Die wordt op de vergadering van volgend jaar opgesteld.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:09 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Heb je je pakket van wensen en eisen al klaar?
quote:Op woensdag 22 april 2009 07:21 schreef CherryLips het volgende:
Verdomme, ga ik om half elf naar bed, lig ik nog tot half 2 wakker. Kutzooi. Doe geen oog dicht.
Duh. Dat het ze nog drie weken heeft gekost om daar achter te komen.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem. Ik zit op twee projecten.
Na 3 weken dus. Ze vinden mij goed.
Het project is goed voor minstens 2 manjarenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Dat het ze nog drie weken heeft gekost om daar achter te komen.
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het project is goed voor minstens 2 manjaren. En er is net een opdracht binnen gekomen voor meer werk tbv datzelfde project.
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n hele goede week.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kweenie, slaap slecht, gev totaal nergens zin in, alles kan me gestolen worden.
Waarom begroet je CL veel enthousiaster dan je mij begroetquote:
Naar. Heb je volgende week ook een paar dagen vrij? Misschien helpt datquote:Op woensdag 22 april 2009 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kweenie, slaap slecht, gev totaal nergens zin in, alles kan me gestolen worden.
Een paar? Ik alleen de 30e. Ambtenaren.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Naar. Heb je volgende week ook een paar dagen vrij? Misschien helpt dat.
Ik had de 1e graag willen werken, maar dan moet ik verplicht vrij nemen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Een paar? Ik alleen de 30e. Ambtenaren..
Same here.. nu komt het dit jaar toevallig zo uit dat ik een bruiloft heb die dag maar ideaal is andersquote:Op woensdag 22 april 2009 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
Ik had de 1e graag willen werken, maar dan moet ik verplicht vrij nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |