Gewoon onwetendheid, maar met de wil om te leren...quote:
Er zijn vast landen waar cobragif ipv alcohol gezopen wordt. Plaatselijke delicatessequote:
Je had er toch al meer gehad?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
Yeeeeeey, mijn eerste waardige naam TT!!
Heel erg bedankt
Ik reken 45E per uur.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh, zeg wil jij mijn meester zijn?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
Yeeeeeey, mijn eerste waardige naam TT!!
Heel erg bedankt
Was dat niet dat ze zich met opzet lieten bijten voor de rush die ze van het gif kregen? Volgens mij heb ik daar ooit een docu over gezien. Het ging trouwens ook vaak niet goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Er zijn vast landen waar cobragif ipv alcohol gezopen wordt. Plaatselijke delicatesse
Nee johquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:54 schreef Rauw. het volgende:
Ik hoop toch dat je in 't echt geen KF bent, werkelijk gast
Dan laat maar, meer dan een kop koffie/thee of wat dan ook voor drinken zit er niet in.quote:
Ik wil jou nooit in de buurt hebben als mij iets overkomt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon onwetendheid, maar met de wil om te leren...
Maar ik vraag het wel aan mijn pa vanavond
Lief zijn tegen Bengeltje. Die rekenen we geen kosten amigo!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan laat maar, meer dan een kop koffie/thee of wat dan ook voor drinken zit er niet in.![]()
Ze staan nu al in de rij, kun je nagaan als ik het gratis doe!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lief zijn tegen Bengeltje. Die rekenen we geen kosten amigo!
Zou goed kunnen, in dezelfde categorie heb je mensen die hun polsen openhalen want dat voelt zo lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Was dat niet dat ze zich met opzet lieten bijten voor de rush die ze van het gif kregen? Volgens mij heb ik daar ooit een docu over gezien. Het ging trouwens ook vaak niet goed.
Maar dit is Bengeltje he, niet zomaar iemandquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze staan nu al in de rij, kun je nagaan als ik het gratis doe!
Jij kan het me niet leren, je snapt er zelf de ballen van heb je gezegd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lief zijn tegen Bengeltje. Die rekenen we geen kosten amigo!
Dat zeker.quote:
Ik ben naar bepaalde mensen toe zeer onbaatzuchtigquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kan het me niet leren, je snapt er zelf de ballen van heb je gezegd.Anders had jij het wel gedaan he.
[..]
Dat zeker.Daar zorg ik wel voor.
Vraagwel voor wat hulp.
FB.
Gaat die smoes nog op ja? Ik word oud.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar dit is Bengeltje he, niet zomaar iemand
Die kan het je ook ongetwijfeld beter vertellen dan ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zeker.Daar zorg ik wel voor.
Vraagwel voor wat hulp.
Bij haar welquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Gaat die smoes nog op ja? Ik word oud.
[..]
Die kan het je ook ongetwijfeld beter vertellen dan ik.
En je kunt hem rijker belonen.
Ga je 19.00 nog halen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:05 schreef Belsezar het volgende:
En het is 5 uur geweest en het topic valt stil
Dat werd me ook verteld, wist ik helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:00 schreef Howl het volgende:
"boelkloedig"![]()
Die komt nog uit de grote meneer Kaktus show.
Smoes?quote:
Rijker?? Denk dat ik hem wat armer maak.quote:Die kan het je ook ongetwijfeld beter vertellen dan ik.
En je kunt hem rijker belonen.
Je moet ook niet plakken lieverd, dat is niet goed voor een pc.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
bengel!! *o* mijn computer wil weer eens niet aan, dus blijf niet plakken
Shopse.quote:
ah de kust is veilig.. ik kan weer meepostenquote:
Ik anders ook all the timequote:
Die clipquote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef fraubitch het volgende:
worden jullie ook zo vrolijk van de zon?
omgomgomg
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef fraubitch het volgende:
omgomgomg
Niet eens goed naar gekeken... Vind die Italiaan wel leuk...quote:
Beestachtig geil sowieso, dus joah, wel vrolijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef fraubitch het volgende:
omgomgomg
vandaag niet echtquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef fraubitch het volgende:
omgomgomg
quote:
Bij mij werkt het meer op hormonaalvlak ( lees : geil als honderdduizend manquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef fraubitch het volgende:
omgomgomg
Smikkel m'n laatste punt Mozzarella net wegquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:17 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga zo maar eens een wandeling maken in de zon.
En ff pizza halen waarschijnlijk.
Dat past goed bij je fixatie voor anale sex.quote:
Ik winquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past goed bij je fixatie voor anale sex.
[..]
[..]
Daarom wissel ik hm af met deze...quote:
ik snap niet waarom iedereen dit zo grappig vindt... Maar het zal er zeker mee te maken hebben of iig mijn fascinatie voor aantrekkelijke mannen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
ah dus eigenlijk wil jij gewoon neuken met kwaak en vandaar noem je hem homo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ik snap niet waarom iedereen dit zo grappig vindt... Maar het zal er zeker mee te maken hebben of iig mijn fascinatie voor aantrekkelijke mannen.
DJVT is meester...quote:
Of het zijn allemaal mensen die het genoegen van de gevende partij zijn bij anale sex nog niet hebben mogen smaken...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef JoeyT het volgende:
ik snap niet waarom iedereen dit zo grappig vindt... Maar het zal er zeker mee te maken hebben of iig mijn fascinatie voor aantrekkelijke mannen.
Ik welquote:
Heb je het gister een beetje gemist... Raar want je deed mee. Maar intelligentie is niet iets waar je op kan terugvallen dus zal ik het nog een keer herhalen... Fascinatie voor MOOIE mannen... Mooi is dus niet kaal en dikquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ah dus eigenlijk wil jij gewoon neuken met kwaak en vandaar noem je hem homo...
Zal dat het zijn...? Ze weten niet wat ze missenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het zijn allemaal mensen die het genoegen van de gevende partij zijn bij anale sex nog niet hebben mogen smaken...
Je hebt alle leuke dingen die je hebt gezien doorgesms't naar je vriendje met de melding dat hij dat allemaal moet kopen voor je om die H&M actie goed te maken!quote:
PANIEK!!quote:
Vast wel! En inderdaad!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:29 schreef JoeyT het volgende:
Zal dat het zijn...? Ze weten niet wat ze missen.
wat heb je gekocht?quote:
Doe dan def p.. das tenminste een echte rapper.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:32 schreef zbbrox het volgende:
Doe dan def p.. das tenminste een echte rapper.
Een witte linnenbroek, tuniekje/jurkje en 2 shirtjes [en vanmorgen setje & truitje]quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat heb je gekocht?
Ik zit hier nu met een raketijsje in mn snuitje
het voelt ook alllemaal erg tegen natuurlijk dat niets kopen
Ah. Het zeer constructieve en inhoudsvolle emo smileytje.quote:
het is ook echt geen weer om te sporten koekertquote:
Linnenbroekquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een witte linnenbroek, tuniekje/jurkje en 2 shirtjes [en vanmorgen setje & truitje]
En drie bolletjes ijs in een bakje; watermeloen, kaneel & cookies
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Doe dan def p.. das tenminste een echte rapper.
Alleen wel gevaarlijk; een wittequote:
pics!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een witte linnenbroek, tuniekje/jurkje en 2 shirtjes [en vanmorgen setje & truitje]
En drie bolletjes ijs in een bakje; watermeloen, kaneel & cookies
koekert? wasda voor ne tilburgs woordquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is ook echt geen weer om te sporten koekert
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pics!
en in een bakje!!heiligschennis
het koekje is zo ongeveer het lekkerst van een ijsje!
Is dat niet elke rapper man???quote:
Ik doe het niet meerquote:
quote:
Ja, ik vind het koekje vaak niet zo lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pics!
en in een bakje!!heiligschennis
het koekje is zo ongeveer het lekkerst van een ijsje!
Koekert, zo noemde mn lekkere chick van mn opleiding me...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet bijzonder. Dat komt met name door dat Amsterdamse accent. Daar scoor je bij mij geen punten mee. Doe mij maar Ice-T in zijn vroegere jaren of The D.O.C. of Paris enzo!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef zbbrox het volgende:
Ah. Het zeer constructieve en inhoudsvolle emo smileytje.![]()
Gewoon niets er onder, heb je ook geen last van doorschijnenquote:
Echt wel. Net terug van 7 kilometer hardlopen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef liefie_ het volgende:
het leuke is dat iemand anders deze post heeft geschreven en dus niet ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je het gister een beetje gemist... Raar want je deed mee. Maar intelligentie is niet iets waar je op kan terugvallen dus zal ik het nog een keer herhalen... Fascinatie voor MOOIE mannen... Mooi is dus niet kaal en dik.
En pas maar op want als je me triggert dan pak ik je aan en je weet hoe leuk je dat vindt...
Eoh ja zo'n smerige vlek op een witte broek... Dikke afknapper...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik doe het niet meer
het maakt dik, schijnt vaak door, word snel vies etc etc
dan liever opgezwollequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Die gasten zijn gewoon grappig. Nemen niets serieus... Beetje zuipen en snuiven en rappen... Niets mis mee.
jawelquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het koekje vaak niet zo lekker![]()
En ik ga geen foto maken
En hij had ook gelijk... Maar met een fascinatie voor mooie mannen denk ik niet meteen aan die homo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het leuke is dat iemand anders deze post heeft geschreven en dus niet ik
Die komen uit Zwollequote:
Nogal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:39 schreef liefie_ het volgende:
en iceT in law and order is zooooo tof
fouter kan gewoon niet
im yo brother im yo daddy im that nigga in the alleyquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet bijzonder. Dat komt met name door dat Amsterdamse accent. Daar scoor je bij mij geen punten mee. Doe mij maar Ice-T in zijn vroegere jaren of The D.O.C. of Paris enzo!
Daar heb ik ooit wel eens een discussie over gehad met homovrienden van mij. Zij beweerden dat iedereen wel min of meer een beetje homo is. Ik reageerde daar op met: het enige dat ik denk als ik een mooie man zie is 'als ik er zo uit zou zien zou ik echt wel veel lekkere wijven kunnen pakken'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:40 schreef JoeyT het volgende:
En hij had ook gelijk... Maar met een fascinatie voor mooie mannen denk ik niet meteen aan die homo...
denk jij dat kwaak die gepost had ofzo? die is niet hier hoor.... dan wordt murm jaloersquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En hij had ook gelijk... Maar met een fascinatie voor mooie mannen denk ik niet meteen aan die homo...
Ja, de oude Cypress Hill wel inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
im yo brother im yo daddy im that nigga in the alley
ice t is ook dopeen ice cube, en nwa en en en en Fight The Power, public enemy
en cypress hill
hits from the bongggggg
Het gen zit in je, maar is niet geactiveerd. Zo kan je beredeneren dat het in iedereen zit, maar in iedere homo zit dan rechtevenredig net zo veel heteroheid (is dat een woord?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit wel eens een discussie over gehad met homovrienden van mij. Zij beweerden dat iedereen wel min of meer een beetje homo is. Ik reageerde daar op met: het enige dat ik denk als ik een mooie man zie is 'als ik er zo uit zou zien zou ik echt wel veel lekkere wijven kunnen pakken'.
Dus...
I'm your pusher!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef zbbrox het volgende:
N.W.A. is ook erg tof ja. Cypress Hill is muzikaal wel ok. Alleen die stem van die zanger. Die vind ik alleen te pruimen in een nummer dat ze ooit eens hebben opgenomen met Pearl Jam op de soundtrack voor Judgement Night.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef zbbrox het volgende:
ice t is ook dopeen ice cube, en nwa en en en en Fight The Power, public enemy
en cypress hill
hits from the bongggggg
ik denk dat toch ook echt welquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit wel eens een discussie over gehad met homovrienden van mij. Zij beweerden dat iedereen wel min of meer een beetje homo is. Ik reageerde daar op met: het enige dat ik denk als ik een mooie man zie is 'als ik er zo uit zou zien zou ik echt wel veel lekkere wijven kunnen pakken'.
Dus...
Nee jij postte dat...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk jij dat kwaak die gepost had ofzo? die is niet hier hoor.... dan wordt murm jaloers
Ik vind mooie mannen gewoon mooi. Beetje gezonde jaloezie...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus...
Dat is het bij mij ook maar dan met dat stuk over die lekkere wijven pakken erbij...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:46 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind mooie mannen gewoon mooi. Beetje gezonde jaloezie...
aangezien onze intelligentie dit niet kan bevatten volgens jou... gaan wij nu maar dom hardlopen want dan hoeven we niet te denkenquote:
+1.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het bij mij ook maar dan met dat stuk over die lekkere wijven pakken erbij...
Hier duurt vandaag nog ruim 6 uur.quote:
we?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aangezien onze intelligentie dit niet kan bevatten volgens jou... gaan wij nu maar dom hardlopen want dan hoeven we niet te denken
Tuurlijk missen we jou, maar vanavond moet je echt wel even je dingetjes doen die je gister hebt laten liggen hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:47 schreef DR34M3R het volgende:
Iemand me gemist vandaag?
Naar huis, tot straks?
liefie_ mist dat geheime stelletje al...quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:00 schreef Howl het volgende:
"boelkloedig"![]()
Die komt nog uit de grote meneer Kaktus show.
Ja, idd, ik moest aan kweetniet denken bij KFquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
ik denk ik kijk even naar het topic en dan zie ik zon TT
Oh ja, dat ook nog.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
liefie_ mist dat geheime stelletje al...
Arme liefie_quote:
Oh , je bent zo,n dramanicht?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:08 schreef Ang3l het volgende:
BLOED!!!!!!!!!!!!!!!!
Bloed wil ik drinken!!!!!!!!!!
MensenWat moet je d;r mee?
Ik snap goed dat de Engelen van die creatie afwilden!
Met sommige exemplaren kun je best leuke dingen doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:08 schreef Ang3l het volgende:
BLOED!!!!!!!!!!!!!!!!
*bitchslaps your ass*quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ah de kust is veilig.. ik kan weer meeposten
Oh oh oh, heb je gister niet genoeg van me gekregen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:08 schreef Ang3l het volgende:
BLOED!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ja hoor, krijg genoeg aandacht van jequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh oh oh, heb je gister niet genoeg van me gekregen?
Hoe vaak moet ik het nog zeggen.. Magnum Mini's zijn lekkerder!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, krijg genoeg aandacht van je
ow KUT! Ik moet de ijsjes uit de tas halen voordat ik mars-soep heb!
Aan jou de eer, met mij wil ze niks te maken hebben, tenzij ze er zelf beter van wordt.quote:
Als je met jou te maken hebt, word je er toch altijd beter vanquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou de eer, met mij wil ze niks te maken hebben, tenzij ze er zelf beter van wordt.
Niet alle vrouwen mensen zijn zo briljant als jij dat ze dat doorhebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je met jou te maken hebt, word je er toch altijd beter van
The myth is true. There is one who reads all the way back.quote:
Eerst eten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou de eer, met mij wil ze niks te maken hebben, tenzij ze er zelf beter van wordt.
KWEETNIET!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whoaaaaaaaah, wat is er in de aanbieding bij de appie?! moet nog shoppen voor het koken
Dan denk ik dat ik maar een hengel ga pakken en een visje poog te vangen. Daar heb ik op zich nog best veel trek inquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
KWEETNIET!
dichtsbijzijnde appie is like.. 10 lichtjaar verder van de kuil in de weg called spoordonk
Ja daar zorgde JIJ toch al voor?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen.. Magnum Mini's zijn lekkerder!
Your ass is always red-hot babyquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
The myth is true. There is one who reads all the way back.![]()
![]()
* zbbrox wrijft kont na.. thats gonna be all red and hot
Je kan ook bij de rivier staan tot een beer een vis uit het water slaat en m dan van die beer afpakken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik maar een hengel ga pakken en een visje poog te vangen. Daar heb ik op zich nog best veel trek in
De FA Douchegel, maar daar heb je vrij weinig aan denk ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whoaaaaaaaah, wat is er in de aanbieding bij de appie?! moet nog shoppen voor het koken
Scheer je weg! beetje alle hetero mannen over 1 kam scheren!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zorgde JIJ toch al voor?
O nee dat was zbbrox!
Ja jullie hetero's lijken ook allemaal zo op elkaar
Vervelend is dat he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Scheer je weg! beetje alle hetero mannen over 1 kam scheren!![]()
Nope. Maar een groot deel van de bevolking denkt dat wel.quote:Jij loopt toch ook niet altijd in een leren string op hoge hakken?!
Oh, jammer, dan had ik je nl, wel woest aantrekkelijk gevonden.. hoge hakken doen kontjes mooi uitkomenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:38 schreef Ang3l het volgende:
Nope. Maar een groot deel van de bevolking denkt dat wel.
Komt ook door het lekkere eenzijdige beeld wat de media geeft.
Can't blame the masses for believing what they see and accepting it to be true.
Holy meck. Het werkt gewoon dat je komt als ik je roep.quote:
Gadverdamme Bol!!!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, jammer, dan had ik je nl, wel woest aantrekkelijk gevonden.. hoge hakken doen kontjes mooi uitkomen
Je weet dat je jezelf nu verraad he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Holy meck. Het werkt gewoon dat je komt als ik je roep.
angel gaf een realistiche omschrijving van mn butt.. dus..
Een man in string en op hoge hakken?quote:
oh she can handle another womanquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf nu verraad he?
En dat ik dus NU idd Brownie ga uithoren.....
Volgens mij heeft ie iets geinstalleerd op z'n feature laptoppiequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat?En op die vraag zat je te wachten he?
BROWNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
zou wat zijn als we allemaal dood waren he... en dan nog op fok postenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Holy meck. Het werkt gewoon dat je komt als ik je roep.
angel gaf een realistiche omschrijving van mn butt.. dus..
mn envelopje is vooralsnog witquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf nu verraad he?
En dat ik dus NU idd Brownie ga uithoren.....
whehe... Tijd om boodschappen te doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een man in string en op hoge hakken?
We might not be all THAT manly, were still MEN though!
O.. en ons aankleden als vrouwen maakt je dus ook niet minder bi
Volgens mij is dat wetenschappelijk gezien niet mogelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou wat zijn als we allemaal dood waren he... en dan nog op fok posten
Zij heeft gedaan waarover jij bij mijn kont droomtquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef Murmeli het volgende:
wat heeft brownie met de kont van zbbrox gedaan zodat die rood is????
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe... Tijd om boodschappen te doen
en hele grote dikke dildo erin gedouwd???quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zij heeft gedaan waarover jij bij mijn kont droomt
Er brak net iets bij mequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en hele grote dikke dildo erin gedouwd???
ja en bedankt, de rijst schoot zowat door m'n neus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en hele grote dikke dildo erin gedouwd???
Hahaha!quote:
je kringspier?quote:
sorry.... niet doodgaan he, anders kan ik je niet bekijken bij vive la fetequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja en bedankt, de rijst schoot zowat door m'n neus.
Great. Ik open het topic, en het gaat alweer over magnums.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar zorgde JIJ toch al voor?
O nee dat was zbbrox!
Ja jullie hetero's lijken ook allemaal zo op elkaar
Oh, wanneer is de verwachting?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik ben net terug. Ben nu de tekeningen nog aan het bekijken
Plan morgen een afspraak voor bezichtiging. Maar ze zijn nog niet klaar![]()
<insert Bengel-icon>
Snuit begon!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Great. Ik open het topic, en het gaat alweer over magnums.
Ik ga wel weer weg hoor.....quote:Maar ik zie wel dat al mijn favo fokkers weer bij elkaar zijn!
MNRquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik ben net terug. Ben nu de tekeningen nog aan het bekijken
Plan morgen een afspraak voor bezichtiging. Maar ze zijn nog niet klaar![]()
<insert Bengel-icon>
Juhwel hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:51 schreef Murmeli het volgende:
sorry.... niet doodgaan he, anders kan ik je niet bekijken bij vive la fete
of durf je niet meer te gaan nou ik ws ook ga?
Geef mij maar weer de schuld, jij wilde niet dat je marsjes gingen smelten..quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snuit begon!
[..]
Ik ga wel weer weg hoor.....
Nou, de beste kerel wilde volgens mij as soon as possiblequote:
Hahaha! Het wordt kaal opgeleverd hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR![]()
![]()
morgen kijken afspraak maken dus
leuk, neem fototoestel mee he
Dit kun je echt op een paar manieren lezen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, de beste kerel wilde volgens mij as soon as possible
Dus zit wel goed
Ben je dat niet dan? We zijn toch naar evenbeeld geschapen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:54 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dat is niet echt een compliment heh, als je zussie tegen je zegt "je denkt echt dat je god bent"
Tijd voor reflectiequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:54 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dat is niet echt een compliment heh, als je zussie tegen je zegt "je denkt echt dat je god bent"
NEEEEEEEEquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snuit begon!
[..]
Ik ga wel weer weg hoor.....
Half september is de planning. Dat komt iets in de war met mijn planning van 1 juliquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit kun je echt op een paar manieren lezen.![]()
Maar ik bedoel wanneer klaar?
MARSjes! geen MAGNUMS! Ik heb het woord Magnum niet in de mond genomen! En gvd die magnum zelf ook nog niet!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld, jij wilde niet dat je marsjes gingen smelten..
Blijkbaar niet dusquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:55 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan? We zijn toch naar evenbeeld geschapen?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
NEEEEEEEEJe bent mijn aller- allerfavoriet. Maar dat was je al voor ik fokte..
smakelijk! Ik pm je zo nogquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:56 schreef MNR het volgende:
Ow, diner is ready!
Thanks for the interesse d en B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik had het stukje dat ik met je had willen trouwen als je geen homo was geweest maar gebackspaced..quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Awww......
[insert zakdoekje en viooltje]
Eerst murm die mijn hart breekt, dan jij die er nog even op stampt.. damn...quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had het stukje dat ik met je had willen trouwen als je geen homo was geweest maar gebackspaced..
Jij was toch weg?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eerst murm die mijn hart breekt, dan jij die er nog even op stampt.. damn...
Ik was bijna weg, en nee, ben niet van de heren... maar je wilt al met Ang3l trouwen, en jij mij altijd maar voorhouden dat ik je favo fokker was enzo..quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij was toch weg?
Maar jij bent niet homo. Toch?
Ja scheer je maar even weg. Ik heb een goed PM-gesprek met browniequote:
Nieuwbouw is bijna nooit op tijd. Ik help je hopen dat het echt bij 2,5 maand blijft.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Half september is de planning. Dat komt iets in de war met mijn planning van 1 juli
Scheer jij je benen?quote:
Ang3l is anders. Dat is niet alleen een fokker. Dat is.. mijn reddende engelquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik was bijna weg, en nee, ben niet van de heren... maar je wilt al met Ang3l trouwen, en jij mij altijd maar voorhouden dat ik je favo fokker was enzo..
Typisch een politiek vrouwenantwoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ang3l is anders. Dat is niet alleen een fokker. Dat is.. mijn reddende engel
Maar als ik kijk naar mensen die ik alleen van fok ken, heb jij toch wel een heel speciaal plaatsje in mijn hartje hoor.
quote:
roddelnicht!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja scheer je maar even weg. Ik heb een goed PM-gesprek met brownie
Nu jij er bent wel.quote:
Breng dan wat leven in de brouwerij.quote:
quote:
*krak*quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vond ik nu ook.. anyways, korte broek, tshirt en slippers aan, ik ga voer halen..
*stamp stamp*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Weinig echt leuks, beetje opgeruimd enzo... Veel spullen tegen gekomen die ik samen met mn ex heb gekocht, of dingen die me aan haar doen denken enzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Ik heb mijn bijna de hele dag zitten vervelen op mijn werk.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weinig echt leuks, beetje opgeruimd enzo... Veel spullen tegen gekomen die ik samen met mn ex heb gekocht, of dingen die me aan haar doen denken enzoMaar goed, wel lekker om ff opgeruimd te hebben
Heb je die dingen ook weggegooid? Of bewaar je ze nog?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weinig echt leuks, beetje opgeruimd enzo... Veel spullen tegen gekomen die ik samen met mn ex heb gekocht, of dingen die me aan haar doen denken enzoMaar goed, wel lekker om ff opgeruimd te hebben
Leuk liedjequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef liefie_ het volgende:
she doesn't know, she doesn't care
lalallalaa
ff dansen
Lulligquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]jij zei ex en toen wist ik het opeens weer
ik kwam mn ex tegen in de stad (met een meisje dat ik niet ken dus ik denk dr nieuwe lief) en ze deed net alsof ze me niet gezien had
en ik zeg expres deed want ze had me duidelijk gezien en ze keek zo expres de andere kant op toen ik op hoi-zeg-afstand was
en ik had me nog wel over mn bibbers heen gezet en stond daar met de hoi die bijna van mn tong af rolde
Meeste bewaar ik... Al mijn zomerkleren ruiken nog naar 'ons' wasmiddel, wat sierraden die ik samen met haar heb gekocht, dat soort dingen... 't meest pijnlijke was onze ringen tegen komen... die kan ik nog niet weg doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je die dingen ook weggegooid? Of bewaar je ze nog?
zieliequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]jij zei ex en toen wist ik het opeens weer
ik kwam mn ex tegen in de stad (met een meisje dat ik niet ken dus ik denk dr nieuwe lief) en ze deed net alsof ze me niet gezien had
en ik zeg expres deed want ze had me duidelijk gezien en ze keek zo expres de andere kant op toen ik op hoi-zeg-afstand was
en ik had me nog wel over mn bibbers heen gezet en stond daar met de hoi die bijna van mn tong af rolde
Badquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Zal ik nog in bad gaan of gaan douchen...?
Dat is wel het lekkerste hè..quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
Meeste bewaar ik... Al mijn zomerkleren ruiken nog naar 'ons' wasmiddel, wat sierraden die ik samen met haar heb gekocht, dat soort dingen... 't meest pijnlijke was onze ringen tegen komen... die kan ik nog niet weg doen.
Ik wil ook een badquote:
quote:
quote:
De musical heb ik nooit gezien. Stiekem vind ik hun muziek ook niet zo heel bijzonder, afgezien van de CD waar dit nummer op staat. Maar goed, ook daar zitten leuke en minder leuke herinneringen aan vast.quote:
Kende je 'm al toevallig?quote:
Ik vind de teksten vaak heel mooi.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De musical heb ik nooit gezien. Stiekem vind ik hun muziek ook niet zo heel bijzonder, afgezien van de CD waar dit nummer op staat. Maar goed, ook daar zitten leuke en minder leuke herinneringen aan vast.
Hoi.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:42 schreef liefie_ het volgende:
hoe lang is het al uit pien?
Ik voelde me ook wel ff een beetje zo van }:
ze kan toch wel hoi zeggen
ik hou daar niet van als mensen dat doen, ik bedoel het ene moment neuk je elkaar en daarna zeg je niet eens meer hoi?
douchen, want je gaat nooit in bad.. vind je teveel gedoequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Zal ik nog in bad gaan of gaan douchen...?
Doe haar de groetjes en veel liefs.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja scheer je maar even weg. Ik heb een goed PM-gesprek met brownie
Nee, jij?quote:
Ik heb the full monty gedaan.quote:
Wel!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
douchen, want je gaat nooit in bad.. vind je teveel gedoe
Ja dat zie ik ook niet zo zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:50 schreef mrbox het volgende:
Welke man scheert nu zijn benen (behalve wielrenners)
Leugens!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
douchen, want je gaat nooit in bad.. vind je teveel gedoe
[..]
Doe haar de groetjes en veel liefs.
[..]
Nee, jij?
[..]
Ik heb the full monty gedaan.
Kin, oksels, sausage 'n olives.
Is babyzacht nu! Voel maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pic?Oh daar heb ik foto's zat van. *duikt archief in*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel mm wil je het zien?
Today we lived a thousand years
All we have is now
Ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leugens!
Pictures or it didnt happen.
WHO'S WITH ME!!!? shut it angel
Alsof er meer dan 130mm te zien zou zijn!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:53 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh daar heb ik foto's zat van. *duikt archief in*
zoals het nu isquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:53 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh daar heb ik foto's zat van. *duikt archief in*
Zit je nu nog niet in badquote:
Het was de neus he van cyrano. Niet zn kin.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof er meer dan 130mm te zien zou zijn!![]()
O wacht, het ging om je kin nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Jij had toch al een mapje: automatic_ in bad?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit je nu nog niet in bad(en die foto's zijn toch exclusief
)
he wat? een mapje auto in bad?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij had toch al een mapje: automatic_ in bad?
Enne neeIk heb een lange draai, haha.
Ff zoeken automatic_ in bikini, auto in setjes , nee geen bad nogquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij had toch al een mapje: automatic_ in bad?
Enne neeIk heb een lange draai, haha.
Jij krijgt dat live te zien natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he wat? een mapje auto in bad?
hoe krijg ik inzicht in dat mapje?
Bikini is nog van m'n oude figuur! Toen was het nog mooiquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ff zoeken automatic_ in bikini, auto in setjes , nee geen bad nog![]()
![]()
Jaa moet je het exclusiviteits progamma bij Auto aangaan, zit toegang bij inbegrepenquote:
Fotooquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij krijgt dat live te zien natuurlijk!![]()
[..]
Bikini is nog van m'n oude figuur! Toen was het nog mooi
donderdag?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij krijgt dat live te zien natuurlijk!![]()
[..]
Ik zal de oude cursusmap even afstoffenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa moet je het exclusiviteits progamma bij Auto aangaan, zit toegang bij inbegrepen
Hehequote:
Aah kijk wat ooit was kan weer komen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn!quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah kijk wat ooit was kan weer komen natuurlijk
Dan kan het, als ik naar Tilbo kom hè.quote:
oho dan moeten we dat ijsje maar skippenquote:
Hehe, smakelijk! Denk aan mij als je hem op eetquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho dan moeten we dat ijsje maar skippen
ik moet ook nodig terug naar mn oude figuur
En dat gezegd hebbende ga ik ff met mn lief een ijsje halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |