Opgezocht en dit is het goede antwoordquote:Op woensdag 22 april 2009 17:10 schreef kraaksandaal het volgende:
Torino?
Omdat het zo in Italie heet gok ik zoquote:Op woensdag 22 april 2009 18:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Shit, was even afgeleid. Dat krijg je als je dit spel speelt tijdens je werk
Turijn is goed. Waarom de naam in het Italiaans geven alleen?
omdat sommige steden totaal niet uit te spreken zijn voor een hollander.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het zo in Italie heet gok ik zo
Ik snap sowieso niet waarom we steden vernederlandsen. Als het torino heet waarom dan turijn noemen?
Torino is toch makkelijk uit te spreken? Net als Lisboa, Paris en London...quote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
omdat sommige steden totaal niet uit te spreken zijn voor een hollander.
Wat een ***smoes.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
omdat sommige steden totaal niet uit te spreken zijn voor een hollander.
niemand die zich geroepen voelt...quote:Op woensdag 22 april 2009 18:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een ***smoes.![]()
Wie gaat even een nieuwe vraag bestellen?
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:33 schreef Robbiev85 het volgende:
volgograd
hoax, beethoven enzo. klopt niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:42 schreef Robbiev85 het volgende:
Waarom was de speelduur van een cd precies 74 minuten?
Omdat er niet meer oppastequote:Op woensdag 22 april 2009 18:42 schreef Robbiev85 het volgende:
Waarom was de speelduur van een cd precies 74 minuten?
FunkyHomosapien +1quote:Op woensdag 22 april 2009 18:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoax, beethoven enzo. klopt niet.
het is niet zo omdat Beethoven maar 71/72 minuten duurt.quote:
Nope, je weet heus wel iets te verzinnen. Doe maar een beatles vraagquote:Op woensdag 22 april 2009 18:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
godver, ik weet geen vraag. iemand anders zin om er een te doen?
is ook goed , dat andere antwoord klopt nietquote:Op woensdag 22 april 2009 19:11 schreef MaJo het volgende:
Uhm, dacht toch echt dat het Jatten was?
Ja maar bij winkelen zonder kopen dan hoef je niet per se te stelen... Dan kun je gewoon rondkijken zonder iets te kopen en niets te jatten...quote:Op woensdag 22 april 2009 19:11 schreef Robbiev85 het volgende:
jatten is ook winkelen zonder te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |