quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:28 schreef genakt het volgende:
wie ?
Ik herhaal mijn vraag:quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:33 schreef behangplakker het volgende:
Volgens google is dit Nina:
[ afbeelding ]
Is zo te zien wel een potentieel Topperfan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:33 schreef behangplakker het volgende:
Volgens google is dit Nina:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet echt mooi en bovendien geen tetten.wat doet zij alsof ze mooi isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Ik had ook een ideequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:33 schreef -Willempie- het volgende:
Ik schaam me nu wel, dat ik zo te zien de enigste ben die meteen weet over wie het gaat.
Door oppervlakkige wijven als deze moet ik mijn werkterrein verleggen naar dertigers.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:37 schreef Bonger1911 het volgende:
[..]
Ik had ook een ideeMaar nee doe mij Sjors maar
[ afbeelding ]
Of die belslet
[ afbeelding ]
en mensen hersenspoelen, even alle EC waardes op 0 want zelfs het woord zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Weg met GTST. Strik om de cast, afdrijven naar de Noordpool, DVD's en video's verdonkeremanen en de opnames door de shredder.
Dat noemt men een sprong in de tijdslijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef B.E.D het volgende:
wtf mén, vorig jaar was ze nog 16 en deed ze haar eindexamen.
En dan heb je ook nog die Ferry Doedens die zich biseksueel noemt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef uppie83 het volgende:
Je zal als vent maar GTST kijken... dan heb je ook geen leven meer...![]()
Sowieso soaps
zo van, wat is dit voor foto?quote:
Wat een bullshit... als ik lekkere wijven wil kijken doe ik dat wel ergens andersquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Genoeg reden om GTST te kijken hoor
Heb gehoord dat dat was om een of andere blauwe plek te laten zien ofzo. (Boven d'r linkerbil?) Aan de politie ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:43 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
zo van, wat is dit voor foto?![]()
zo van, ik laat even me bilspleet zien want dat schijnt sexy te zijn
sjors failed, helaas vind ik je niet meer zo leuk
Zit jij niet toevallig onder de plak bij jouw vriendin?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Sjors
[ afbeelding ]
Lorena
[ afbeelding ]
Charlie
[ afbeelding ]
Vicky
[ afbeelding ]
Genoeg reden om GTST te kijken hoor
quote:De drie foto's die het internet bereikten zijn volgens de weblog het topje van de ijsberg. Schrama staat in meer gekke poses. Alleen was de shoot nooit bedoeld als erotische serie. Inge Schrama was namelijk van de trap gevallen en wilde haar blauwe plekken op de gevoelige plaat vastleggen.
Heb gehoord dat die foto een hoax issquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:44 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat was om een of andere blauwe plek te laten zien ofzo. (Boven d'r linkerbil?) Aan de politie ofzo.
Nee, ik kijk graag naar mooie vrouwenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zit jij niet toevallig onder de plak bij jouw vriendin?
Jouw argument klinkt niet echt overtuigend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:46 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Nee, ik kijk graag naar mooie vrouwen
Dan heb je lekker pechquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jouw argument klinkt niet echt overtuigend.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat je rotte kersen mag plukken voor de rest van je leven, Nina.
Ik word gelukkiger van Scarlett Johansson.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:50 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Dan heb je lekker pechMoet ik jou gaan overtuigen dat die 4 dames goede tieten hebben en iedere doordeweeksedag een half uur je bewonder? Gaat me in 10 minuten niet lukken, want dan komen ze weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |