Dat is wel jammer, ik zou graag de regie zelf willen doen op mn PC. Dat we niet in de wc kunnen is tot daarf aan toe maar verder.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef hollowman het volgende:
Volgens mijn is er 1 stream en kunnen we niet zelf kiezen, dit heb ik al eerder voorbij zien komen.
Ach, dat heeft ook wel watquote:Op woensdag 22 april 2009 09:35 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop inderdaad dat we niet pas kunnen inschakelen als het daadwerkelijk begint want dan kun je nergens tijdig janken dat je streams het niet doen.
Oh ja, een op die geweldige luchtruimte.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:59 schreef Dementor het volgende:
Eén stream is wel erg karig!
Ik zou toch eerder denken aan minimaal 2 streams, eentje binnen en eentje buiten.
Hoe ging dat bij BB en DGK eigenlijk?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:59 schreef Dementor het volgende:
Eén stream is wel erg karig!
Ik zou toch eerder denken aan minimaal 2 streams, eentje binnen en eentje buiten.
Ach wie weet komt er een vogelnestje.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, een op die geweldige luchtruimte.
Vier streams, de febo bepaalde wat wij te zien kregen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe ging dat bij BB en DGK eigenlijk?
Overigens staat er ergens nog een vraag open of de streams te zien zijn via inlog of via IP adres only.
Waarom eigenlijk? Ze kunnen toch gewoon aan?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag om 21u begint de kickoff officieel, de rondleiding duurt tot 18u (en dan staan de streams natuurlijk uit).
die zit er al ...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach wie weet komt er een vogelnestje.
Oh sorry dat ik dat niet wist...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef snetje het volgende:
[..]
die zit er al ...
en weet je hoe lastig merels zijn als ze jongen hebben ? ..... heel lastig
Kijk FOK!tvquote:
Als het klopt dat er ook een stream op de redactie komt, dan kan dit al niet kloppenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef hollowman het volgende:
Volgens mijn is er 1 stream en kunnen we niet zelf kiezen, dit heb ik al eerder voorbij zien komen.
Misschien omdat niet iedere FOK!'er met z'n hoofd op een stream wil?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:38 schreef Mirjam het volgende:
waarom niet alvast de streams aanzetten tijdens die rondleiding?
kan alles alvast getest worden enzo.
Dan moeten ze dat van te voren weten en kunnen ze beslissen of ze komen of niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien omdat niet iedere FOK!'er met z'n hoofd op een stream wil?
Nee, dan staan de streams waarschijnlijk al aan bij wijze van testquote:Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag om 21u begint de kickoff officieel, de rondleiding duurt tot 18u (en dan staan de streams natuurlijk uit).
Ik denk dat hier het 'static principe' geldt.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat van te voren weten en kunnen ze beslissen of ze komen of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |