Het mooiste is dat alle lekkere wijven, inclusief de Marokkaanse exemplaren, de betreffende Mocro macho'tjes keihard vermijden. En zonder VMBO diploma is het ZEKER dat ze nooit een stressloos leven zullen leiden met een heerlijke baan, 2x per jaar op vakantie en een mooi vrijstaand huis. Hooguit een Mercedes e320 coupé, maar geen poen voor de peut en na 2 maand staat ie weer op de trailer van de lease-maatschappij.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:55 schreef LXIV het volgende:
Pas hier ook zo'n gehandicapte die met zijn karretje rechtstreeks op een groepje Marokkanen inreed. En maar proberen te spugen en te slaan met zijn korte kromme armpjes. Die jongens probeerden hem eerst ook nog tot kalmte te manen, maar waren tenslotte genoodzaakt om een aantal fikse tikken uit te delen. En die mankepoot op het politiebureau nog glashard beweren dat die Marokkanen begonnen waren! Je zult het lef maar hebben. Gelukkig had hij geen poot om op te staan, en was het acht tegen een met de getuigenverklaringen.
Waarom moet er gesmeekt worden aan de marokkaanse vereniging om maatregelen te nemen? Waarom pakken ze dat tuig niet gewoon op?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef tong80 het volgende:
ZALTBOMMEL - De gemeente Zaltbommel en de Marokkaanse vereniging Al Amal nemen maatregelen om de veiligheid en het veiligheidsgevoel in de directe omgeving van de Philipsschool te verbeteren.
Dit is de uitkomst van een gesprek tussen burgemeester Van den Bosch en het bestuur van Al Amal. Aanleiding hiervoor is de geweldpleging tegen een echtpaar door een groep jongeren afgelopen vrijdag 17 april. De grens van het toelaatbare is ver overschreden volgens burgemeester Van den Bosch en het bestuur van Al Amal.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:55 schreef LXIV het volgende:
Pas hier ook zo'n gehandicapte die met zijn karretje rechtstreeks op een groepje Marokkanen inreed. En maar proberen te spugen en te slaan met zijn korte kromme armpjes. Die jongens probeerden hem eerst ook nog tot kalmte te manen, maar waren tenslotte genoodzaakt om een aantal fikse tikken uit te delen. En die mankepoot op het politiebureau nog glashard beweren dat die Marokkanen begonnen waren! Je zult het lef maar hebben. Gelukkig had hij geen poot om op te staan, en was het acht tegen een met de getuigenverklaringen.
Ik zei ook dat de overheid die jochies moet aanpakken. De overheid heeft het geweldsmonopolie. Pak die jongens op en ransel ze helemaal af. Het probleem is dat die jongens een te grote mond hebben en zich onaantasbaar voelen. Die mentaliteit moet je eruit meppen. Meppen ja, want dat is de taal die zij verstaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer mij de straattaal kennen.
Ik denk in mijn primaire reactie ook : Sla ze kapot dat tuig.
Maar denk je niet dat het een rare oplossing is ?
Geweld met geweld bestrijden
Kan hoor dat is je mening.
Maar kijk wat er in Israël van komt
Ik ken de andere oplossing niet.
Dat is het treurige
Hoe voelt dat nou, om een fascist te zijn? Ben je daar trots op?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik zei ook dat de overheid die jochies moet aanpakken. De overheid heeft het geweldsmonopolie. Pak die jongens op en ransel ze helemaal af. Het probleem is dat die jongens een te grote mond hebben en zich onaantasbaarvoelen. Die mentaliteit moet je eruit meppen. Meppen ja, want dat is de taal die zij verstaan.
De overheid denkt dat de Marokkaanse gemeenschap het probleem gaat oplossen. Doei naieve overheid, de komende 8 a 10 jaar zal je geen krachtige taal van de meeste mensen uit de Marokkaanse gemeenschap horen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Waarom moet er gesmeekt worden aan de marokkaanse vereniging om maatregelen te nemen? Waarom pakken ze dat tuig niet gewoon op?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, om een fascist te zijn? Ben je daar trots op?
Of zit je nog in de ontkenningsfase? Oh, en wat doe je trouwens 5 mei? Huilen dat die Duitse jongens van 'de harde aanpak' weg zijn?
Wat heeft een groep individuen te maken met andere individuen, al dan niet uit diezelfde groep?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De overheid denkt dat de Marokkaanse gemeenschap het probleem gaat oplossen. Doei naieve overheid, de komende 8 a 10 jaar zal je geen krachtige taal van de meeste mensen uit de Marokkaanse gemeenschap horen.
