haha beetje vreemd.... maar wel lekkerquote:
Valt mee hoorquote:
Nee, normaal ben ik niet hoorquote:[..]
Dat durf ik niet te zeggen, maar ik ben niet normaal, ik ben een beetje gek
Jaja, maar wel stiekem een tvp voor morgenochtend plaatsenquote:
Daar mogen andere over oordelen....quote:Op woensdag 22 april 2009 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha beetje vreemd.... maar wel lekker![]()
Ok,quote:Op woensdag 22 april 2009 00:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt mee hoor
[..]
Nee, normaal ben ik niet hoor
Mooie TT
Wie weet!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jaja, maar wel stiekem een tvp voor morgenochtend plaatsen
Hahaha moest ineens aan die reclame denkenquote:
Jaja, volgens mij denk jij heel ergens anders aanquote:Op woensdag 22 april 2009 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha moest ineens aan die reclame denken
quote:
Merci!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, truste iig auto. slaap zacht
wie ikke??quote:Op woensdag 22 april 2009 00:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jaja, volgens mij denk jij heel ergens anders aan
Trustequote:
Dat valt best mee hoorquote:
Zo, dat was wel precies voor 3en RZ!quote:
Morgen MNRquote:Op woensdag 22 april 2009 06:33 schreef MNR het volgende:
Goedemorgen!
Zo, ik voel me tenminste weer energiek.
Haha, nu je het zegtquote:Op woensdag 22 april 2009 06:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zo, dat was wel precies voor 3en RZ!
Ja goed he?quote:Op woensdag 22 april 2009 06:43 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Jullie zijn ook weer op tijd zie ik wel
Haha, nee wel over een huis, maar kan de droom voor nu even niet helder voor de geest halenquote:Op woensdag 22 april 2009 07:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MNR!!!!! nog over mij gedroomd?!
telt als een blok in slaap vallen en door je wekker wakker worden ook als goed slapen?!quote:Op woensdag 22 april 2009 07:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, nee wel over een huis, maar kan de droom voor nu even niet helder voor de geest halen
Het was wel een lieve droom.
En jij? Lekker geslapen/gedroomd?
Leuk! Dan kun je op de terugweg langs komenquote:Op woensdag 22 april 2009 07:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
telt als een blok in slaap vallen en door je wekker wakker worden ook als goed slapen?!Heb echt als een roosje geslapen.. Zo even rek en strek oefeningen doen en dan naar België toe
Hoe laat ben je thuis dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Leuk! Dan kun je op de terugweg langs komen
Doet ie hut weer? of zit je ergens anders?quote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!![]()
![]()
![]()
alles een beetje goed hier met jullie?
Ik ben alweer op m'n werk johquote:Op woensdag 22 april 2009 07:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doet ie hut weer? of zit je ergens anders?
Werkse dan! ik ben er ook vandoor!quote:Op woensdag 22 april 2009 07:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben alweer op m'n werk johEn daar kan je smorgens gelukkig makkelijk op het internet komen
Nou, ik voel me uitgerust. Dus dat is al vers 1quote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!![]()
![]()
![]()
alles een beetje goed hier met jullie?
quote:Op woensdag 22 april 2009 07:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Werkse dan! ik ben er ook vandoor!
Jij gaat er ook vandoorquote:Op woensdag 22 april 2009 07:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik voel me uitgerust. Dus dat is al vers 1
Werk ze Cue!
En de rest ook allemaal een hele fijne dag!
Tot laterQ-music
Niet de 4e editie hoor, maar de 4e 'spelronde'quote:Op woensdag 22 april 2009 07:56 schreef Belsezar het volgende:
Hoi CGAlweer vroeg aan het werk las ik
De 4de alweer KF? Gaat snel!
Nee, vanavond worden man 2 & 3 gekeurd...quote:Op woensdag 22 april 2009 08:00 schreef Belsezar het volgende:
Maar de eerste had toch al een date opgeleverd? Dus dit is de vierde man?
quote:Op woensdag 22 april 2009 07:52 schreef KudFokker het volgende:
Moggeh allemaal
Ik ga trouwens vandaag proberen 24 uur geen KF-posts te maken, vanaf nu
Ik heb trouwens de 4e ronde van Fok! Take Me Out! veranderd
Vanavond om 19:30 is er weer een ronde!
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:01 schreef KudFokker het volgende:
Aaah, krabbel van het meisje van zaterdag, dat ze een keer mee wil hardlopen![]()
!!
Jajaa.. nou werken, heb nog niks gedaanquote:Op woensdag 22 april 2009 07:56 schreef Belsezar het volgende:
Hoi CGAlweer vroeg aan het werk las ik
De 4de alweer KF? Gaat snel!
Kwam er iemand met ruim 200 langs scheuren vanochtend?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:01 schreef djayzz het volgende:
Mogguh! Ik wist niet dat de stig in nederland was
Dat is geen KF postquote:Op woensdag 22 april 2009 08:02 schreef djayzz het volgende:
Ik ga zoquote:Op woensdag 22 april 2009 08:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jajaa.. nou werken, heb nog niks gedaanmaar zo duurt de dag wat korter
En jij?
Nee, ik zag gisteren dit op de A15quote:Op woensdag 22 april 2009 08:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kwam er iemand met ruim 200 langs scheuren vanochtend?
Weet ik, beetje pesten mag toch..quote:Op woensdag 22 april 2009 08:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is geen KF post
Dat is gewoon leuk voor hem
Das wel tof! Je hebt een opname van een toekomstige uitzending gezien! Cool!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik zag gisteren dit op de A15
[ link | afbeelding ]
Dat is wel lekkerquote:Op woensdag 22 april 2009 08:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga zoNormaal begin ik om 9 uur maar vandaag om half negen. Lekker om 5 uur naar huis ipv half 6
She will kick the crap out of you dus. Lief zijn tegen deze KFquote:Op woensdag 22 april 2009 08:05 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet zorgen dat het niet alleen vriendschappelijk blijft
Ik vroeg iets van "Doe je dan geen sport, want dan wil ik wel weten hoe je aan dat figuur komten ik dacht dat je wel een keer mee zou gaan hardlopen"
Toen vertelde ze dat ze op jijutsu zit, en een keer mee wil hardlopen!
En het was nog wel een Nederlands Audi A6quote:Op woensdag 22 april 2009 08:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das wel tof! Je hebt een opname van een toekomstige uitzending gezien! Cool!
Dan ga ik net met de kids naar zwemlesquote:Op woensdag 22 april 2009 07:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis dan?denk dat ik rond een uurtje of 4 weer langs eindhoven rij
Hahaquote:Op woensdag 22 april 2009 08:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
She will kick the crap out of you dus. Lief zijn tegen deze KF
Helemaal superquote:Op woensdag 22 april 2009 08:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel lekker
Ik mag vandaag om half vier naar huis, maar ben gister wat langer gebleven, dus misschien dat ik al om 3 uur ga
Ik ging vanacht ook weer veelste laat naar bed. Allemaal de schuld van Ofresca, Pien85, Carooltje en autoquote:Op woensdag 22 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal superMaar zo vroeg opstaan als jij trek ik niet. Ik moet echt voldoende slaap hebben
En nu naar kantoor!
quote:
voor mij was het vanmorgen ook wel erg moeilijk. Sliep pas om 12 uur. Mäar het is geluktquote:Op woensdag 22 april 2009 08:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal superMaar zo vroeg opstaan als jij trek ik niet. Ik moet echt voldoende slaap hebben
En nu naar kantoor!
Geef de vrouwen maar weer de schuldquote:Op woensdag 22 april 2009 08:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ging vanacht ook weer veelste laat naar bed. Allemaal de schuld van Ofresca, Pien85, Carooltje en auto
HAha.. nee okequote:Op woensdag 22 april 2009 08:11 schreef Ang3l het volgende:
Mjah. Tis ochtend, maar zover dat dan kan wel.
Met u?
Tja, je kan het zelf zien aan het eind van het vorige topicquote:Op woensdag 22 april 2009 08:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geef de vrouwen maar weer de schuld
Goeimorgenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:21 schreef Howl het volgende:
Maar een vrijgezel die gaat pas slapen
Als 'ie alle sterren heeft gezien
Als 'ie van z'n vrijheid heeft genoten
Als 'ie zegt "'t was fijn, bedankt, tot ziens"
Fout, ik weet het, maar daar denk ik aan als ik deze TT lees.
GoeieMorgen
D_Hquote:
Het ligt toch echt aan jezelfquote:Op woensdag 22 april 2009 08:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, je kan het zelf zien aan het eind van het vorige topic
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
D_H
[..]
Het ligt toch echt aan jezelf
Heeft ie zelf bij elkaar gedicht gok ikquote:Op woensdag 22 april 2009 08:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goeimorgen
Goeie tekst, komt dat vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft ie zelf bij elkaar gedicht gok ikBenny dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.google.nl/search?q=Maar+een+vrijgezel+die+gaat+pas+slapen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goeimorgen
Goeie tekst, komt dat vandaan?
Mijn hele lasagne is verpieterd omdat jij maar niet kwamquote:Op woensdag 22 april 2009 08:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Dit zou toch iedere Nederlander direct moeten herkennen als een bekend lied.
Oh, Hallo allemaal
Die van die treinquote:Op woensdag 22 april 2009 08:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik zie al 2 potentiele KF posts sinds zijn belofte
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn hele lasagne is verpieterd omdat jij maar niet kwam
Benniequote:Op woensdag 22 april 2009 08:21 schreef Howl het volgende:
Maar een vrijgezel die gaat pas slapen
Als 'ie alle sterren heeft gezien
Als 'ie van z'n vrijheid heeft genoten
Als 'ie zegt "'t was fijn, bedankt, tot ziens"
Fout, ik weet het, maar daar denk ik aan als ik deze TT lees.
GoeieMorgen
dus dat doe ik ook niet meerquote:
Sorry ik ging met het legioen meequote:
het legioen?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Sorry ik ging met het legioen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |