Ik kan soms nuttig zijnquote:
Jij vunzige damequote:Op woensdag 22 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klinkt ranzig! Maar overdwars, dat wel ja![]()
Oow jaquote:
Het is het weer, ik kan er niks aan doen...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij vunzige dameIk had dat niet eens zo gezien
neequote:Op woensdag 22 april 2009 10:52 schreef Armageddon het volgende:
IK ben niet single, mag ik wel meepotsen?
Wat zei je liefie?!quote:
quote:
Jij welquote:Op woensdag 22 april 2009 10:52 schreef Armageddon het volgende:
potsen niet...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:52 schreef Armageddon het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ja jaquote:Op woensdag 22 april 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is het weer, ik kan er niks aan doen...
Dat je het jammer vind dat je hem zo lang niet gesproken hebt, en daar graag iets aan wil veranderenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Wat zet je nou op een kaart voor iemand die je minstens een jaar niet gesproken hebt, maar wel sterkte wilt wensen omdat hij ontzettend ziek is?! Alleen sterkte vind ik niet genoeg, maar weet de woorden niet te vinden...
Uit het oog, maar zeker niet uit mijn hart!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Wat zet je nou op een kaart voor iemand die je minstens een jaar niet gesproken hebt, maar wel sterkte wilt wensen omdat hij ontzettend ziek is?! Alleen sterkte vind ik niet genoeg, maar weet de woorden niet te vinden...
Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:51 schreef liefie_ het volgende:
arm vriendje ik ben in een hardop-zingen-bui
Leg uit?!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat je het jammer vind dat je hem zo lang niet gesproken hebt, en daar graag iets aan wil veranderen
Voor hem ook weer een duwtje in de rug om beter te worden
Dat is dan mooi de schuld van de TNT want hij is wel verstuurd!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef Pien85 het volgende:
Oh en Arma... ik zou een geboortekaartje krijgenEn die heb ik niet gekregen
![]()
Thnx 4 the reminderquote:Op woensdag 22 april 2009 10:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb vanmorgen al 2 keer mijn koffie koud laten worden.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
Op welke momenten vinden jullie het leuk om single te zijn, en op welke momenten niet ??Ik vind het op elk moment leuk om single te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Uit het oog, maar zeker niet uit mijn hart!
ik wil je met deze kaart even een hart onder de riem steken.
heel veel sterkte...
en dan zelf ff beetje aanpassen
graag gedaanWeet nog niet of ik het gebruik, maar toch
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik zag net de foto'squote:
Echt?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is dan mooi de schuld van de TNT want hij is wel verstuurd!![]()
Die op mijn werk was ook niet aangekomen. En raad eens waar ik werk. Bij TNT.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zag net de foto'sZe is mooi
[..]
Echt?Ik dacht dat jullie me vergeten waren
Wat een klote service dan van de TNT
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:00 schreef KudFokker het volgende:
Wel grappig wat je krijgt als je 'meetsysteem' omdraait
de wat?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal hem leren..
De < is weg.Wat een lief persoon.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die op mijn werk was ook niet aangekomen. En raad eens waar ik werk. Bij TNT.
Moeten we maar eens afspreken ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]Dat is wel heel slecht hoor
Zeg... mag ik dr een keer live zien?
En jou enzo
't Is wel tijd voor een meet hoor
Haha, dat zal hem niet zoveel uitmaken, verwacht ikquote:
Ik had er nooit een gezien die zoveel woorden heeftquote:
WTF?! Dan staat er precies weer TNTquote:Op woensdag 22 april 2009 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Draai TNT eens om! Nou!!!! Ongelofelijk zeg, dat dat kan in Nederland!!
ik zou zo iets toch niet zetten hoor?quote:
Is goed, gaan we doenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moeten we maar eens afspreken ja.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaaatjes van saai schiphol en een trage mobiel met nog minder snel internet
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WTF?! Dan staat er precies weer TNTNeeee
Jeetje, Arma.. Als jij er niet geweest was had ik dat nooit geweten!
zo veel woorden? of zoveel lettertjes?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had er nooit een gezien die zoveel woorden heeft
Deze is net even anders, maar wel grappig
[ afbeelding ]
Ga ik ook niet doenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou zo iets toch niet zetten hoor?
dan maak je het weer over jou
en misschien zit die persoon daar wel helemaal niet op te wachten en heeft hij/zij echt zoiets van jezus mn darmen komen door mn neus naar buiten en jij komt er nu pas mee dat je me me mist? sterf
of iets in die strekking
De rest van FOK is dood. Moet toch ergens posten?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is goed, gaan we doen![]()
Maareh... wat doe jij eigenlijk in singles?
dat wat ik zei?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou zo iets toch niet zetten hoor?
dan maak je het weer over jou
en misschien zit die persoon daar wel helemaal niet op te wachten en heeft hij/zij echt zoiets van jezus mn darmen komen door mn neus naar buiten en jij komt er nu pas mee dat je me me mist? sterf
of iets in die strekking
Ah op die manierquote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De rest van FOK is dood. Moet toch ergens posten?
Dat jaquote:Op woensdag 22 april 2009 11:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo veel woorden? of zoveel lettertjes?
Nee dat wat jij zei vond ik wel goedquote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
dat wat ik zei?
uit het oog maar niet uit het hart, ik wilde je even een hart onder de riem steken?
arf nu staat zij weer op m`n netvlies gebrandquote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef liefie_ het volgende:
Nou nog een keer amy winehouse - you know I'm no good
en dan maar op mn fiets
dat nummer is echt wel goed andersquote:Op woensdag 22 april 2009 11:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
arf nu staat zij weer op m`n netvlies gebrand
That girl got a face for radio !quote:
Niet helemaal mijn soort muziek maar zeker niet slecht.quote:
Ik moet straks echt kut werk doen, daar kijk ik tegen op en ben ik nu dus aan het uitstellenquote:
Jaa ik heb net ook een stapeltje werk gekregen maarreee..ken me er niet toe zetten vandaagquote:Op woensdag 22 april 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet straks echt kut werk doen, daar kijk ik tegen op en ben ik nu dus aan het uitstellen
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er stond een irritant < tekentje in de OP.Die is nu weg.
Dan kom je bijna langs mijn huisquote:Op woensdag 22 april 2009 11:15 schreef Adolecens het volgende:
En ik stap zo maar weer eens in de auto. Op weg naar Amsterdam en dan Voorburg...
ja en? dus moet ik haar muzek niet luisteren?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn soort muziek maar zeker niet slecht.
Maar amy komop dat is het bekendste wandelende en nog levende zombie op aarde
oh zwaai ff naar kwaak danquote:Op woensdag 22 april 2009 11:15 schreef Adolecens het volgende:
En ik stap zo maar weer eens in de auto. Op weg naar Amsterdam en dan Voorburg...
mag ik mee?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:15 schreef Adolecens het volgende:
Nepparterretrappenquote:
En dat van mij!quote:
succes!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef liefie_ het volgende:
Nou people, tot straks! duim voor me!
(als ik lager heb als een zeven licht dat uiteraard aan jullie en aan het feit dat een van jullie niet geduimt heeft!![]()
)
dat zei ik niet ik zei helemaal in het begin dat ik haar weer op m`n netvlies had staan.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en? dus moet ik haar muzek niet luisteren?
Maar da's ook wel leuk toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:20 schreef KudFokker het volgende:
Ik wist tot 5 minuten terug dat zoeits een palindroom heette
De eerste keer las ik het ook heel snel als pandadroom
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
succes!!!![]()
Doe dubbele duimendraai hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Wat ben je allemaal aan het doen dan meid?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo heb de enige pc bemachtigt die voor ons beschikbaar is... niet dat die snel is en ik er wat mee kan, maar het is al sneller dan mijn mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |