abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68244975
quote:
DEN HAAG - Veertig procent van de Nederlanders is het met veel van de opvattingen van Geert Wilders eens. Dat is de conclusie van een onderzoek van TNS NIPO naar de groeiende populariteit van de Partij voor de Vrijheid, in opdracht van Vrij Nederland. Vooral Wilders' opvattingen over de dreiging van de islam kunnen op brede steun rekenen.

„De persoon Wilders roept grote weerstand op”, zegt Tim de Beer van TNS NIPO. „Maar uit ons onderzoek blijkt dat hij grote 'gedoogsteun' heeft: veel mensen zullen misschien niet op hem stemmen, maar zijn het vaak wél met hem eens.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)deeen_Wilders__.html

Ongelooflijk, dat is net als, als wanneer de helft van de Moslims Osama Bin Ladens opvattingen delen!!!.

Dat is dus 1 op de 2 Nederlanders vindt dat de democratie niet deugt en wilt dat er met scherp geschoten mag worden en vindt dat de Moslims geen rechten mogen hebben !!!.

''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
Daglbad De Pers, februari 2007

“De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”
Geert Wilders, Volkskrant 8 augustus 2007

"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007

"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

En ga zo maar door
http://www.watwilwilders.nl/uitsluiten.html
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_68245007
1-0
You dream it, I live it.
pi_68245023
roflmao SEPO
pi_68245156
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef Meki het volgende:

Ongelooflijk, dat is net als, als wanneer de helft van de Moslims Osama Bin Ladens opvattingen delen!!!.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_68245202
40% is ruim 1/3.. Opgeblazen gedoe van de media
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:17:21 #6
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_68245218
Achja, jij zegt de helft, ik zeg 40 procent.

Lichtelijke overdrijving.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:18:19 #7
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_68245245
Zegers zal wildevieren!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:19:47 #8
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_68245296
Mensen stemmen toch ook SP zonder dat ze serieus achter standpunten als 'terug naar de Gulden!!' staan? Zo kunnen er ook mensen zijn die Wilders stemmen zonder dat ze ieder standpunt ondersteunen, maar die wel willen dat het die kant opgaat. Alle partijen hebben wel van die lokpunten waarvan ze zelf ook wel weten dat ze nooit doorgevoerd gaan worden lijkt me.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:20:41 #9
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_68245331
quote:

[..]

Dat is dus 1 op de 2 Nederlanders vindt dat de democratie niet deugt
Dat moet moslims toch juist aanspreken, lijkt mij.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_68245351
quote:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)deeen_Wilders__.html

Dat is dus 1 op de 2 Nederlanders vindt dat de democratie niet deugt en wilt dat er met scherp geschoten mag worden en vindt dat de Moslims geen rechten mogen hebben !!!.
Geert met Bin Laden vergelijken ? Ben jij soms het slachtoffer uit een inteelthuwelijk ?

I
quote:
'We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
Daglbad De Pers, februari 2007 [/i]

“De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”
Geert Wilders, Volkskrant 8 augustus 2007

"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007

"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

En ga zo maar door
http://www.watwilwilders.nl/uitsluiten.html
Geert Wilders: de islamisering is een oorlog (volledige versie)
quote:
E.J. Bron 21 maart 2009

De partijchef van de Partij voor de Vrijheid, Geert Wilders, heeft een interview gegeven aan de Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ). Hij leidt de volgens peilingen op dit moment grootste partij in Nederland en het ambt van minister-president lijkt voor hem geen illusie te zijn. Want veel Nederlanders hebben, ondanks alle opvoedingspogingen van de politieke elite, begrepen dat de islamisering van Europa onze vrije samenlevingen massief bedreigt.

Wilders geeft echter niet alleen zijn mening over de islam, maar, bijzonder verfrissend anders dan de mainstream, ook over zaken betreffende de EU en de economische crisis. Dus wordt geprobeerd Wilders op een andere manier in een kwaad daglicht te stellen: Wilders pareert knap:

Meneer de afgevaardigde, bent u bang dat de economische crisis de Nederlanders afleidt van u en uw thema islam?

Nee. We zijn immers volgens de peilingen net de grootste partij geworden. De mensen weten intussen dat we ook ideeën hebben over bijvoorbeeld de hervorming van de gezondheidszorg of het oplossen van de economische crisis.

De coalitie zoekt nog steeds naar een antwoord op de economische crisis. Hoe luidt het uwe?

Het kabinet permitteert zich idiote linkse hobby’s: wij betalen miljarden voor zogenaamde probleemwijken in onze steden, maken miljarden aan ontwikkelingshulp over, geven miljarden aan de Europese Unie, we laten inburgeringcursussen een half miljard euro per jaar kosten en de publieke omroep nog een keer zoveel. Men kan probleemloos tientallen miljarden besparen zonder de modale burger pijn te doen. Dan moeten belastingen verlaagd en het tekort teruggedrongen worden.

U rekent de EU tot de ”idiote linkse projecten”. Heeft niet de euro uw land gered? Menigeen zegt dat Nederland met zijn grote banken een soort groter IJsland zou zijn…

Wij zijn voor de euro. Wij willen een EU die zich alleen maar bezighoudt met economische en monetaire politiek. Maar ons geld gaat immers niet naar de Europese Centrale Bank, maar naar de bureaucratie van de superstaat die wordt opgebouwd. Van de zeven miljard euro die wij aan Europa betalen, krijgen de boeren in Polen, Portugal of Frankrijk er vijf, of men legt er prachtige straten in Roemenië en Griekenland van aan. Wij willen dat Roemenië en Bulgarije de EU verlaten. En de competenties van de EU achter de economische en monetaire politiek moeten worden overgedragen aan de nationale staten.

Ook thema’s zoals verdediging tegen terrorisme en immigratiecontrole?

Daarvoor hebben we alleen een samenwerking volgens een multilateraal verdrag nodig – met een vetorecht voor ieder parlement.

Plant u voor uw eerste Europese verkiezingen een campagne tegen Europa net als in 2005 voor het EU-referendum?

Onze slogan luidt: ”Voor Nederland”. Wij zeggen tegen de mensen dat de Europese superstaat er nu toch komt, want het Verdrag van Lissabon wijkt nauwelijks af van de geplande grondwet. Wij willen niet uit de EU. Maar we willen ons geld en onze macht terug. Dat trekt veel mensen aan.

Met welke Europese politici voelt u zich verbonden?

Margaret Thatcher. Ik vind ook de Deense Volkspartij van Pia Kjaersgaard sympathiek. Met wie in het Europese Parlement samenwerken, beslissen we echter pas na de verkiezingen.

Kunt u zich een bondgenootschap voorstellen met de FPÖ (Freiheitliche Partei Österreichs), het Franse Front National en het Belgische Vlaams Belang?

In geen geval werken we met partijen zoals het Front National, de Roemeense Tudor-partij of met de mensen van Allessandra Mussolini samen. Die staan 100 kilometer ver verwijderd van ons.

Vlaams Belang, BZÖ (Bündnis Zukunft Österreich) of FPÖ zouden dus mogelijke partners kunnen zijn?

Daar zeg ik nu niets over om mijn onderhandelingspositie niet te verzwakken. Misschien zullen we ook gewoon zelfstandig in het parlement zitten. Van de 25 Nederlandse zetels mogen wij 2, 3 of misschien 4 bezetten. Dan zijn we zelfs in een groep nog een kleine speler. Wellicht loont het niet de moeite om in een fractiegemeenschap te zitten waar men het gevaar loopt om zich met de verkeerde mensen te omringen.

Nadat dit mislukt is, wordt geprobeerd Geert Wilders belachelijk te maken door de lezer te suggereren dat de met de dood bedreigde zich in al van tevoren uit berekening in een slachtofferrol zou plaatsen:

In enquêtes schittert u als u zichzelf als slachtoffer kunt voorstellen. Toen het Openbaar Ministerie een gerechtelijk onderzoek tegen u startte wegens het aanzetten tot haat en u daarna ook Engeland werd uitgewezen, werd uw PVV de grootste partij…

Ik had natuurlijk ook liever gehad dat het gerechtshof geen opdracht zou hebben gegeven tot een onderzoek. En ik heb er niet om gevraagd dat de Britten me uitwijzen.

Waarom bent u er dan, ondanks de mededeling vooraf uit Londen, toch naartoe gevlogen, in begeleiding van journalisten?

Ik dacht dat ze misschien niet het lef hadden om me uit te wijzen. Ik heb tegen mezelf gezegd: ook al moet ik er op de fiets naartoe, ik probeer het.

Opnieuw mislukt. Bijna honend noemt de FAZ dat Wilders niet naar Duitsland werd uitgenodigd om ”Fitna” te laten zien, net alsof het bijzonder positief zou zijn dat de Duitsers zo onnozel zijn.

Wat hebt u met uw anti-islam film ”Fitna” bereikt die u vorig jaar hebt gepresenteerd?

Heel veel. Acht miljoen mensen hebben de film gezien. Ik heb de film in Jeruzalem en in de Amerikaanse Senaat laten zien. Binnenkort laat ik hem ook zien in het Italiaanse parlement.

In Duitsland nodigt niemand u uit?

Nee. Geen idee waarom. We hebben geen zusterpartij in Duitsland. Er bestaat hier bij u gewoon niets zoals de Deense Volkspartij of de UKIP in Groot-Brittannië. Ik ga echter binnenkort naar Los Angeles en naar Australië met ”Fitna”.

”Fitna” is een collage van bekende beelden van de terreur. Wat zijn nieuwe dingen die u aan de senatoren kunt vertellen?

De film laat immers ook zien hoe Europa verandert, hoe de straten in steden zoals Amsterdam eruit zien, dat er in Engeland al shariarechtbanken voor familiezaken bestaan, welke problemen we in Brussel, Keulen en elders hebben. Ik zeg tegen de Amerikanen dat ze in Europa een bondgenoot verliezen, dat de normen en waarden van Jeruzalem, Rome en Athene dreigen te wijken voor die van Mekka, Teheran en Istanboel.

Dan volgt de gebruikelijke insinuatie dat Wilders racist zou zijn:

Zijn voor u in ieder geval slechte moslims goede Nederlanders?

Onzin. Ik heb niks tegen moslims, alleen tegen de islamitische ideologie. De Koran zegt gewoon dat een ieder die niet in alles gelooft wat er in de Koran staat en er niet naar handelt, geen moslim is. Dat zouden dan afvalligen zijn. Wat mij betreft mogen ze zichzelf echter rustig moslims noemen. De meerderheid van de mensen hier die zich moslim noemt, is trouw aan de wet.

Wat verlangt u?

We moeten genezen van de grootste Europese ziekte van dit moment: het cultuurrelativisme. We hebben geen Chamberlains nodig die appeasement willen, maar Churchills, die opstaan voor onze cultuur. Niet de moslims zijn achtergebleven, maar de islamitische cultuur. De onze is beter. Ik ben geen racist. Als je tien mensen op straat vraagt of onze cultuur beter zou zijn, zeggen negen van de tien ja.

Kunt u de ”islamitische cultuur” zo bekritiseren zonder moslims te beledigen?

Er bestaat geen recht om niet beledigd te worden. Wanneer we geen godsdienstkritiek mogen uiten, kunnen we de democratie opzeggen. Ik beschouw de islam sowieso als een totalitaire ideologie, die eerder te vergelijken is met het communisme en het fascisme dan met religies.

Welke politiek stelt u dus voor?

Eerst moet de immigratie uit islamitische landen stoppen.

Ook voor christenen uit deze landen?

Voor iedereen, behalve voor asielzoekers. Ik heb ervoor gestemd dat we homoseksuelen uit Iran en christenen uit Irak opnemen. Maar islamisering is een oorlog, die met de wapens demografie en massa-immigratie wordt gevoerd. Dat moet gestopt worden. En we moeten strenger tegen de mensen optreden die hier al zijn. Als een moslim zich crimineel gedraagt, moet hij worden uitgewezen.

De meeste immigranten hebben toch allang een Nederlands paspoort

Ik zou criminele Marokkanen graag de Nederlandse nationaliteit afnemen als ze ook nog de Marokkaanse bezitten. Dat doet onze regering nu al met terroristen. We moeten bovendien de vrijwillige terugkeer van immigranten stimuleren. Ook mogen er niet meer islamitische symbolen komen, niet nog meer moskeeën. Omdat de islam geen religie, maar een ideologie is, is dat ook niet in tegenspraak met de vrijheid van godsdienst. Ook moeten we islamitische scholen sluiten. Daar worden kleine kinderen al met een haatideologie volgepropt. Voor dit alles bestaat er natuurlijk geen meerderheid in het parlement. Maar in de bevolking groeit de steun.

Van uw ”Partij voor de Vrijheid” kan men geen lid worden. Wat hebt u tegen democratie binnen de partij?

Het kan zijn dat we in de toekomst een echte partij worden. Maar we hebben een les geleerd van de (inmiddels opgeheven) Lijst Pim Fortuyn. Die liet heel vroeg al leden toe en werd daarna door de verkeerde mensen overgenomen. Bovendien is partijdemocratie sowieso alleen maar schijndemocratie. Op partijdagen stemmen alleen de partijbonzen.

Bron: www.faz.net

Bovenstaand artikel werd uit het Duits vertaald door:

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8158

E.J. Bron
De beste uitspraken van Wilders

De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_68245478
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef Tyr80 het volgende:
Mensen stemmen toch ook SP zonder dat ze serieus achter standpunten als 'terug naar de Gulden!!' staan? Zo kunnen er ook mensen zijn die Wilders stemmen zonder dat ze ieder standpunt ondersteunen, maar die wel willen dat het die kant opgaat. Alle partijen hebben wel van die lokpunten waarvan ze zelf ook wel weten dat ze nooit doorgevoerd gaan worden lijkt me.
Je hebt toch echt een draadje los zitten als je op wilders stemt.
pi_68245495
Het zal wel verklaarbaar zijn, denk je niet
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_68245508
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Geert met Bin Laden vergelijken ? Ben jij soms het slachtoffer uit een inteelthuwelijk ?

I
[..]

Geert Wilders: de islamisering is een oorlog (volledige versie)
[ afbeelding ]
[..]

De beste uitspraken van Wilders

Ten eerste , websites als vrijevolk.com mag je lekker bij jezelf houden ik kom ook niet met Al qaida.com.
ten tweede, Vergelijking met Wilders en zijn consorten als Bin Laden en walgelijke leiders die het niet waardig zijn om opgenoemen te worden is correct.. Ze zaaien beiden angst en spelen politieke spelletje en hebben beiden verborgen Agenda

Bin Laden zaait angst, Wilders zaait angst
beiden terroristisch, dan zeg ik jah en volgens de recht en wetboek is dat correct.!

Ten derde zegt jou manier van discussieren al genoeg over jou
pi_68245529
quote:
Dus jij steunt Hitler wel enkel omdat hij zegt ik geef jou 400 euro dit i.v.m. economisch crisis ??
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:26:37 #15
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68245530
MOSLIMS MOETEN DOOD!!!

Maar ik meen het.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:28:28 #16
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68245580
was al topic over
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  PR/Manusje van alles dinsdag 21 april 2009 @ 18:29:48 #17
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_68245627
Sure een poll een peiling
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_68245711
En hou zou dat nou komen?

Meki, heb je een verklaring?
pi_68245808
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:32 schreef Specularium het volgende:
En hou zou dat nou komen?

Meki, heb je een verklaring?
Jah absoluut
net als een ezel hoppelen naar een verkeerde deur
Tijden als crisis lopen veel domme onwetenheide en onvoorzichtige mensen achter een leider met een verborgen agenda.

Want alles wat onmenselijk is, is voor de deze onwetenheide mensen een mooie tuin om ervan te genieten !!
pi_68245899
Meki ben je extreem links?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68245948
Nederlanders zijn volgens mij de politiek van pappen en nathouden een beetje zat.
En dat hele rechtsysteem is al helemaal een lachertje.
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:40:32 #22
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_68246008
quote:
Misschien had je het artikel moeten lezen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_68246107
Poll: Wilders president ?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_68246223
    Klote Meki dat je in zo'n racistisch land moet leven.
    Ik zou teruggaan naar je heimat.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_68246322
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef genakt het volgende:
    was al topic over
    Bijna helft eens met ideeën Wilders

Meki ,
    De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
    Recht = recht en krom = krom.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')