stoma?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Loopt gewoon keurig via een aantal slangetjes naar een urinezak die bij mijn been hangt.
Ideaal, al zeg ik het zelf.
Ik moest serieus lachen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:14 schreef cherrycoke het volgende:
ik laat alles zitten en pis heel me broek onder
nee, hij heeft lichaam versie 2.0 beta, nou goedquote:
Mod-ontgroening?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef jogy het volgende:
Ik haal alles eruit, ga zeiken en daarna begin ik zachtjes aan mijn penis te strelen tot ie stijf is en begin ik te anoneren, net voordat ik klaarkom doe ik in één felle beweging mijn rits dicht en in dat moment van totale overgave aan pijn en genot vind ik God, die lieve woordjes in mijn oor fluistert.
jesus christ!quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef jogy het volgende:
Ik haal alles eruit, ga zeiken en daarna begin ik zachtjes aan mijn penis te strelen tot ie stijf is en begin ik te anoneren, net voordat ik klaarkom doe ik in één felle beweging mijn rits dicht en in dat moment van totale overgave aan pijn en genot vind ik God, die lieve woordjes in mijn oor fluistert.
5 keer per dag al 10 jaar lang, nee, niet echt.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Loopt gewoon keurig via een aantal slangetjes naar een urinezak die bij mijn been hangt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
5 keer per dag al 10 jaar lang, nee, niet echt.
Gewoon doen omdat het geweldig is, niet omdat je er moderator van wordt!. Wie wil er nou geen lieve woordjes van God in zijn oor ontvangen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen hoor, om mod te worden!
Da`s voor mensen met kleine piemels.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:12 schreef stofzuierslang het volgende:
Als je gaat plassen, haal je dan alleen je lul uit je broek of alles, dus lul en ballen? Ik laatste, vind gewoon fijner,..
Catheterquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
Een bril hoort ook omhoog. Een vrouw mag niet verwachten dat het sterkere en slimmere geslacht telkens maar voor het zwakkere geslacht een bril naar beneden doet.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:00 schreef AndreaW het volgende:
Ik kijk als vrouw altijd eerst of de bril omLAAG is gezien de mannen die altijd laten openstaan .. dan ga ik kijken of er niet gespetterd is .. dan gaat ik zitten en plas mijn plasje ..In een openbaar gebouw hang ik boven het toilet .. mannen viespeuke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar je moet je urinezak toch ook lege en dat spettert ook .. !!:)quote:
Luistert lamstraal .. mannen gaan met het aangezicht naar de bril staan, vrouwen denken er veilig op te gaan zitten de andere kant op .. dus .. BRIL OMLAAGquote:Op woensdag 22 april 2009 00:03 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Een bril hoort ook omhoog. Een vrouw mag niet verwachten dat het sterkere en slimmere geslacht telkens maar voor het zwakkere geslacht een bril naar beneden doet.![]()
Enkel als we moeten schijten doen we `m netjes naar beneden.
Hun wilde emancipatie dus maakt het geen flikker uit hoe die bril staat!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:03 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Een bril hoort ook omhoog. Een vrouw mag niet verwachten dat het sterkere en slimmere geslacht telkens maar voor het zwakkere geslacht een bril naar beneden doet.![]()
![]()
Enkel als we moeten schijten doen we `m netjes naar beneden.
En dan ga je op een klein beetje pis zitten wat op de bril achter gelaten is... Wat dan nog?quote:Op woensdag 22 april 2009 00:06 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Luistert lamstraal .. mannen gaan met het aangezicht naar de bril staan, vrouwen denken er veilig op te gaan zitten de andere kant op .. dus .. BRIL OMLAAG![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je dat er uit de lul van je vriend komt?quote:Op woensdag 22 april 2009 00:06 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Luistert lamstraal .. mannen gaan met het aangezicht naar de bril staan, vrouwen denken er veilig op te gaan zitten de andere kant op .. dus .. BRIL OMLAAG![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie lopen achteruit het toilet in?quote:Op woensdag 22 april 2009 00:06 schreef AndreaW het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We zitten hier in onzin hequote:Op woensdag 22 april 2009 00:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
En dan ga je op een klein beetje pis zitten wat op de bril achter gelaten is... Wat dan nog?
Daar ga je echt niet dood van hoor.
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:06 schreef AndreaW het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn Man en mannelijke bezoekers moet en het in de sloot lossen niet op mijn toiletquote:Op woensdag 22 april 2009 00:08 schreef Len93 het volgende:
[..]
Wat denk je dat er uit de lul van je vriend komt?
Dus niet zeiken en gewoon gaan zitten.
...
Wel zeiken, en zitten.
JA, Je ben immers een heer in het verkeer.. Kuch dus ook in het kleine kamertjequote:Op woensdag 22 april 2009 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Als jij het toilet binnenkomt ga je toch niet zitten zonder het toilet te hebben gezien?
En als je dan ziet dat die bril omhoog staat, raak je hem met minimale kracht met 1 vinger aan in een neergaande beweging zodat de bril naar beneden valt, is dat nou serieus teveel gevraagd?![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:11 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Stiekem kick je op volgeplaste brillen he?
Nou als je van die zware testikels hebt moet je dat niet legen in het toilet maar in iemand of wat andersquote:Op woensdag 22 april 2009 00:14 schreef Koskesh het volgende:
Ik doe meestal met testikels en penis eruit maar door deze inspanning ben ik meestal zo moe (zwaar), dat ik daarna alles onderpis.
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef AndreaW het volgende:
[..]
JA, Je ben immers een heer in het verkeer.. Kuch dus ook in het kleine kamertje![]()
![]()
![]()
ik vertelde het al .. we zitten hier zwaar in onzin chat ..quote:Op woensdag 22 april 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het gaat om het principe, wat maakt het nou uit om die bril omlag te flikkeren als ie omhoog staat!
Of zittend als ik moe ben. (van al dat getilquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:23 schreef Somesomg het volgende:
met een stijve plassen is niet leuk
en ik plas met mijn ballen en penis uit mijn broek![]()
Kan jij plassen met een harde ... wow .. dat is een nieuwe voor me . OF mijn man zit me te bedottenquote:Op woensdag 22 april 2009 00:21 schreef Pedrobear het volgende:
[..]
Of zittend als ik moe ben. (van al dat getil).
Nouja plasseks is niet echt mijn ding als je dat soms bedoeldquote:Op woensdag 22 april 2009 00:24 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Kan jij plassen met een harde ... wow .. dat is een nieuwe voor me . OF mijn man zit me te bedotten![]()
![]()
fotos anders snapt niemand datquote:Op woensdag 22 april 2009 00:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ik plas bukkend
ik pis zittend als ik moet poepen maar ik heb vroeger weleens perongeluk onder het wcbril gepist(ja onderquote:Op woensdag 22 april 2009 00:21 schreef Pedrobear het volgende:
[..]
Of zittend als ik moe ben. (van al dat getil).
quote:
Jammer weer een droom verneukt .quote:Op woensdag 22 april 2009 00:27 schreef Pedrobear het volgende:
[..]
Nouja plasseks is niet echt mijn ding als je dat soms bedoeld.
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:29 schreef Somesomg het volgende:
[..]
ik pis zittend als ik moet poepen maar ik heb vroeger weleens perongeluk onder het wcbril gepist(ja onder) en zo piste ik dan op mijn broek
![]()
Dat komt omdat je druk uitoefent op je blaas!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:30 schreef Pedrobear het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar! wat een hel!!!!
Nu ik erover na denk... ik moet altijd plassen als ik moet poepen, hebben meer mensen dat?
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je druk uitoefent op je blaas!
Hurkend schijten is juist de meest natuurlijke houding, dus dat zal vast nietquote:Op woensdag 22 april 2009 00:34 schreef Pedrobear het volgende:
[..]
ja dat zal het wel zijn! Maar dit betekend dat ik nooit kan wildpoepen, tenzij ik alles uittrek.... tips?
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:34 schreef Pedrobear het volgende:
[..]
ja dat zal het wel zijn! Maar dit betekend dat ik nooit kan wildpoepen, tenzij ik alles uittrek.... tips?
Maar wat als er nou van voren pis uitkomt?quote:Op woensdag 22 april 2009 00:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hurkend schijten is juist de meest natuurlijke houding, dus dat zal vast niet
Ik ga het park morgen onveilig maken, bedankt voor je hulp!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is maar net hoeveel druk je uitoefent op welke momenten, het valt te leren!
Ligt eraan. Als je geen onderbroek draagt dan is het wel handig om ook je ballen eruit te halen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:29 schreef LockonStratos het volgende:
Waarom zou je in godsnaam ook je ballen uit je broek halen?
Dat klemt toch alleen maar af?
Omg, herkenbaarquote:Op woensdag 22 april 2009 00:29 schreef Somesomg het volgende:
[..]
ik pis zittend als ik moet poepen maar ik heb vroeger weleens perongeluk onder het wcbril gepist(ja onder) en zo piste ik dan op mijn broek
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:37 schreef stofzuierslang het volgende:
Ik pis altijd bril en ourinour onder bij mijn werk en/of openbare plekken
ik heb dat een keer gedaan maar toen was ik ziek(niet in mijn hoofd dan hequote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef Pendulum. het volgende:
Ik ga meestal staan en leun met een arm tegen de muur.
Ik heb ook nog een andere eigenaardigheid. Altijd als ik ga schijten doe ik al mijn kleren uit. Dat vind ik bevrijdend, hebben jullie dat ook?
anders voel ik me zo een freak
Ik vind dat echt vreselijk, vooral als ik me broek aan heb.. Ik hou ervan om lekker wijdbeens de hele pot in beslag te kennen nemen. Ik hou er nou over op, anders word her weer zo engquote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef Somesomg het volgende:
[..]
ik heb dat een keer gedaan maar toen was ik ziek(niet in mijn hoofd dan he) en ik had het warm heel erg warm
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef Pendulum. het volgende:
Ik ga meestal staan en leun met een arm tegen de muur.
Ik heb ook nog een andere eigenaardigheid. Altijd als ik ga schijten doe ik al mijn kleren uit. Dat vind ik bevrijdend, hebben jullie dat ook?
anders voel ik me zo een freak
Soms baal ik van mezelf dat ik visueel ingesteld ben..... vieze beelden gaan nu door mijn gedachten.......quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:30 schreef boskameel het volgende:
Ik frommel mijn lul in mijn endeldarm in en ga dan helemaal los in mijn binnensteHMMM WARM!!!
![]()
.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:53 schreef Pedrobear het volgende:
[..]
Ook in openbare toiletten? Pisbakken?
dit bedoelde ik maar effe!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:49 schreef Louis1988 het volgende:
als ik moet plassen doe ik mijn broek open, mijn boxer genoeg omlaag dat ik mijn eh.....eh......iets eruit kan halen die ik in andere richting van mij doe en dan laat het maar lopen hé
#2quote:
ok, ik ben niet de enige die "dat" normaal doet!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:08 schreef powerlite het volgende:
gulp open, linkerhand boxer naar beneden, rechterhand lul vasthouden, en pissen maar
of is dit heel vreemd? vroeg me dit ook al tijdje af
quote:Tijdens het autofellatio'n
Goeden kick.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:15 schreef Mirel het volgende:
Ik moest zojuist hard hoesten tijdens het pissen mensen. Beetjeeeeeeee naast de pot gepist om het zo te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |