abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68264572
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooooi

Mo, wat klinkt dat tof! Flink actief bezig geweest zo te horen. Je plan klinkt erg slim - niet halsoverkop ergens induiken, maar beide opties nog open houden! Verrie naiissss
Hoi! Hoe is het met Maria?

We zitten alleen nog even met 'de reis'.
de wereldreis gaat hoe dan ook doorgang vinden, maar we moeten wel gaan kijken hoe we dat gaan doen. Dat is ook een van de dingen die ik bij een intakegesprek zal gaan navragen, bijvoorbeeld tot welke leeftijd ik selectie kan doen, of ik nóg een keer selectie kan doen, dat soort dingen.

Zo'n rapport is 2 jaar geldig en dan kun je dus 2 jaar lang solliciteren bij korpsen enzo. Mocht je dan niets vinden of weetikveel wat, dan is voor mij de vraag: mag ik nog een keer selectie doen, dus een nieuw rapport opvragen en tot welke leeftijd.

Als het twee keer mag, dan ga ik nu eerst selectie doen, kijken of ik er doorheen kom en als ik het haal beslis ik: stoppen met studie, tot aan reis fulltime werken, op reis en dan nog een keer selectie of ga ik door met huidige studie, punt (politie is nog niet 100% zeker dat ik dat ook echt gá doen).

Als het één keer mag moet ik bij mezelf te rade gaan, want dan heb ik geen enkele leidraad of ik de selectie zal gaan halen en of ik dus zomaar kan stoppen met mn studie om fulltime te werken, te reizen en dan de selectie op hoop van zegen te gaan doen... Dus dat moet ik even in het intakegesprek gaan bespreken

Het is in ieder geval niet iets wat ik zo één twee drie kan besluiten op dit moment. Het is allemaal erg leuk en erg spannend, maar Informatiekunde is ook iets wat ik niet zomaar opgeef, al merk ik wel dat bijvoorbeeld mijn ogen echt heel erg lijden onder het vele werken met de computer.

Volgende week heb ik vakantie en dan ga ik langs de dokter en opticien voor een ogen-test en tips hoe ik het beste kan werken met de pc/laptop als mn ogen dat zo naar vinden. Helaas is de laptop in de meeste gevallen onvermijdelijk

Jemig, wat een verhaal weer

Wat trouwens (edit!) ook meespeelt, is dat ze mijn studie gaan opheffen waardoor ik wrsch alleen mn bachelor kan halen en ik de master sowieso ergens anders moet gaan doen en als dat de Master of Criminal Investigation zou worden, zou ik alsnog de politieselectie moeten doen

edit 2:

het is zó naar om niet precies te weten waar je goed aan doet. Keuzes maken is een van de dingen waar ik het meest slecht in ben was ik er maar beter in. Ik weet in ieder geval dat ik Informatiekunde wel af kán maken en daar een baan in kan vinden. Dat is het probleem niet, ben al lang blij dat ik iets gevonden heb waar ik wel goed in ben, maar of ik het de rest van mn leven wil doen, of deze keus de juiste is, daar blijf ik maar over twijfelen. De politie droom, de "later als ik groot ben word ik motoragente", is te trekkend om zomaar voorbij te laten gaan, maar wat ik nu wil doen, ben 24!, is alles behalve weer een verkeerde keuze maken. Ik vind veel leuk, maar de hoofdzaken in mijn leven (gelukkige relatie, motorrijden, leuke vrienden) zijn al aanwezig en opzich heb ik zoveel meer op dit moment nodig en is het moeilijk om te bepalen wat ik voor de rest van mijn leven (op arbeidsgebied) nodig ga en wil hebben: salaris, of afwisseling?

ik ga zo maar 's naar de uni, mn eerstejaars vakken afronden

[ Bericht 11% gewijzigd door motorbloempje op 22-04-2009 11:15:11 ]
Ja doei.
  woensdag 22 april 2009 @ 11:07:21 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68264633
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef loveli het volgende:
Nederlands begrijp ik best aardig. Je mag 'em ook hierheen sturen als je denkt dat het nuttig kan zijn.
Ga ik doen. Zodra ik wat zinvols op papier heb gekregen Die baan past echt heel goed bij me, maar juist daarom is het zo moeilijk om uit te leggen waarom
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68264710
Er is taart! En ik ga lekker niet nemen! Ik heb heel braaf twee appeltjes gegeten en ben daardoor stiekem best trots op mezelf . Zeker aangezien er vlaai met chocolade is
pi_68264747
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
Er is taart! En ik ga lekker niet nemen! Ik heb heel braaf twee appeltjes gegeten en ben daardoor stiekem best trots op mezelf . Zeker aangezien er vlaai met chocolade is
Ja doei.
pi_68264806
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
Taart is fiess
appels zijn nom nom
  Vis een optie? woensdag 22 april 2009 @ 11:13:34 #206
70532 loveli
N
pi_68264830
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week heb ik vakantie en dan ga ik langs de dokter en opticien voor een ogen-test en tips hoe ik het beste kan werken met de pc/laptop als mn ogen dat zo naar vinden. Helaas is de laptop in de meeste gevallen onvermijdelijk
Google eens op 'optoloog'. Misschien kan die helpen je ogen te trainen. Ik heb niet gevolgd wat precies je probleem is, dus het zou kunnen dat dit advies totaal niet op jou van toepassing is.
crap in = crap out
pi_68264846
Goedemorgen!

PF, Tink, Goodbye en Nynke: wat een goede sportprestaties! (als ik nog mensen vergeet, sorry, mijn geheugen is lek)

Vivi, wat heerlijk, op vakantie naar Italië! Als iemand het verdient, ben jij het. Geniet ervan (de voorpret vind ik ook altijd al leuk ).

Moblo, het klinkt leuk! Echt stoer als je dat zou gaan doen. Maar wel handig dat je nog niet direct hoeft te beslissen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 22 april 2009 @ 11:14:57 #208
70532 loveli
N
pi_68264880
O ja, gisteren was het op m'n werk onbeperkt gebak eten. Ik ben gezwicht voor een lid van de soezenfamilie.
crap in = crap out
pi_68264892
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!

PF wat een goede sportprestaties!
Thanks

Ik zou bijna een lintje kopen voor mezelf maar ik doe het niet
pi_68264955
Leuk, je verslag, MoBlo. Ik dacht inderdaad ook altijd dat agenten gewoon aso bezig waren als ze te hard langsreden!
En PF: EY MEISJE, goed gedaan hoor! Maar voortaan beter als het nog licht is gaan rennen * omatoon*

Ik heb net mijn rondje Haagse Bos gedaan. En alweer een luxe-probleem: omdat ik nu te hard loop, duurt het rondje hoogstens nog 25 minuten. En nog meer extra omweg-paadjes lopen vind ik stom. Dus nu moet ik voortaan maar het Rare Bosje (voor het Automuseum ) erna meepakken.
pi_68264960
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:12 schreef P.F het volgende:

[..]

Taart is fiess
appels zijn nom nom

Ik heb echt een zwak voor alles met chocola deze week en het is niet eens de periode van de maand Vandaar ook dat ik mezelf een beschuitje met hagelslag gun, anders ga ik vanmiddag weer bunkeren

Appels

pi_68265120
Mijn D gister werd uiteindelijk een salade met geitenkaas/sla/tomaat/komkommer/gecaramelliseerde nootjes/honing-balsamicodressing. En een glas rose op een terrasje En als toetje een ijsje bij Australian (belgian chocolat. Faal.) Maar voor het eten had ik ongeveer 650 kcal op, dus de uiteindelijke schade zal we meevallen.

Vandaag:
O: brinta
T: 3 stukjes fudge, banaan
L: 2 boterhammen, 1 met kipkerriesalade, 1 met pindakaas
T: stuk komkommer vitalinea
D: kip/groenten/rijst-prutje
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 april 2009 @ 11:27:24 #213
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68265309
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ga ik doen. Zodra ik wat zinvols op papier heb gekregen Die baan past echt heel goed bij me, maar juist daarom is het zo moeilijk om uit te leggen waarom
Ga je het toch doen? Fijn dat je eruit bent!

Sporters; jullie zijn geweldig.
Prrrrr
pi_68265382
En voor de renners (of twijfelaars) vandaag: het is het meest verrukkelijke weer dat je je kan voorstellen om te lopen! De zon schijnt, maar de lucht voelt heerlijk fris aan Gaan dus!

Weet niet meer wie de vraag stelde gisteren over rustdagen tussen sporten: bij rennen zou ik dat in ieder geval wel doen. Gewone cardio, crosstrainer of fietsen maakt denk ik niet zoveel uit, als je tenminste geen halve marathon hebt gedaan op de fiets. Maar bij rennen klap je iedere keer zo hard neer op je gewrichten, dan is het veel te belastend als je geen rustdag neemt.
  woensdag 22 april 2009 @ 11:33:17 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68265501
*nom nom nom nom* ^^ Hehehe

Mo: keuzes maken ben ik ook altijd slecht in Vooral als het om belangrijke dingen gaat, dan beslis ik meestal pas last minute en zweef ik eerst een half jaar tussen wel en niet Maar je denkt er iig goed over na, en hier zijn tal mensen met goed advies, en René is er ook! Dus komt vast wel goed. Ik zou overigens gaan voor afwisselend werk en niet voor een topsalaris. Topsalaris is leuk, maar als je niet zo'n big spender bent kom je met een 'modaal' salaris ook makkelijk rond en heb je ook nog geld voor leuke dingen. Je moet alleen niet dromen van wonen in een villa
Met mij is het overigens goed! Erg druk de laatste tijd, dus zal blij zijn als ik in het huisje zit en alleen nog maar mn scriptie aan mn hoofd heb (nu is het 2 papers, een scriptie, opknappen huisje, etc.). Maar dat komt helemaal goed ^^ Afvalwise is mijn buik een beetje van slag de laatste tijd geloof ik, ik blaas op, val af, kom aan, val weer wat af en blaas op Hmm.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 22 april 2009 @ 11:37:00 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68265650
Phaidra, wat lief .

Tink, wat voor baan is het?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Vis een optie? woensdag 22 april 2009 @ 11:40:57 #217
70532 loveli
N
pi_68265768
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
edit 2:

het is zó naar om niet precies te weten waar je goed aan doet. Keuzes maken is een van de dingen waar ik het meest slecht in ben was ik er maar beter in. Ik weet in ieder geval dat ik Informatiekunde wel af kán maken en daar een baan in kan vinden. Dat is het probleem niet, ben al lang blij dat ik iets gevonden heb waar ik wel goed in ben, maar of ik het de rest van mn leven wil doen, of deze keus de juiste is, daar blijf ik maar over twijfelen. De politie droom, de "later als ik groot ben word ik motoragente", is te trekkend om zomaar voorbij te laten gaan, maar wat ik nu wil doen, ben 24!, is alles behalve weer een verkeerde keuze maken. Ik vind veel leuk, maar de hoofdzaken in mijn leven (gelukkige relatie, motorrijden, leuke vrienden) zijn al aanwezig en opzich heb ik zoveel meer op dit moment nodig en is het moeilijk om te bepalen wat ik voor de rest van mijn leven (op arbeidsgebied) nodig ga en wil hebben: salaris, of afwisseling?

ik ga zo maar 's naar de uni, mn eerstejaars vakken afronden
Je bent nog jong, 24 is zeker niet te oud om nog een compleet andere richting in te slaan. Als het wel zo was, kon ik wel helemaal inpakken. Een neef van me heeft na z'n 40ste nog een rechtenstudie gedaan en werkt nu als advocaat. Kortom, staar je er niet blind op dat je tijd op is.
Vraag na bij je studieadviseur of je je kunt laten testen, vaak kan dat via de universiteit voor een sterk gereduceerd tarief. Als de mogelijkheden er zijn zou het jammer zijn als je er geen gebruik van maakt.
crap in = crap out
  woensdag 22 april 2009 @ 11:49:59 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68266067
Kijk, dat vind ik nu motiverend, verhalen zoals over die neef van je!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 22 april 2009 @ 11:51:28 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68266117
loveli heeft gelijk. Ter illustratie mijn carrierepad:

en weer weg vanwege herkenbaarheid

vergeetmijwelletje, wil jij je quote aanpassen
En ja, ik ga er altijd van uit dat ik aangenomen word. Is het niet in deze baan,dan wel in een andere

[ Bericht 62% gewijzigd door Tinkepink op 22-04-2009 11:57:31 ]
pi_68266288
En weg.

[ Bericht 73% gewijzigd door vergeetmewelletje op 22-04-2009 12:06:07 ]
pi_68266489
ik gok dat 't even weg mag van Tink

maar bedankt, nu heb ik 't ook nog even gelezen

een test, heeft iemand hier dat wel 's gedaan? Ik heb er over na gedacht, ooit, mede vanwege het geld weer laten varen, maar vraag me af of het besluiteloze lui als ik, die écht vanalles leuk vinden en aan willen pakken maar niet afmaken ook echt gaat helpen

nu ga ik als de wiedeweerga mijn sportspullen in een tas proppen, boterhammen smeren en richting de uni. Maar als iemand hier ervaringen mee heeft, dan gaarne!
Ja doei.
pi_68266589
OMG! Ik kan weer foodies kopen! Ik kreeg nog geld van een aantal dagen werken uit 2008, had mijzelf er 2 weken geleden ein-de-lijk toegezet om al die bonnetjes te vinden

200 euro! OMG

Ik ga er ook een matras van kopen zodat ik weer een bed heb in Amsterdam !!!!!!!!
  woensdag 22 april 2009 @ 12:05:23 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68266591
moblo: ik heb maar één advies: volg je buik/hart. Echt.
  woensdag 22 april 2009 @ 12:05:52 #224
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68266612
Ik ben zelf een brood aan het bakken...nog nooit gedaan. Het staat nu voor de 2e keer te rijzen, en dan kan het de oven in. Ben benieuwd!

Voor de lunch plan ik een stukje vers brood met m'n restje stoofpot van gister. Wat een koningslunch!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? woensdag 22 april 2009 @ 12:06:49 #225
70532 loveli
N
pi_68266646
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef Vivi het volgende:
Kijk, dat vind ik nu motiverend, verhalen zoals over die neef van je!
Die neef is een arrogante verwende eikel
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')