Owjaquote:Op woensdag 22 april 2009 15:01 schreef Dvm86 het volgende:
Goian wilden ze eerst toch ook halen?
Hangeland doet het inderdaad super bij Fulham. Maar ook Gravgaard is onhaalbaar hoor qua salaris.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Destijds wel ja, maar die lijkt me nu niet meer haalbaar. Al weet ik niet echt hoe hij het nu doet. Volgens mij is hij aardig op dreef in Engeland. Z'n salaris is in ieder geval al te hoog voor Ajax-begrippen.
quote:Sinds de bekendmaking van de overgang van Adrie Koster naar Club Brugge, is Ajax op zoek naar een nieuwe trainer voor het tweede elftal. Diverse namen passeerden reeds de revue, maar de naam van Fred Grim mag als meest recente worden aangenomen. Dat meldt Voetbal International woensdag.
Grim is momenteel assistent-trainer van Foeke Booy bij Sparta Rotterdam. Booy vertrekt aan het einde van het seizoen echter, waardoor de weg voor Grim mogelijk ook open ligt. Ajax-technisch directeur Danny Blind zou inmiddels al hebben geïnformeerd naar de beschikbaarheid van de oud-doelman van Ajax.
Naast Grim worden onder andere de namen van Hennie Spijkerman en Pieter Huistra genoemd. Aaron Winter zal sowieso niet aanblijven bij de beloftes van de Amsterdamse club. De voormalig profvoetballer heeft aangegeven op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging.
quote:Zondag staat de kraker Ajax - AZ op het programma. Ajax-goalie Kenneth Vermeer verwacht een open duel. Vermeer wijst wel op de gevaarlijke counter van de Alkmaarders.
"AZ is het hele seizoen al gevaarlijk op de counter", zegt Vermeer op de officiële website van de Amsterdammers. "Als je een keer de bal tegen hen verliest, staan ze binnen één, twee passes voor je doel. Daar moet je tegen hen scherp op zijn."
Vermeer is dit seizoen uitgegroeid tot eerste keeper van Ajax, iets wat hij zelf nooit verwacht had. "Dit had ik alleen maar mogen hopen", glundert hij. Vermeer is dan ook totaal niet bezig met een vertrek bij Ajax. "Het komt allemaal wel goed", verwijst hij naar een eventuele contractverlenging. "Het is nooit mijn intentie geweest hier weg te gaan. Ik heb het naar mijn zin en probeer hier zo lang mogelijk te blijven.''
Had het gelezen ja. RIPquote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef M-unit het volgende:
Taxi Piet is overleden
quote:
Of is dit een versteegrobje?quote:Uitgelekt shirt is gefotoshopt
Gister berichtten wij onze bezoekers over het nieuwe uitshirt voor het seizoen 2009-2010 welke uitgelekt zou zijn. Dit blijkt echter niet het geval.
Het bleek hier om een gefotoshopte foto te gaan. Deze is nagemaakt aan de hand van een shirt van Liverpool.
Shirt wat was 'uitgelekt':
Het originele Liverpool shirt:
Daar stink je toch niet in?quote:
Whehe, dat filmpje blijft mooi. Dat gastje komt ook niet meer uit zn woorden.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:16 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Daar stink je toch niet in?![]()
Menzo
quote:De Ajacieden Roy Ouwerkerk (19) en Marvin Hasselbaink (20) komen niet in aanmerking voor contractverlenging. Beide spelers van Jong Ajax moeten op zoek naar een nieuwe club.
Er hebben zich al enkele clubs voor beide spelers gemeld bij hun zaakwaarnemer. De contracten van zowel Ouwerkerk als Hasselbaink lopen nog tot 30 juni 2009. Beide spelers waren het afgelopen seizoen veelvuldig bankzitter bij Jong Ajax.
De 18-jarige Marco Bizot, doelman van de A1, heeft van Ajax een contractaanbieding gekregen. Mocht de lange doelman tekenen, dan volgt hij komend jaar Roy Ouwerkerk op in de selectie van Jong Ajax.
Spits Attila Yildirim (18) uit de A-jeugd van Ajax kan volgens eigen zeggen naar de beloften van FC Utrecht. De spits, die voornamelijk speelt in de A2, moet Ajax aan het einde van het seizoen verlaten. Ook HFC Haarlem heeft interesse in Yildirim.
hopelijk geen versteegrobquote:Vermeer wil zo lang mogelijk bij Ajax blijven
Geschreven op woensdag, 22 april om 19:28
Kenneth Vermeer denkt dat de contractonderhandelingen die hij met Ajax voert, vanzelf goed komen. De doelman van de Amsterdammers verdrong dit seizoen eerste keus en Oranje-international Maarten Stekelenburg uit de basis en heeft Ajax er voldoende van overtuigd, hem langer bij de club te houden.
Beide partijen hadden de intentie om na het lopende seizoen gesprekken te voeren over de toekomst, maar Ajax wilde de contractonderhandelingen met Vermeer graag naar voren halen. De reden daarvoor lag in het feit dat de 23-jarige keeper inmiddels tot de eerste elf was doorgedrongen. Vermeer en zijn zaakwaarnemer hielden aanvankelijk de boot af, maar stemden vorige week toch in met een vervroeging van de gesprekken.
“Het is nooit mijn intentie geweest hier weg te gaan”, zegt de geboren Amsterdammer op de officiële website van de club. “Ik heb het hier naar mijn zin, probeer hier zo lang mogelijk te blijven en mooie jaren tegemoet te gaan.” Vermeer zit sinds twee seizoenen bij de selectie van Ajax, en verving collega Stekelenburg met verve. Uiteindelijk koos trainer Marco van Basten ervoor om Vermeer ook na de rentree van Stekelenburg op doel te posteren. Inmiddels keepte hij al twintig wedstrijden voor de club.
Pas na de onderhandelingen die club en speler voeren, wordt duidelijk hoe de toekomstperspectieven van Stekelenburg zijn. De achttienvoudig international staat sinds acht jaar onder contract bij Ajax en speelde tot nu toe 131 wedstrijden. Zijn laatste duel dateert van eind februari, toen hij tegen FC Volendam in de basis begon.
Ik vind het allang mooi dat die vent gewoon z'n naam gevestigd heeft. Net als Fosbury!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Hahaha is iedereen tegenwoordig bang om een versteegrobje te plaatsen
White Stripes - Seven Nation Armyquote:Op woensdag 22 april 2009 20:54 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Op welke melodie is 'alle boeren zijn homo' eigenlijk? Als ik in de club ben hoor ik vaak een nummer met die melodie namelijk
Nee hij zei AZ is een gepasseerd stationquote:Op woensdag 22 april 2009 20:55 schreef Rots het volgende:
Van Gaal heeft het weer eens goed duidelijk gemaakt bij DWDD:
"Wij zijn de beste".
Zo'n beetje wel ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hij zei AZ is een gepasseerd station
Ajax is geen topclub meer volgens hemquote:Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef Rots het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel ja.Halen zou ik zeggen? Van Basten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |