En ff checken of ze nog melk geeftquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef quirina het volgende:
Vanavond ff lekker je mamsie knuffelen he?
2 bazen als je met d'r afspreekt ergens. Bonusbazen als je het ook vastlegt op video!quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:24 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb idd een hogere matchleeftijd, 30-55
Moet kunnenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:24 schreef JohnDDD het volgende:Ik heb idd een hogere matchleeftijd, 30-55
quote:
TS is dus gewoon een hoerenzoonquote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef love-is-everything het volgende:
Je moeder DIE JOUW GROOT HEEFT GEBRACHT een slettebak noemen
Hoe triest kan je zijn
Daar komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
TS is dus gewoon een hoerenzoon
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb me toenstraks aangemeld op relatieplanet, gewoon even rondkijken je weet wel.
MIjn moeder vroeg me om hulp bij het bijvoegen van een attachment bij een mail, dus zij logt mij op haar mailaccount in en ik help haar.
Zie ik daar een mail staan van Relatieplanet met alle nieuwe matches. Ik schrik me rot, mijn moeder ook op RP!
Dus ik open die mail, sta ik er verdomme tussen!!! Blijkt ze (52) een voorkeursleeftijd van 23-35 te hebben opgegeven, de gore slettebak!!
Klacht: nieuwe match zijn van je moeder op relatieplanet
Klacht 2: incest op relatieplanet
Klacht 3: mijn moeder doet het met jongens van mijn leeftijd
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb me toenstraks aangemeld op relatieplanet, gewoon even rondkijken je weet wel.
MIjn moeder vroeg me om hulp bij het bijvoegen van een attachment bij een mail, dus zij logt mij op haar mailaccount in en ik help haar.
Zie ik daar een mail staan van Relatieplanet met alle nieuwe matches. Ik schrik me rot, mijn moeder ook op RP!
Dus ik open die mail, sta ik er verdomme tussen!!! Blijkt ze (52) een voorkeursleeftijd van 23-35 te hebben opgegeven, de gore slettebak!!
Klacht: nieuwe match zijn van je moeder op relatieplanet
Klacht 2: incest op relatieplanet
Klacht 3: mijn moeder doet het met jongens van mijn leeftijd
NL50764847 is haar nr op RPquote:Op woensdag 22 april 2009 11:16 schreef laforest het volgende:
Link naar haar profiel?? Geloof er niks van.
Kan haar niet vinden.quote:
Bedoel je misschien: MOTHERFUCKER?quote:
WATquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef afcajos het volgende:
maar ze hebben geen matchleeftijd van 14 - 17
Er bestaat twijfel over wie mijn vader is, hoe adn ook ik ken hm niequote:Op woensdag 22 april 2009 13:20 schreef jeroen25 het volgende:
Ben benieuwd wat zijn vader en zusje als match krijgen.
Is ons aller Staphorst van de eerste plaats verdreven?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
TS woont in Volendam ?
Dat is HET bolwerk van inteelt nederland.
Ws. is TS ook de zoon van een broer en zus.
En Urk dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef blaatertje het volgende:
Is ons aller Staphorst van de eerste plaats verdreven?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:27 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
2 bazen als je met d'r afspreekt ergens. Bonusbazen als je het ook vastlegt op video!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |