Verzendkosten komen er nog bij en deze is nieuw. dus scheelt 20 euro.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:47 schreef Osramp het volgende:
Prijzig....... kost nieuw maar ietsje (12 euro) meer
Dus jouw prijs is incl verzenden, dat staat er niet bij maar maakt dan het verschil wel weer goed, dan heb je wel behoorlijk voordeel.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:46 schreef Gunsmoke het volgende:
[..]
Verzendkosten komen er nog bij en deze is nieuw. dus scheelt 20 euro.
Maar als hij te duur is dan moet je hem niet kopen.
maar waarom koop je zo'n ding als je toch al weet dat je het niet gaat gebruiken (ervaring met de niet zwarte).quote:Op woensdag 22 april 2009 17:42 schreef Gunsmoke het volgende:
Bijna,
Degene die ik te koop heb is NIEUW, nog nooit iets mee gesneden, nog nooit gesleten.
Hij is voor mij overcompleet.
Dus laten we nu ontopic blijven?
dus al 3 keer de gelegenheid om hem te gebruiken, maar niet de kennis?quote:Het lederen hoesje is in totaal 3x open geweest.
Had je echt interesse ja? Pm even je gegevens dan wil ik hem wel versturen.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maar waarom koop je zo'n ding als je toch al weet dat je het niet gaat gebruiken (ervaring met de niet zwarte).
[..]
dus al 3 keer de gelegenheid om hem te gebruiken, maar niet de kennis?
Ga ervoorquote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef ColtZ40 het volgende:
50 euro exAnders ga ik voor de zwarte op mp voor 70 euro.
65 euro ophalen?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:03 schreef Gunsmoke het volgende:
Kom op mensen, ik sta open voor een goed bod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |