quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:Hooooi
Mo, wat klinkt dat tof! Flink actief bezig geweest zo te horen. Je plan klinkt erg slim - niet halsoverkop ergens induiken, maar beide opties nog open houden! Verrie naiissss
Hoi! Hoe is het met Maria?

We zitten alleen nog even met 'de reis'.
de wereldreis gaat hoe dan ook doorgang vinden, maar we moeten wel gaan kijken hoe we dat gaan doen. Dat is ook een van de dingen die ik bij een intakegesprek zal gaan navragen, bijvoorbeeld tot welke leeftijd ik selectie kan doen, of ik nóg een keer selectie kan doen, dat soort dingen.
Zo'n rapport is 2 jaar geldig en dan kun je dus 2 jaar lang solliciteren bij korpsen enzo. Mocht je dan niets vinden of weetikveel wat, dan is voor mij de vraag: mag ik nog een keer selectie doen, dus een nieuw rapport opvragen en tot welke leeftijd.
Als het twee keer mag, dan ga ik nu eerst selectie doen, kijken of ik er doorheen kom en als ik het haal beslis ik: stoppen met studie, tot aan reis fulltime werken, op reis en dan nog een keer selectie of ga ik door met huidige studie, punt (politie is nog niet 100% zeker dat ik dat ook echt gá doen).
Als het één keer mag moet ik bij mezelf te rade gaan, want dan heb ik geen enkele leidraad of ik de selectie zal gaan halen en of ik dus zomaar kan stoppen met mn studie om fulltime te werken, te reizen en dan de selectie op hoop van zegen te gaan doen...

Dus dat moet ik even in het intakegesprek gaan bespreken

Het is in ieder geval niet iets wat ik zo één twee drie kan besluiten op dit moment. Het is allemaal erg leuk en erg spannend, maar Informatiekunde is ook iets wat ik niet zomaar opgeef, al merk ik wel dat bijvoorbeeld mijn ogen echt heel erg lijden onder het vele werken met de computer.
Volgende week heb ik vakantie en dan ga ik langs de dokter en opticien voor een ogen-test en tips hoe ik het beste kan werken met de pc/laptop als mn ogen dat zo naar vinden. Helaas is de laptop in de meeste gevallen onvermijdelijk

Jemig, wat een verhaal weer

Wat trouwens (edit!) ook meespeelt, is dat ze mijn studie gaan opheffen

waardoor ik wrsch alleen mn bachelor kan halen en ik de master sowieso ergens anders moet gaan doen

en als dat de Master of Criminal Investigation zou worden, zou ik alsnog de politieselectie moeten doen
edit 2:
het is zó naar om niet precies te weten waar je goed aan doet. Keuzes maken is een van de dingen waar ik het meest slecht in ben

was ik er maar beter in. Ik weet in ieder geval dat ik Informatiekunde wel af kán maken en daar een baan in kan vinden. Dat is het probleem niet, ben al lang blij dat ik iets gevonden heb waar ik wel goed in ben, maar of ik het de rest van mn leven wil doen, of deze keus de juiste is, daar blijf ik maar over twijfelen. De politie droom, de "later als ik groot ben word ik motoragente", is te trekkend om zomaar voorbij te laten gaan, maar wat ik nu wil doen, ben 24!, is alles behalve weer een verkeerde keuze maken. Ik vind veel leuk, maar de hoofdzaken in mijn leven (gelukkige relatie, motorrijden, leuke vrienden) zijn al aanwezig en opzich heb ik zoveel meer op dit moment nodig en is het moeilijk om te bepalen wat ik voor de rest van mijn leven (op arbeidsgebied) nodig ga en wil hebben: salaris, of afwisseling?

ik ga zo maar 's naar de uni, mn eerstejaars vakken afronden
[ Bericht 11% gewijzigd door motorbloempje op 22-04-2009 11:15:11 ]