Dat waren zeker goede foto'squote:
Helaas.... wasquote:
quote:
zie pm. Ik was aan het ronselen, maar zbbrox werd ietwat overenthousiast vrees ik. Sowwy.quote:
HEEEJ JIJ.quote:
& al zo snel een eigen topic!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Angel heb je nu al een fanclub![]()
![]()
doe je goed
![]()
Ik zag m alquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zie pm. Ik was aan het ronselen, maar zbbrox werd ietwat overenthousiast vrees ik. Sowwy.
ohw jeeee?? wat dan??quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
HEEEJ JIJ.
Ik rook niet, maar ik zou wel een peuk kunnen gebruiken. *bietst*
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Angel heb je nu al een fanclub![]()
![]()
doe je goed
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
HEEEJ JIJ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou kom maar op met die bon danquote:
Wat wil je daar mee gaan doen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
HEEEJ JIJ.
Volgens mij hebben Pien, Dreamer of JB die.quote:
Dames.... laat maar doorkomen die bonquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Pien, Dreamer of JB die.
Nog niet, we wilde eerst even een animo-check doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een keer per jaar een Ang3l fanclubdagquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond
En wat krijg je allemaal als je lid wordt?
Oke dat klinkt leuk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog niet, we wilde eerst even een animo-check doen
[..]
Een keer per jaar een Ang3l fanclubdag
nou als het zover is dan pm maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog niet, we wilde eerst even een animo-check doen
[..]
Een keer per jaar een Ang3l fanclubdag
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond
En wat krijg je allemaal als je lid wordt?
Hoiquote:
quote:
Hoiquote:
Spelletje doen?quote:
Nee klopt, ben ff een tijdje afwezig geweest hierquote:
Doeiquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben er ff vandoor... ga me ff lekker laten verwennen
De slet!quote:
Ach zo veel ben ik nu ook weer online. Ik heb ook andere dingen naast FOK! werken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee klopt, ben ff een tijdje afwezig geweest hierHad ff wat andere dingetjes te doen
Jij mag mee doen.quote:
Nee, die komt ergens anders vandaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fanclubs, behalve die van mijzelf.quote:
Ik wil ook een fanclubquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fanclubs, behalve die van mijzelf.
Ik ben anders al jaren fan van je...quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:50 schreef liefie_ het volgende:
die angel is er net en heeft al een fanclub
ik ben jaloers
Kolonisten of monopoly.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
En watvoor spelletje had je in gedachten?
Goede avondquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatjes ben ik weer ff
ff windows 7 testen
Nulzes --> 06quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:57 schreef liefie_ het volgende:
wat staat daar in het paarse van die clubcard?
quote:
quote:
gelukkig welquote:
Ik zie ineens een wolk in de vorm van een paddenstoel richting het centrum... Je was okay!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatjes ben ik weer ff
ff windows 7 testen
Ik gebruik het nu 5 min en het werkt nu al beter dan vistaquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie ineens een wolk in de vorm van een paddenstoel richting het centrum... Je was okay!
Had ik al gezegd dat je een nerd bent omdat je Windows 7 aan het testen bent trouwens?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik gebruik het nu 5 min en het werkt nu al beter dan vista
Dat is mooiquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik gebruik het nu 5 min en het werkt nu al beter dan vista
Oke dan doen we Truth or dare.quote:
Wil jij bij mijn fanclub?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:03 schreef MNR het volgende:
Wat is er aan de hand met de fanclub? Ik kan t even helemaal niet plaatsen
Kolonisten heb ik jaren online gespeeld!quote:
Heb jij al een fanclub?quote:
Al het goeds komt uit Eindhoven he?quote:
nja ben semi nerd... en werd schijtziek van vista dus tja... keuze makkelijk gemaakt hequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een nerd bent omdat je Windows 7 aan het testen bent trouwens?
BRILJANTquote:
Nopes.quote:
Kolonisten online rulezquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kolonisten heb ik jaren online gespeeld!
Er is inderdaad een online versie van kolonisten. Eens kijken of ik het spelletje nog heb liggen ergens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kolonisten heb ik jaren online gespeeld!
De trein richting Den Haag bijvoorbeeld!quote:
Nou, jij lid, that's about itquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Al het goeds komt uit Eindhoven he?
Jouw fanclub? Vertel
Wil je een fanclub?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Nopes.
Maar als ik het dus goed begrijp profileert Ang3l zich hier? En omdat hij zo leuk is, is er een fanclub voor hem opgericht?
Lijkt me eerder een gehaaste typfout.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
Wie heeft die clubcard gemaakt? dr staat een spefout in
wie wil er nou geen fanclub?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je een fanclub?
Volgens mij wel.
Hehe, om 's avonds weer lekker terug te keren. Home sweet homequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De trein richting Den Haag bijvoorbeeld!
Haha!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, jij lid, that's about it
Neuj, denk het niet. Nooit bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je een fanclub?
Volgens mij wel.
Jij?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha!
Als jij een fanclub opricht, word ik wel jouw lid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
--> Jouw volgende lid
You're never fully dressed until you wear a smile
Daar zijn we mee bezig jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Nopes.
Maar als ik het dus goed begrijp profileert Ang3l zich hier? En omdat hij zo leuk is, is er een fanclub voor hem opgericht?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha!
Als jij een fanclub opricht, word ik wel jouw lid
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voorlopig nog geen officiele Snuit fanclub.. Daar moet ik eerst toestemming voor vragen bij Henny Huisman
Gelukkig hoef ik daar ook niet over na te denken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, denk het niet. Nooit bij stilgestaan.
Gelukkig hemelen we hem hier niet op ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar zijn we mee bezig jaWant Ang3l is tof
en toch kom jij nog het dichtste bij het hebben van een fanclub geloof ik hahaquote:
Hij is gewoon mooiquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Gelukkig hemelen we hem hier niet op ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |