haha beetje vreemd.... maar wel lekkerquote:
Valt mee hoorquote:
Nee, normaal ben ik niet hoorquote:[..]
Dat durf ik niet te zeggen, maar ik ben niet normaal, ik ben een beetje gek
Jaja, maar wel stiekem een tvp voor morgenochtend plaatsenquote:
Daar mogen andere over oordelen....quote:Op woensdag 22 april 2009 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha beetje vreemd.... maar wel lekker![]()
Ok,quote:Op woensdag 22 april 2009 00:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt mee hoor
[..]
Nee, normaal ben ik niet hoor
Mooie TT
Wie weet!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jaja, maar wel stiekem een tvp voor morgenochtend plaatsen
Hahaha moest ineens aan die reclame denkenquote:
Jaja, volgens mij denk jij heel ergens anders aanquote:Op woensdag 22 april 2009 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha moest ineens aan die reclame denken
quote:
Merci!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, truste iig auto. slaap zacht
wie ikke??quote:Op woensdag 22 april 2009 00:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jaja, volgens mij denk jij heel ergens anders aan
Trustequote:
Dat valt best mee hoorquote:
Zo, dat was wel precies voor 3en RZ!quote:
Morgen MNRquote:Op woensdag 22 april 2009 06:33 schreef MNR het volgende:
Goedemorgen!
Zo, ik voel me tenminste weer energiek.
Haha, nu je het zegtquote:Op woensdag 22 april 2009 06:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zo, dat was wel precies voor 3en RZ!
Ja goed he?quote:Op woensdag 22 april 2009 06:43 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Jullie zijn ook weer op tijd zie ik wel
Haha, nee wel over een huis, maar kan de droom voor nu even niet helder voor de geest halenquote:Op woensdag 22 april 2009 07:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MNR!!!!! nog over mij gedroomd?!
telt als een blok in slaap vallen en door je wekker wakker worden ook als goed slapen?!quote:Op woensdag 22 april 2009 07:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, nee wel over een huis, maar kan de droom voor nu even niet helder voor de geest halen
Het was wel een lieve droom.
En jij? Lekker geslapen/gedroomd?
Leuk! Dan kun je op de terugweg langs komenquote:Op woensdag 22 april 2009 07:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
telt als een blok in slaap vallen en door je wekker wakker worden ook als goed slapen?!Heb echt als een roosje geslapen.. Zo even rek en strek oefeningen doen en dan naar België toe
Hoe laat ben je thuis dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Leuk! Dan kun je op de terugweg langs komen
Doet ie hut weer? of zit je ergens anders?quote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!![]()
![]()
![]()
alles een beetje goed hier met jullie?
Ik ben alweer op m'n werk johquote:Op woensdag 22 april 2009 07:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doet ie hut weer? of zit je ergens anders?
Werkse dan! ik ben er ook vandoor!quote:Op woensdag 22 april 2009 07:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben alweer op m'n werk johEn daar kan je smorgens gelukkig makkelijk op het internet komen
Nou, ik voel me uitgerust. Dus dat is al vers 1quote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!![]()
![]()
![]()
alles een beetje goed hier met jullie?
quote:Op woensdag 22 april 2009 07:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Werkse dan! ik ben er ook vandoor!
Jij gaat er ook vandoorquote:Op woensdag 22 april 2009 07:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik voel me uitgerust. Dus dat is al vers 1
Werk ze Cue!
En de rest ook allemaal een hele fijne dag!
Tot laterQ-music
Niet de 4e editie hoor, maar de 4e 'spelronde'quote:Op woensdag 22 april 2009 07:56 schreef Belsezar het volgende:
Hoi CGAlweer vroeg aan het werk las ik
De 4de alweer KF? Gaat snel!
Nee, vanavond worden man 2 & 3 gekeurd...quote:Op woensdag 22 april 2009 08:00 schreef Belsezar het volgende:
Maar de eerste had toch al een date opgeleverd? Dus dit is de vierde man?
quote:Op woensdag 22 april 2009 07:52 schreef KudFokker het volgende:
Moggeh allemaal
Ik ga trouwens vandaag proberen 24 uur geen KF-posts te maken, vanaf nu
Ik heb trouwens de 4e ronde van Fok! Take Me Out! veranderd
Vanavond om 19:30 is er weer een ronde!
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:01 schreef KudFokker het volgende:
Aaah, krabbel van het meisje van zaterdag, dat ze een keer mee wil hardlopen![]()
!!
Jajaa.. nou werken, heb nog niks gedaanquote:Op woensdag 22 april 2009 07:56 schreef Belsezar het volgende:
Hoi CGAlweer vroeg aan het werk las ik
De 4de alweer KF? Gaat snel!
Kwam er iemand met ruim 200 langs scheuren vanochtend?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:01 schreef djayzz het volgende:
Mogguh! Ik wist niet dat de stig in nederland was
Dat is geen KF postquote:Op woensdag 22 april 2009 08:02 schreef djayzz het volgende:
Ik ga zoquote:Op woensdag 22 april 2009 08:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jajaa.. nou werken, heb nog niks gedaanmaar zo duurt de dag wat korter
En jij?
Nee, ik zag gisteren dit op de A15quote:Op woensdag 22 april 2009 08:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kwam er iemand met ruim 200 langs scheuren vanochtend?
Weet ik, beetje pesten mag toch..quote:Op woensdag 22 april 2009 08:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is geen KF post
Dat is gewoon leuk voor hem
Das wel tof! Je hebt een opname van een toekomstige uitzending gezien! Cool!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik zag gisteren dit op de A15
[ link | afbeelding ]
Dat is wel lekkerquote:Op woensdag 22 april 2009 08:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga zoNormaal begin ik om 9 uur maar vandaag om half negen. Lekker om 5 uur naar huis ipv half 6
She will kick the crap out of you dus. Lief zijn tegen deze KFquote:Op woensdag 22 april 2009 08:05 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet zorgen dat het niet alleen vriendschappelijk blijft
Ik vroeg iets van "Doe je dan geen sport, want dan wil ik wel weten hoe je aan dat figuur komten ik dacht dat je wel een keer mee zou gaan hardlopen"
Toen vertelde ze dat ze op jijutsu zit, en een keer mee wil hardlopen!
En het was nog wel een Nederlands Audi A6quote:Op woensdag 22 april 2009 08:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das wel tof! Je hebt een opname van een toekomstige uitzending gezien! Cool!
Dan ga ik net met de kids naar zwemlesquote:Op woensdag 22 april 2009 07:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis dan?denk dat ik rond een uurtje of 4 weer langs eindhoven rij
Hahaquote:Op woensdag 22 april 2009 08:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
She will kick the crap out of you dus. Lief zijn tegen deze KF
Helemaal superquote:Op woensdag 22 april 2009 08:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel lekker
Ik mag vandaag om half vier naar huis, maar ben gister wat langer gebleven, dus misschien dat ik al om 3 uur ga
Ik ging vanacht ook weer veelste laat naar bed. Allemaal de schuld van Ofresca, Pien85, Carooltje en autoquote:Op woensdag 22 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal superMaar zo vroeg opstaan als jij trek ik niet. Ik moet echt voldoende slaap hebben
En nu naar kantoor!
quote:
voor mij was het vanmorgen ook wel erg moeilijk. Sliep pas om 12 uur. Mäar het is geluktquote:Op woensdag 22 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal superMaar zo vroeg opstaan als jij trek ik niet. Ik moet echt voldoende slaap hebben
En nu naar kantoor!
Geef de vrouwen maar weer de schuldquote:Op woensdag 22 april 2009 08:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ging vanacht ook weer veelste laat naar bed. Allemaal de schuld van Ofresca, Pien85, Carooltje en auto
HAha.. nee okequote:Op woensdag 22 april 2009 08:11 schreef Ang3l het volgende:
Mjah. Tis ochtend, maar zover dat dan kan wel.
Met u?
Tja, je kan het zelf zien aan het eind van het vorige topicquote:Op woensdag 22 april 2009 08:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geef de vrouwen maar weer de schuld
Goeimorgenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:21 schreef Howl het volgende:
Maar een vrijgezel die gaat pas slapen
Als 'ie alle sterren heeft gezien
Als 'ie van z'n vrijheid heeft genoten
Als 'ie zegt "'t was fijn, bedankt, tot ziens"
Fout, ik weet het, maar daar denk ik aan als ik deze TT lees.
GoeieMorgen
D_Hquote:
Het ligt toch echt aan jezelfquote:Op woensdag 22 april 2009 08:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, je kan het zelf zien aan het eind van het vorige topic
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
D_H
[..]
Het ligt toch echt aan jezelf
Heeft ie zelf bij elkaar gedicht gok ikquote:Op woensdag 22 april 2009 08:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goeimorgen
Goeie tekst, komt dat vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft ie zelf bij elkaar gedicht gok ikBenny dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.google.nl/search?q=Maar+een+vrijgezel+die+gaat+pas+slapen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goeimorgen
Goeie tekst, komt dat vandaan?
Mijn hele lasagne is verpieterd omdat jij maar niet kwamquote:Op woensdag 22 april 2009 08:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Dit zou toch iedere Nederlander direct moeten herkennen als een bekend lied.
Oh, Hallo allemaal
Die van die treinquote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik zie al 2 potentiele KF posts sinds zijn belofte
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn hele lasagne is verpieterd omdat jij maar niet kwam
Benniequote:Op woensdag 22 april 2009 08:21 schreef Howl het volgende:
Maar een vrijgezel die gaat pas slapen
Als 'ie alle sterren heeft gezien
Als 'ie van z'n vrijheid heeft genoten
Als 'ie zegt "'t was fijn, bedankt, tot ziens"
Fout, ik weet het, maar daar denk ik aan als ik deze TT lees.
GoeieMorgen
dus dat doe ik ook niet meerquote:
Sorry ik ging met het legioen meequote:
het legioen?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Sorry ik ging met het legioen mee
trein kwam langs een bepaald stadion.quote:
een bepaald stadion.. aah heb ik je nog op tv gezien?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
trein kwam langs een bepaald stadion.
ik heb de beelden nog niet gezienquote:Op woensdag 22 april 2009 09:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een bepaald stadion.. aah heb ik je nog op tv gezien?
Denk dat je wel heel close up in beeld moet komen, wil ik iemand herkennen hehequote:Op woensdag 22 april 2009 09:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik heb de beelden nog niet gezien![]()
maar ik zat niet echt bij de vaste kern zat mooi in het midden
Hallo Cuegirlliequote:Op woensdag 22 april 2009 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat je wel heel close up in beeld moet komen, wil ik iemand herkennen hehe
Nouk, Jonkel
Ik ga met je mee denk ikquote:Op woensdag 22 april 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben nu officieel dood trouwens.. Misschien zou ik vanavond eens op tijd naar bed moeten....
Aah, toe, van mij mag jequote:Op woensdag 22 april 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
Nee, vandaag geen KF postszelfs na wat er gebeurde op het station net
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:20 schreef Belsezar het volgende:
Zozo, nouk krijgt het druk!
Dat zal dan wel vroeg naar bed worden maar laat slapen hehe.
Weet je het zekerquote:
Anders gebeurt er hier nietsquote:Op woensdag 22 april 2009 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je het zeker
Goedemorgen trouwens!
Daar was.. Dr moet wat te zeiken zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Anders gebeurt er hier niets![]()
Goedemorgen!
Nee, dat zou té zwak zijn... na 1 uur al...quote:
Je bent gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 april 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Anders gebeurt er hier niets![]()
Goedemorgen!
Dat ookquote:
Een bed vol! En dan nog niet eens topfit zijn ook! Sterkte Noukquote:
Ik lever gemiddeld 20 seconden werk.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:20 schreef Belsezar het volgende:
Zozo, nouk krijgt het druk!
Dat zal dan wel vroeg naar bed worden maar laat slapen hehe.
Babe!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je het zeker
Goedemorgen trouwens!
doe nouquote:Op woensdag 22 april 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
Nee, vandaag geen KF postszelfs na wat er gebeurde op het station net
Ik kan alles aanquote:Op woensdag 22 april 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een bed vol! En dan nog niet eens topfit zijn ook! Sterkte Nouk
Nou doet hij het niet en ga jij KF-achtig postenquote:
Ssssst!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou doet hij het niet en ga jij KF-achtig posten
Wat is percies de definitie van "KF-achtig posten" dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Ik zou haar na het hardlopen een massage aanbiedenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, dat zou té zwak zijn... na 1 uur al...![]()
Ik ben even aan het bedenken hoe ik het verder moet gaan aanpakken met dat meisje
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Wat is percies de definitie van "KF-achtig posten" dan?
Kan iemand mij dit haarfijn uitleggen.Alles wat je meemaakt in geuren en kleuren hier vertellen, op zo'n manier dat niemand het wat boeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Wat is percies de definitie van "KF-achtig posten" dan?
Kan iemand mij dit haarfijn uitleggen.D'r is een soort checklist voor, bij 3 van de 5 is het duidelijk een KF-post:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Er word een prijs vermeld
- Er word een karaktereigenschap opgehemelt
- Er word een vrouw geregeld
- Er word een leven gered
- "Het meisje waar ik 4 jaar bij was""Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Ik wel jaquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik was gisteren met mijn nieuwe jas, echt een mannenmagneet dat dingnaar de stad.
Ik werd door iedereen nagekeken en op een gegeven moment komt er een lekkere vent op me af!
Echt een geil ding.
maar omdat hij zo naar me keek, zag hij niet dat er een putdeksel open was en struikelde hij.
Zijn hele scheen lag open, ik heb hem verbonden met mijn shirt, maar eigenlijk had ik het gewoon dicht moeten schroeien!
En nummers uitgewisseld?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik was gisteren met mijn nieuwe jas, echt een mannenmagneet dat dingnaar de stad.
Ik werd door iedereen nagekeken en op een gegeven moment komt er een lekkere vent op me af!
Echt een geil ding.
maar omdat hij zo naar me keek, zag hij niet dat er een putdeksel open was en struikelde hij.
Zijn hele scheen lag open, ik heb hem verbonden met mijn shirt, maar eigenlijk had ik het gewoon dicht moeten schroeien!
Goedemorgen!quote:
Ik zat eraan te denken om haar te vragen of ze mij wat jijutsu kan lerenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou haar na het hardlopen een massage aanbieden
En je hebt hem niet eens, samen met de putdeksel als aandenken naar huis gedragen?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Echt een geil ding.
Lekker dat mokkel in 'r kut trappen.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om haar te vragen of ze mij wat jijutsu kan lerenmeteen lichamelijk contact !
Als je had verteld hoe duur de jas was, zou je 3/5 hebben: een KF-postquote:Op woensdag 22 april 2009 09:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Echt een geil ding.
Dit, beste ZILN vriend, is nou echt een prototype van een KF post.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Echt een geil ding.
Hahaha zo lomp, neerbuigend en respectloos dat ik er gewoon om moest lachenquote:
oke deze lijst zal ik onthoudenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
D'r is een soort checklist voor, bij 3 van de 5 is het duidelijk een KF-post:
- Er word een prijs vermeld
- Er word een karaktereigenschap opgehemelt
- Er word een vrouw geregeld
- Er word een leven gered
- "Het meisje waar ik 4 jaar bij was"
Hoiquote:
Bedankt nog voor het verbindenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Echt een geil ding.
En dat natuurlijk. Hij belde vanmorgen al om me te bedanken en vroeg of ik mee ging hardlopen.quote:
Ik doe met je mee!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben nu officieel dood trouwens.. Misschien zou ik vanavond eens op tijd naar bed moeten....
En nou wordt het gezellig in bedquote:
Morgenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
En dat natuurlijk. Hij belde vanmorgen al om me te bedanken en vroeg of ik mee ging hardlopen.
ik zei natuurlijk meteen ja, want dan kan ik mijn hartslag, snelheid, stappenteller van 200 euro meteen proberen
En daarna het bed verschonen voor de volgende.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een bed vol! En dan nog niet eens topfit zijn ook! Sterkte Nouk
Tijgertje!quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
En dat natuurlijk. Hij belde vanmorgen al om me te bedanken en vroeg of ik mee ging hardlopen.
ik zei natuurlijk meteen ja, want dan kan ik mijn hartslag, snelheid, stappenteller van 200 euro meteen proberen
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien is de post van Grijsmuisje officieel wel van KF, alleen heeft even de geslachten omgedraaid
KF z`n ding dus?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ze is er wel Fok!king goed inquote:Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien is de post van Grijsmuisje officieel wel van KF, alleen heeft even de geslachten omgedraaid
jij en KF zouden echt moetenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Echt een geil ding.
ben je gek, eerst m'n nieuwe sportschoenen van 140 afvegen!quote:
140? voor de veters bedoel jequote:Op woensdag 22 april 2009 09:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ben je gek, eerst m'n nieuwe sportschoenen van 140 afvegen!
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En daarna het bed verschonen voor de volgende.
Dat vermoeden heb ik niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:52 schreef Rauw. het volgende:
De vermoedens waren hier al eerder geweest toch dat GM- KF was? Of was dat een andere met ongeveer dezelfde Ava?
quote:
Serieus, wat voel ik me verrot. Vanavond met een vriendinnetje eten en dan mijn bed in, hoop ik...quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
mogguh!
tsja als ze je negeren doe ik het wel hoor
Goeie morgenquote:
Wat een goede plannen!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, wat voel ik me verrot. Vanavond met een vriendinnetje eten en dan mijn bed in, hoop ik...
Je hebt wel een groot bed nodig vanavond hequote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, wat voel ik me verrot. Vanavond met een vriendinnetje eten en dan mijn bed in, hoop ik...
Dat zijn vaak alle kloontjesquote:Op woensdag 22 april 2009 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik niet.![]()
Muisje is nog meer seks gericht.
Saampjes het bed in, maar wel echt gaan slapen dan he.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Magnumquote:
Hoe is t eigenlijk? En natuurlijk sinds 23 maartquote:
Ja. En toen deed ik zoiets stomsquote:Op woensdag 22 april 2009 09:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi
@grijsmuisje: dus daarna liep je shirtloos rond in een mannenmagneet jas?
Ik ook..quote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een goede plannen!
alleen ik vrees het ergste....
Hihi, ik ga met niemand m'n bed inquote:Op woensdag 22 april 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Saampjes het bed in, maar wel echt gaan slapen dan he.
Vaak, misschien moet ik er toch maar eens eentje maken.quote:
Weet je nu wel wat je hebt?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Magnumschatjuh
Nog geen 100% maar het lijkt er nu ECHT op dat het beter gaat, nu bijna 24 uur geen koorts meer en kan langer dan 5 min aan de pc zitten joepieeeeeeeeee
met een beetje geluk kan ik dit weekend van het mooie weer genieten!!!
omg je bent echt goedquote:Op woensdag 22 april 2009 09:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja. En toen deed ik zoiets stomsik boog voorover en toen zag natuurlijk iedereen mijn bh.
maar dat had ik pas heel laat in de gaten dus iedereen lachte me uit.
En eigenlijk keek ook niet iedereen me na hoor, maar een paar mensen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zagen ze je bh al niet toen je je shirt uittrok?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja. En toen deed ik zoiets stomsik boog voorover en toen zag natuurlijk iedereen mijn bh.
maar dat had ik pas heel laat in de gaten dus iedereen lachte me uit.
En eigenlijk keek ook niet iedereen me na hoor, maar een paar mensen wel.
Heeeel goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe is t eigenlijk? En natuurlijk sinds 23 maart
Slaapt anders relaxt. Maar je wil geen risico lopen?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook..
[..]
Hihi, ik ga met niemand m'n bed in
ws een of andere ontsteking ofzo in mijn lijf het is nog niet 100% duidelijk, bloedtest is nog niet terug, maar het kuurtje slaat aan dus ik ben helemaal heppiequote:
Zelfde vraag.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zagen ze je bh al niet toen je je shirt uittrok?
Eindelijk... daar wacht ik al zo lang opquote:
omdat het geen 10 uur is?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
Waarom zeggen ze op de radio na het nieuws "Het is nu bijna 1 minuut over 10"
Waarom zeggen ze niet gewoon "het is 10 uur"??
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje zichzelf schopt.![]()
Hallo Rebel, lieverd, moppie, leuke vent.![]()
Omdat het bijna 1 minuut over is. Je moest maar net je trein halen om 2 minuten over.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
Waarom zeggen ze op de radio na het nieuws "Het is nu bijna 1 minuut over 10"
Waarom zeggen ze niet gewoon "het is 10 uur"??
Ik vind het anders 9 van de 10 x niet zo relaxedquote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
Slaapt anders relaxt. Maar je wil geen risico lopen?
Dag meis!quote:
het is wel 10 uurquote:
Op dat moment denk je daar niet aanquote:Op woensdag 22 april 2009 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zagen ze je bh al niet toen je je shirt uittrok?
Niet te snel juigen, maar het is op weg.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eindelijk... daar wacht ik al zo lang op
Ik vind je rete stoer.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:06 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Op dat moment denk je daar niet aan
ok... dan moet ik dus nog steeds wachten?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Niet te snel juigen, maar het is op weg.
Voel ik hier sarcasme?quote:
Ik ben het waardquote:Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef Pien85 het volgende:
ok... dan moet ik dus nog steeds wachten?![]()
Maar maak je geen zorgen schat, ik zal voor altijd op je wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel! met gevaar voor eigen uhm lichaamquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben het waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoilers zijn irritant, daar moet je op klikken als je nieuwsgierig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stond er wat spannends onder?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die spoilers zijn irritant, daar moet je op klikken als je nieuwsgierig bent.
Dat je het vraagt geeft aan dat je wel nieuwschierig bentquote:Op woensdag 22 april 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stond er wat spannends onder?
ik ben niet nieuwsgierig nml en heb niet gekeken
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat je het vraagt geeft aan dat je wel nieuwschierig bent
NieuwsGierig KFquote:Op woensdag 22 april 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben het waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent het zeker waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik vraag me af of ik geen dyslectie heb...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stond er wat spannends onder?
ik ben niet nieuwsgierig nml en heb niet gekeken
ik zal het volgende keer bij max 1 laten, compromis!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die spoilers zijn irritant, daar moet je op klikken als je nieuwsgierig bent.
KF tochquote:Op woensdag 22 april 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik geen dyslectie heb...Ik ga er vanuit dat je de taal slecht beheerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik voel me zwaar verrot en zat er aan te denken om thuis te blijvenquote:
Noem jij vrouwen/meisjes die je redt tanktopjes?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik voel me zwaar verrot en zat er aan te denken om thuis te blijven
Gisteren veel te lang op die waaierige dijk gestaan met een bezweet tanktopje...
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Noem jij vrouwen/meisjes die je redt tanktopjes?
Dat ben ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal het volgende keer bij max 1 laten, compromis!
deal?
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik voel me zwaar verrot en zat er aan te denken om thuis te blijven
Gisteren veel te lang op die waaierige dijk gestaan met een bezweet tanktopje...
Zo heet dat tochquote:
Ik ook, want voor de rest maak je geen verschrikkelijk slechte fouten, KF.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je de taal slecht beheerst.
Ik vind het iets voor vrouwenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo heet dat toch?
Ik had het echt zóóó koud....
Germ, als je je nu nog verrot voelt dan lekker je bedje in.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo heet dat toch?
Nee jij doet graag in spreid stand in bed liggen natuurlijk!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het anders 9 van de 10 x niet zo relaxed
Zeker als er -je achter staatquote:
Ik ben er best slecht in...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, want voor de rest maak je geen verschrikkelijk slechte fouten, KF.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ben ik niet
Wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Waarom doe je dat dan ook!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo heet dat toch?
Ik ben nu al naar mijn werk gegaanquote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Germ, als je je nu nog verrot voelt dan lekker je bedje in.![]()
Beterschap.
ik zal me er aan houdenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat vind ik hartstikke tof van je.
Succesquote:Op woensdag 22 april 2009 10:27 schreef liefie_ het volgende:
ow people
ik heb zo mn gesprek
zit niet echt lekker hier op de bank haha
Dat klinkt ranzig! Maar overdwars, dat wel jaquote:Op woensdag 22 april 2009 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee jij doet graag in spreid stand in bed liggen natuurlijk!
Ik ook nog niet zo heel langquote:Op woensdag 22 april 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben er best slecht in...
Tot een paar jaar terug had ik het kofschip regel pas door
Succes!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:27 schreef liefie_ het volgende:
ow people
ik heb zo mn gesprek
Morgenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:27 schreef liefie_ het volgende:
ow people
ik heb zo mn gesprek
Normaal ren ik dat stuk in een keer door...quote:
ooeehh spannend! Succes strakkiesquote:Op woensdag 22 april 2009 10:27 schreef liefie_ het volgende:
ow people
ik heb zo mn gesprek
Normaal zeg ik het als "tank toppie"quote:
Inderdaad.. Niet proberen terug te lezen, hooguit grote lijnen te volgenquote:
Welk meisje?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal ren ik dat stuk in een keer door...
Maar gisteren ging ik de route anders om doen, dus eerst een stuk woonwijk, langs een provinciale weg en daarna het laatste stuk op de dijk...
Maar het woei (toch? ) harder dan normaal, en ik was al bezweet van het rennen.
Dat is normaal niet zo erg, maar ik moest een stuk lopen door dat meisje...
Welk gesprek??quote:Op woensdag 22 april 2009 10:27 schreef liefie_ het volgende:
ow people
ik heb zo mn gesprek
Ik eet net een broodje hagelslag, dus niet echt honger meerquote:
En daar gaat het dus al misquote:Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef Cairon het volgende:
iedereen is single... dat is tot nu te de grote lijn die ik denk gevonden te hebben...
Fout!quote:Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef Cairon het volgende:
iedereen is single... dat is tot nu te de grote lijn die ik denk gevonden te hebben...
Grote lijn met wat breukjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef Cairon het volgende:
afronding en beoordeling van stagequote:
Spannend dat heb ik ook één dezer dagen.quote:
het komt ook vast goedquote:Op woensdag 22 april 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Spannend, succes.
Je hebt altijd je best gedaan, je komt straks dus weer ->binnen.
Goed genoegquote:
Zelfs dat niet. Maar stel jezelf eens voor. In de OP staan de newbie vragen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef Cairon het volgende:
ja beantwoord dat maar eerst eens dat heeft bijna iedereen hier gedaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:42 schreef Howl het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Maar stel jezelf eens voor. In de OP staan de newbie vragen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik eet net een broodje hagelslag, dus niet echt honger meer
ikke niet snapquote:
Nuttigquote:
In Before the Lockquote:
Ohwwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |