Peter gaat zelfs over de grens om zichzelf te promoten. Hij heeft iig geen hoge hoed op van FOK!kers.
quote:
Peter (619) gisteren,
PROMOTIE OVER DE GRENS
Aangezien wij door de makers zijn aangezet om zoveel mogelijk reclame te maken voor jezelf, ben ik deze kans volledig aan het benutten in mijn laatste anderhalve week in luxe. Ik benut die kans zelfs zo erg dat ik daardoor op FOK! al een aantal keren gespreksonderwerp van de dag ben geweest en dat discussies omtrent mijn persoon zich in een rap tempo opvolgen. Maar goed, niet wetende aldaar dat ik wel degene ben die uiteindelijk dagelijks de ballen uit z'n broek lacht om het feit wat ze telkens weer weten te schrijven over mij.
Het gaat zelfs zover dat er al een emoticon in omloop is met een pistooltje waar de tekst in staat "Peter moet dood". Om je helemaal suf te lachen gewoon...Deze persoon die mij blijkbaar zo verschrikkelijk haat, vindt het dan wel weer de moeite waard om energie te steken in het ontwerpen van een emoticon. Geweldig toch? Zeg nou eerlijk, wie van de deelnemers heeft z'n eigen smiley nou al... Alhoewel ik na deze actie wel van mening ben dat er nu voor elke bewoner liefdevolle emoticons ontworpen gaan worden en zullen verschijnen, om nog maar te zwijgen over het feit hoeveel haat-emoticons erbij gaan komen voor mij. 'Vriendje' Vlemmix zou zeggen "slechte publiciteit is ook publiciteit jongen"
En daar moet ik hem dan toch wel weer gelijk ingeven. Alhoewel ik mij altijd wel heb afgevraagd waarom die man het nou iedere keer zo geweldig vindt om zich keer op keer helemaal af te laten zeiken.
Maar sinds mijn deelname aan The Bunker word mij dat ineens helemaal duidelijk. Het geeft écht een kick...een ware rush kun je wel zeggen. Het gaat wel een beetje ten koste van mijn slaap maar goed dat heb ik voor deze grappenmakers wel over want ik wil geen zin missen.
Speciaal voor jullie heb ik dan ook mijn promotiecampagne nog een beetje uitgebreid. Ow ja? vertel vertel...Nou, Peter goes Belgium! Echt waar? Ja echt waar want ook in België hebben ze Internet en kunnen ze Nederlands verstaan dus vond ik dit een leuke gelegenheid om ook daar mij zelf even 'bekend' te maken. Een echte C-artiest probeert natuurlijk overal aan de bak te komen als het in Nederland niet helemaal wil lukken. Dus lieve kijkbuisvriendjes, op zaterdag 25 april a.s. zal ik mijn internationale opwachting maken. Welteverstaan bij Radio Lichtaart, Succes FM, Radio Valencia en bij Radio Apollo in België.
Tevens heb ik 'vriendje' Giel Beelen en Piet Paulusma ook alvast even benaderd. Wordt vervolgd....
Cheerio...!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'