Als je die kwaliteit niet in je ploeg hebt dan moet je zorgen dat je het wel krijgt. Desnoods door een speler te kopen. Van Dijk lijkt me niet zo'n dure speler.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft een kwaliteit die spelers zouden moeten hebben bedoel je. Niet dat je hem moet kopen. Hij is een onverwende voetballer die van minuut 1 tot het eindsignaal oorlog maakt. Die instelling heb je gewoon nodig. Die zet zijn ziel en zaligheid in tijdens de wedstrijd.
Hoop dat iedereen dat doet. Negeren en dan is het al snel over. Op de reclame borden even 1 minuut: Ajax feliciteerd t ( tutututututututaalpolizei )Van Gaal met het kampioenschap en dan dat ploegje van de mat vegen. Mja, vegen is misschien teveel gevraagdquote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
We moeten er gewoon niet op reageren.
truequote:Op woensdag 22 april 2009 10:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan zou ik wel feliciteert erop zetten, staat anders zo lullig.
Gaat toch wel gebeurenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
We moeten er gewoon niet op reageren.
Daardoor hebben zij een topmiddag.quote:
Tuurlijk de huldiging komt erna!quote:
Is dat Stanley Menzo aan het einde?quote:
De meeste liederen kennen ze toch al, ze stonden vroeger namelijk toch al in de ArenAquote:
Jij bent goed geïnformeerd.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Is dat Stanley Menzo aan het einde?
Die topmiddag hebben ze zowiezo al, al verliezen ze ruim.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
De meeste liederen kennen ze toch al, ze stonden vroeger namelijk toch al in de ArenA
Jij wil zeggen van niet, uitreiking van de schaal is later beste.quote:
Ach die van Dijk discussie is gelukkig al afgelopenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:16 schreef Damzkieee het volgende:
2 pagina's over van DijkDie gast speelt op niveau Heracles man
Hey, nog een az fan die uit zijn grot is gekomen. Waar was je de afgelopen jaren?quote:
Oh, dan loop ik achterquote:Op woensdag 22 april 2009 11:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach die van Dijk discussie is gelukkig al afgelopen.
Is dat nou echt zo? Het wordt vaak gezegd maar zouden er nou echt veel mensen zijn die eerste echt ajaxsupporter waren en die nu voor AZ zijn? En dan bedoel ik niet van die gasten die op teletekst en studio sport kijken wat Ajax gedaan heeft en op hun werk of in de kroeg vertellen dat ze voor Ajax zijn, dat geloof ik wel. Maar ook supporters die vaak naar wedstrijden gingen of zelfs een seizoenkaart hadden?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef denthemen het volgende:
De meeste liederen kennen ze toch al, ze stonden vroeger namelijk toch al in de ArenA
Kom maar op.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh, dan loop ik achter
Probeerde hem juist weer aan te slingeren.
Jullie nog wat leuks ronddartelen wat weg mag aan het eind van het seizoen?
Leo?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh, dan loop ik achter
Probeerde hem juist weer aan te slingeren.
Jullie nog wat leuks ronddartelen wat weg mag aan het eind van het seizoen?
+ 50% korting op Kennedy, dus nog maar 50 euro!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Alleen vandaag: koop Leo en krijg er gratis een Sno bij.
Tuurlijk niet, maar het is inmiddels net zo ingebakken als roepen dat de Arena altijd stil is en dat de Kuip altijd sfeervol is.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo? Het wordt vaak gezegd maar zouden er nou echt veel mensen zijn die eerste echt ajaxsupporter waren en die nu voor AZ zijn? En dan bedoel ik niet van die gasten die op teletekst en studio sport kijken wat Ajax gedaan heeft en op hun werk of in de kroeg vertellen dat ze voor Ajax zijn, dat geloof ik wel. Maar ook supporters die vaak naar wedstrijden gingen of zelfs een seizoenkaart hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |