is of eens, mijn nederlands is beter als die van jij hoorquote:
Haha zelf getypt zeker die quote. Na-aperquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:49 schreef Noortje. het volgende:
Noortje zegt (17:47):verkoop hem op marktplaats
Martijn zegt (17:47):
denk je dat iemand een gebruikte wil kopen
Martijn zegt (17:47):
beetje vies lijkt me
Klopt, stiekem ben ik enórm jaloers op jouw Robo Suck en wilde ik dat ik er ook één had.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:50 schreef jennafan het volgende:
[..]
Haha zelf getypt zeker die quote. Na-aper
Weet ik nog niet. Moet gebruiksaanwijzing nog lezen. Probably moet ik hem ook nog zelf schoonmaken ook nog!quote:
quote:
Gisteravond goed uitgeprobeerd die Robo Suck. Echt een geweldig ding, net alsof je een blowjob krijgt.quote:
OMG, dat ga ik eens uitproberen thuisquote:Op woensdag 22 april 2009 11:39 schreef pisnicht het volgende:
Ik pak altijd 2 kipfiletjes uit de vriezer en doe die ff in de magnetron (niet te lang natuurlijk). Dat voelt tenminste als een kut en je kan het daarna makkelijk afspoelen en als je ze in de pan bakt, brandt de rest er wel vanaf
* Noortje. probeert mental image te bannenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:39 schreef pisnicht het volgende:
Ik pak altijd 2 kipfiletjes uit de vriezer en doe die ff in de magnetron (niet te lang natuurlijk). Dat voelt tenminste als een kut en je kan het daarna makkelijk afspoelen en als je ze in de pan bakt, brandt de rest er wel vanaf
Tis te hopen, anders raak je wellicht in de war en gooi je volgende keer tijdens het koken je muts op het gas, en smeer je tijdens t douchen je spulletje met marinade inquote:Op woensdag 22 april 2009 14:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
* Noortje. probeert mental image te bannen
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:39 schreef pisnicht het volgende:
1 ding is zeker, ik ga nooit kip eten samen met jou.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:39 schreef pisnicht het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |