Opblaasbare bank is voor jouw de oplossing.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben sinds kort verhuisd en heb nu een eigen huisje, maar geen eigen tuintje. Die is gedeeld.
Nu zat ik een beetje te twijfelen tussen een bankje en en een tuinset met stoelen enzo.
Maar eigenlijk is er niet zoveel ruimte, ergo ik wil niet zoveel ruimte opeisen voor mijn tuinset. Dus het moet een bank worden. Het mooiste van een bank is dat ik hem ook naar voor het huis kan dragen en dan iedereen op straat kan zien. (wel leuk op de zaterdagen of met 5 mei zometeen)
Maar ik ben een beetje opzoek naar inspiratie:
Want ik wil een eigenlijk een beetje een lounge-bank idee, maar dan een stuk goedkoper. 100 a 150 is maximaal mijn budget. Wie heeft er ideeën?
opblaasbare banken zien er niet uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:39 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Opblaasbare bank is voor jouw de oplossing.
Ik zal 5 mei eens kijken,maar ik denk dat het een opblaasbare geworden is,quote:Op woensdag 22 april 2009 07:36 schreef kaggel het volgende:
[..]
opblaasbare banken zien er niet uit.
Nou ik vind picknick tafels toch echt niet relax zitten hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 11:55 schreef Kahlen het volgende:
Waarom ga je niet gewoon naar een houthandel? Genoeg folders / modellen daar te zien. Ook in tuincentra. 150 Euro is wel krap trouwens.
Buurman heeft een plastic wit bankje voor 20 euro gekocht, zit wel aardig. Zelf heb ik 2 stoelen met zo'n tafeltje ertussen (was 300 euro, maar een goedkoop budgetmodel heb je bij Blokker voor 80 euro).
Kijk ook eens naar picknick tafels, niet te tillen door je huis, maar voor de tuin wel relaxed als je vaak bezoek krijgt en heel gezellig. Heel handig bij bbq feestjes e.d.
Nee, je moet er ook geen uren opzitten, maar dat zei ik volgens mij ook niet? Ik heb 2 jaar geleden een grote picknicktafel aangeschaft en ik ben er nog steeds heel tevreden over, dus als tip bedoelt.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Nou ik vind picknick tafels toch echt niet relax zitten hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |