Ja in je trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hak....quote:
Hoezo?quote:
Dit is het 2e hoofdstuk daarover. Maar nu gaan ze er vanuit dat je allemaal dingen snapt uit dat vorige redoxhoofdstuk, maar daar had ik dus een 3.2 voor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
redoxreactieskut is dat ik had er een 3 voor
nu snap ik het wel redelijk
Muziek in het algemeenquote:
Countryquote:
Dus jij wilt zeggen dat je brace ft. de partysquad en yes-r niet goed vindquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
+ Reggae + waardeloze negerhiphop
vind je dat grappig? of weet je je geen houding te geven? of ben je het gewend? zeg het maar, want normaal is het nietquote:
http://www.take-a-trip.eu/nl/berlijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is leuk om met een groep van 12 leerlingen als leerzame activiteit te doen in Berlijn?
[Hm]geen faal reacties[/hm]
Ja, dat wil ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je brace ft. de partysquad en yes-r niet goed vind![]()
![]()
![]()
![]()
?
Ja, daarom communiceer ik ook alleen via het internet.quote:
Naar het erotiek museum.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is leuk om met een groep van 12 leerlingen als leerzame activiteit te doen in Berlijn?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daarom communiceer ik ook alleen via het internet.
Op Mick Jagger?quote:
Wiet rokenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef Silentalarm het volgende:
Heb het al een tijdje geleden uitgemaakt hoor.quote:
Later tegen je gebruiken.quote:
Geen probleem!quote:
Waar is dombo?quote:
gewoon onmogelijk, ik ben een heul toffe peerquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
vind je dat grappig? of weet je je geen houding te geven? of ben je het gewend? zeg het maar, want normaal is het niet
een stad maakt niet uit, als je met een geniale groep gaat is alles leukquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef bloodysunday het volgende:
VIEZE VUILE HOEREKOTS WAAROM KAN IK NIET MEE NAAR BERLIJN![]()
![]()
Van alles en nog wat. Johnny Cash, Dolly Parton maar ook alle nieuwe artiesten zoals Taylor Swift en Carrie Underwood.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef BigKahuna het volgende:
BobbyB noem me eens wat country die jij goed vindt.
Dag schat!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd voor leukere dingenfijne avond
![]()
!
Ja daaromquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een stad maakt niet uit, als je met een geniale groep gaat is alles leuk
opgesloten maar ik ben de sleutel kwijtquote:
Die oudere country vind ik minder persoonlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Johnny Cash, Dolly Parton maar ook alle nieuwe artiesten zoals Taylor Swift en Carrie Underwood.
Hihi ik ga dit jaar wél naar Berlijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef bloodysunday het volgende:
VIEZE VUILE HOEREKOTS WAAROM KAN IK NIET MEE NAAR BERLIJN![]()
![]()
Gillian Welchquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef BigKahuna het volgende:
BobbyB noem me eens wat country die jij goed vindt.
Vraag ik me ook af over mezelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom zit ik op Fok! terwijl ik moet leren
Als ze het geld hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef bloodysunday het volgende:
Wanneer krijg ik nou is verdomme een brief van de SVA
Nope, jij?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ze het geld hebben
Ik verwacht dezer dagen ook een brief van ajax met hopelijk goed nieuws. Ga je nog naar jong ajax - liverpool?
Hou je grote bek toch eens irritant kut kind.quote:
Welk goed nieuws?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ze het geld hebben
Ik verwacht dezer dagen ook een brief van ajax met hopelijk goed nieuws. Ga je nog naar jong ajax - liverpool?
Ja dat kanquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die oudere country vind ik minder persoonlijk.
Ik ben meer van Rascal Flatts, Keith Urban, Tim McGraw, Brad Paisley, Dierks Bentley, Darius Rucker, Jason Aldean en de hele meute.
Al is George Strait een baas.
Garth Brooks daarentegen vind ik niksAl is hij in de VS de meestverkopende solo-artiest ooit
.
Klootzakquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef Espabilado het volgende:
Ik geloof nog steeds niet helemaal dat wolvendagen pas 14 is dus ik denk dat ik het zelf maar even moet gaan peilen.
Bobbyyyyquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou je grote bek toch eens irritant kut kind.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom zit ik op Fok! terwijl ik moet leren
Welk vak zit nu dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ik in een scc van 410 krijg en ik een europese uitkaart heb.
Ik wil dat ook spelen maar ik snap het niet. Die demo dan. En is er een manier om er gratis aan te komen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tevens staat ook nog eens FM aan.
quote:
Neiinnnnn leider nicht mein freund.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:39 schreef bloodysunday het volgende:
Jel heb jij volgend seizoen nog SCC?
Mooiquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ik in een scc van 410 krijg en ik een europese uitkaart heb.
3 jaar geleden ja.quote:
Hmm dat is best kut zeker nu sta je weer helemaal onder aan de SCC lijst als je nieuwe wilt aanvragen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neiinnnnn leider nicht mein freund.
Wat denk je nou?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil dat ook spelen maar ik snap het niet. Die demo dan. En is er een manier om er gratis aan te komen?
Nja heb kaart van 430 maar ik zit elke wedstrijd op 410. Maar is makkelijker als ik gewoon meteen een 410 pas hebquote:
Je snapt het niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil dat ook spelen maar ik snap het niet. Die demo dan. En is er een manier om er gratis aan te komen?
Haha lol je sneakt gewoon het vak in ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja heb kaart van 430 maar ik zit elke wedstrijd op 410. Maar is makkelijker als ik gewoon meteen een 410 pas heb
Had jij scc ajax?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neiinnnnn leider nicht mein freund.
Weet ik niet, maar het is wel kut ja. Maar het kan niet anders.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm dat is best kut zeker nu sta je weer helemaal onder aan de SCC lijst als je nieuwe wilt aanvragen?
Tsjaquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Haha lol je sneakt gewoon het vak in ofzo?
sneaken kan je het niet noemen, je mag er toch gewoon staan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Haha lol je sneakt gewoon het vak in ofzo?
Als jij geen SCC hebt van 410 kom je daar toch niet zomaar in?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
sneaken kan je het niet noemen, je mag er toch gewoon staan?
Ah, in dat geval: mag ik je adopteren?quote:
Meestal zijn ze niet goed meer als ze zelf aan komen lopen.quote:
Ja, voor incest.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, in dat geval: mag ik je adopteren?
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
joaah, nu nog steeds, nu 5 of 6 jaar al. Maar na dit seizoen niet meer
Als je eenmaal binnen bent welquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
sneaken kan je het niet noemen, je mag er toch gewoon staan?
quote:
quote:
Succes!quote:
Ja maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, ik moet me concentreren, het is een heel secuur werkje.
quote:
Nou gefeliciteerd dan!quote:
Volgende week, Yab Yum.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Maar wanneer is het feestje, wolvendagen?
Nee, zo is ze altijd.quote:
Die is dicht.quote:
second of mayquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Maar wanneer is het feestje, wolvendagen?
Still under eighteen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu ben je geen jailbait meer, hmm.
Merci bienquote:
Dankjewel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:58 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd dan!
p.s. je kan natuurlijk ook jarig én krols zijn, toch?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu ben je geen jailbait meer, hmm.
Mooi. Waar?quote:
Dan kom ik niet. Ik wil je moeder.quote:
quote:
Die slaapt een paar huizen verder. Jewaitz. 2 huizen.quote:
I wanna slit your throat and fuck the woundquote:
Zit hier met tijdsverschilquote:
Tjaquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I wanna slit your throat and fuck the wound
I wanna push my face in and feel the swoon
I wanna dig inside, find a little bit of me
Cuz the line gets crossed when you dont come clean
Dat zit in mijn hoofd.
Ik zal eens wat in jouw hoofd stoppen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
No one on the corner has swagger like us.
Dit zit nu bij jullie in jullie hoofdjes.
Ja, daag!quote:
Vertel eens wat meer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal eens wat in jouw hoofd stoppen.
Grappig man.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zit in mijn hoofd.
I was visiting in africa two months agoquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zit in mijn hoofd.
Een kankergezwel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal eens wat in jouw hoofd stoppen.
Kanker, duurde even.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ho wacht eens, is die tekst van slipknot!
Nou zeg, dat is ook niet lief.quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als dat waar is
Is het heel droevig dat je op fok! gaat.
PM.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is ook niet lief.
[..]
Nee.
Mijn broekje is nat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Elke vrouw die dat ziet wordt toch meteen bloedgeil?
ja jezus, ik dacht dat het weer een van die typische brutal death bandjes was manquote:
quote:
Nu je een jaar ouder bent zou het toch eens tijd worden dat je gewoon op de WC gaat plassen.quote:
Wat een vulgair meisje ben je toch.quote:
Wil je voelen?quote:
Maar dat is het nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Nu je een jaar ouder bent zou het toch eens tijd worden dat je gewoon op de WC gaat plassen.
Ninja edit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een vulgair meisje ben je toch.
GA ER EENS INHOUDELIJK OP IN.quote:
Ik weet niet..quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je voelen?![]()
[..]
Maar dat is het niet
dan vuurfox?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Fascination het volgende:
Damn, ik heb google chrome gedownload. Dat gaat echt tien keer sneller.
Eens.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een vulgair meisje ben je toch.
Dan wat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Fascination het volgende:
Damn, ik heb google chrome gedownload. Dat gaat echt tien keer sneller.
Bobby heeft nu een tent.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over Bobby twijfel ik wel eens heur.
Mijn Schwanz heeft tenminste wel de binnenkamt van een vrouw gezien. En je weet het, het gaat om het innerlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over Bobby twijfel ik wel eens heur.
quote:
IE.quote:
In mijn broekje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat je het zo graag wil.. Waar moet ik zijn?
bp, het was een slecht idee om te vertellen dat je maagd wasquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn Schwanz heeft tenminste wel de binnenkamt van een vrouw gezien. En je weet het, het gaat om het innerlijk.
Klopt. Maar die ligt op zolder.quote:
Ja, maar ik doel meer op de binnenkant.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn Schwanz heeft tenminste wel de binnenkamt van een vrouw gezien.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En je weet het, het gaat om het innerlijk.
Voor zover het een Jean-Pierre is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn Schwanz heeft tenminste wel de binnenkamt van een vrouw gezien. En je weet het, het gaat om het innerlijk.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bp, het was een slecht idee om te vertellen dat je maagd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
* trekt je broekje omlaag en begint te wrijven. Met de andere hand betast kurk_droog je borstjesquote:
DOE IK HEUL NIET!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
IE.
Oh en wolvendagen negeer me niet altijd zo.
Heb je je kleding uit dan?quote:
Welnee. Liever dat dan iemand die hem er maar overal in hangt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bp, het was een slecht idee om te vertellen dat je maagd was
Ik snap dat ook niet voetbal op zondagquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zelf voetbal op zondag, vaak niet kunnen, zonde van geld.
Nu ga je te ver.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
* trekt je broekje omlaag en begint te wrijven. Met de andere hand betast kurk_droog je borstjes![]()
Borstjes?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
* trekt je broekje omlaag en begint te wrijven. Met de andere hand betast kurk_droog je borstjes![]()
Ajax speelt nooit vaak op zaterdag / vrijdag dus maak je daar maar geen zorgen om. Ik ben juist op zaterdagvoetbal gegaan. Ajax neemt op ondag toch de hele dag in.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet voetbal op zondagen wat als ze volgend seizoen nu vaak op zaterdag of vrijdag spelen baal je dan niet vreselijk?
18 maart.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? [ afbeelding ]
Net alsof je daar niet stiekem op geilt.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? [ afbeelding ]
volgensmij slaat die wd al die fucking energie in haar tetten opquote:
Oja.quote:
Irl. 14.gifquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof je daar niet stiekem op geilt.
WAT BEN JE VAN PLAN?!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet het toch nat houdenAnders gaat het schuren
Of scheuren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet het toch nat houdenAnders gaat het schuren
Daar gaat al mijn vet heen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgensmij slaat die wd al die fucking energie in haar tetten op
Fijn dat je dat alweer vergeten bent.quote:
Hij is dood.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fijn dat je dat alweer vergeten bent.
Ik ga CSI kijken.
Nou.. kaarsjes aan. Romantische film. Samen op bed.... de rest heeft zich al in je dromen afgespeeldquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT BEN JE VAN PLAN?! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ja maar als dat het enige punt is waar ze je altijd op pakken, zou ik wel verveeld raken opzichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
I can't remember.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou.. kaarsjes aan. Romantische film. Samen op bed.... de rest heeft zich al in je dromen afgespeeld
Ik vind dat best jammer dat ajax zo vaak op zondag speelt, in de avond lijkt mij toch veel chiller?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax speelt nooit vaak op zaterdag / vrijdag dus maak je daar maar geen zorgen om. Ik ben juist op zaterdagvoetbal gegaan. Ajax neemt op ondag toch de hele dag in.
Wat verwacht je van een forum met allerlei inteeltvolk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja maar als dat het enige punt is waar ze je altijd op pakken, zou ik wel verveeld raken opzich
Geef mij maar 14:30. Avond kan ook leuk zijn maar komt gewoon bijna nooit voor. Dit seizoen misschien 2 a 3x?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik vind dat best jammer dat ajax zo vaak op zondag speelt, in de avond lijkt mij toch veel chiller?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een forum met allerlei inteeltvolk?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
All I can do right now is:
[ afbeelding ]
nee, en jij?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet voetbal op zondagen wat als ze volgend seizoen nu vaak op zaterdag of vrijdag spelen baal je dan niet vreselijk?
Weet je wat je ook met een taart kan doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet je wat je ook met een taart kan doen?Dat kan ook in een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
[..]
Weet je wat je ook met een taart kan doen?Goh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Whihi.quote:
[..]
Weet je wat je ook met een taart kan doen?Joah, in zo'n slagroomtaart, en dat hij dan daarna zo weer schoongelikt wordt door een 14-jarig breezersletje zoals wdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof het niet. Take me out is al geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whihi.![]()
Is er nog wat leuks op tv?
Och dat heb ik gemist. Gister was 't wel leuk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geloof het niet. Take me out is al geweest.
Ik had vanmiddag op kantoor nog taart gehad, zomaar.quote:
WTF, WEET JE DAT NIETquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:47 schreef Magere_Gein het volgende:
Maar wat is er nou op 18 maart gebeurd?
Gordon Ramsay zometeen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whihi.![]()
Is er nog wat leuks op tv?
Ik was vanmiddag niet op kantoor, dus ook geen taart voor mijquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag op kantoor nog taart gehad, zomaar.
Toen was de zon opgekomen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:47 schreef Magere_Gein het volgende:
Maar wat is er nou op 18 maart gebeurd?
Dat vind ik nooit zo leuk eigenlijk.quote:
Tis wel grappig om te zien, je hebt er echt lutsers tussen zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik nooit zo leuk eigenlijk.
Ik kijk het altijd graag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik nooit zo leuk eigenlijk.
*gaat alvast zitten.quote:
Zit je op havo ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ok. ik snap het nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |