idd maar ik heb hetzelfde met zwarte multitools als ik met zwarte messen hebt.. het is in het begin wel heel stoer.. alleen het is een coating. dus als je hem gaat gebruiken krijg je metaalkleur krassen er doorheen.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:00 schreef eNaSnI het volgende:
Ik deel je mening, de Surge is mega!Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik heb deze inclusief een bitset, dus geen schroef is mij te machtig!
![]()
Ik moet zeggen dat de zwarte uitvoeringen ook wel iets hebben, maar dat is geen reden om deze te vervangen.
[ afbeelding ]
ik vind het niet echt vandaar dat hij in GC staatquote:Op donderdag 23 april 2009 13:04 schreef Magneet het volgende:
is dit topic eik niet meer iets voor K&W?
kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:10 schreef Osramp het volgende:
Ik heb al 14 of 16 jaar (weet exact aankoopjaar niet meer) een Leatherman Wave. Die Wave gaat echt overal mee heen, naar werk, kerk, ziekenhuis, casual enz enz.
De Wave gebruik ik meerdere keren per dag en toen ik vorig jaar mijn originele Wave wilde laten servicen, leverde ik hem in bij een dealer.
Na 2 weken ofzo kreeg ik een telefoontje dat het ding klaar was. Ik hem ophalen, moest wel iets van 13 euro verzendkosten betalen maar kreeg een volledig nieuwe. Wave ingeruild en New Wave ervoor terug gehad. Ik had de Wave gewoon kaal ingeleverd, zonder het hoesje (nog nooit gebruikt). Ik kreeg zelfs een complete New Wave met hoesje, verpakking en alles erbij.
Was me toch een partij blij!
De Wave neem ik zelfs in een pak mee, anders nis ik hem te vaak. Als je er aan gewend bent hem meestal bij je te hebben, dan is ik hem ook echt als ik hem niet bij me heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook omdat ik overdag in pak loop neemt het niet handig mee...
ja daarom ligt hij in mn autoquote:Op donderdag 23 april 2009 13:34 schreef Osramp het volgende:
[..]
De Wave neem ik zelfs in een pak mee, anders nis ik hem te vaak. Als je er aan gewend bent hem meestal bij je te hebben, dan is ik hem ook echt als ik hem niet bij me heb.
Ook ik ga niet met een pak aan het bos in. In het bos gebruik ik de Wave overigens niet zo heel vaak. De Wave is toch meer een stuk universeel gereedschap en gebruik ik dus overal waar ik te lui ben een stuk gereedschap te pakken (of geen tools in de buurt heb).quote:Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja daarom ligt hij in mn autoik ga toch niet met mn pak het bos in
tijdens het survivallen gebruik ik hem best vaak.. waarom gevaarlijk doen met een mes als je ook een blik kan openmaken met je surgequote:Op donderdag 23 april 2009 13:47 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ook ik ga niet met een pak aan het bos in. In het bos gebruik ik de Wave overigens niet zo heel vaak. De Wave is toch meer een stuk universeel gereedschap en gebruik ik dus overal waar ik te lui ben een stuk gereedschap te pakken (of geen tools in de buurt heb).
* Kingjotte Heeft er ook zo eenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik heb zelf de leatherman Surge.
Ook niet om te cruisen?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:47 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ook ik ga niet met een pak aan het bos in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |