Omdat de enige die enige energie en beweegelijkheid vertoonde De Jong was ...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef denthemen het volgende:
Waarom kon er NIEMAND(!!!!!!!) hem eens goed dekken?
Af en toe een kleine overteding kon geen kwaad, zeker niet in de verlenging.. Het is dat hij die kansen er niet in schoot,,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat de enige die enige energie en beweegelijkheid vertoonde De Jong was ...
Ik snap gewoon niet waarom niemand hem een teringschop geeft waardoor 'ie de rest van het toernooi niet meer kan spelen. Zonder Arshavin had Rusland nergens geweest.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef denthemen het volgende:
Waarom kon er NIEMAND(!!!!!!!) hem eens goed dekken?
Van Bommel is helemaal zo traag als dikke stront. Had er of na 30 minuten al uitgelegen of hij zou worden overklast,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef 2Drix het volgende:
Van Bommel zou hem uit de wedstrijd gehouden hebben
Dat dusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom niemand hem een teringschop geeft waardoor 'ie de rest van het toernooi niet meer kan spelen. Zonder Arshavin had Rusland nergens geweest.
Wat een onzin zeg. Nederland speelt een slechte wedstrijd en gelijk zijn Sneijder, Van der Vaart en Van Persie geen fuck meer waard. Kom op zeg, ga punniken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef J.Herrer het volgende:
Overduidelijk de beste speler vanavond, als hij zo door blijft spelen overduidelijk speler van het toernooi
Nederland mist gewoon zo'n speler, waarom kunnen we nooit een echte spelmaker a la Arshavin, Ballack of Ronaldinho ofzo opleiden? Sneijder... leuke spelert maar vergeleken bij spelers van het niveau bovenstaande is Sneijder maar een amateur eigenlijk. Hij heeft een goed schot, maar verder?
Zo zie je maar dat Sneijder nog lang geen wereldtop is, van der Vaart en van Persie ook niet
Ik denk (wat zeg ik, ik verwacht) trouwens ook dat hij wel bij Barcelona, Real of Chelsea ofzo zal tekenen binnenkortquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef J.Herrer het volgende:
Overduidelijk de beste speler vanavond, als hij zo door blijft spelen overduidelijk speler van het toernooi
Nederland mist gewoon zo'n speler, waarom kunnen we nooit een echte spelmaker a la Arshavin, Ballack of Ronaldinho ofzo opleiden? Sneijder... leuke spelert maar vergeleken bij spelers van het niveau bovenstaande is Sneijder maar een amateur eigenlijk. Hij heeft een goed schot, maar verder?
Zo zie je maar dat Sneijder nog lang geen wereldtop is, van der Vaart en van Persie ook niet
Voor de wedstrijd zei advocaat ook al dat Arshavin dat graag wilde. Zie het nu idd ook wel gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik denk (wat zeg ik, ik verwacht) trouwens ook dat hij wel bij Barcelona, Real of Chelsea ofzo zal tekenen binnenkort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |