abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68276755
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:26 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens, ik gebruik het woord "tuigmarokkaantjes" om duidelijk onderscheid te maken met fatsoenlijke Marokkanen, en omdat ik het woord kutmarokkaantjes niet leuk meer vind. Ik dacht dat je dat zolangzamarhand wel door zou hebben, Mehmet, maar blijkbaar is zelfs dat kwartje nog niet gevallen.
Je hebt het zo vaak over tuigmarokkaantjes, te pas en te onpas, dat je, geloof ik, eerder een meerderheid van de Marokkanen daaronder schaart dan een minderheid.

Het kwartje is trouwens allang gevallen, alleen niet waar jij hem wil hebben, Bemmel.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:30:57 #102
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68276862
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Misschien komt er een moment dat racisten als jij moeten uitwijken naar een land waar jullie soort wel welkom is.
Leuk is dat, dat er anno 2009 nog steeds types zijn die nog steeds 'racisme' als enige antwoord hebben op alle vormen van kritiek. Vrij treurig
pi_68276936
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:30 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Leuk is dat, dat er anno 2009 nog steeds types zijn die nog steeds 'racisme' als enige antwoord hebben op alle vormen van kritiek. Vrij treurig
Ik verbaas mij er eerder om dat er anno 2009 nog steeds mensen rondlopen die denken van alles te kunnen roepen zonder racist genoemd te worden.

Jouw bewering dat ik iemand ben die "racisme" gebruikt als antwoord op alle vormen van kritiek is uiteraard onzin die je nooit van je leven kan onderbouwen.
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 17:34:30 #104
18653 crew  D.
pi_68276968
Tijd voor wat onkruidverdelgers
pi_68276979
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Die k*tmarokkanen houden allemaal elkaar de hand boven het hoofd. Nooit iemand van de eigen gemeenschap die opstaat en actie onderneemt. Ze vinden het blijkbaar wel prima zo.
Onderneem jij actie tegen elke blanke die iets fout doet?
  woensdag 22 april 2009 @ 17:36:17 #106
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68277019
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:33 schreef Meh7 het volgende:

Jouw bewering dat ik iemand ben die "racisme" gebruikt als antwoord op alle vormen van kritiek is uiteraard onzin die je nooit van je leven kan onderbouwen.
Klopt
  Trouwste user 2022 woensdag 22 april 2009 @ 17:37:46 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_68277057
Om het even duidelijk te maken. Ik woon in Zaltbommel en ben de topicopener.

Ik stem links en vind het geachtengoed van Geert Wilders abject en één dimensionaal.

Maar het feit blijft dat we hier een groot probleem hebben. Al jaren bezorgen de Marokanen grote problemen.

Dit is één bericht uit de krant maar ik had al eerder zo'n bericht kunnen posten.

Mijn ma is beroofd en het bleken later 2 Marokaansen te zijn geweest die haar portefieulle hadden gestolen.

Ik probeer rationeel te denken maar dat valt tegen als je er steeds weer mee wordt geconfronteerd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 22 april 2009 @ 17:39:41 #108
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68277118
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:37 schreef tong80 het volgende:
Om het even duidelijk te maken. Ik woon in Zaltbommel en ben de topicopener.

Ik stem links en vind het geachtengoed van Geert Wilders abject en één dimensionaal.

Maar het feit blijft dat we hier een groot probleem hebben. Al jaren bezorgen de Marokanen grote problemen.

Dit is één bericht uit de krant maar ik had al eerder zo'n bericht kunnen posten.

Mijn ma is beroofd en het bleken later 2 Marokaansen te zijn geweest die haar portefieulle hadden gestolen.

Ik probeer rationeel te denken maar dat valt tegen als je er steeds weer mee wordt geconfronteerd.

Misschien begin je nu juist pas rationeel te denken. Heb je daar weleens bij stilgestaan? Er is absoluut niks rationeels aan het stemmen op partijen die zaken in stand houden die jij absoluut niet wenselijk acht.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Trouwste user 2022 woensdag 22 april 2009 @ 17:44:57 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_68277260
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Misschien begin je nu juist pas rationeel te denken. Heb je daar weleens bij stilgestaan? Er is absoluut niks rationeels aan het stemmen op partijen die zaken in stand houden die jij absoluut niet wenselijk acht.
Ik postte toch één dimensionaal ?

Ik stem niet op een partij door één standpunt dat ik te rigoureus vind.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68277262
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Welke partijen vinden criminaliteit en straattuig dan wel wenselijk? De CDA/PvDA/VVD? Niet dus.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:45:33 #111
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_68277274
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:10 schreef moussie het volgende:

[..]

wat lul jij nou .. het is juist paars dat al die illegalen, waarvan de VVD/CDA-stemmende beunhazen jaren geprofiteerd hebben, eindelijk heeft aangepakt ..

Wat ons de das om gaat doen is het populisme dat zijn entree heeft gedaan met Pim Fortuyn
OMG! Ben jij even wereldvreemd!
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 22 april 2009 @ 17:48:24 #112
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68277366
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik postte toch één dimensionaal ?

Ik stem niet op een partij door één standpunt dat ik te rigoureus vind.

Nuja, volgens mij heeft de PVV over elk politiek issue wel een standpunt. Maar als jij liever alleen kijkt naar het standpunt dat het vaakst in beeld komt, dan moet je dat uiteraard helemaal zelf weten.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:49:17 #113
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_68277396
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:27 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Je hebt het zo vaak over tuigmarokkaantjes, te pas en te onpas, dat je, geloof ik, eerder een meerderheid van de Marokkanen daaronder schaart dan een minderheid.

Als je de mocro-jongeren als groep neemt en daar de meiskes buiten beschouwing laat, zal blijken dat een groot deel er van crimineel en/of asociaal gedrag vertoont.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:49:26 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68277402
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:45 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Welke partijen vinden criminaliteit en straattuig dan wel wenselijk? De CDA/PvDA/VVD? Niet dus.
Ik schreef dat "ze het in stand houden", hetgeen iets anders is dan "wenselijk vinden". Wat snap je daar niet aan, dat je per se deze domme post moest plaatsen?
  woensdag 22 april 2009 @ 17:50:25 #115
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68277432
quote:

[..]

Dat klopt. En nu?
  Trouwste user 2022 woensdag 22 april 2009 @ 17:51:33 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_68277474
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:48 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nuja, volgens mij heeft de PVV over elk politiek issue wel een standpunt. Maar als jij liever alleen kijkt naar het standpunt dat het vaakst in beeld komt, dan moet je dat uiteraard helemaal zelf weten.
Ik zal nooit stemmen op iemand die het maatschappelijke debat schuwt. Alleen met one-liners strooien en vervolgens de discussie vermijden doet me niks.

pi_68277485
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik schreef dat "ze het in stand houden", hetgeen iets anders is dan "wenselijk vinden". Wat snap je daar niet aan, dat je per se deze domme post moest plaatsen?
Nee, je schreef:
quote:
die zaken in stand houden die jij absoluut niet wenselijk acht
Daarmee insinueer je dat die partijen die zaken wel wenselijk achten.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:52:48 #118
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68277505
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zal nooit stemmen op iemand die het maatschappelijke debat schuwt. Alleen met one-liners strooien en vervolgens de discussie vermijden doet me niks.

Klinkt mij nog het meest als Groen Links in de oren. Maar goed. Stem lekker wat jij wilt, mij maakt het echt niet uit.
pi_68277524
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat klopt. En nu?
Niks, behalve dat het nu duidelijk is dat je "tuigmarokkaan" niet gebruikt om onderscheid te maken, maar om te beledigen.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:54:32 #120
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68277536
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:52 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nee, je schreef:
[..]

Daarmee insinueer je dat die partijen die zaken wel wenselijk achten.
Alsjeblieft, lees het nog eens, en deze keer heel goed. Want je begint nu volgens mij echt een beetje de weg kwijt te raken.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:55:30 #121
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68277560
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:53 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Niks, behalve dat het nu duidelijk is dat je "tuigmarokkaan" niet gebruikt om onderscheid te maken, maar om te beledigen.
Neehoor. Ik gebruik het juist om onderscheid te maken. Onderscheid tussen het tuig onder de Marokkanen en de fatsoenlijke Marokkanen. Is dat nu echt zo moeilijk om te bevatten?
  Trouwste user 2022 woensdag 22 april 2009 @ 17:57:49 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_68277611
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Klinkt mij nog het meest als Groen Links in de oren. Maar goed. Stem lekker wat jij wilt, mij maakt het echt niet uit.
Ben blij dat het je niks uitmaakt. Maakte ik me wel zorgen over. Maar ik zal je stemadvies in overweging nemen.

woensdag 22 april 2009 @ 17:57:55 #123
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68277612
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:55 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Neehoor. Ik gebruik het juist om onderscheid te maken. Onderscheid tussen het tuig onder de Marokkanen en de fatsoenlijke Marokkanen. Is dat nu echt zo moeilijk om te bevatten?
Je moet het wel willen bevatten, natuurlijk.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:02:18 #124
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68277704
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben blij dat het je niks uitmaakt. Maakte ik me wel zorgen over. Maar ik zal je stemadvies in overweging nemen.

Wellicht kan de stemwijzer je tegen die tijd nog over de streep trekken, als ik het niet kan.
pi_68277705
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:57 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Je moet het wel willen bevatten, natuurlijk.
Ik zei:
quote:
Zijn antwoord:
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat klopt. En nu?
Hij vindt dus dat de meeste Marokkanen tuigmarokkanen zijn. Moet ik dan nog geloven dat het hem niet om het beledigen te doen is?
  woensdag 22 april 2009 @ 18:03:30 #126
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68277730
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:02 schreef Meh7 het volgende:
Hij vindt dus dat de meeste Marokkanen tuigmarokkanen zijn. Moet ik dan nog geloven dat het hem niet om het beledigen te doen is?
Ja.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:05:16 #127
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68277770
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik zei:
[..]

Zijn antwoord:
[..]

Ja. Het is mij absoluut niet om het beledigen te doen. Ik denk oprecht dat een (kleine) meerderheid van alle Marokkanen in Nederland onder de noemer 'tuig' is te scharen.

Maar eigenlijk doet dat er ook helemaal niet toe. Het gaat erom in welke context ik het hier op het forum gebruik. En dat is alleen als het ook daadwerkelijk tuig van Marokkaanse afkomst betreft. Zoals in dit topic.
pi_68277804
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja. Het is mij absoluut niet om het beledigen te doen. Ik denk oprecht dat een (kleine) meerderheid van alle Marokkanen in Nederland onder de noemer 'tuig' is te scharen.
Ik heb al meerdere malen gezien dat je mensen op dit forum uitgemaakt hebt voor tuigmarokkaan, het is dat ik duidelijk heb gemaakt dat ik geen Marokkaan ben, anders had je mij ook tuigmarokkaan genoemd.

Alhoewel dit wel in de buurt komt:
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:23 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik zie het al. Je snapt het gewoon echt niet. Laat ook maar. Misschien komt er nog eens een moment dat we onaangepaste Turken met dubbel paspoort zoals jij ook gaan terugsturen naar het land waar ze zich ongetwijfeld veel beter thuisvoelen.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:10:39 #129
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68277889
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:07 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb al meerdere malen gezien dat je mensen op dit forum uitgemaakt hebt voor tuigmarokkaan, het is dat ik duidelijk heb gemaakt dat ik geen Marokkaan ben, anders had je mij ook tuigmarokkaan genoemd.
Ben je nou zo dom, of wil je het gewoon niet snappen? Als je zegt: tuig-Marokkanen geef je toch juist aan dat er meerdere categorieen zijn? Vergelijk het met: salontafel, eettafel, etc. Alsof de eettafel zich aangesproken voelt als je het over een salontafel hebt
  woensdag 22 april 2009 @ 18:10:45 #130
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68277892
quote:

[..]

Ik sprak slechts het donkerbruine vermoeden uit dat een bepaalde user een tuigmarokkaantje is (een vermoeden dat ik overigens nog steeds heb), hetgeen op dat moment gerechtvaardigd werd door zijn naar criminaliteit neigende posts.
pi_68291154
Beste Tong80 en andere mensen,

Ik las in dit topic dat je moeder beroofd was door 2 Marokkaanse jongens. Allereerst is dat natuurlijk zeer vervelend voor je moeder en familie. Verder zei je ook dat je links stemt. Is natuurlijk geheel jouw recht en absoluut niet de minste keuze Waarschijnlijk zal je moeder aangifte hebben gedaan van de beroving en is het daarbij gelaten toch? Jullie hebben waarschijnlijk zelf geen actie ondernomen jegens de daders toe toch?

Kijk, als we het over die jonge Marokkaanse crimineeltje hebben, dan is het probleem dat niemand zowat iets tegen die kutventjes doet. Niemand slaat die kutventjes in elkaar bijvoorbeeld. Niemand ronselt ze zo af dat ze het niet meer in hun hoofd durven te halen om nog een vrouw te beroven.
Stel dat een Marokkaanse vrouw door een stel Nederlandse jongens wordt beroofd. Wat denk je dat Marokkanen dan gaan doen? Aangifte doen en het daarbij laten? Nee. Zij pikken het niet. Zij pikken het niet dat iemand (van hun familie of volk) wordt beroofd. Zodra die familie en vrienden horen dat die Marokkaanse vrouw is beroofd, moet je eens zien hoe snel een groepje Marokkaanse jongens naar de daders toegaat en die daders helemaal aftuigt. De daders helemaal kapot slaan. Terecht? Ik vind van wel. Je hoort van andersmans spullen af te blijven. Diefstal en beroving hoor je niet te pikken. e Marokkaanse jongens die dan wraak zouden nemen laten hiermee zien dat ze het niet pikken. En terecht. Ze laten zien dat met hen niet te sollen valt.

Ik vind dat de Nederlandse samenleving dat ook moet laten zien. Dat er met de bevolking hier niet de sollen valt. Iemand wordt beroofd? Dat wordt keihard boeten voor jou, crimineeltje. Dát hoort het signaal te zijn.

Luister, waarom die Marokkaanse jonge crimineeltjes hun gang kunnen gaan, is omdat ze niet worden aangepakt in de taal die zij verstaan. Het hoogst wat er gebeurt is een taakstraf of een paar weken cel. Dat zien de meeste niet als een straf. Paar weekjes cel wordt juist als stoer gezien. Je moet hen in hun taal aanpakken die zij verstaan. Ronsel ze helemaal af. Laat zien dat je hun criminele gedrag niet pikt. Sla ze helemaal kapot. Dán krijgen ze in de gaten dat ze te ver zijn gegaan. En op die manier dwing je respect bij ze af.

Hiermee wil ik je niet overhalen om Marokkaanse criminelen in elkaar te slaan. De overheid hoort zulke crimineeltjes aan te pakken, in de taal die ZIJ VERSTAAN. Die Marokkaanse straatjongens verkeren in een straatcultuur met een jungle-mentaliteit. Een mentaliteit waarin het recht van de sterkste geldt. Ransel ze helemaal af. Dat verstaan ze. Daarmee laat je zien dat JIJ sterk bent en de gene die wordt afgeranseld zwak is. De zwakke zal dan respect tonen tegenover de sterke persoon.

Waarom kunnen die Marokkaanse jonge crimineeltjes hun gang gaan? Omdat zowat niemand ze aanpakt. Ze worden vrijgelaten. Die jongen zien dat, ze zien dat ze steeds meer kunnen flikken. Er wordt geen duidelijke grens bij die jongens gelegd hoe ver ze kunnen gaan.

Ik wil in dit topic geen partij kiezen voor Links of voor Wilders. Maar mensen moeten wel gaan nadenken in de manier hoe ze straatjongens beter aan zouden kunnen pakken. Hoe ze straatjongens (waar de meeste jonge Marokkaanse en Antiliaanse crimineeltjes onder vallen) beter zouden kunnen straffen. Hoe je respect bij hen afdwingt. Let op: in de straatcultuur krijg je geen respect. Je moet respect bij hen AFDWINGEN.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zienswijze op 23-04-2009 00:52:37 ]
pi_68291309
Oproepen tot geweld lijkt mij niet echt de bedoeling, Zienswijze. Verder is het niet altijd verstandig om eigen rechter te spelen, "respect afdwingen" zoals jij het noemt, kan ook heel erg anders uitpakken dan je in gedachte hebt.
pi_68291423
quote:
zegt Van den Bosch. " Dit zit mij erg dwars. Ik ga dit met de politie en het college bespreken. Maar ook met de Marokkaanse gemeenschap."
Slachtoffer van geweld, meneer Van den Bosch, gaat met de Marokkaanse gemeenschap praten. Volgens mij begrijpt meneer Van den Bosch niks van het gedrag van jonge Marokkaanse herrieschoppers en de Marokkaanse gemeenschap. Denkt meneer werkelijk dat de Marokkaanse gemeenschap iets zinnigs gaat doen tegen die Marokkaanse herrieschoppers?

De meeste mensen van de Marokkaanse gemeenschap houdt die herrieschoppers het hand boven het hoofd. Er komt geen harde aanpak vanuit die gemeenschap. Soms gaan ze die herrieschoppers ook nog verdedigen. Kijk, je kan wel leuk gaan praten met die gemeenschap, maar ga niet verwachten dat er veel zinnige maatregelen uitkomen. Naar mijn mening heeft dat alleen praten niet zoveel zin. We zitten al meer dan 20 jaar met hen te praten en intussen is de Marokkaanse jeugdproblematiek alleen maar groter geworden.

Neemt niet weg dat er wél een paar Marokkanen zijn die dit gedrag keihard zouden willen aanpakken, maar deze Marokkanen zijn relatief gezien erg in de minderheid.
pi_68291445
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:52 schreef Meh7 het volgende:
Oproepen tot geweld lijkt mij niet echt de bedoeling, Zienswijze. Verder is het niet altijd verstandig om eigen rechter te spelen, "respect afdwingen" zoals jij het noemt, kan ook heel erg anders uitpakken dan je in gedachte hebt.
Dit zei ik:
quote:
Hiermee wil ik je niet overhalen om Marokkaanse criminelen in elkaar te slaan. De overheid hoort zulke crimineeltjes aan te pakken,

[ Bericht 6% gewijzigd door Zienswijze op 23-04-2009 01:13:58 ]
pi_68291592
quote:
Omdat mijn vrouw geschopt werd, probeerde ik bij haar te komen. In het voorbijgaan kreeg ik een vuistslag in mijn gezicht en viel op de grond. In de vijf seconden die ik nodig had om op te krabbelen, waren ze allemaal gevlucht." De Ammerzodenaar bleef achter met een bloedneus. Zijn vrouw heeft een gekneusd bovenbeen
Jezus zeg, dat mensen dit pikken, man heeft bloedneus en vrouw gekeneusd bovenbeen Dit pik je toch niet? Dit laat je toch niet over je heen lopen? Juist doordat dit wordt gepikt, gaan die Marokkaanse jongens zich nog meer onaantastbaarder voelen. Je geeft ze op die manier het gevoel dat ze alles kunnen flikken wat ze willen. De overheid dient dit soort vechtersbaasjes keihard aan te pakken en laten zien dat dit soort laf gedrag NIET WORDT GEPIKT EN GETOLEREERD.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 april 2009 @ 01:46:22 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_68292037
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:46 schreef Zienswijze het volgende:
Beste Tong80
Leer mij de straattaal kennen.

Ik denk in mijn primaire reactie ook : Sla ze kapot dat tuig.

Maar denk je niet dat het een rare oplossing is ?

Geweld met geweld bestrijden

Kan hoor dat is je mening.

Maar kijk wat er in Israël van komt

Ik ken de andere oplossing niet.

Dat is het treurige

pi_68294573
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Misschien komt er een moment dat racisten als jij moeten uitwijken naar een land waar jullie soort wel welkom is.
Heeft niets met racisme te maken. Heeft te maken met het verdedigen van nederlandse belangen, normen en waarden. Om deze te beschermen kan je als land het beste beginnen met het uitzetten van ongeciviliseerde types met een niet nederlandse nationaliteit die zich continu misdragen.

Kan jij me vertellen wat de positieve bijdrage van de moslimgemeenschap in Nederland is geweest over de laatste 30 jaar?
I saw Elvis. He sat between me and Bigfoot on the UFO.
pi_68295156
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:58 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Slachtoffer van geweld, meneer Van den Bosch, gaat met de Marokkaanse gemeenschap praten. Volgens mij begrijpt meneer Van den Bosch niks van het gedrag van jonge Marokkaanse herrieschoppers en de Marokkaanse gemeenschap. Denkt meneer werkelijk dat de Marokkaanse gemeenschap iets zinnigs gaat doen tegen die Marokkaanse herrieschoppers?

De meeste mensen van de Marokkaanse gemeenschap houdt die herrieschoppers het hand boven het hoofd. Er komt geen harde aanpak vanuit die gemeenschap. Soms gaan ze die herrieschoppers ook nog verdedigen. Kijk, je kan wel leuk gaan praten met die gemeenschap, maar ga niet verwachten dat er veel zinnige maatregelen uitkomen. Naar mijn mening heeft dat alleen praten niet zoveel zin. We zitten al meer dan 20 jaar met hen te praten en intussen is de Marokkaanse jeugdproblematiek alleen maar groter geworden.

Neemt niet weg dat er wél een paar Marokkanen zijn die dit gedrag keihard zouden willen aanpakken, maar deze Marokkanen zijn relatief gezien erg in de minderheid.
Zienswijze,
Je moet een ding goed begrijpen:
Veel Nederlanders, waaronder TS en de persoon uit jouw quote, zijn bijzonder goedgelovig.
Dat anderen dar mee aan de haal gaan verbaasd mij niets.
Wel blijf ik me verbazen over het feit dat zelfs na zo'n harde/agressieve confrontatie men blijft volharden in de politiek correcte-tunnelvisie.

Maar goed, veel zaken hebben dan ook te maken met generaties, waaronder die van TS zelf....want die laat wel duidelijk zien daar in te blijven hangen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_68295263
PS: Nederlanders zijn dan ook erg soft.
Ik heb geen zin om dit hier te onderbouwen met allerlei achtergrondinformatie, aangezien ik niet van internet-epistels houd.
Maar: Wees ervan bewust, en leer er zo goed mogelijk mee te leven.
Faal van de eeuw.
pi_68295342
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef Innisdemon het volgende:
FIjn dat Dhr Kaaouas weet om wie het gaat. Maakt de aangifte van openbare geweldpleging een stuk makkelijker.
Dat leek mij ook al
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 23 april 2009 @ 09:56:26 #141
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68295447
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef huhggh het volgende:

[..]

Zienswijze,
Je moet een ding goed begrijpen:
Veel Nederlanders, waaronder TS en de persoon uit jouw quote, zijn bijzonder goedgelovig.
Dat anderen dar mee aan de haal gaan verbaasd mij niets.
Wel blijf ik me verbazen over het feit dat zelfs na zo'n harde/agressieve confrontatie men blijft volharden in de politiek correcte-tunnelvisie.

Maar goed, veel zaken hebben dan ook te maken met generaties, waaronder die van TS zelf....want die laat wel duidelijk zien daar in te blijven hangen.
Het valt allemaal wel mee met de TS. Hij is vooral in denial, maar da's niet iets dat niet met de jaren vanzelf overgaat.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:49:52 #142
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_68299083
quote:

[..]

Ik vind dat we in ieder geval netjes tegen elkaar kunnen blijven, al snap ik wel de terechte irritatie die je bij velen oproept met je constante ontkenning en gebagatelliseer van alle problemen die met de multicul te maken hebben.
pi_68300758
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

stemmen op partijen die nooit zullen regeren.. dat heeft zin..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  Trouwste user 2022 donderdag 23 april 2009 @ 17:26:15 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_68309727
ZALTBOMMEL - De gemeente Zaltbommel en de Marokkaanse vereniging Al Amal nemen maatregelen om de veiligheid en het veiligheidsgevoel in de directe omgeving van de Philipsschool te verbeteren.

Dit is de uitkomst van een gesprek tussen burgemeester Van den Bosch en het bestuur van Al Amal. Aanleiding hiervoor is de geweldpleging tegen een echtpaar door een groep jongeren afgelopen vrijdag 17 april. De grens van het toelaatbare is ver overschreden volgens burgemeester Van den Bosch en het bestuur van Al Amal.

donderdag 23 april 2009 @ 17:44:06 #145
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_68310262
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef tong80 het volgende:
ZALTBOMMEL - De gemeente Zaltbommel en de Marokkaanse vereniging Al Amal nemen maatregelen om de veiligheid en het veiligheidsgevoel in de directe omgeving van de Philipsschool te verbeteren.

Dit is de uitkomst van een gesprek tussen burgemeester Van den Bosch en het bestuur van Al Amal. Aanleiding hiervoor is de geweldpleging tegen een echtpaar door een groep jongeren afgelopen vrijdag 17 april. De grens van het toelaatbare is ver overschreden volgens burgemeester Van den Bosch en het bestuur van Al Amal.

Praatjes vullen geen gaatjes.
Worden die klootzakjes nou opgepakt of niet?
pi_68312047
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:44 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Praatjes vullen geen gaatjes.
Worden die klootzakjes nou opgepakt of niet?
Inderdaad, eerst zien dan geloven.
Faal van de eeuw.
pi_68313414
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef tong80 het volgende:

Ja, de arme jochies dienen te worden beschermd tegen de agressieve kuthoeren met hun te korte rokjes en half open bloesjes. Ze vragen er gewoon om. Nee, het moest maar eens afgelopen zijn, harde maatregelen zijn nodig, de grens is ver overschreden. Met de betreffende dame zal een hartig woordje gesproken worden.
Het OM zal nog kijken of er mogelijkheden zijn tot vervolging.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 april 2009 @ 19:29:06 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_68313416
Ik houd juliie op de hoogte

Trouwste user 2022 donderdag 23 april 2009 @ 19:29:58 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_68313446
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:29 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, de arme ochies dienen te worden beschermd tegen de agressieve kuthoeren met hun te korte rokjes en half open bloesjes. Ze vragen er gewoon om. Nee, het moest maar eens afgelopen zijn, harde maatregelen zijn nodig, de grens is ver overschreden. Met de betreffende dame zal een hartig woordje gesproken worden.
Het OM zal nog kijken of er mogelijkheden zijn tot vervolging.
Ze is er idd nog niet klaar mee na alle getuigenisverklaringen van de slachtoffers.

donderdag 23 april 2009 @ 19:55:10 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_68314290
Pas hier ook zo'n gehandicapte die met zijn karretje rechtstreeks op een groepje Marokkanen inreed. En maar proberen te spugen en te slaan met zijn korte kromme armpjes. Die jongens probeerden hem eerst ook nog tot kalmte te manen, maar waren tenslotte genoodzaakt om een aantal fikse tikken uit te delen. En die mankepoot op het politiebureau nog glashard beweren dat die Marokkanen begonnen waren! Je zult het lef maar hebben. Gelukkig had hij geen poot om op te staan, en was het acht tegen een met de getuigenverklaringen.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')