Ha, ontkenningsfase. Maar ondertussen wil je wel een overheid die burgers in elkaar slaat.quote:
Ik weet dat veel Nederlanders goedgelovig zijn. Ik noem het naief, maar goedquote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef huhggh het volgende:
[..]
Zienswijze,
Je moet een ding goed begrijpen:
Veel Nederlanders, waaronder TS en de persoon uit jouw quote, zijn bijzonder goedgelovig.
Dat anderen dar mee aan de haal gaan verbaasd mij niets.
Wel blijf ik me verbazen over het feit dat zelfs na zo'n harde/agressieve confrontatie men blijft volharden in de politiek correcte-tunnelvisie.
Maar goed, veel zaken hebben dan ook te maken met generaties, waaronder die van TS zelf....want die laat wel duidelijk zien daar in te blijven hangen.
Ga jij je nou maar verdiepen in de straatcultuur. Een overheid die stelselmatig overlastgevende en geen manieren kennende rotjochies, in elkaar slaat ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:39 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ha, ontkenningsfase. Maar ondertussen wil je wel een overheid die burgers in elkaar slaat.
Heb je een klap van de molen gehad of iets?
Dat is de fout die veel mensen maken ja. Je KAN niet verwachten dat oplossingen uit de Marokkaanse gemeenschap komen. De overheid moet met werkende oplossingen komen, en niet gaan hopen op de momenten vanuit de Marokkaanse gemeenschap.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat heeft een groep individuen te maken met andere individuen, al dan niet uit diezelfde groep?
Weet je ondertussen wat een fascist is? Of moet ik je helpen met googlen?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar verdiepen in de straatcultuur. Een overheid die stelselmatig overlastgevende en geen manieren kennende rotjochies, in elkaar slaat ja.
Dat is helemaal niet wat ik vroeg, maar volgens mij kan ik beter met iemand uit groep 3 praten, die reageert logischer en rationeler.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is de fout die veel mensen maken ja. Je KAN niet verwachten dat oplossingen uit de Marokkaanse gemeenschap komen. De overheid moet met werkende oplossingen komen, en niet gaan hopen op de momenten vanuit de Marokkaanse gemeenschap.
Ik zeg toch: je KAN helemaal niet verwachten......quote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet wat ik vroeg, maar volgens mij kan ik beter met iemand uit groep 3 praten, die reageert logischer en rationeler.
Ik vroeg namelijk waarom volgens jou een groep verantwoordelijk is voor individuen.
Je hebt een grote mond he?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Weet je ondertussen wat een fascist is? Of moet ik je helpen met googlen?
Leg mij dan eens uit waarom er samenscholingsverboden zijn ingevoerd in sommige delen van Utrechtquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Jij legt namelijk de verantwoordelijkheid van daden van de individuen bij de groep. Op z'n zachtst gezegd is dat belachelijk.
Wat is triest?quote:
Zienswijze doelt op de gehele groep in heel Nederland, de Marokkaanse gemeenschap, niet een groep van nog geen 100 man.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom er samenscholingsverboden zijn ingevoerd in sommige delen van Utrecht
bijvoorbeeld?
Het gaat om de groep, alleen beginnen ze niks en dat weet iedereen.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
Dat strookt niet met deze voorspelling:quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik zeg toch: je KAN helemaal niet verwachten......
Daar bedoel ik mee dat de ene Marokkaan niet verantwoordelijk is voor het gedrag een andere Marokkaan. Van daaruit is het niet zo gek dat er nauwelijks krachtige taal vanuit de Marokkaanse gemeenschap komt. Dat er mensen zijn die wel denken dat de Marokkaanse gemeenschap met oplossingen zou kunnen komen, dat noem ik naief.
Btw, hoe zou jij de Marokkanenjeugd problematiek oplossen?
quote:de komende 8 a 10 jaar zal je geen krachtige taal van de meeste mensen uit de Marokkaanse gemeenschap horen.
Dat is het toch allang? Net als 'nazi', 'racist' en 'bruinhemd'.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:05 schreef LXIV het volgende:
Als jullie nog lang doorgaan met iedereen die er genoeg van heeft dat de overheid alles maar over haar kant laat gaan facist te noemen, zal het tenslotte een geuzennaam worden.
Weet jij ondertussen hoe het is om in zo een kutwijk te wonen?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Weet je ondertussen wat een fascist is? Of moet ik je helpen met googlen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |