Nodig? Waarvoor? Om pilootjes in de lucht te houden? Dat kan toch ook met die F-16? Misschien kunnen ze nog wel een paar Starfighters van stal halen. Is ook wel weer eens leuk.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:30 schreef Ludootje het volgende:
Pfff, dat geneuzel over geluidsoverlast... Die dingen zijn gewoon nodig. En dat zeg ik als geboren Udenaar.
De messen worden al geslepen. In stukken die overheid.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is het niks-kabinet.
PVV-VVD-CDA is het horrorkabinet.
Dat wordt nog erger dan Balkenende II
Wat mij betreft ook. Lijkt mij echt geweldig als nu het kabinet valt.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb blaren op mijn duimen dan van het duimen. Hopelijk is het prachtige weer een voorteken voor de val van het kabinet. Als het kabinet valt dan is de JSF het ieder miljard waard.
Dat sowieso. Maar het lijkt me niet dat dit ze een kabinetscrisis waard is.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook. Lijkt mij echt geweldig als nu het kabinet valt.
Kan.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef Horloge het volgende:
Brinkman denkt dat je met een geweer een straaljager uit de lucht kunt schieten.____!
krijg je als je teveel quake/ut speelt. BFG en Flakcannon FTW!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef Horloge het volgende:
Brinkman denkt dat je met een geweer een straaljager uit de lucht kunt schieten.____!
Heel lang hebben er F16/F15's gevlogen op vliegbasis Soesterberg, en ik heb daar een hele tijd vlakbij gewoond en mijn ouders nu nog steeds, en wij hebben eigenlijk nooit last er van gehad. En ja, de F15's kwamen soms met naverbrander aan over de huizen scheren (quote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef alors het volgende:
Neen Arend Jan, het zou jou aan je reet roesten, want jij woont niet onder een vliegroute van die herriebakken.
Nou, ik woonde helemaal niet in de buurt van een vliegbasis en toch als er op twente gevlogen werd had ik er wel last van. Deze vliegtuigen maken nog veel meer herrie. Twente is inmiddels dicht.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heel lang hebben er F16/F15's gevlogen op vliegbasis Soesterberg, en ik heb daar een hele tijd vlakbij gewoond en mijn ouders nu nog steeds, en wij hebben eigenlijk nooit last er van gehad. En ja, de F15's kwamen soms met naverbrander aan over de huizen scheren. Ik vind het altijd enorm overdreven dat gezeur over herrie, het zal slechts een handvol notoire zuurpruimen zijn die er last van heeft, iets dat vooral aan henzelf ligt.
Gaat hier prima.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Politiek 24 doet het hier nietNog meer mensen problemen?
Ik denk dat Boekestijn over een jaar of wat wordt "weggepromoveerd" als nieuwe burgemeester van Appingedam, ofdaarzoergensquote:Op woensdag 22 april 2009 17:09 schreef Lemmeb het volgende:
Brinkman ruled. Die Boekestijn is gewoon een idioot, weg met die vent.
Thanksquote:Op woensdag 22 april 2009 17:13 schreef Ooster het volgende:
mms://emil02.omroep.nl/nos_politiek24-bb
werkt prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |