Dat waren zeker goede foto'squote:
Helaas.... wasquote:
quote:
zie pm. Ik was aan het ronselen, maar zbbrox werd ietwat overenthousiast vrees ik. Sowwy.quote:
HEEEJ JIJ.quote:
& al zo snel een eigen topic!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Angel heb je nu al een fanclub![]()
![]()
doe je goed
![]()
Ik zag m alquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zie pm. Ik was aan het ronselen, maar zbbrox werd ietwat overenthousiast vrees ik. Sowwy.
ohw jeeee?? wat dan??quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
HEEEJ JIJ.
Ik rook niet, maar ik zou wel een peuk kunnen gebruiken. *bietst*
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Angel heb je nu al een fanclub![]()
![]()
doe je goed
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
HEEEJ JIJ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou kom maar op met die bon danquote:
Wat wil je daar mee gaan doen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
HEEEJ JIJ.
Volgens mij hebben Pien, Dreamer of JB die.quote:
Dames.... laat maar doorkomen die bonquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Pien, Dreamer of JB die.
Nog niet, we wilde eerst even een animo-check doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een keer per jaar een Ang3l fanclubdagquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond
En wat krijg je allemaal als je lid wordt?
Oke dat klinkt leuk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog niet, we wilde eerst even een animo-check doen
[..]
Een keer per jaar een Ang3l fanclubdag
nou als het zover is dan pm maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog niet, we wilde eerst even een animo-check doen
[..]
Een keer per jaar een Ang3l fanclubdag
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond
En wat krijg je allemaal als je lid wordt?
Hoiquote:
quote:
Hoiquote:
Spelletje doen?quote:
Nee klopt, ben ff een tijdje afwezig geweest hierquote:
Doeiquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben er ff vandoor... ga me ff lekker laten verwennen
De slet!quote:
Ach zo veel ben ik nu ook weer online. Ik heb ook andere dingen naast FOK! werken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee klopt, ben ff een tijdje afwezig geweest hierHad ff wat andere dingetjes te doen
Jij mag mee doen.quote:
Nee, die komt ergens anders vandaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fanclubs, behalve die van mijzelf.quote:
Ik wil ook een fanclubquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fanclubs, behalve die van mijzelf.
Ik ben anders al jaren fan van je...quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:50 schreef liefie_ het volgende:
die angel is er net en heeft al een fanclub
ik ben jaloers
Kolonisten of monopoly.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
En watvoor spelletje had je in gedachten?
Goede avondquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatjes ben ik weer ff
ff windows 7 testen
Nulzes --> 06quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:57 schreef liefie_ het volgende:
wat staat daar in het paarse van die clubcard?
quote:
quote:
gelukkig welquote:
Ik zie ineens een wolk in de vorm van een paddenstoel richting het centrum... Je was okay!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatjes ben ik weer ff
ff windows 7 testen
Ik gebruik het nu 5 min en het werkt nu al beter dan vistaquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie ineens een wolk in de vorm van een paddenstoel richting het centrum... Je was okay!
Had ik al gezegd dat je een nerd bent omdat je Windows 7 aan het testen bent trouwens?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik gebruik het nu 5 min en het werkt nu al beter dan vista
Dat is mooiquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik gebruik het nu 5 min en het werkt nu al beter dan vista
Oke dan doen we Truth or dare.quote:
Wil jij bij mijn fanclub?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:03 schreef MNR het volgende:
Wat is er aan de hand met de fanclub? Ik kan t even helemaal niet plaatsen
Kolonisten heb ik jaren online gespeeld!quote:
Heb jij al een fanclub?quote:
Al het goeds komt uit Eindhoven he?quote:
nja ben semi nerd... en werd schijtziek van vista dus tja... keuze makkelijk gemaakt hequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een nerd bent omdat je Windows 7 aan het testen bent trouwens?
BRILJANTquote:
Nopes.quote:
Kolonisten online rulezquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kolonisten heb ik jaren online gespeeld!
Er is inderdaad een online versie van kolonisten. Eens kijken of ik het spelletje nog heb liggen ergens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kolonisten heb ik jaren online gespeeld!
De trein richting Den Haag bijvoorbeeld!quote:
Nou, jij lid, that's about itquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Al het goeds komt uit Eindhoven he?
Jouw fanclub? Vertel
Wil je een fanclub?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Nopes.
Maar als ik het dus goed begrijp profileert Ang3l zich hier? En omdat hij zo leuk is, is er een fanclub voor hem opgericht?
Lijkt me eerder een gehaaste typfout.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
Wie heeft die clubcard gemaakt? dr staat een spefout in
wie wil er nou geen fanclub?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je een fanclub?
Volgens mij wel.
Hehe, om 's avonds weer lekker terug te keren. Home sweet homequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De trein richting Den Haag bijvoorbeeld!
Haha!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, jij lid, that's about it
Neuj, denk het niet. Nooit bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je een fanclub?
Volgens mij wel.
Jij?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha!
Als jij een fanclub opricht, word ik wel jouw lid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
--> Jouw volgende lid
You're never fully dressed until you wear a smile
Daar zijn we mee bezig jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Nopes.
Maar als ik het dus goed begrijp profileert Ang3l zich hier? En omdat hij zo leuk is, is er een fanclub voor hem opgericht?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha!
Als jij een fanclub opricht, word ik wel jouw lid
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voorlopig nog geen officiele Snuit fanclub.. Daar moet ik eerst toestemming voor vragen bij Henny Huisman
Gelukkig hoef ik daar ook niet over na te denken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, denk het niet. Nooit bij stilgestaan.
Gelukkig hemelen we hem hier niet op ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar zijn we mee bezig jaWant Ang3l is tof
en toch kom jij nog het dichtste bij het hebben van een fanclub geloof ik hahaquote:
Hij is gewoon mooiquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Gelukkig hemelen we hem hier niet op ofzo
Dat zijn wij ook, maar wij hebben ook geen fanclubquote:
Jij!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik daar ook niet over na te denken.Ik ben toch niet beroemd.
Wie wil er nu fan van mij zijn?
Dan noemen ze nou een Freudiaanse vertypingquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef djayzz het volgende:
Kut Kut Kut, wil ik hier posten, post ik per ongeluk in het Fok Take Me Out topic![]()
![]()
Hoe dom ben je dan
Niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef djayzz het volgende:
Kut Kut Kut, wil ik hier posten, post ik per ongeluk in het Fok Take Me Out topic![]()
![]()
Hoe dom ben je dan
Straks gaat hij nog naast zijn schoenen lopen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Gelukkig hemelen we hem hier niet op ofzo
Ligt er aan.. wat is je cijfer op paiq?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik daar ook niet over na te denken.Ik ben toch niet beroemd.
Wie wil er nu fan van mij zijn?
Wees blij. Zulke incrowd grapjes verpesten alleen maar de laagdrempeligheid van Singles.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dat zijn wij ook, maar wij hebben ook geen fanclub
9,9 7,1 8,4 8,5 10 wat het gemiddelde is weet ik nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ligt er aan.. wat is je cijfer op paiq?![]()
kuddos voor KFquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
Back...
Op de dijk was er een meisje onderuit gegaan met haar skeelers, die heb ik gewoon 1.5 kilometer gedragen... omdat er gewerkt werd aan die dijk kon er geen auto komen om haar op te halen...
Ze was echt zwááár gewoon!
en gelijk een kf postquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
Back...
Op de dijk was er een meisje onderuit gegaan met haar skeelers, die heb ik gewoon 1.5 kilometer gedragen... omdat er gewerkt werd aan die dijk kon er geen auto komen om haar op te halen...
Op de dijk? Je had haar er af kunnen rollen en in het water pleuren, waar ze lichter is.. en ofcourse deed je dat dan met vlinderslag terwijl je haar met je tanden in haar kraag bij je hield....quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
Back...
Dat is zeker waar, je moet er maar telkens opkomenquote:
Richt er een op voor jezelf.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat zijn wij ook, maar wij hebben ook geen fanclub
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij!
Als het goed is ben jij bent je grootste fan!
Kwiwi en Jimbo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:18 schreef liefie_ het volgende:
wat voor setje is daar uit gekomen uit dat fok take me out?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Op de dijk? Je had haar er af kunnen rollen en in het water pleuren, waar ze lichter is.. en ofcourse deed je dat dan met vlinderslag terwijl je haar met je tanden in haar kraag bij je hield....
7.8quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ligt er aan.. wat is je cijfer op paiq?![]()
Ja inderdaad. KF je moet schrijver worden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, je moet er maar telkens opkomen
bij elkaar optellen, delen door 5quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
9,9 7,1 8,4 8,5 10 wat het gemiddelde is weet ik niet
Denk dat dat het kleine broertje van komkommertijd is...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:25 schreef MNR het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan aspergetijd?
Moet ik ze niet eerst vermenigvuldigen met het aantal stemmen, dan alles bij elkaar op tellen en dan gaan delen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]
bij elkaar optellen, delen door 5
ik zal maar niet zeggen wat ik hebkomt zo protserig over
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk dat dat het kleine broertje van komkommertijd is...
Misschien verzint hij het wel helemaal nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. KF je moet schrijver worden.
KF post is als je opschept dat je wel 1.5km met een zwaar meisje over de dijk hebt gelopen en haar daarmee hebt geholpenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
Hoezo is het een KF post als je iemand geholpen hebt
tegenwoordige tijd van Kwamkwammersloegtijdquote:
Ach, ik begrijp het gewoon niet, wat er zo bijzonder is aan aspergetijd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk dat dat het kleine broertje van komkommertijd is...
Wijsneusquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
tegenwoordige tijd van Kwamkwammersloegtijd
Dat zijn gewoon feiten...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
KF post is als je opschept dat je wel 1.5km met een zwaar meisje over de dijk hebt gelopen en haar daarmee hebt geholpen
waarom dat meeste dates gebeuren?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Richt er een op voor jezelf.![]()
[..]
Ja dat klopt.![]()
![]()
[..]
Kwiwi en Jimbo.
Maar er zijn nog meer rondens. En uiteindelijk wint de vrouw met de meeste dates een date met de persoon van haar keuze.
Idd, maar een feit beschrijven kan ook KF post zijn hoor. Je hebt het goed gedaan hoor, vindt ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon feiten...
Mijn avondje hardlopen was wel naar de tering...
Ik was net 20 minuten bezig...
Ik droeg haar steeds 100 meter, en legde haar toen weer naar, heb gewoon 45 minuten over die 1.5 km gedaan...
Zeg, ik doe mee met de oprichting en ik maak zelden incrowd-grapjes, ben ik ook niet van plan btw.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij. Zulke incrowd grapjes verpesten alleen maar de laagdrempeligheid van Singles.
ik dacht dat ik het best goed deed op paiq en toen werd ik zo weer ff terug de realiteit in geslingertquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
7.8![]()
[..]
Ja inderdaad. KF je moet schrijver worden.
En weeeeer ga je jezelf verdedigen! Dat is ook wel heel erg KFquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon feiten...
Mijn avondje hardlopen was wel naar de tering...
Ik was net 20 minuten bezig...
Ik droeg haar steeds 100 meter, en legde haar toen weer naar, heb gewoon 45 minuten over die 1.5 km gedaan...
Hmm, ik zou zelf serieus heel blij zijn als iemand mij op deze manier zou helpen, en niet in het gras van de dijk zou hebben laten liggen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, maar een feit beschrijven kan ook KF post zijn hoor. Je hebt het goed gedaan hoor, vindt ik
Ik constateer dat het al in twee topics over die fanclub gaat. Doe er mee wat je wilt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, ik doe mee met de oprichting en ik maak zelden incrowd-grapjes, ben ik ook niet van plan btw.
Ik maak mn incrowd grapjes dan wel in het Ang3l-fantopic
Als Paiq je de realiteit in slingert, gaat er iets niet goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het best goed deed op paiq en toen werd ik zo weer ff terug de realiteit in geslingert
Truequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En weeeeer ga je jezelf verdedigen! Dat is ook wel heel erg KF
anders lees je ook ff waar ik op reageerquote:
Dat kan zo zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik constateer dat het al in twee topics over die fanclub gaat. Doe er mee wat je wilt.
laat ik het anders zeggen:quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als Paiq je de realiteit in slingert, gaat er iets niet goed.
Ik las aspergertijdquote:
De manier waarop je post komt nogal opschepperig over.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
Hoezo is het een KF post als je iemand geholpen hebt
Ik doe het ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True
Daar betrap ik mezelf ook op
Maar ik ben gewoon weer eens trots op iets wat ik geflikt heb!!
sorryquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
anders lees je ook ff waar ik op reageer
It makes perfect sense maar oke
Je had haar gewoon in je nek moeten leggen en je parcours af moeten maken en haar bij het ziekenhuis afzetten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, ik had gewoon een brancard van een plank en die 2 skeelers van haar moeten maken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
Back...
Trustequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef MNR het volgende:
Maar ik taai af, ik ben moe.
Toedeloe and have fun met de fanclub
Hahaha. En dat is je goed recht en dat geloof ik ook direct.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar soms wil ik ook gewoon die geile hunk zijn... maar vandaag even niet
Dan nog kan hij schrijver worden hij maakt zo veel mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien verzint hij het wel helemaal niet
Geen idee. Een extra element in het spel. En omdat er vrij weinig vrouwen meedoen.quote:
Dan had je zo bij the A-team gekuntquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, ik had gewoon een brancard van een plank en die 2 skeelers van haar moeten maken
Een beetje buffel....quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je had haar gewoon in je nek moeten leggen en je parcours af moeten maken en haar bij het ziekenhuis afzetten.
slaap zacht MNR, lief dromen he!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. En dat is je goed recht en dat geloof ik ook direct.
Anyways, ik ga je welterusten wensen. Je suis uitgeblust.
Slaap lekker Snuitje
En @rest: nog een hele fijne avond!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef MNR het volgende:
Maar ik taai af, ik ben moe.
Toedeloe and have fun met de fanclub
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik heb buikpijn, dat is niet leuk
Ja dat klopt.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef JonKeL het volgende:
Sjonge jonge wat mij net toch is overkomen... 4 ambulances op elkaar gebotst... geen communicatie meer mogelijk. Heb ik tweemaal 3 km gerent met steeds 2 mensen op me schouders om ze bij het ziekenhuis te brengen.... pfoe dat is best wel zwaar
Je hebt maar 4 mensen gered?! gast, mietje! waren ze niet stampvol met gewonden, iemand met een hartstilstand die je nog even hebt gereanimeerd, gebroken poten verbonden etc etc etcquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef JonKeL het volgende:
Sjonge jonge wat mij net toch is overkomen... 4 ambulances op elkaar gebotst... geen communicatie meer mogelijk. Heb ik tweemaal 3 km gerent met steeds 2 mensen op me schouders om ze bij het ziekenhuis te brengen.... pfoe dat is best wel zwaar
Heldhaftig, maar ik denk dat mijn on-spot harttransplantatie vanmiddag in de bedrijfskantine meer energie gevergd heeftquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef JonKeL het volgende:
Ik was nog niet klaar met mijn verhaal... Na de 2e keer had ik het idee om die 4 ambulances aan een touw te binden en die om mijn lichaam te doen. Zo heb ik de ambulances naar het ziekenhuis gebracht!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt maar 4 mensen gered?! gast, mietje! waren ze niet stampvol met gewonden, iemand met een hartstilstand die je nog even hebt gereanimeerd, gebroken poten verbonden etc etc etc
Ik weet dat ik er tegen kan, want ik heb stage gelopen op het kinderdagverblijf, daar viel een keer een kindje met zijn elleboog op de stoep... Niets geen vel meer en bloeden als een rund... Gelukkig had ik mijn Donald Duck pleisters bij de hand, anders had hij de volgende ochtend niet gered denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt maar 4 mensen gered?! gast, mietje! waren ze niet stampvol met gewonden, iemand met een hartstilstand die je nog even hebt gereanimeerd, gebroken poten verbonden etc etc etc
Jij hebt toch zeker wel een lintje van de koningin gekregen???quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er tegen kan, want ik heb stage gelopen op het kinderdagverblijf, daar viel een keer een kindje met zijn elleboog op de stoep... Niets geen vel meer en bloeden als een rund... Gelukkig had ik mijn Donald Duck pleisters bij de hand, anders had hij de volgende ochtend niet gered denk ik.
De lintjesregen is de dag voor koninginnendag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij hebt toch zeker wel een lintje van de koningin gekregen???
En waarom denk jij dat hij niet gezonken is? Ik hield hem drijvende in het water!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef Belsezar het volgende:
Jullie zijn allemaal grappenmakers.
Ik was eigenlijk de piloot die dat vliegtuig veilig op de Hudson rivier heb geland en heb al die mensen gered.
Was jij dat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat hij niet gezonken is? Ik hield hem drijvende in het water!
Jij rauw en ik zijn de fantastic 4!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was jij dat?![]()
Verenigde krachten ftw!
McGyverquote:
Hoiquote:
Uiteraard, laten we van haar probleem niet mijn probleem maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
McGyver
Maar zouden jullie een 14 jarig kindje met rolschaatsen waarvan beide knieën open liggen aan de kant laten liggen dan ?
quote:
quote:
Die is jullie woordvoerderquote:
Kindje van 14quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
McGyver
Maar zouden jullie een 14 jarig kindje met rolschaatsen waarvan beide knieën open liggen aan de kant laten liggen dan ?
Was dat niet Regilio T.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat hij niet gezonken is? Ik hield hem drijvende in het water!
Ik ben de Toorts!quote:
Als je knien open liggen kan je toch wel verder rolschaatsen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
McGyver
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Uiteraard, laten we van haar probleem niet mijn probleem maken.
Dat kon ze blijkbaar niet...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je knien open liggen kan je toch wel verder rolschaatsen?
Hoi!quote:
Het was dan ook als grap bedoelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]hahaha, hier moest ik serieus hardop van lachen
![]()
Trusten DR34M3Rquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik trek gewoon je verhaal weer eens in twijfel...
En anders heb je een boeiend leven en ben ik jaloers
KF wil je je beroemdheid niet buiten singles verspreiden? Ik zou over dat soort dingen steeds een topic starten!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef KudFokker het volgende:
Hebben jullie dat wel eens gehad ?
Dat als je deo opspuit (uit een spuitbus dus) dat er allemaal van dat witte plakkerige poeder uit komt?
Dit is de 3e keer dat ik iemand echt geholpen heb...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het was dan ook als grap bedoelt natuurlijk.
Ik trek gewoon je verhaal weer eens in twijfel...
En anders heb je een boeiend leven en ben ik jaloers
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toorts? Ah vandaar dat korte lontje.
Ik ben niet beroemd maar berucht, dat zijn 2 andere dingenquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
KF wil je je beroemdheid niet buiten singles verspreiden? Ik zou over dat soort dingen steeds een topic starten!
Toch weer even melden hequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dit is de 3e keer dat ik iemand echt geholpen heb...
In 21 jaar tijd vind ik dat niet veel...
Buurjongentje - ijs
Vrouw - woningbrand met dag meelopen politie
En vandaag dat meisje....
Sommige van ons waren tot gisteren laat aan het msnen hequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:00 schreef liefie_ het volgende:
jeetje wat gaat iedereen vroeg naar bed vandaag?
Deze jongen is geschikt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dit is de 3e keer dat ik iemand echt geholpen heb...
In 21 jaar tijd vind ik dat niet veel...
Buurjongentje - ijs
Vrouw - woningbrand met dag meelopen politie
En vandaag dat meisje....
Jij ook al?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
En daarom ben ik ook zo heet!
Ok, die was te flauw
Landmachtquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze jongen is geschikt.
Je wil toch politieagent worden?
Ahhh!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Landmacht
Politie ben ik juist afgewezen![]()
Dan ben je dus geschikt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Landmacht
Politie ben ik juist afgewezen![]()
En dat na een sollicitatie procedure van 7 maanden, gigantisch veel tests en dan op de áller laatste test op 1 tiende puntje afgewezen wordenquote:
Oequote:
Groen idd wel...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je dus geschikt.![]()
En groen zou je best wel staan.
Wat voor test was dat? Herkanzing?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En dat na een sollicitatie procedure van 7 maanden, gigantisch veel tests en dan op de áller laatste test op 1 tiende puntje afgewezen worden
Ik ben nog nooit zo teleur gesteld geweest
Ik had er echt hard voor gewerkt...
Dat valt best wel mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Groen idd wel...
Afghanistan Khaki staat geen enkele Hollander mooi.
De laatste test wat een rollenspel met een actricequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor test was dat? Herkanzing?
Dat is inderdaad niet leuk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De laatste test wat een rollenspel met een actrice
Maar ik stelde me veel te klantvriendelijk op waardoor het overkwam alsof ik geen nee durf te zeggen...
En dus 1 tiende puntje te weinig voor overwicht...
Terwijl ik die andere punten allemaal boven het gemiddelde had
Ik kan er nog steeds wel om janken
Wie was je nu weer aan het versieren womanizertjequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sommige van ons waren tot gisteren laat aan het msnen he
En ook weer vroeg wakker door wegwerkers.
Nee dat zou ik niet willen meerquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet leuk.![]()
Misschien kan je nadat je in het leger gezeten hebt het nog eens proberen bij de politie.
Virtueel truth or darequote:
Als Nederland door in Afganistan aanwezig te zijn de situatie daar verbeterd ben ik daar voor. Maar dat moet het wel een humanitaire missie zijn en geen oorlogs missie.quote:
Post een foto van dat jij ... doet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Virtueel truth or dare![]()
Hoe kan je ooit durf doen?
Hi Bengel!quote:
Ze zijn daar inderdaad op humanitaire missies...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Nederland door in Afganistan aanwezig te zijn de situatie daar verbeterd ben ik daar voor. Maar dat moet het wel een humanitaire missie zijn en geen oorlogs missie.
Verzin er eens een voor mijquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Post een foto van dat jij ... doet.
Of dare dat je in een bepaald topic moet posten.
Sorry, zal er verder niks over zeggenquote:
k heb er wel eenquote:
Ik was met iemand aan het praten die een verhaal kwijt moestquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wie was je nu weer aan het versieren womanizertje
Date of darequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
k heb er wel een
ik date je om gewoon eens een week je al het geposeer te laten vallen en diep in jezelf te kijken naar wie je nou eigenlijk bent en je daarna te gedragen
daar worden we allemaal een stuk vrolijker van gok ik
Oke in ieder geval succes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet willen meer
Ik wil nu zo veel mogelijk leren op het gebied van geavanceerde communicatie als verbindings specialist
En daarna zie ik wel
Zin loopt niet lekker, wat is je intentie?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
k heb er wel een
ik date je om gewoon eens een week je al het geposeer te laten vallen en diep in jezelf te kijken naar wie je nou eigenlijk bent en je daarna te gedragen
Je date hem??quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
k heb er wel een
darequote:
zo laat was het niet!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was met iemand aan het praten die een verhaal kwijt moestEen persoon die ik lief en aardig vind en daar offer ik wel wat slaap voor op
Dat gaat me dus nooit lukken als ik me verveel op mijn werkquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dare
r en t zitten naast elkaar maar ja
vooral niet op de inhoud ingaan
Ja dat klopt. En dat maakt mij toch trots op onze jongens daar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze zijn daar inderdaad op humanitaire missies...
En ze pakken het gelukkig ook héél anders aan dan de Amerikanen, waardoor er aan beide kanten minder slachtoffers vallen
Ze bouwen bijvoorbeeld scholen en wegen om het vertrouwen van de lokale bevolking te winnen.
De 'stamhoofden / lokale leiders' geven meestal daarna informatie weg
Verzin jij eens een leuke danquote:
Maakt ook niet uitquote:
Verzin jij maar een leuke truth.quote:
Nope, tot op heden nog niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Truth: Wie van jullie heeft er allemaal een undercover/kloon-account?
Ik niet.
Nopequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik niet.
Ik niet, kwam er laatst pas achter wat het was...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik niet.
Jaloers?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
Gezellig, mijn kat is weer zo geil als boter en mijn kater vindt dat maar wat interessant
Al die vrouwen he.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maakt ook niet uitAl was het nog later geworden
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik niet.
Homo katten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
Gezellig, mijn kat is weer zo geil als boter en mijn kater vindt dat maar wat interessant
Ik had 2003/2004 een account maar ik weet eigenlijk niet meer wat daar mee gebeurd is. Misschien had ik wel een ban met die account. En ik ben het wachtwoord vergeten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik niet.
Dat mijn kat zo geil als boter is of dat zij wel iemand heeft om te sexenquote:
ikke!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik niet.
1 kat (vrouwelijk) en 1 katerquote:
Nja, die gebruik je toch niet om te rellenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had 2003/2004 een account maar ik weet eigenlijk niet meer wat daar mee gebeurd is. Misschien had ik wel een ban met die account. En ik ben het wachtwoord vergeten.
Dus ja.
Ik gok dat ik dat laatste bedoelquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat mijn kat zo geil als boter is of dat zij wel iemand heeft om te sexen
Een kloon is toch gewoon een tweede account (want het kan ook zijn dat je iets gaat vertellen onder een kloon omdat je niet herkent wil worden...)quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, die gebruik je toch niet om te rellen?
Dan is het ook geen kloon
Zeker niet jaloersquote:
Oke dan heb ik dus geen kloon.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, die gebruik je toch niet om te rellen?
Dan is het ook geen kloon
Je was op zoek naar het woord "poes" ??quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik niet.
Ja dat is goed mogelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker niet jaloersWie weet heb ik ook wel iemand
quote:
Ik niet. Had wel een keer porno aan met het geluid aan (omdat ik dacht dat er niemand thuis was), en toen hebben ze dat dus wel gehoord (niet gezienquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
Truth: wie is er wel eens betrapt tijdens het masturberen ?
Dat dus, heb een account voor serieuze dingen en meer dingen uit mijn real life enzo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een kloon is toch gewoon een tweede account (want het kan ook zijn dat je iets gaat vertellen onder een kloon omdat je niet herkent wil worden...)
Had ik ook kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je was op zoek naar het woord "poes" ??
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
Back...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Okequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
JIj was degene die met het idee kwam. Verzin jij er een.
Ik wilde sowieso niets persoonlijks vertellen op Fok, is alleen een beetje mislukt...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dus, heb een account voor serieuze dingen en meer dingen uit mijn real life enzo...
Met dat account kom ik niet hier in elk geval
waar en wanneer is de eerste fanclubdag, en kan ik alvast als groupie bij de achter ingang reserveren ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:10 schreef zbbrox het volgende:
<[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
RegelsDegene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren. Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames. Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen. What happens in [Singles] stays in [Singles]. Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .
De newbie vragenHoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
De OP is hier te vinden.
Agenda: Zaterdag 9 Mei Singles Meet in Utrecht [ afbeelding ]
Terrasje pakken, elkaar leren kennen, alle andere posters uitvoerig bespreken, mensen kijken en van het zonnetje genieten.En het is een leuke pré meet voor de 10-jarige bestaansmeet van Fok! op 5 september. Dan komen we als [Singles] voorbereid tevoorschijn.
![]()
En..... Er is een tijd en een plek afgesproken, zet het in je agenda!!!
![]()
Vanaf 15.00 bij Stairway to Heaven (Mariaplaats 11/12).
Ik wel eens bijna.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
Anders zou ik niet op Fok! zittenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat is goed mogelijk
Maar ik denk niet nu
Weinig nieuws toch...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke dus je poes is geil en je kater vind dat maar al te leuk![]()
Dat klinkt fout
Ik ben wel een keer betraptquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik niet. Had wel een keer porno aan met het geluid aan (omdat ik dacht dat er niemand thuis was), en toen hebben ze dat dus wel gehoord (niet gezien).
Ja, vaak zat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
Datum onbekend, reserveren via PM Stroekquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar en wanneer is de eerste fanclubdag, en kan ik alvast als groupie bij de achter ingang reserveren ?
Nee, maar bij andere dingen welquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Echt?
![]()
Dat zijn de echte gallante mannen!Ze was 14 manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze heeft wel mijn nummer, ze zou smsen hoe het afgelopen was
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
Wow keilang geleden. Verjaardag van een vriendinnetje, ik bleef slapen omdat het mijn allerbeste vriendinnetje was (woonde om de hoek), hij beleef slapen omdat hij uit een ander dorp kwam. En toen 's nachts toen lagen we ineens bij elkaar te zoenen. Ik 14, hij 17. Achteraf had hij tegen al zijn vrienden verteld dat we veel meer hadden gedaan dan zoenen, heb hem daarna ook niet meer echt gesproken (erover)(hij wist ook niet dat het mijn eerste zoen was).quote:
Door wie?quote:
Dat heb ik ook een keer gehad, kwam mijn zussie binnen...quote:
Nope.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef KudFokker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |