Zo ver kan ik niet kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je verder kijken dan je pik lang is.
ja maar niet met een kutuser zoals jouquote:
Wel je inburgeringscursus blijven doen he? Zoek je toch een ander forum op, tweakers iets voor jou, of scooterfreaks.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:36 schreef genakt het volgende:
[..]
ja maar niet met een kutuser zoals jou Het is jij!!!!!
Jij hebt iets uit frankrijk als UI..quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is me zowaar duidelijk geworden ja.
Dat is nostalgie jongen man. De kids van tegenwoordig die niets meer van cultuur willen hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij hebt iets uit frankrijk als UI..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij nou maar lekker php'en kutnerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel je inburgeringscursus blijven doen he? Zoek je toch een ander forum op, tweakers iets voor jou, of scooterfreaks.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is nostalgie jongen man. De kids van tegenwoordig die niets meer van cultuur willen hebben
Jij bent het enige kind hierquote:geboortedatum 13-07-1992
Cultuur vind je niet in frankrijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is nostalgie jongen man. De kids van tegenwoordig die niets meer van cultuur willen hebben
Kan je nagaan dat een ''snotaap'' van 16 nog meer interesses toont in cultuur dan jij. Jij rijd zeker in een golf gti met een thunderdome sticker achter op het raam.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:36 schreef genakt het volgende:
[..]
ja maar niet met een kutuser zoals jou JIJ
Mwah php vind ik niet zoveel meer aan, ik dacht dat ik hooguit 7 keer zou posten dus koos ik zo stupide user-name.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:41 schreef genakt het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker php'en kutnerd
Ben al beetje te oud voor scooters![]()
mischien is viva iets voor jou
Was hij grappig bedoeld, trouwens heb jij je 150 ballen al terug?quote:
En dan wel "Zonder PHP, is er geen FOK!!!!" als ondertitel houdenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah php vind ik niet zoveel meer aan, ik dacht dat ik hooguit 7 keer zou posten dus koos ik zo stupide user-name.
Nee viva is niets voor mij, trouwens jeugdjournaal is erop, dus hup hup hup jij.
Mag ik bij jou in therapiequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:46 schreef padlarf het volgende:
De zorgvuldig diep weggestopte homoseksuele gevoelens van TS komen boven als hij dat plaatje ziet.
Daarmee doelde ik mezelf, als userquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan wel "Zonder PHP, is er geen FOK!!!!" als ondertitel houden
Ik vond je vorige UI leuker, of cool-face is ook leuker. Deze is zo afgezaagd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan wel "Zonder PHP, is er geen FOK!!!!" als ondertitel houden
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef Salsaneck het volgende:
Dat zijn twee eieren (ballen) aardappel (schacht) en de eikel weet ik niet.
Het is nog echt ook, wat een faal van mij.quote:
Of beter neem jij een UI.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vond je vorige UI leuker, of cool-face is ook leuker. Deze is zo afgezaagd.
penis door de tafelquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
[..]
Het is nog echt ook, wat een faal van mij.
Coolface is inderdaad toffer, maar ik heb volgens mij al 2 andere users met coolface als UI gezienquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vond je vorige UI leuker, of cool-face is ook leuker. Deze is zo afgezaagd.
Geen UI is stoerquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of beter neem jij een UI.
Mensen zonder UI
dat is stylish en uniek, je weet tochhhh...quote:
sowieso jeweet zelluf stylo vriendquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is stylish en uniek, je weet tochhhh...
...patrick?quote:
jij noemt een pik op een boterham cultuur ?! en jij houd van cultuurquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat een ''snotaap'' van 16 nog meer interesses toont in cultuur dan jij. Jij rijd zeker in een golf gti met een thunderdome sticker achter op het raam.
is geen photoshop, dunkt me.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:11 schreef iSjef het volgende:
TS wilt dat er een andere foto komt omdat die zijn aandacht niet bij het topic kan houden, en alleen maar na de die vatsige photoshop zit te staren.
Ik had het over de ijfeltoren in Parijs, suffiequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:07 schreef genakt het volgende:
[..]
jij noemt een pik op een boterham cultuur ?! en jij houd van cultuur
dus je houd van pik
hehe ts verkoopt kontje op centraal station
thunderdomenee hahah
Waarom hebben altijd laagbegaafden mij meteen doorquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:11 schreef iSjef het volgende:
TS wilt dat er een andere foto komt omdat die zijn aandacht niet bij het topic kan houden, en alleen maar na de die vatsige photoshop zit te staren.
Heul nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
Voor ik het vergeet... De paint....het rijmt hahahahaha.
Voeg ik hem in de OP.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Dan paint jij er maar een mooi baardje op toch ?
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme zeg, iedereen die tot nu toe in dit topic heeft gepost is een debiel. Hoe is dit mogelijk in KLB?
Je ziet mij over het hoofdquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme zeg, iedereen die tot nu toe in dit topic heeft gepost is een debiel. Hoe is dit mogelijk in KLB?
Ahhquote:Op woensdag 22 april 2009 00:11 schreef Pedrobear het volgende:
Dit is mijn allereerste post![]()
[ afbeelding ]
Zelf een paint gemaakt.
cutequote:Op woensdag 22 april 2009 00:11 schreef Pedrobear het volgende:
Dit is mijn allereerste post![]()
[ afbeelding ]
Zelf een paint gemaakt.
quote:
Nee jij bent een van de snuggere users van FOK.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef Emimich het volgende:
en jij bent de grootstequote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef Emimich het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef Emimich het volgende:
Doen!!!! Foto maken en hierop zetten!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:48 schreef jennafan het volgende:
Wow. Die penis lijkt veel op die van mij zeg.
Serieus dacht even wat is dit dan. Mijne is precies hetzelfde. m.a.w. ik zou dezelfde penis op boterham kunnen maken:P
Ik voorzie een painttopic!!!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
AM I DOIN IT RIGHT??
[ afbeelding ]
En dan zeg jij iets over een jij/jou foutje?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het over de ijfeltoren in Parijs, suffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |