Wie wil er nou niet naar az? Lekker met die klappertjes klappen en klappen als ze scoren. Verder mond dicht en zittenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo? Het wordt vaak gezegd maar zouden er nou echt veel mensen zijn die eerste echt ajaxsupporter waren en die nu voor AZ zijn? En dan bedoel ik niet van die gasten die op teletekst en studio sport kijken wat Ajax gedaan heeft en op hun werk of in de kroeg vertellen dat ze voor Ajax zijn, dat geloof ik wel. Maar ook supporters die vaak naar wedstrijden gingen of zelfs een seizoenkaart hadden?
afgezien van de klappers, is dat toch verder ook gewoon zo? Althans, dat roept elke niet-Ajacied hoor, dus het zal wel zo zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 12:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet naar az? Lekker met die klappertjes klappen en klappen als ze scoren. Verder mond dicht en zittenHadden wij dat maar bij Ajax.
Op bepaald plekken wel inderdaad. Hoewel het steeds beter gaatquote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
afgezien van de klappers, is dat toch verder ook gewoon zo? Althans, dat roept elke niet-Ajacied hoor, dus het zal wel zo zijn
Geen Suarez.quote:Voetballer van het Jaar
1. Moussa Dembélé (AZ) 6,58
2. Ibrahim Afellay (PSV) 6,46
3. Niklas Moisander (AZ) 6,42
4. Douglas (FC Twente) 6,38
Eljero Elia (FC Twente) 6,38
6. Mounir El Hamdaoui (AZ) 6,37
7. Sergio Romero (AZ) 6,36
8. Theo Janssen (FC Twente) 6,35
9. Roy Beerens (SC Heerenveen) 6,33
10. Danijel Pranjic (SC Heerenveen) 6,31
Ja al gezien. Wel beter dat die eerlijk is dan dat die gaat roepen dat ajax altijd zijn club al was. Alleen heeft hij nu al teveel liggen likken bij psv en affelay..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:18 schreef TIM-846 het volgende:
Is dit filmpje van Aissati al gepost? Die pikkenbaard verklaart min of meer spijt te hebben van zijn keuze
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6537
sowieso niemand van ajax. niet meer dan terecht na zo'n seizoen. miss maakte als enige suarez nog een kans.quote:
Dat lijstje is echt totaal niet serieus te nemenquote:
En wel Psv? Lekker meten met 2 maten op die manierquote:Op woensdag 22 april 2009 12:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
sowieso niemand van ajax. niet meer dan terecht na zo'n seizoen. miss maakte als enige suarez nog een kans.
Wij zijn Ajax. Na zo'n seizoen kan er gewoon niemand staan. Ja suarez hoort erin maar verder..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
En wel Psv? Lekker meten met 2 maten op die manier
Ben ik met je eens. Ik mis trouwens Schaars en in mindere mate De Zeeuw.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Dembele op 1 is ook lachwekkend. Hij is er ruim 2 maanden uit geweest en heeft bovendien lang niet zo goed gespeeld zoals zij doen vermoeden. Staat op een aardige doelpuntenaantal maar in het merendeel van de wedstrijden was hij echt onzichtbaar.
Schaars .. de zeeuw.. Suarez .. die horen toch echt bij de top 5 hoor.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo raar is dat lijstje toch niet. Ja het is misschien vreemd dat Suarez ontbreekt. Maar ook hij heeft mindere wedstrijden gespeeld. Dat een speler er pas een half jaar is of 2 maanden is uitgeschakeld is natuurlijk niet relevant. Sportweek kan moeilijk punten geven over de wedstrijden die ze niet hebben gespeeld. En ze zullen echt wel met een minimaal aantal wedstrijden hebben gewerkt.
Wel 4 AZ'ers.quote:
Nah, die hebben we al (Willie)quote:
Dan had je beter Hangeland kunnen halen, die vind ik beter.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:56 schreef BertMaalderink het volgende:
Ajax zou een poging moeten wagen bij Gravgaard van Nantes. Is nu alleen gehuurd door HSV en ik denk dat zij hem wel vast gaan inlijven.
Was bij Kopenhagen ook al erg goed, toen ze Ajax uit de CL gooiden. Toen hadden ze hem voor een prikkie kunnen halen. Had je nu een aardig rotsblok achterin rondlopen. .
Destijds wel ja, maar die lijkt me nu niet meer haalbaar. Al weet ik niet echt hoe hij het nu doet. Volgens mij is hij aardig op dreef in Engeland. Z'n salaris is in ieder geval al te hoog voor Ajax-begrippen.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan had je beter Hangeland kunnen halen, die vind ik beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |