Ja in je trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hak....quote:
Hoezo?quote:
Dit is het 2e hoofdstuk daarover. Maar nu gaan ze er vanuit dat je allemaal dingen snapt uit dat vorige redoxhoofdstuk, maar daar had ik dus een 3.2 voor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
redoxreactieskut is dat ik had er een 3 voor
nu snap ik het wel redelijk
Muziek in het algemeenquote:
Countryquote:
Dus jij wilt zeggen dat je brace ft. de partysquad en yes-r niet goed vindquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
+ Reggae + waardeloze negerhiphop
vind je dat grappig? of weet je je geen houding te geven? of ben je het gewend? zeg het maar, want normaal is het nietquote:
http://www.take-a-trip.eu/nl/berlijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is leuk om met een groep van 12 leerlingen als leerzame activiteit te doen in Berlijn?
[Hm]geen faal reacties[/hm]
Ja, dat wil ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je brace ft. de partysquad en yes-r niet goed vind![]()
![]()
![]()
![]()
?
Ja, daarom communiceer ik ook alleen via het internet.quote:
Naar het erotiek museum.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is leuk om met een groep van 12 leerlingen als leerzame activiteit te doen in Berlijn?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daarom communiceer ik ook alleen via het internet.
Op Mick Jagger?quote:
Wiet rokenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef Silentalarm het volgende:
Heb het al een tijdje geleden uitgemaakt hoor.quote:
Later tegen je gebruiken.quote:
Geen probleem!quote:
Waar is dombo?quote:
gewoon onmogelijk, ik ben een heul toffe peerquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
vind je dat grappig? of weet je je geen houding te geven? of ben je het gewend? zeg het maar, want normaal is het niet
een stad maakt niet uit, als je met een geniale groep gaat is alles leukquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef bloodysunday het volgende:
VIEZE VUILE HOEREKOTS WAAROM KAN IK NIET MEE NAAR BERLIJN![]()
![]()
Van alles en nog wat. Johnny Cash, Dolly Parton maar ook alle nieuwe artiesten zoals Taylor Swift en Carrie Underwood.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef BigKahuna het volgende:
BobbyB noem me eens wat country die jij goed vindt.
Dag schat!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd voor leukere dingenfijne avond
![]()
!
Ja daaromquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een stad maakt niet uit, als je met een geniale groep gaat is alles leuk
opgesloten maar ik ben de sleutel kwijtquote:
Die oudere country vind ik minder persoonlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Johnny Cash, Dolly Parton maar ook alle nieuwe artiesten zoals Taylor Swift en Carrie Underwood.
Hihi ik ga dit jaar wél naar Berlijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef bloodysunday het volgende:
VIEZE VUILE HOEREKOTS WAAROM KAN IK NIET MEE NAAR BERLIJN![]()
![]()
Gillian Welchquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef BigKahuna het volgende:
BobbyB noem me eens wat country die jij goed vindt.
Vraag ik me ook af over mezelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom zit ik op Fok! terwijl ik moet leren
Als ze het geld hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef bloodysunday het volgende:
Wanneer krijg ik nou is verdomme een brief van de SVA
Nope, jij?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ze het geld hebben
Ik verwacht dezer dagen ook een brief van ajax met hopelijk goed nieuws. Ga je nog naar jong ajax - liverpool?
Hou je grote bek toch eens irritant kut kind.quote:
Welk goed nieuws?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ze het geld hebben
Ik verwacht dezer dagen ook een brief van ajax met hopelijk goed nieuws. Ga je nog naar jong ajax - liverpool?
Ja dat kanquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die oudere country vind ik minder persoonlijk.
Ik ben meer van Rascal Flatts, Keith Urban, Tim McGraw, Brad Paisley, Dierks Bentley, Darius Rucker, Jason Aldean en de hele meute.
Al is George Strait een baas.
Garth Brooks daarentegen vind ik niksAl is hij in de VS de meestverkopende solo-artiest ooit
.
Klootzakquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef Espabilado het volgende:
Ik geloof nog steeds niet helemaal dat wolvendagen pas 14 is dus ik denk dat ik het zelf maar even moet gaan peilen.
Bobbyyyyquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou je grote bek toch eens irritant kut kind.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom zit ik op Fok! terwijl ik moet leren
Welk vak zit nu dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ik in een scc van 410 krijg en ik een europese uitkaart heb.
Ik wil dat ook spelen maar ik snap het niet. Die demo dan. En is er een manier om er gratis aan te komen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tevens staat ook nog eens FM aan.
quote:
Neiinnnnn leider nicht mein freund.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:39 schreef bloodysunday het volgende:
Jel heb jij volgend seizoen nog SCC?
Mooiquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ik in een scc van 410 krijg en ik een europese uitkaart heb.
3 jaar geleden ja.quote:
Hmm dat is best kut zeker nu sta je weer helemaal onder aan de SCC lijst als je nieuwe wilt aanvragen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neiinnnnn leider nicht mein freund.
Wat denk je nou?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil dat ook spelen maar ik snap het niet. Die demo dan. En is er een manier om er gratis aan te komen?
Nja heb kaart van 430 maar ik zit elke wedstrijd op 410. Maar is makkelijker als ik gewoon meteen een 410 pas hebquote:
Je snapt het niet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil dat ook spelen maar ik snap het niet. Die demo dan. En is er een manier om er gratis aan te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |