Hij past sowieso niet in het plaatje de komende jaren bij Ajax.. Wat moet ie gaan doen en op welke positie?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Rots het volgende:
Whehe, maar het is toch gewoon zo? En volgens mij maakte hij de zin niet eens helemaal af joh.
Het is toch zo? Ja is het zo ja. Wat zou vinden van Dirk Kuijt die Feyenoord uit gaat lachen?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Rots het volgende:
Whehe, maar het is toch gewoon zo? En volgens mij maakte hij de zin niet eens helemaal af joh.
Klopt, Amsterdam zong die ook niet. Misschien later maarja. Ik zong ook helemaal niets in amsterdamquote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Rots het volgende:
Dirkie zou dat nooit doen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is toch zo? Ja is het zo ja. Wat zou vinden van Dirk Kuijt die Feyenoord uit gaat lachen?
quote:Cambuur aast op Gentenaar
Cambuur Leeuwarden wil zich voor komend seizoen versterken met een nieuwe doelman. Ajacied Dennis Gentenaar is één van de doelwitten die wordt gevolgd door de club uit de Jupiler League. Ook Erwin Mulder zou in de belangstelling staan. Dat meldt Voetbal International.
Cambuur Leeuwaren heeft al bij Feyenoord geinformeerd om Mulder over te nemen. Binnenkort maakt de Rotterdamse club wat er met de aan Excelsior Rotterdam verhuurde doelman gaat gebeuren. Naast Gentenaar en Mulder worden ook Niki Maenpaa (Willem II) en David Meul (Fortuna Sittard) gevolgd.
Nee, maar ik ga vandaag nog eens kijken. Moet wel ergens makkelijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef Radegast het volgende:
En nashje, ben je al klaar met je onderzoekje?
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga vandaag nog eens kijken. Moet wel ergens makkelijk te vinden zijn.
Wat was er gister in Volendam eigenlijk? Ajax-supporters, relletjes oid?
Idd wat moeten Ajacieden bij een wedstrijd tussen Volendam - H'veenquote:Gewonden bij vechtpartij voetbalfans in Volendam
Vier mensen zijn woensdagavond gewond naar een ziekenhuis gebracht na een vechtpartij tussen fans van ajax en Heerenveen in Volendam. Hoe ernstig hun verwondingen zijn is niet bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Eén persoon is aangehouden. Hij is volgens getuigen de aanstichter van de vechtpartij zijn geweest.
Woensdag vond in Volendam een wedstrijd plaats tussen Volendam en Heerenveen. Wat de ajax-supporters in Volendam te zoeken hadden, weet de politiewoordvoerder niet. De supporters van ajax waren verzameld in een café aan de Brugstraat. In een café aan de andere kant van dezelfde straat zaten Heerenveen-supporters.
ajax-supporters gingen omstreeks 21.00 uur het café van de Heerenveen-aanhangers in, waarop een vechtpartij ontstond. Hierbij werd interieur van het café vernield en sneuvelden een aantal ramen. Dertig politieagenten en drie politiehonden moesten eraan te pas komen om de vechtersbazen van elkaar te scheiden.
Hoeveel mensen in totaal gewond raakten, is onduidelijk. Vier werden echter uiteindelijk met onder meer snijwonden en kneuzingen naar een ziekenhuis gebracht.
Beetje kansloos, en dan ook nog eens Heerenveen-supporters. Dat is toch familie-publiek?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
[..]
Idd wat moeten Ajacieden bij een wedstrijd tussen Volendam - H'veen
Toen haalde hij Sneijder flink onderuit en kon hij inrukken met roodquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:27 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dit moest wel van een Feyenoorder komen. Daar komen ze al jaren klaar op middelmatige 'schoppers' als Danny Buijs, Leonard, Alexander Ostlund en Pascal Bosschaart.
Wie ze ooit geraakt hebben zou ik trouwens ook nog wel eens willen horen. Zelfde geldt voor Van Dijk, die ik echt nog nooit iemand langdurig geblesseerd heb zien schoppen. Hij heeft het ooit aangekondigd toen hij tegen Sneijder moest voetballen, maar ik heb er weinig van gemerkt.
Die hele Van Dijk is complete gebakken lucht en hij dankt z'n imago enkel en alleen aan z'n baard.
Een wedstrijdje slechts he.quote:
Wij zitten hem hier thuis altijd een beetje in de zeik te nemen, maar volgens mij keept hij een bere-seizoen bij Volendam.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We moeten gewoon die bolle van Volendam halen als 3de keeper voor volgend seizoen
Dat doet hij al jaren. Als die gast de discipline had gehad om 20 kilo minder te wegen dan had ie nu minimaal in de subtop gekeept.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wij zitten hem hier thuis altijd een beetje in de zeik te nemen, maar volgens mij keept hij een bere-seizoen bij Volendam.
heb je nou zelf de moeite genomen om Ajax zonder hoofdletter te schrijven?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
[..]
Idd wat moeten Ajacieden bij een wedstrijd tussen Volendam - H'veen
Jaquote:Op donderdag 23 april 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
heb je nou zelf de moeite genomen om Ajax zonder hoofdletter te schrijven?
Snijwonden zijn geen steekwonden. Bij dat soort dingen vliegt er veel glas rond en als je door een ruit vliegt heb je al snel wat wondjes. Verder zaten die heerenveen supporters al uren uit te dagen waardoor dit het gevolg was. Uiteraards wisten ze dat toen ze begonnen met uitdagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:17 schreef Nashje het volgende:
Je weet natuurlijk niet wat er voorafgaand is gebeurd he, dus laten we maar niet te snel oordelen weer. Hoe fout prikken ook is.
En Ajacieden, Volendam is wel een goede combinatie volgens mij. Daarom denk ik.
chivu .. meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:42 schreef Rots het volgende:
En daar is het volgende topic bijna.![]()
Iemand nog ideeën voor CV's? Granqvist?
Is niet nodig. Met Oleguer en Wielaert heb je een goed centrum. Daarachter heb je ook nog genoeg opties met Alderweireld, Vermaelen, V/d Wiel, Vertonghen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef manny het volgende:
Denk denk, welke goede betaalbare sterke centrale verdediger zou nog haalbaar kunnen zijn voor Ajax. Pieker, denk..... geen fokkin idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |