ONZ?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef dagdag het volgende:
bio graag zou ik een topic willen aanmaken met het nieuwe fok lied, maar snap het niet
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mail even je rooster door, dan weten we wanneer we kunnen baggeren.
Die op zo'n bezem zitten?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom hebben mijn collega's het over hun exen?
Is dat iets in de trant vanquote:Op woensdag 22 april 2009 @ 08:53 schreef dagdag het volgende:
bio graag zou ik een topic willen aanmaken met het nieuwe fok lied, maar snap het niet
zijn ze toevallig volslank!?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom hebben mijn collega's het over hun exen?
Ikzelf werk in de Infratechniek.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, heftrucks niet. Kranen heel soms als we er één inhuren. Werk overigens niet in de bouw oid.
Ik doe het onderhoud aan een gebouw, extern en intern. Facilitaire dienst dus.
Het 2e.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Ikzelf werk in de Infratechniek.
Zit jij in de "buitendienst"? of ben je een kantoorkoffieslurper?
Ze zitten zelf op een bezem, zo eentje die 's morgens wat moeite heeft om te startenquote:
Ze willen graag dat je ze even batst...quote:Op woensdag 22 april 2009 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ze zitten zelf op een bezem, zo eentje die 's morgens wat moeite heeft om te starten
Het gaat over mannelijke exen; en hun stories over hoe ze zich voelden nadat het uitging etc
Haha ik heb zo GEEN medelijden met jou op dit moment, hahaquote:Op woensdag 22 april 2009 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze zitten zelf op een bezem, zo eentje die 's morgens wat moeite heeft om te starten
Het gaat over mannelijke exen; en hun stories over hoe ze zich voelden nadat het uitging etc
Dan zijn ze nu op hun gevoeligst, zeg dat je veel meer kan bieden en rijg ze aan je penis!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou doe is gek maak me adminquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ze willen graag dat je ze even batst...
Gadverquote:Op woensdag 22 april 2009 08:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan zijn ze nu op hun gevoeligst, zeg dat je veel meer kan bieden en rijg ze aan je penis!![]()
nee hé krijgen we dat weer...quote:
Pff, ik ben net wakker. En daarbij: ik wil het allemaal niet weten.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:57 schreef jagga het volgende:
[..]
Haha ik heb zo GEEN medelijden met jou op dit moment, haha![]()
Dat kan ik nietquote:
14.gifquote:Op woensdag 22 april 2009 08:58 schreef jagga het volgende:
[..]
nee hé krijgen we dat weer...
Je bent al user van de maand geworden, is dat niet genoeg?
Nah, liever een ban.quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 08:58 schreef jagga het volgende:
[..]
nee hé krijgen we dat weer...
Je bent al user van de maand geworden, is dat niet genoeg?
Ze konden jou zelfs mod maken... Dus het lijkt me sterk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |