quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:35 schreef uwbftp het volgende:
Overschatte voetballer. Met heimwee:'):')
Dacht ik ook. Maar hij is toch wel handig met zo'n bal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:35 schreef uwbftp het volgende:
Overschatte voetballer. Met heimwee:'):')
Ja, hij heeft er net 4 in liggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Doet het, cijfermatig in ieder geval, veel beter dan ik had verwacht.
Leek me totaal ongeschikt voor de PL.
Zijn het zijn eerste doelpunten? Wordt hij veel gebruikt door Arsene?quote:
Nee, helder licht, ik geef alleen aan dat de cijfers nu enigszins vertekenen.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn het zijn eerste doelpunten? Wordt hij veel gebruikt door Arsene?²
Daarnaast ook minstens 1 hand vol assists sowieso in de competitie en hij had hiervoor al 3 goals dacht ik? In minder dan 10 competitie wedstrijden is dat gewoon vrij goed.quote:
Dat is volgens mij al een beter gemiddelde dan topper van Persie.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Daarnaast ook minstens 1 hand vol assists sowieso in de competitie en hij had hiervoor al 3 goals dacht ik? In minder dan 10 competitie wedstrijden is dat gewoon vrij goed.
Daar had ik het ook helemaal niet over. Ik gaf alleen aan dat het een Sherlock-opmerking was nadat hij er net 4 in had geprikt.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Daarnaast ook minstens 1 hand vol assists sowieso in de competitie en hij had hiervoor al 3 goals dacht ik? In minder dan 10 competitie wedstrijden is dat gewoon vrij goed.
quote:Wenger ziet briljante Arshavin
LIVERPOOL - Lovende woorden waren er na afloop vooral Andrei Arshavin. De Russische sterspeler van Arsenal maakte op Anfield Road zijn geld waar door tegen Liverpool vier keer te scoren. Het leverde weliswaar niet de overwinning (4-4) op, maar wel veel spektakel. "Ik heb nog nooit eerder zo'n briljante manier van doelpunten maken gezien", sprak zijn coach Arsène Wenger. "Hij scoorde met beide voeren en straalde een groot zelfvetrouwen uit."
Arshavin kwam in de winterstop over van Zenit St. Petersburg. Na gisteren is het gevaar van de Russische vedette dus ook alom bekend in Engeland. "Hij kan overal spelen en hij brengt altijd gevaar met zich mee", zei Wenger.
Telegraaf
Deed Julio Baptista ooit ook eens op Anfield, en die miste ook nog een penaltyquote:Op woensdag 22 april 2009 09:09 schreef BoerBert het volgende:
Die laatste goal trapt ie er wel met veel vertrouwen in hoor, vind ik. Of is hij zo goed met links?
Wel knap hoor, 4× scoren tegen Liverpool
Dan vond ik de 3x scoren binnen 20 minuten ofzo van Kanu, met briljante goals, tegen Chelsea, knapperquote:Op woensdag 22 april 2009 09:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Deed Julio Baptista ooit ook eens op Anfield, en die miste ook nog een penalty
Arshavinquote:Op woensdag 22 april 2009 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie denkt hij wel niet te zijn met zijn ssst gebaar?
15 mil.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:24 schreef Rots het volgende:
De tering die 2e goal.![]()
Arshavin is wel een held, voor hoeveel hebben ze hem nou gehaald?
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:43 schreef De_Hypotheker het volgende:
Irritante manier van juichen
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog pijnlijker: Sulejmani heeft meer gekost.²
Goedkoop gehaald, maar qua salaris vast een van de grootverdiener.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:51 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
Arsenal haalt toch wel bizar veel koopjes weg altijd. 15 miljoen voor Arshavin wtf?
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goedkoop gehaald, maar qua salaris vast een van de grootverdiener.
quote:If he does go, it will not be for the money. Arshavin is rewarded handsomely at Zenit, with a gigantic salary of around $100,000 per week plus a mind-blowing bonus structure.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat hij nu niet veel verdient.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat hij nu niet veel verdient.
Met een Russische Oliegigant kan je sowieso moeilijk concurreren qua salaris.
Hij is er op achteruit gegaan ja, maar hij wou gewoon uit dat smerige land weg.quote:However, sources in Russia now claim the player has agreed to receiving £2.5m-per-year, as opposed to the originally requested £3.5m, freeing up Arsenal to pay Zenit £15m, a figure that should see the transfer go through.
In EK zullen er wel wat hebben gestaan, maar in VBL niet volgens mij.quote:
of in KLB na de uitschakelingquote:Op donderdag 23 april 2009 09:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In EK zullen er wel wat hebben gestaan, maar in VBL niet volgens mij.
Woopsquote:
goeie speler. riep al jaren terug dat Ajax hem moest halen (niet wetende van z'n gigantische salarisquote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef Bulletdodger het volgende:
kan deze in de OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |