quote:
Ja, inderdaad. Op de site kon ik ook niets vinden. En als google-master had ik het al wel gevonden als het online had gestaanquote:Op woensdag 22 april 2009 10:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sorry
Op de site kan ik ook alleen maar dit vinden; http://www.telegraaf.nl/d(...)kaanse_partij__.html maar dat is al nieuws van gisteren..
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:42 schreef Psychonikeo het volgende:
TT
[..]
[..]
Ja, inderdaad. Op de site kon ik ook niets vinden. En als google-master had ik het al wel gevonden als het online had gestaan
srry, wist niks anders te bedenkenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
Zo'n TT hadden we 2 SC's geleden toch ook al?
School en Stage SC #951 Op weg naar de meivakantie
zoeken op google afbeeldingen naar 'neger' en dan hit nummer 7quote:Op woensdag 22 april 2009 10:43 schreef jna het volgende:
[..]
Zoek anders even dat plaatje van mij op google.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoeken op google afbeeldingen naar 'neger' en dan hit nummer 7Rob en Barbara zullen blij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
k zal vandaag een lijstje maken met "mogelijke TT's" xDquote:Op woensdag 22 april 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan hoop ik de volgende keer toch op wat beters
TT's hebben meestal te maken met dingen die in het vorige topic zijn gebeurd.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Olment het volgende:
[..]
k zal vandaag een lijstje maken met "mogelijke TT's" xD
hehe.. ik vraag me alleen af of dit nou rob of barbera isquote:
Ik ben verheugd om te zien dat je je inzetquote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Olment het volgende:
[..]
k zal vandaag een lijstje maken met "mogelijke TT's" xD
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. ik vraag me alleen af of dit nou rob of barbera is
[..]
Ik ben verheugd om te zien dat je je inzet
Dit is Mwengelelequote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. ik vraag me alleen af of dit nou rob of barbera is
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoeken op google afbeeldingen naar 'neger' en dan hit nummer 7dat plaatje (welke ik gevonden hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) schrijft echt historie
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
zit niet zo te jengelenquote:
eiland stoel?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef eer-ik het volgende:
Zo.
Isle Seat gefixed.
Nu rest mij nog op tijd op Schiphol te staan, zodat ik misschien nog een Emergency Exit seat kan regelen, dat zou helemaal briljant zijn.
Opzich heb ik al een goeie locatie, gangpad, met 1 stoel grenzend aan mijn stoel.
Best te doen zo
Zo te zien is zo'n A330 wel een stuk kleiner dan een Triple 7.
Vorige keer zat er bij mij zo'n dikke zeug met een flot kapsel bij de nood uitgang. Vraagt die stewardess aan dr: heeft u al vaak gevlogen? waarop Olifantje zegt: Nee, kben ook best zenuwachtig, maar gelukkig zit ik bij de nooduitgang, raak ik niet zo in paniek.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef eer-ik het volgende:
Zo.
Isle Seat gefixed.
Nu rest mij nog op tijd op Schiphol te staan, zodat ik misschien nog een Emergency Exit seat kan regelen, dat zou helemaal briljant zijn.
Opzich heb ik al een goeie locatie, gangpad, met 1 stoel grenzend aan mijn stoel.
Best te doen zo
Wat had ze dan verwacht? Dat als er iets zou zijn, dat ze dan gewoon via de nooduitgang naar buiten kon springen?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:05 schreef jna het volgende:
[..]
Vorige keer zat er bij mij zo'n dikke zeug met een flot kapsel bij de nood uitgang. Vraagt die stewardess aan dr: heeft u al vaak gevlogen? waarop Olifantje zegt: Nee, kben ook best zenuwachtig, maar gelukkig zit ik bij de nooduitgang, raak ik niet zo in paniek.
Moest ze ergens anders gaan zitten omdat je juist wel rustig moet zijn als je bij de nooduitgang zit
Ik heb wat gemist. Wat ga je doen, wanneer hoe wie waar?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef eer-ik het volgende:
Zo.
Isle Seat gefixed.
Best te doen zo
Ze kon niet eens springenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wat had ze dan verwacht? Dat als er iets zou zijn, dat ze dan gewoon via de nooduitgang naar buiten kon springen?
quote:De Boeing 777 is een passagiersvliegtuig van vliegtuigbouwer Boeing. Het vliegtuig, dat tussen de 305 en 360 passagiers kan vervoeren, werd in in 1994 in dienst genomen.
quote:De Airbus A330 is een tweemotorig widebody passagiersvliegtuig van de Europese fabrikant Airbus. Afhankelijk van de versie en de stoelindeling kunnen er 255 tot 380 passagiers mee worden vervoerd.
Have funquote:Op 30 juni 1994 stort een A330 die een testvlucht maakt, kort na het opstijgen in Toulouse neer. Niemand aan boord overleeft het.
Op 24 augustus 2001, Air Transat vlucht 236 zit halverwege de Atlantische Oceaan zonder brandstof. De oorzaak van hiervan was een menselijke fout tijdens het onderhoud. Een onderdeel van een verouderde motor werd ingebouwd hoewel deze niet volledig paste. Er was na verloop van tijd een gat in een toevoerslang gewreven waardoor de brandstof was gaan lekken. Dit resulteerde in de langste zweefvlucht ooit gemaakt door een verkeersvliegtuig. Het toestel legde meer dan 330 km af. Er kon nog net een noodlanding worden gemaakt op de Azoren. Bij de landing kreeg het toestel alleen klapbanden door de te hoge aanvliegsnelheid. De registratie, C-GITS, vliegt nu nog steeds bij Air Transat.
Dan kon ze vast wel hupsenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ze kon niet eens springenzwaartekracht was dr de baas
Klopt.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:05 schreef jna het volgende:
[..]
Vorige keer zat er bij mij zo'n dikke zeug met een flot kapsel bij de nood uitgang. Vraagt die stewardess aan dr: heeft u al vaak gevlogen? waarop Olifantje zegt: Nee, kben ook best zenuwachtig, maar gelukkig zit ik bij de nooduitgang, raak ik niet zo in paniek.
Moest ze ergens anders gaan zitten omdat je juist wel rustig moet zijn als je bij de nooduitgang zit
Jij moet achterblijven om mensen te redden in het vliegtuig zelfquote:Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt.
Maar k ben een heel zelfverzekerd, sterk en kundig iemand, dus heb meer kans op zo'n plek
maar daarmee kon ze waarschijnlijk wel het vliegtuig omrollenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar daar kom je de nooduitgang niet mee uit als je bij de vleugel zit
Je eet toch niet elke dag taart? Ik vind het zelf altijd zo'n onzin om dan maar geen taart te nemen, maar misschien is dat ook wel mijn probleemquote:Op woensdag 22 april 2009 11:12 schreef Daph_ het volgende:
Er is taartEn ik neem dit keer niet
In plaats daarvan heb ik braaf twee appeltjes gegeten
En nu ben ik trots op mezelf
![]()
Ik ben doodmoe. Gisteravond de hele tijd gedanst voor iemandquote:Op woensdag 22 april 2009 11:17 schreef Milou__ het volgende:
Zo eindelijk weer eens redelijk uitgeslapen.
Nou maandag hadden we nog cornetto's omdat er een manager jarig was. Vorige week was er volgens mij 2 of 3 keer taart en de week daarvoor was er ook al een jarige. Er werken hier zoveel mensen dat er zeker twee keer in de week getrakteerd wordt. Leuk allemaal, maar taart moet wel een beetje bijzonder blijvenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar daarmee kon ze waarschijnlijk wel het vliegtuig omrollen
[..]
Je eet toch niet elke dag taart? Ik vind het zelf altijd zo'n onzin om dan maar geen taart te nemen, maar misschien is dat ook wel mijn probleem
Eigenschuldquote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben doodmoe. Gisteravond de hele tijd gedanst voor iemand
Dat is een voordeel van in een groot bedrijf werkenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou maandag hadden we nog cornetto's omdat er een manager jarig was. Vorige week was er volgens mij 2 of 3 keer taart en de week daarvoor was er ook al een jarige. Er werken hier zoveel mensen dat er zeker twee keer in de week getrakteerd wordt. Leuk allemaal, maar taart moet wel een beetje bijzonder blijven![]()
Mocht ik nu nog meer trek krijgen in taart, vrijdag is er weer een jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das ook zo ::Pquote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou maandag hadden we nog cornetto's omdat er een manager jarig was. Vorige week was er volgens mij 2 of 3 keer taart en de week daarvoor was er ook al een jarige. Er werken hier zoveel mensen dat er zeker twee keer in de week getrakteerd wordt. Leuk allemaal, maar taart moet wel een beetje bijzonder blijven![]()
Mocht ik nu nog meer trek krijgen in taart, vrijdag is er weer een jarige
Daaromquote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das ook zo ::P
oooh.. een jna smiley!! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |