug of sturen ze maar een smsje...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb voicemail uitgeschakeld nadat ik iets van 50 smsjes in 3 dagen kreeg, met de melding dat ik een voicemailbericht had, wat ik allang had gehoord.Dus uit nu.
Nope. Rip kan naar haar lijstje fluiten wmb.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmmm jammer je gaat niets verklappen he![]()
ook niet via pm ofzo
Ik hang altijd op, bedenk me wat ik wil inspreken, en bel dan terugquote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb ooit een concert 45 minuten lang kunnen horen op mijn voicemail.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hang altijd op, bedenk me wat ik wil inspreken, en bel dan terug
1) ik heb niets met ripquote:Op woensdag 22 april 2009 12:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope. Rip kan naar haar lijstje fluiten wmb.
zit er geen limiet van een aantal minuten op dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb ooit een concert 45 minuten lang kunnen horen op mijn voicemail.
Een vriend van me was helemaal lyrisch toen ie daar was, en ik had mijn telefoon uitstaan toen. Was wel tof.
Zelf ook weleens in dronken buien de meest onnozele verhalen ingesproken.
Voicemail.
nouk nondeju door je ava normaal! anders herken ik je toch niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
murmquote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nouk nondeju door je ava normaal! anders herken ik je toch niet?
dronken? foei, dat vind ik echt zó niet kunnen!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Een vriend van me was helemaal lyrisch toen ie daar was, en ik had mijn telefoon uitstaan toen. Was wel tof.
Voicemail.
Promillage-smsen is 10x erger vind ikquote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Voicemail.
Maar deze is veel leukerquote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nouk nondeju door je ava normaal! anders herken ik je toch niet?
Teveelquote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Promillage-smsen is 10x erger vind ik
Hebben jullie daar ervaring mee?
Haaj... jij hebt tgenminste je ava weer normaal gedaanquote:
Jawel, het waren ook een aantal voicemails, 7 of 8 ofzo?, maar in totaal heb ik een heel dik half uur meegekregen, voor zover het te volgen was dan.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zit er geen limiet van een aantal minuten op dan?
lijkt me wel lastig als je 2 berichten hebt en nr 1 45min duurt en je niet doorkan naar de volgende
Is dit een sollicitatie?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dronken? foei, dat vind ik echt zó niet kunnen!
Tsssk
Lekker geluidje ook dan, van zo'n concert. Tenminste ik heb het ook regelmatig mijn voicemail vol muziek gehad, kon er niets van maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel, het waren ook een aantal voicemails, 7 of 8 ofzo?, maar in totaal heb ik een heel dik half uur meegekregen, voor zover het te volgen was dan.
ja is ook goed, ben jij dit niet dan? (ja sorry ik heb niet goed opgelet hoe je mond eruit zag hoor)quote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar deze is veel leukerFoto van mezelf dan?
Caloriën bomquote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef Duimelot het volgende:ik ging een waterijsje pakken en zag toen zomaar een hele beker
[ afbeelding ]
staan, die ik 2 weken terug gekocht had en ik dus helemaal vergeten was....
Daar ga ik vanavond van smullen
Ik zoek nog een werkster. Bijpassende outfit heb ik hier al eentje voor je.quote:
Ik ook niet, op 1 nummer na. Was ook een tof nummer, dus ik werd helemaal lyrisch toen ik het nummer op het album terughoorde, nadat ik hem net gekocht had.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker geluidje ook dan, van zo'n concert. Tenminste ik heb het ook regelmatig mijn voicemail vol muziek gehad, kon er niets van maken.
zolang je niet elke dag zo'n beker leeg vreet kan dat best hoor!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Caloriën bom
Had ik maar zo'n goed metabolisch systeem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik hou niet van dronken voicemails.... die kreeg ik vroeger al genoeg... lig je te slapen gaat dat tyfusding af. mijn geluid staat sindsdien ook uit snachts...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zoek nog een werkster. Bijpassende outfit heb ik hier al eentje voor je.
ik bedoelde naar een dronken voicemail
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang je niet elke dag zo'n beker leeg vreet kan dat best hoor!Ik merk na het weekend gewoon al dat ik bij mijn buik aangekomen ben als ik 3 dagen uitgegaan benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ik heb dat nog nóóit gegetenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:37 schreef Murmeli het volgende:
precies, gewoon niet tevaak b&j eten...
en duim wordt volgens mij ook niet zo snel dik
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:37 schreef Murmeli het volgende:
precies, gewoon niet tevaak b&j eten...
en duim wordt volgens mij ook niet zo snel dik
Een kinderhand is snel gevuld!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
ik heb pm gehad en weet wat voor mooi uitzicht iemand hier gaat zien dit weekend
zoooooooo leuk om iets te weten wat anderen niet weten....
ok... je pakt je portemonne...loopt naar buiten, naar de winkel, gaat naar binnen, naar de vriezer, pakt een bak ben en jerry's, rekent af, loopt naar huis en gaat het thuis opeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nóóit gegeten
Als ik een keer op een meet kom moeten jullie maar zo'n ding meenemen
hoeveel bier drink je dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik merk na het weekend gewoon al dat ik bij mijn buik aangekomen ben als ik 3 dagen uitgegaan ben![]()
![]()
eer ik daar ben is het gesmoltenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nóóit gegeten
Als ik een keer op een meet kom moeten jullie maar zo'n ding meenemen
B&J kost natuurlijk geen 200 euro, dus dat is helemaal niet leuk om zelf te kopen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:40 schreef Murmeli het volgende:
ok... je pakt je portemonne...loopt naar buiten, naar de winkel, gaat naar binnen, naar de vriezer, pakt een bak ben en jerry's, rekent af, loopt naar huis en gaat het thuis opeten.
daar heb je ons niet bij nodig hoor
Wat nou als zijn supermarkt het niet heeft?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok... je pakt je portemonne...loopt naar buiten, naar de winkel, gaat naar binnen, naar de vriezer, pakt een bak ben en jerry's, rekent af, loopt naar huis en gaat het thuis opeten.
daar heb je ons niet bij nodig hoor
Van wie dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
ik heb pm gehad en weet wat voor mooi uitzicht iemand hier gaat zien dit weekend
zoooooooo leuk om iets te weten wat anderen niet weten....
Hmm gemiddeld zo'n 1.5 krat per weekend als ik uitga...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoeveel bier drink je dan?
ik kom nooit aan met uitgaan, ik drink geen alcohol dan en dans veel
ik heb niet zulke grote handjes neequote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
B&J kost natuurlijk geen 200 euro, dus dat is helemaal niet leuk om zelf te kopen.
Wie het kleine niet eert....quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
B&J kost natuurlijk geen 200 euro, dus dat is helemaal niet leuk om zelf te kopen.
dan ga je naar een anderequote:Op woensdag 22 april 2009 12:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Wat nou als zijn supermarkt het niet heeft?
Mijne heeft het ook niet
jaaaaaaaa dat heb ik begrepen!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig! Gaat mooi weer worden als het goed is
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:43 schreef Duimelot het volgende:
ik heb niet zulke grote handjes neeDan PM je met de verkeerde mensen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
zoals ik zei ik verklap niets doorquote:Op woensdag 22 april 2009 12:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Van wie dan?
PM mij ook eens even dan.
kf-post achtig?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm gemiddeld zo'n 1.5 krat per weekend als ik uitga...
Maar ik ben de laatste 2 maanden aan het minderen
Maar het komt ook door na het uitgaan nog bij iemand thuis de frituurpan aan...
Echt slecht
Is een Bengeltje klein genoeg?quote:
nee, ik schep er niet over op, schaam me er juist voor en ben blij dat ik weer begonnen ben met hardlopen en aan het minderen benquote:Op woensdag 22 april 2009 12:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
kf-post achtig?
volgens mij is het je niet gelukt kf?
in je eentje!?!?!?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm gemiddeld zo'n 1.5 krat per weekend als ik uitga...
Maar ik ben de laatste 2 maanden aan het minderen
Maar het komt ook door na het uitgaan nog bij iemand thuis de frituurpan aan...
Echt slecht
ik pm amperquote:Op woensdag 22 april 2009 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan PM je met de verkeerde mensen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 1 supermarkt aanwezig is.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Dan moet je IRL afspreken met mensen die meer weten. Dat werkt voor mij persoonlijk wel goed.quote:
maar was jij het niet die toen je hier net kwam posten een soort van sportgoeroe achtig iets was?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, ik schep er niet over op, schaam me er juist voor en ben blij dat ik weer begonnen ben met hardlopen en aan het minderen ben
Edit: ik ga dit weekend ook geen enkele dag uit
Ook vooral omdat queensday maf gaat worden...
Woensdag avond...
Donderdag middag - donderdag avond
en dan zaterdag misschien nog even
Vrijdag sla ik maar over![]()
Hmm 1.5 krat is wel veel eigenlijk als ik het zo uitreken...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
1,5 krat bier in een weekend is echt veel! teeeering man. dan mag je ook niet klagen dat je dik wordt....
en welke mensen zijn dat?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je IRL afspreken met mensen die meer weten. Dat werkt voor mij persoonlijk wel goed.
Ja dat was ikquote:Op woensdag 22 april 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar was jij het niet die toen je hier net kwam posten een soort van sportgoeroe achtig iets was?
veel sporten gezond eten allemaal shakes enzo??
of was dat iemand anders??
Nee, dat was KF. Een Michelinmannetje in spe.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar was jij het niet die toen je hier net kwam posten een soort van sportgoeroe achtig iets was?
veel sporten gezond eten allemaal shakes enzo??
of was dat iemand anders??
Ik drink niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:50 schreef dawg het volgende:
Ik drink nooit heel veel. Niet eens elke week eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik zuip me nooit lam hoor...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in je eentje!?!?!?
je kan ook gewoon NEE zeggen tegen iets je hoeft niet mee te eten enzo
maar ik begrijp dat mensen die veel drinken met uitgaan daarna gaan vreten
ga es uit zonder alcohol te drinken, dat scheelt dus dubbel!
verder blijken al die mooie meisjes opeens gedrochten en maak je daar geen missers in en de mooie vrouwen waarderen het als iemand niet laveloos tegen ze aan staan te lallen!
win win win win situatie
you just reached the answer machine!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb hier geen flash player en geen geluid, maar denk dat het deze is
Ken er nog een maar die is gemeen.quote:
Wat noem je klein. Volgens mij ben ik groter dan een Duim.quote:
Ik hanteer dezelfde discretie als jij. Dus ik ga niks vertellen...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:51 schreef Duimelot het volgende:
en welke mensen zijn dat?
de mensen waarvan ik verdenk dat ze veel weten hier wil ik eigenlijk niet irl ontmoeten....
misschien mis ik wel een leuke die me dan op weg kan helpen
Zeg alcoholist, zoveel bier is niet gezond, hoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
Hmm 1.5 krat is wel veel eigenlijk als ik het zo uitreken...
Het is meer 1 krat denk ik...
Donderdag deden we meestla 4 biertjes (traditie) en dan zorge ik dat ik voor 0:00 thuis was ivm werk de volgende dag...
Maar de afgelopen maanden is dit een aantal keer zo'n 12 biertje geweest en 2:00 thuis
Vroeger gingen we ook op vrijdag uit, maar dat doen we trouwens ook bijna nooit meer
En meestal op zaterdag zo'n 12 bier...
Dus eigenlijk de laatste tijd maar ¾ tot 1 kraten alsnog aan het minderen
Maar het is alsnog veel te veel
dat geeft dus aan dat je goed aan al dat alcohol gewend bentquote:Op woensdag 22 april 2009 12:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zuip me nooit lam hoor...
Eigenlijk ben ik nooit dronken, maar alleen aangeschoten
Voor het gemak neem ik mijn eigen lichaamslengte als referentiepunt. Dan durf ik het wel aan om jou klein te noemen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
Wat noem je klein. Volgens mij ben ik groter dan een Duim.
Ik compenseer het door gezond te eten en veel te sportenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, dat was KF. Een Michelinmannetje in spe.
je hoeft geen details te geven alleen maar met welke mensen ik zou moeten aanpappen enzoquote:Op woensdag 22 april 2009 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hanteer dezelfde discretie als jij. Dus ik ga niks vertellen...
en die lengte is?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor het gemak neem ik mijn eigen lichaamslengte als referentiepunt. Dan durf ik het wel aan om jou klein te noemen.
Ja, nu ik het op een rijtje zet schrik ik er ook echt van...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat geeft dus aan dat je goed aan al dat alcohol gewend bent
je bent nog jong dus het kan nogquote:Op woensdag 22 april 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, nu ik het op een rijtje zet schrik ik er ook echt van...
Maar dat komt denk ik omdat het echt een gewoonte is geworden denk ik...
Nja, weer een mooi doel in mijn leven om aan te werken
Kan ook leuk zijn, toch Bengeltje?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ken er nog een maar die is gemeen.![]()
als jij dingen zegt lijkt t nooit gemeenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ken er nog een maar die is gemeen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |