Geef het beestje een naam.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Met die bakkerbaard en die andere flap drol![]()
Dat was niet eens een rel te noemen man
Ikquote:Op woensdag 22 april 2009 08:40 schreef Cybey het volgende:
Welke mod is er zo overenthousiast posts aan het verwijderen?
Het is an sich goed te doen. Ze leggen het leuk uit, geen gortdroge stof.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:41 schreef jagga het volgende:
VCA herhalingscursussen zijn ruk trouwens... net als de cursus zelf ook
VIAG2006 is nog zo'n kutding, en VCA-VOL
Wat doen jullie dan hier?quote:
Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 08:40 schreef Cybey het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:42 schreef Syb-rund. het volgende:
daar gaat men drinken, stelletje droge kloothommels
Juicy.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:40 schreef Cybey het volgende:
Oh ja, dat is wel een goede redenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja moet toch wat om op Urk te overleven
Oh met Opa en shaolin, beauregard TNA en nog een stel van die meelopersquote:Op woensdag 22 april 2009 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stuk verdriet, je stond vooraan gisteren
Toeval.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan hier?
Maar ik vind het wel leuk dat jullie er zijn, ik vroeg het me gewoon af
Ja, dat inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Oh met Opa en shaolin, beauregard TNA en nog een stel van die meelopers![]()
Ja dat was een goede middag-vulling
Ik kan wel posts verwijderen hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 @ 08:43 schreef Biogarde het volgende:
Oh wacht.. DAT KAN HIJ NIET :L::D:D
Er was geen rel hoor!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
Wat doen al die modjes hier ineens? Komt dat door die discussie/rel van gisteren?
Helaas was voor mij maar zo'n 20% van die cursus echt nuttig...de rest ging over dingen waar ik niet mee te maken heb op mijn werk.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is an sich goed te doen. Ze leggen het leuk uit, geen gortdroge stof.
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Je moeder kreeg gister ook een goede middag-vulling.
Ben jij die semi-homo bij het bloemschikken waar ze het altijd over heeft?quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat heb jij nou weer voor schijt avatar dan.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:46 schreef dagdag het volgende:
Doe dan jitzzze jaap net als die ene van fok
Nee, dat is je vader man.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben jij die semi-homo bij het bloemschikken waar ze het altijd over heeft?
Klopt ze was aan het werkquote:Op woensdag 22 april 2009 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor schijt avatar dan.
Ik heb wel met alles te maken. Vaten met giftige stoffen niet, maar de rest wel eik.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:45 schreef jagga het volgende:
[..]
Helaas was voor mij maar zo'n 20% van die cursus echt nuttig...de rest ging over dingen waar ik niet mee te maken heb op mijn werk.
Ik vond het opzich niet zo erg...maar al dat spul waar ik niets aan had vond ik een beetje onnodig.
Ik vind dat ze het moeten splitsen in dat vakgebied waar jij werkzaam in bent.
een kleine woordewisselingquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef jagga het volgende:
Ik moet iets bekennen...
Ik durfde in het vorige SC deel niet meer te posten NA post 290 omdat ik bang was dat ik lapo zou hebben en ik niet weet hoe ik een nieuwe moet maken
En dan wordt ik gebanned
Triest
Zit een knopje "Nieuw Topic"quote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef jagga het volgende:
Ik moet iets bekennen...
Ik durfde in het vorige SC deel niet meer te posten NA post 290 omdat ik bang was dat ik lapo zou hebben en ik niet weet hoe ik een nieuwe moet maken
En dan wordt ik gebanned
Triest
Behoorlijk, tevens kansloos.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef jagga het volgende:
Ik moet iets bekennen...
En dan wordt ik gebanned
Triest
- Hijsen e.d. met een kraan?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb wel met alles te maken. Vaten met giftige stoffen niet, maar de rest wel eik.
dus wiens kloon ben je ?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef jagga het volgende:
Ik moet iets bekennen...
En dan wordt ik gebanned
Triest
ja maar, ja maar dan heb ik de OP nog nietquote:
Misschien moet je die dan maar eens lezenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:51 schreef jagga het volgende:
ja maar, ja maar dan heb ik de OP nog niet
Nee, heftrucks niet. Kranen heel soms als we er één inhuren. Werk overigens niet in de bouw oid.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:49 schreef jagga het volgende:
[..]
- Hijsen e.d. met een kraan?
- elektrisch gereedschap?
- heftrucks
Daar heb jij allemaal mee te maken? (en ja ik weet dat er nog veel meer dingen zijn maar die schieten even niet te binnenhet is nog vroeg )
quote:
http://sites.google.com/site/klbslowchatop/quote:Op woensdag 22 april 2009 08:51 schreef jagga het volgende:
[..]
ja maar, ja maar dan heb ik de OP nog niet
Mail even je rooster door, dan weten we wanneer we kunnen baggeren.quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 08:52 schreef Biogarde het volgende:
En wik werk hierbij in ploegen/wisseldiensten. Ook 's nachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |