quote:
Je valt inmiddels een beetje buiten de buit.. Een soort AQuila...quote:
Fuck you Poit! Ik dacht dat onze liefde echt was maar nu ik als enige overblijf zonder PS3 ben ik niet goed genoeg meer voor je!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Je valt inmiddels een beetje buiten de buit.. Een soort AQuila...
Ja sorry, met je tunnel en zulks ben je echt de ware voor me maar ik moet ook echt aan m'n imago denken.. Je weet toch, al die xbox gebruikers zijn hetzelfde..quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Fuck you Poit! Ik dacht dat onze liefde echt was maar nu ik als enige overblijf zonder PS3 ben ik niet goed genoeg meer voor je!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja sorry, met je tunnel en zulks ben je echt de ware voor me maar ik moet ook echt aan m'n imago denken.. Je weet toch, al die xbox gebruikers zijn hetzelfde..
Het is niet dat ik racist ben, maar ik ben gewoon op m'n hoede. En het eerste signaal wat van zo iemand afstraalt is kwaadheid. Kan er niks aan doen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja sorry, met je tunnel en zulks ben je echt de ware voor me maar ik moet ook echt aan m'n imago denken.. Je weet toch, al die xbox gebruikers zijn hetzelfde..
Het is niet dat ik racist ben, maar ik ben gewoon op m'n hoede. En het eerste signaal wat van zo iemand afstraalt is kwaadheid. Kan er niks aan doen.
quote:
Omdat het deels een quote van jou is.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:53 schreef Edwinuss het volgende:
quote:
Nog niet zo ver. Ik ben net in Zuid Amerika. Ik heb net voor de 2e keer die wapenhandelaar ontmoet, daarna ben ik niet verder gegaan omdat het toch wel pittig was. Ik heb echt geen idee waar ik langs zou moeten.quote:
Had je wel eens eerder een MGS gespeeld?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nog niet zo ver. Ik ben net in Zuid Amerika. Ik heb net voor de 2e keer die wapenhandelaar ontmoet, daarna ben ik niet verder gegaan omdat het toch wel pittig was. Ik heb echt geen idee waar ik langs zou moeten.
Deeltje 1.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Had je wel eens eerder een MGS gespeeld?
Bij mij ging ze niet doodquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Deeltje 1.
Ik heb gehuild toen Meryl dood ging.
tja dat lag er net aan of je het martelen vol hield of niet. Mij is het dus nooit geluktquote:
Al 26 jaar gestopt met roken. Al 15 seconden gestopt met drinken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Al 3 dagen gestopt met roken en drinken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Al 26 jaar gestopt met roken. Al 15 seconden gestopt met drinken.
Reality is an illusion created by the lack of alcohol.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Al 3 dagen gestopt met roken en drinken
Vrouwenrodeo:quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Rodeo?
Best mogelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je moeder rookte tijdens de zwangerschap dus?
Fat girl rodeo is ook leuk, gewoon vasthouden en zeggen dat ze een dikke hoer isquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrouwenrodeo:
Zonder condoom een vrouw achterlangs nemen, klaarkomen, goed vasthouden en zeggen dat je aids hebt.
Kijken hoe lang je het volhoudt
week gestopt nu met rauchenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:42 schreef Poit het volgende:
ik was vroeger een buttonbasherkoning. appeltje eitje
Oké, ik biecht ook even op. Ik heb 1x gerookt, op mijn vrijgezellenfeest, een sigaar. Gatver, wat was dat smerig. Dat was dus de eerste en laatste keer dat ik brandende tabak in mijn bek heb gestoken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:49 schreef Fallen het volgende:
roken is bah. Maar heel soms kan ik het niet laten.
Dat is ongeveer 4x per jaar. Valt mee dus.
Hmm. Nooit gehad. Is het slecht voor je zoals roken dat is?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
Jij bent ook idd meer een kerl voor pruimtabak bartje!
Wie deed dat?quote:
Als je zo van 4 meter afstand in een bakje kan mikken en dan ook een ping kan maken, dan ben je inderdaad wel the manquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
Hoezo je zegt net de laatste keer dat je brandend tabak in je mond hebt gestokenDus ik dacht van dat je wel niet brandend tabak deed!
Maar het is wel vet kun je het zo in zon koperen ding schieten enzo hoor je ping dat is stoer!
Eerst deed ik ook wel met uitgaan sigaren maar is toch nix uiteindelijk wel een keer hier thuis 50 van die goedkope ofzo met nog iemand ging nergens over en was takke rokerig op het einde![]()
Master catquote:
quote:
Goeie prammen. Gaat ze ook verder?quote:
Daar wordt je toch niet vrolijk van?quote:
Wattan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:31 schreef Reintji het volgende:
I'm back mofo's. Morgen een echte x-ray in de trent van deze SC
Nee. Ik kan er niet aanzittenquote:
Waarom zat ik nooit bij zulke chicks in de klasquote:
Jij zat bij deze Bartje die er meteen op los knoepen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zat ik nooit bij zulke chicks in de klas
Volgens mij had ik niet eens vrouwen in de klasquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij zat bij deze Bartje die er meteen op los knoepen!
[ afbeelding ]
Emarquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
AQuila360 zegt:
Emar
Emarwii zegt:
Hallo
AQuila360 zegt:
Ik ben geschrokken van je laatste filmpje
Emarwii zegt:
Heb je de aankondeging al gezien
Vertel
AQuila zegt:
Ja je lijkt beetje op zon straatjochie! Een baas van de weg en van de stoep en straat!
Met gekke rappers dingen!
EN aan het woord gaat weg wat ik jammer vind
daar was je professioneel in pak en helder en niet zo als nu een straatjochie
Emarwii zegt:
Om zo belachelijk te doen zet ik juist die echte sneue straatlui voor lul
Kijk Emar die gaat de strijd aan met straatjochies! Ik wist wel dat die goed bezig wa!
Dat laatste frame ook!quote:
Nogmaals aankondegingquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
AQuila360 zegt:
Emar
Emarwii zegt:
Hallo
AQuila360 zegt:
Ik ben geschrokken van je laatste filmpje
Emarwii zegt:
Heb je de aankondeging al gezien
Vertel
AQuila zegt:
Ja je lijkt beetje op zon straatjochie! Een baas van de weg en van de stoep en straat!
Met gekke rappers dingen!
EN aan het woord gaat weg wat ik jammer vind
daar was je professioneel in pak en helder en niet zo als nu een straatjochie
Emarwii zegt:
Om zo belachelijk te doen zet ik juist die echte sneue straatlui voor lul
Kijk Emar die gaat de strijd aan met straatjochies! Ik wist wel dat die goed bezig wa!
Wat ik erger vind is dat hij tegen zichzelf lult op MSN.... :quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
Jij hebt hem gewoon op MSN ofzo, hoe kanker triest is dat
Dat is nog vanuit de tijd toen ik bij de crew van DGVF hoorde!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
Jij hebt hem gewoon op MSN ofzo, hoe kanker triest is dat
Ik heb geen kloons dudequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is dat hij tegen zichzelf lult op MSN.... :
Ja echtquote:
quote:emarwii heeft gereageerd op jouw reactie op De gefrustreerde Video Game fan!! Aankondeging!!!!!!:
Deert nie
Je kunt reageren door naar de pagina 'Reacties' te gaan:
Flikker toch op vent, een beetje fatsoenlijk denkend mens doet niet mee aan die onzin. Die jochies moeten nog een cito toets maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is nog vanuit de tijd toen ik bij de crew van DGVF hoorde!
ventquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Flikker toch op vent, een beetje fatsoenlijk denkend mens doet niet mee aan die onzin. Die jochies moeten nog een cito toets maken.
Vraag me nu toch echt af hoe oud je bent, of je hebt gewoon een geestelijke beperking.
Een combinatie van een lage leeftijd en een geestelijke beperking zou ik ook niet uitsluiten.
Zijn we ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat laatste frame ook!![]()
Damn, I feel small....
ff opgezocht, die laatste ster is 2100 keer de diameter van de zon, en de zon is 110 keer de straal van de aarde. Dus die ster is 231.000 keer de straal van de aarde, dat is circa 1.460.550.000 kmquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat laatste frame ook!![]()
Damn, I feel small....
"AQuila360"quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lager dan jou kan het in elk geval niet zijn![]()
Nee echtquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
WTF zie nu pas dat plaatje van Edje!
Echt bruut gewoon die shit is GROOOT man!
Jij denkt dat alleen als je met je crackpijp in de goot ligtquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee echt
Je dacht dus echt dat die sterretjes er zo van dichtbij uitzagen? :
[ afbeelding ]
ik zeg "do-able".quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:09 schreef Bart het volgende:
1.460.550.000 km is trouwens zo veel dat als je elke dag 50 km loopt, vierdaagse van nijmegen zegmaar, en dan ook dus echt elke dag, dan ben je zo'n 80.000 jaar bezig om deze afstand te lopen
Loop je de 4daagse? of ga je naar de feesten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:09 schreef Bart het volgende:
1.460.550.000 km is trouwens zo veel dat als je elke dag 50 km loopt, vierdaagse van nijmegen zegmaar, en dan ook dus echt elke dag, dan ben je zo'n 80.000 jaar bezig om deze afstand te lopen
Daarom berekenen ze ook alles met de snelheid van het licht, anders krijg je rare berekeningenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:09 schreef Bart het volgende:
Het is altijd fijn om met een vol buikje te gaan slapen. Maar volgens mij is dat niet meer van toepassingquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:23 schreef koei het volgende:
Zo, ze hebben me toch weer vrijgelaten vanmiddag! Vervolgens nog even bij de plaatselijke Griek gegeten, dus dat is altijd weer fijn nagenieten!
Mooi! Beetje een aardige middag gehad?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:23 schreef koei het volgende:
Zo, ze hebben me toch weer vrijgelaten vanmiddag! Vervolgens nog even bij de plaatselijke Griek gegeten, dus dat is altijd weer fijn nagenieten!
Precies dat is lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:45 schreef Fallen het volgende:
Lijkt me wel moeilijk zo'n dag. Heb het zelf van dichtbij mee gemaakt met mijn ex-vriendin, haar zus had ongeveer hetzelfde. Alleen vond zij het altijd moeilijk om te gaan en "leuke" dingen te doen.
Heb je de tekening mee mogen nemen of heb je die daar gelaten?
Wat Grieks eten betreft... mixed grill, oftewel gegrild varkensvlees en een zure koolsalade. yay...![]()
Nee, doe mij dan maar een grieks eetcafe waar ik gewoon kleine mezedes kan bestellen... hele tafel vol met allemaal kleine gerechten!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Precies dat is lekkernet als de Tapas van goede spanjaard
quote:Op woensdag 22 april 2009 00:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Was vergeten hoe saai gta online is, zonde van mn maand gold
Ik moet echt cod4 ff hebbenquote:
PSN is gratis!quote:Op woensdag 22 april 2009 00:14 schreef lennartb.nl het volgende:
Was vergeten hoe saai gta online is, zonde van mn maand gold
Ach, het ligt er ook een beetje aan wat voor stoornis de betreffende zus heeft. Mijn zus is naar alle andere mensen (en dus ook mij) compleet normaal in de omgang, alleen maakt ze zichzelf helemaal gek door in haar hoofd heel heftig te reageren op dingen waarvan andere mensen denken 'ach, boeiend' (heb ik vandaag geleerd!quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:45 schreef Fallen het volgende:
Lijkt me wel moeilijk zo'n dag. Heb het zelf van dichtbij mee gemaakt met mijn ex-vriendin, haar zus had ongeveer hetzelfde. Alleen vond zij het altijd moeilijk om te gaan en "leuke" dingen te doen.
Heb je de tekening mee mogen nemen of heb je die daar gelaten?
Wat Grieks eten betreft... mixed grill, oftewel gegrild varkensvlees en een zure koolsalade. yay...![]()
Nee, doe mij dan maar een grieks eetcafe waar ik gewoon kleine mezedes kan bestellen... hele tafel vol met allemaal kleine gerechten!
-edit- Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 22 april 2009 00:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, het ligt er ook een beetje aan wat voor stoornis de betreffende zus heeft. Mijn zus is naar alle andere mensen (en dus ook mij) compleet normaal in de omgang, alleen maakt ze zichzelf helemaal gek door in haar hoofd heel heftig te reageren op dingen waarvan andere mensen denken 'ach, boeiend' (heb ik vandaag geleerd!) Ik geloof best dat die therapie die zij heeft heel heftig voor haar is, maar ik vond het eigenlijk alleen maar leuk om eens mee te maken. Alleen dus erg jammer dat de muziektherapie geschrapt was
De tekening ligt bij mn andere zus thuis, ze had aan mijn neefje beloofd om de tekeningen te laten zien. Die van mij was wel overduidelijk het mooist trouwens. Met een koe in de wei en een vlieger... Al die andere mensen waren maar rare kunstzinnige dingen met vreemde vormen aan het tekenen
Het enige wat ik ooit geleerd heb is dat ik zwaar waardeloos in schilderen benquote:Op woensdag 22 april 2009 00:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, het ligt er ook een beetje aan wat voor stoornis de betreffende zus heeft. Mijn zus is naar alle andere mensen (en dus ook mij) compleet normaal in de omgang, alleen maakt ze zichzelf helemaal gek door in haar hoofd heel heftig te reageren op dingen waarvan andere mensen denken 'ach, boeiend' (heb ik vandaag geleerd!) Ik geloof best dat die therapie die zij heeft heel heftig voor haar is, maar ik vond het eigenlijk alleen maar leuk om eens mee te maken. Alleen dus erg jammer dat de muziektherapie geschrapt was
De tekening ligt bij mn andere zus thuis, ze had aan mijn neefje beloofd om de tekeningen te laten zien. Die van mij was wel overduidelijk het mooist trouwens. Met een koe in de wei en een vlieger... Al die andere mensen waren maar rare kunstzinnige dingen met vreemde vormen aan het tekenen
Bob Ross heet ie!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:03 schreef AQuila360 het volgende:
Doe dan schilderen met die bob pruik ofzo iets dan kan iedereen schilderen!
Geen van beide.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Loop je de 4daagse? of ga je naar de feesten?
Of geen van beide?
Licht is ruim 2,5 uur bezig om van de ene kant van de ster naar de andere kant te komen, als het dwars door de ster heen zou gaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daarom berekenen ze ook alles met de snelheid van het licht, anders krijg je rare berekeningen
Verder hadden ze ook niet echt veel leuke nummers. Ik heb overwogen te gaan, toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bob Ross heet ie!
Ik was gisteren in de Melkweg om de Holy Fuck te zien, was er tegelijkertijd een concert van Papa RoachHeb heel de avond zitten schreeuwen "CUT MY LIFE INTO PIECES!!! THIS IS MY LAST RESORT!!!"
Ah, toen ik nog 12 was, was de wereld nog zo vol snijden!!!De mensen ook die naar het concert afkwamen, echt hilarisch, van die studenten die hun zwarte Papa Roach t-shirt weer uit de kast hebben getrokken en dan met van die glazige ogen naar het podium gingen kijken
Ze zijn eigenlijk ook helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Verder hadden ze ook niet echt veel leuke nummers. Ik heb overwogen te gaan, toch maar niet gedaan.
wtf...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Heb ze een keer op Pinkpop gezien, maar toen de zanger zijn broek op zijn enkels trok, met zijn reet naar het publiek draaide, zichzelf penetreerde met de microfoon en deze daarna aflikte gevolgt door heel stoer "Mmmmm, tastes like shit!" te roepen... haakte ik af. Mongool dat het is
Ze zijn daarna ook levenslang van pinkpop verbannen
Ik had niet anders van ze verwacht.quote:
Papa roach?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Heb ze een keer op Pinkpop gezien, maar toen de zanger zijn broek op zijn enkels trok, met zijn reet naar het publiek draaide, zichzelf penetreerde met de microfoon en deze daarna aflikte gevolgt door heel stoer "Mmmmm, tastes like shit!" te roepen... haakte ik af. Mongool dat het is
Ze zijn daarna ook levenslang van pinkpop verbannen
What the fudgequote:
Waarom niet. Het is niet dat ze muziek kunnen maken, dus moeten ze iets verzinnen om te doen op het podiumquote:Op woensdag 22 april 2009 10:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
What the fudgehad ik niet van hen verwacht
vooral zijn emotie in zijn stemquote:
Steven Seagal heeft nog meer emotie.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
vooral zijn emotie in zijn stem
Hij moest anders wel altijd huilen om die geweldige teksten die hij in films hadquote:Op woensdag 22 april 2009 13:19 schreef Spijkerbroekert het volgende:
[..]
Steven Seagal heeft nog meer emotie.
Ik had laatst een film gezien met die vrolijke man. Daarin speelde hij een persoon in een groepje die liepen. Dat was alle uitleg.Ze liepen, en moorde elke zombie uit die ze zagenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij moest anders wel altijd huilen om die geweldige teksten die hij in films had
Zijn eigen geschreven teksten wel te verstaan
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij moest anders wel altijd huilen om die geweldige teksten die hij in films had
Zijn eigen geschreven teksten wel te verstaan
Daar moet je niet over praten, daar moet je iets mee gaan doenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:39 schreef Poit het volgende:
Schone deernes in de stad vandaag, allemaal lekker likkend aan ijsjes
Likten ze maar aan wat anders, he Poitquote:Op woensdag 22 april 2009 16:39 schreef Poit het volgende:
Schone deernes in de stad vandaag, allemaal lekker likkend aan ijsjes
Maar jij was toch die baas die ze zo mee naar huis kon krijgen? of vergis ik je met iemand anders nu?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:56 schreef Poit het volgende:
Dat doe ik ook.. Ik post m'n frustraties daarover op het internet...
Op een punt is nou eenmaal het huis volquote:Op woensdag 22 april 2009 17:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar jij was toch die baas die ze zo mee naar huis kon krijgen? of vergis ik je met iemand anders nu?
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/48329.html
Is het een seizoen, een film, een spin-off?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:10 schreef AQuila360 het volgende:
M'n Power Rangers DVD was gister trouwens binnen gekomen!!!!
Zeg broekpoepert, niet de domme kloon uit gaan lopen hangenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeg broekpoepert, niet de domme kloon uit gaan lopen hangen
Dit is een leuke SC.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:39 schreef raaavi het volgende:
Is deze SC wat?
lijkt me wel tof
DIG gaat me net iets te ver, en dit is wel beetje mijn niveau
Yeah hij is tof!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:39 schreef raaavi het volgende:
Is deze SC wat?
lijkt me wel tof
DIG gaat me net iets te ver, en dit is wel beetje mijn niveau
quote:Your musical compatibility with Jhingha is Super
Music you have in common includes Opgezwolle, Steen, The Opposites, Kanye West and De Jeugd van Tegenwoordig.
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah hij is tof!jij luistert Slagsmĺlsklubben!!
Is dit positief of negatiefquote:
dat eindequote:Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/48329.html
Daar heb ik laatst nog een prachtige poster voor gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 20:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah hij is tof!jij luistert Slagsmĺlsklubben!!
quote:
Die is tofquote:Op woensdag 22 april 2009 20:59 schreef Edwinuss het volgende:
Superbad voor de 2e keer aan het zien.
Wat een film
Zeker vette film! Ik was hem met mijn meisje en een maat met zijn vriendin wezen kijken in de bios, die maat en ik lagen helemaal in een deuk, maar de vrouwen konden het niet waarderen en gingen na 20 minuten maar in een kroeg wat drinkenquote:
Mijn vriendin vind 'm bijna nog toffer dan ikquote:Op woensdag 22 april 2009 21:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker vette film! Ik was hem met mijn meisje en een maat met zijn vriendin wezen kijken in de bios, die maat en ik lagen helemaal in een deuk, maar de vrouwen konden het niet waarderen en gingen na 20 minuten maar in een kroeg wat drinken
Dan heb je een van die weinige vrouwen te pakken die mannenhumor snappen, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind 'm bijna nog toffer dan ik
Dankjequote:Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan heb je een van die weinige vrouwen te pakken die mannenhumor snappen, gefeliciteerd!
Keek ik ook altijd mee. Altijd lekkere wijven kijken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dankje
Maar naast alle goede 'mannenhumor films' kijkt ze ook wel naar The Hills, maarja niemand is perfect
Ik kan het echt niet aanzien, dat oneindige geestdodende gemekker over boyfriends nonstopquote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Keek ik ook altijd mee. Altijd lekkere wijven kijken.
Het gaat inderdaad nergens overquote:Op woensdag 22 april 2009 21:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet aanzien, dat oneindige geestdodende gemekker over boyfriends nonstop
OE OE OEquote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zo meteen, even naar de rontgenkamer lopen. Nog twee MR's binnenkoppen
Ga jij nou maar verder MGS4 spelen!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Kijken en je mond houden. Dit is geniaal.
Nee.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ga jij nou maar verder MGS4 spelen!
Spanning en sensatie!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zo meteen, even naar de rontgenkamer lopen. Nog twee MR's binnenkoppen
Nee, had maandag en dinsdag symposiumquote:Op woensdag 22 april 2009 21:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
OE OE OE
Woensdag is nu de nieuwe rontgenavond?
Dat filmpje in je sig is echt geniaalquote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, had maandag en dinsdag symposium
Mee eens!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik snap niet waarom er in elke pornoactrice even de pik in het poepertje gestoken moet worden, je bent 2 centimeter verwijderd van het mooiste plekje op aarde, en je stopt het in de meest ranzige put ooit.
En dan schijnt ze ook alles goed en lekker te vinden. Gatverdamme, dan ben je gewoon een hoer, ookal speel je in pornofilms.quote:
ik schrok bij dat gedeelte van die kelderquote:Op woensdag 22 april 2009 21:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat filmpje in je sig is echt geniaal
Curasaus
De film!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is het een seizoen, een film, een spin-off?
Ik denk over mijn smartass opmerkingenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
Omwat moest Bart lachen in het 360 controller topic?
Er viel weinig te lachen!
Jij zal nooit baas worden. Je bent net een rank omhoog gegaan tot faalkoning de eerste.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
of misschien toch om Disjfa?
Ik ben benieuwd! Diegene om wie het was wordt baas van deze SC!
Dus ik regeer nu over mijn faalburgers waar jij er ook 1 van bent?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij zal nooit baas worden. Je bent net een rank omhoog gegaan tot faalkoning de eerste.
nadere toelichting?quote:AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan.
Wie zegt dat ik een faalburger ben?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus ik regeer nu over mijn faalburgers waar jij er ook 1 van bent?
Over het 1e gedeelte of over het 2de gedeelte?quote:
Whehehe, Gino Pietermaai is een baas! Zoek ook eens op "Goeie koper", "Ferdy kerstmis". Eigenlijk is het rapper Fresku van de Zwarte Schapen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat filmpje in je sig is echt geniaal
Curasaus
Heb je die sessie van 101 barz gezien met hem?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef Reintji het volgende:
[..]
Whehehe, Gino Pietermaai is een baas! Zoek ook eens op "Goeie koper", "Ferdy kerstmis". Eigenlijk is het rapper Fresku van de Zwarte Schapen.
Die is wel slecht hoor, grappig is het, maar slecht. Vooral die andere gast, zal wel niet eens live zijn,. Sommige van die 101 barz zijn wel vet trouwens. Die van Steen was ook ergquote:Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je die sessie van 101 barz gezien met hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Die is wel slecht hoor, grappig is het, maar slecht. Vooral die andere gast, zal wel niet eens live zijn,. Sommige van die 101 barz zijn wel vet trouwens. Die van Steen was ook ergIk ga steen 09-05 hier in Leeuwarden zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie hem zovaak in utrecht dat hij niet meer intressant isquote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga steen 09-05 hier in Leeuwarden zien.
Een baksteen ga jij morgen zien en daarna zie je sterretjes!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga steen 09-05 hier in Leeuwarden zien.
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een baksteen ga jij morgen zien en daarna zie je sterretjes!
Subliem!quote:
Ik weet nog goed hoe je vroeger zei dat je wat zou doen aan je manier van postenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een baksteen ga jij morgen zien en daarna zie je sterretjes!
Ik zou het best wel willen Disjfa maarja jij kloot toch wel door dus ik kan nix andersquote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik weet nog goed hoe je vroeger zei dat je wat zou doen aan je manier van postenMooie ouwe tijd. Heeft zeker 3.2 seconden geduurt voor het weer mis ging
Dank, wordt nog aan gewerkt. Zo komen ze ongeveer uit de webserver, 600xnogwat. Maar ze staan veel groter in het orginele archief. Maar is in een medisch formaat, dus moet nog even de juiste software vinden.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Subliem!![]()
Heb je ook nog high res versies?
Okidoki!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dank, wordt nog aan gewerkt. Zo komen ze ongeveer uit de webserver, 600xnogwat. Maar ze staan veel groter in het orginele archief. Maar is in een medisch formaat, dus moet nog even de juiste software vinden.
Daar dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okidoki!
Welk formaat worden ze weggeschreven dan? Ik ben benieuwd. Lijkt me erg gaaf om als wallpaper te hebben en anders als poster aan de echte muur.
Welkom in SCquote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik schrok bij dat gedeelte van die kelder!!
Ik heb het er al met reintji over gehad om er een serie posters van te maken, als de resolutie groot genoeg is ook losse posters per console maar sowieso 1 met alle consoles en controllers bij elkaar. Its gonna be awesome!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okidoki!
Welk formaat worden ze weggeschreven dan? Ik ben benieuwd. Lijkt me erg gaaf om als wallpaper te hebben en anders als poster aan de echte muur.
De PS3 body is een stuk beter gevuld als die grote doos van de Xbox die vol lege ruimte zitquote:
je zou haast gaan denken dat het mensen zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 09:05 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet zometeen Prins Maurits rondleiden op ons bedrijventerrein.![]()
Vandaag is het een zakenmannetje en volgende week op koninginnedag staat hij natuurlijk weer voor de camera te koekhappen ofzo.
ieuwquote:Op donderdag 23 april 2009 09:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je zou haast gaan denken dat het mensen zijn
Van die bijstandstrekkersquote:Op donderdag 23 april 2009 09:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je zou haast gaan denken dat het mensen zijn
was het maar de bijstand, dan stopte ik morgen met werkenquote:
Dan moet je nog even van familie switchen en dan lukt hetquote:Op donderdag 23 april 2009 09:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
was het maar de bijstand, dan stopte ik morgen met werken
ik wou alleen hetzelfde inkomen, als ik bij de familie zou horen kon ik nog geen bedrijventerrein bezoeken of het stond op internet :pquote:Op donderdag 23 april 2009 09:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan moet je nog even van familie switchen en dan lukt het
DiComquote:Op woensdag 22 april 2009 23:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okidoki!
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan.
Reintji, de nieuwe koning van de SC.
Heb nu de NES,SNES, N64, GC, Wii, PS3, Gameboy Pocket gehad. Ga de 360 en DS lite nog over doen. En daarna moet ik helaas even rond gaan vragen, meer consoles heb ik niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Welke consoles heb je allemaal al gehad en ga je doen reintji?
Dank meneer Spank. Wellicht klap ik ze straks nog eens in één topique. Staan sowieso allemaal in de flickr foto-stream,..quote:Op donderdag 23 april 2009 02:31 schreef SpankmasterC het volgende:
ReintjiJe bent de man dude!
Die x-ray foto's blijven kick-ass awesome!
Goed planquote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef Reintji het volgende:
Wellicht klap ik ze straks nog eens in één topique.
Oude of jonge kaas?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:23 schreef Reintji het volgende:
Lennart gaat er wat mee doen, die heeft er meer kaas van gegeten. Maar dat kan ongetwijfeld.
Teringquote:
tering kaasquote:
Nee, is Duits.quote:
Heb nog een Atari 2600 ergens in een doos liggen... denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb nu de NES,SNES, N64, GC, Wii, PS3, Gameboy Pocket gehad. Ga de 360 en DS lite nog over doen. En daarna moet ik helaas even rond gaan vragen, meer consoles heb ik niet.
[..]
ah gadverdamme, kan je er niet een waarschuwingsding bij plaatsenquote:
De link lijkt me toch duidelijk genoegquote:Op donderdag 23 april 2009 11:03 schreef Tain het volgende:
[..]
ah gadverdamme, kan je er niet een waarschuwingsding bij plaatsenzit op mijn werk ja
als je het leest wel jaquote:Op donderdag 23 april 2009 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
De link lijkt me toch duidelijk genoeg
Ja, dat is wel een vereistequote:
En jij hebt het over kansloosquote:Op donderdag 23 april 2009 11:13 schreef disjfa het volgende:
Je bent een beetje kansloos als je smegma post. Je bent erger als je er dan nog eens op klikt ook
Tain, klik anders ook even hier
Dat was wat ze zeggen een "grapje" jij machtsgeile brombeerquote:
Geklikt en nu?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:13 schreef disjfa het volgende:
Je bent een beetje kansloos als je smegma post. Je bent erger als je er dan nog eens op klikt ook
Tain, klik anders ook even hier
Mijn opmerking ook, jij afzeikende developerquote:Op donderdag 23 april 2009 11:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat was wat ze zeggen een "grapje" jij machtsgeile brombeer
Beter dan opzeikend tenminstequote:Op donderdag 23 april 2009 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn opmerking ook, jij afzeikende developer
Geen last van, mijn hogedruklul kan windkracht 12 aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:25 schreef disjfa het volgende:
Tegen de wind in pissen is ook irritant
En je vette bak dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef Poit het volgende:
Heb hier nog een sega master system (volgens mij 1 en 2) liggen, Mega drive, atari Lynx, Game Gear, Neogeo pocket color mini, Pokémon mini en nog wat troep..
Het is alleen zo ver fietsen
Dan dient u harder dan 32,7m/s te pissen. Zal wel een schraal buisje zijn danquote:Op donderdag 23 april 2009 11:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen last van, mijn hogedruklul kan windkracht 12 aan.
Weet je wel niet hoe lang dat duurt om naar vakking grün te boeken.quote:
Schraal? Welnee, ik heb een ingebouwde smeerinstallatie. En een RVS pispot.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dan dient u harder dan 32,7m/s te pissen. Zal wel een schraal buisje zijn dan
Duurt inderdaad wel lang met die benenwagen!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe lang dat duurt om naar vakking grün te boeken.
Donderdag.quote:
quote:
Wat is er mis met Groningen behalve dat het te ver weg ligt?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef disjfa het volgende:
Alsof iemand vrijwillig naar grun zou gaan
quote:
Niets. Behalve het stugge kutvolk dat er woont. En het is te ver van alles.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is er mis met Groningen behalve dat het te ver weg ligt?
Ik heb het niet over het importvolk (lees: studerende breezersletjes), maar over de natuurlijke populatie.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Reintji het volgende:
Stug? Ken toch wel een paar redelijk flexibele mensen,.. *kuch* ehm.. whehehe
NIets behalve als ik naar de 3 gezusters wil ik nu ook in Enschede terecht kan (en dat is een stuk minder ver rijdenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is er mis met Groningen behalve dat het te ver weg ligt?
De drie, daar komt echt alleen maar debiel volkquote:Op donderdag 23 april 2009 12:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
NIets behalve als ik naar de 3 gezusters wil ik nu ook in Enschede terecht kan (en dat is een stuk minder ver rijden)
Niet nodig, Lyzio aast toch wel weer op de lapoquote:Op donderdag 23 april 2009 12:28 schreef Poit het volgende:
Potjandosie, deze is ook alweer bijna vol.. Iemand inspiratie voor een goede TT?
Das altijd goed!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[GAM SC #96] Waar Spanky weer aanwezig is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |