Gewoon onwetendheid, maar met de wil om te leren...quote:
Er zijn vast landen waar cobragif ipv alcohol gezopen wordt. Plaatselijke delicatessequote:
Je had er toch al meer gehad?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
Yeeeeeey, mijn eerste waardige naam TT!!
Heel erg bedankt
Ik reken 45E per uur.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh, zeg wil jij mijn meester zijn?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
Yeeeeeey, mijn eerste waardige naam TT!!
Heel erg bedankt
Was dat niet dat ze zich met opzet lieten bijten voor de rush die ze van het gif kregen? Volgens mij heb ik daar ooit een docu over gezien. Het ging trouwens ook vaak niet goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Er zijn vast landen waar cobragif ipv alcohol gezopen wordt. Plaatselijke delicatesse
Nee johquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:54 schreef Rauw. het volgende:
Ik hoop toch dat je in 't echt geen KF bent, werkelijk gast
Dan laat maar, meer dan een kop koffie/thee of wat dan ook voor drinken zit er niet in.quote:
Ik wil jou nooit in de buurt hebben als mij iets overkomt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon onwetendheid, maar met de wil om te leren...
Maar ik vraag het wel aan mijn pa vanavond
Lief zijn tegen Bengeltje. Die rekenen we geen kosten amigo!quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan laat maar, meer dan een kop koffie/thee of wat dan ook voor drinken zit er niet in.![]()
Ze staan nu al in de rij, kun je nagaan als ik het gratis doe!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lief zijn tegen Bengeltje. Die rekenen we geen kosten amigo!
Zou goed kunnen, in dezelfde categorie heb je mensen die hun polsen openhalen want dat voelt zo lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Was dat niet dat ze zich met opzet lieten bijten voor de rush die ze van het gif kregen? Volgens mij heb ik daar ooit een docu over gezien. Het ging trouwens ook vaak niet goed.
Maar dit is Bengeltje he, niet zomaar iemandquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze staan nu al in de rij, kun je nagaan als ik het gratis doe!
Jij kan het me niet leren, je snapt er zelf de ballen van heb je gezegd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lief zijn tegen Bengeltje. Die rekenen we geen kosten amigo!
Dat zeker.quote:
Ik ben naar bepaalde mensen toe zeer onbaatzuchtigquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kan het me niet leren, je snapt er zelf de ballen van heb je gezegd.Anders had jij het wel gedaan he.
[..]
Dat zeker.Daar zorg ik wel voor.
Vraagwel voor wat hulp.
FB.
Gaat die smoes nog op ja? Ik word oud.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar dit is Bengeltje he, niet zomaar iemand
Die kan het je ook ongetwijfeld beter vertellen dan ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zeker.Daar zorg ik wel voor.
Vraagwel voor wat hulp.
Bij haar welquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Gaat die smoes nog op ja? Ik word oud.
[..]
Die kan het je ook ongetwijfeld beter vertellen dan ik.
En je kunt hem rijker belonen.
Ga je 19.00 nog halen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:05 schreef Belsezar het volgende:
En het is 5 uur geweest en het topic valt stil
Dat werd me ook verteld, wist ik helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:00 schreef Howl het volgende:
"boelkloedig"![]()
Die komt nog uit de grote meneer Kaktus show.
Smoes?quote:
Rijker?? Denk dat ik hem wat armer maak.quote:Die kan het je ook ongetwijfeld beter vertellen dan ik.
En je kunt hem rijker belonen.
Je moet ook niet plakken lieverd, dat is niet goed voor een pc.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
bengel!! *o* mijn computer wil weer eens niet aan, dus blijf niet plakken
Shopse.quote:
ah de kust is veilig.. ik kan weer meepostenquote:
Ik anders ook all the timequote:
Die clipquote:
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef fraubitch het volgende:
worden jullie ook zo vrolijk van de zon?
omgomgomg
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef fraubitch het volgende:
omgomgomg
Niet eens goed naar gekeken... Vind die Italiaan wel leuk...quote:
Beestachtig geil sowieso, dus joah, wel vrolijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef fraubitch het volgende:
omgomgomg
vandaag niet echtquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef fraubitch het volgende:
omgomgomg
quote:
Bij mij werkt het meer op hormonaalvlak ( lees : geil als honderdduizend manquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:14 schreef fraubitch het volgende:
omgomgomg
Smikkel m'n laatste punt Mozzarella net wegquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:17 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga zo maar eens een wandeling maken in de zon.
En ff pizza halen waarschijnlijk.
Dat past goed bij je fixatie voor anale sex.quote:
Ik winquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past goed bij je fixatie voor anale sex.
[..]
[..]
Daarom wissel ik hm af met deze...quote:
ik snap niet waarom iedereen dit zo grappig vindt... Maar het zal er zeker mee te maken hebben of iig mijn fascinatie voor aantrekkelijke mannen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
ah dus eigenlijk wil jij gewoon neuken met kwaak en vandaar noem je hem homo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ik snap niet waarom iedereen dit zo grappig vindt... Maar het zal er zeker mee te maken hebben of iig mijn fascinatie voor aantrekkelijke mannen.
DJVT is meester...quote:
Of het zijn allemaal mensen die het genoegen van de gevende partij zijn bij anale sex nog niet hebben mogen smaken...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef JoeyT het volgende:
ik snap niet waarom iedereen dit zo grappig vindt... Maar het zal er zeker mee te maken hebben of iig mijn fascinatie voor aantrekkelijke mannen.
Ik welquote:
Heb je het gister een beetje gemist... Raar want je deed mee. Maar intelligentie is niet iets waar je op kan terugvallen dus zal ik het nog een keer herhalen... Fascinatie voor MOOIE mannen... Mooi is dus niet kaal en dikquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ah dus eigenlijk wil jij gewoon neuken met kwaak en vandaar noem je hem homo...
Zal dat het zijn...? Ze weten niet wat ze missenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het zijn allemaal mensen die het genoegen van de gevende partij zijn bij anale sex nog niet hebben mogen smaken...
Je hebt alle leuke dingen die je hebt gezien doorgesms't naar je vriendje met de melding dat hij dat allemaal moet kopen voor je om die H&M actie goed te maken!quote:
PANIEK!!quote:
Vast wel! En inderdaad!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:29 schreef JoeyT het volgende:
Zal dat het zijn...? Ze weten niet wat ze missen.
wat heb je gekocht?quote:
Doe dan def p.. das tenminste een echte rapper.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:32 schreef zbbrox het volgende:
Doe dan def p.. das tenminste een echte rapper.
Een witte linnenbroek, tuniekje/jurkje en 2 shirtjes [en vanmorgen setje & truitje]quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat heb je gekocht?
Ik zit hier nu met een raketijsje in mn snuitje
het voelt ook alllemaal erg tegen natuurlijk dat niets kopen
Ah. Het zeer constructieve en inhoudsvolle emo smileytje.quote:
het is ook echt geen weer om te sporten koekertquote:
Linnenbroekquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een witte linnenbroek, tuniekje/jurkje en 2 shirtjes [en vanmorgen setje & truitje]
En drie bolletjes ijs in een bakje; watermeloen, kaneel & cookies
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Doe dan def p.. das tenminste een echte rapper.
Alleen wel gevaarlijk; een wittequote:
pics!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een witte linnenbroek, tuniekje/jurkje en 2 shirtjes [en vanmorgen setje & truitje]
En drie bolletjes ijs in een bakje; watermeloen, kaneel & cookies
koekert? wasda voor ne tilburgs woordquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is ook echt geen weer om te sporten koekert
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pics!
en in een bakje!!heiligschennis
het koekje is zo ongeveer het lekkerst van een ijsje!
Is dat niet elke rapper man???quote:
Ik doe het niet meerquote:
quote:
Ja, ik vind het koekje vaak niet zo lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pics!
en in een bakje!!heiligschennis
het koekje is zo ongeveer het lekkerst van een ijsje!
Koekert, zo noemde mn lekkere chick van mn opleiding me...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet bijzonder. Dat komt met name door dat Amsterdamse accent. Daar scoor je bij mij geen punten mee. Doe mij maar Ice-T in zijn vroegere jaren of The D.O.C. of Paris enzo!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef zbbrox het volgende:
Ah. Het zeer constructieve en inhoudsvolle emo smileytje.![]()
Gewoon niets er onder, heb je ook geen last van doorschijnenquote:
Echt wel. Net terug van 7 kilometer hardlopen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef liefie_ het volgende:
het leuke is dat iemand anders deze post heeft geschreven en dus niet ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je het gister een beetje gemist... Raar want je deed mee. Maar intelligentie is niet iets waar je op kan terugvallen dus zal ik het nog een keer herhalen... Fascinatie voor MOOIE mannen... Mooi is dus niet kaal en dik.
En pas maar op want als je me triggert dan pak ik je aan en je weet hoe leuk je dat vindt...
Eoh ja zo'n smerige vlek op een witte broek... Dikke afknapper...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik doe het niet meer
het maakt dik, schijnt vaak door, word snel vies etc etc
dan liever opgezwollequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Die gasten zijn gewoon grappig. Nemen niets serieus... Beetje zuipen en snuiven en rappen... Niets mis mee.
jawelquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het koekje vaak niet zo lekker![]()
En ik ga geen foto maken
En hij had ook gelijk... Maar met een fascinatie voor mooie mannen denk ik niet meteen aan die homo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het leuke is dat iemand anders deze post heeft geschreven en dus niet ik
Die komen uit Zwollequote:
Nogal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:39 schreef liefie_ het volgende:
en iceT in law and order is zooooo tof
fouter kan gewoon niet
im yo brother im yo daddy im that nigga in the alleyquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet bijzonder. Dat komt met name door dat Amsterdamse accent. Daar scoor je bij mij geen punten mee. Doe mij maar Ice-T in zijn vroegere jaren of The D.O.C. of Paris enzo!
Daar heb ik ooit wel eens een discussie over gehad met homovrienden van mij. Zij beweerden dat iedereen wel min of meer een beetje homo is. Ik reageerde daar op met: het enige dat ik denk als ik een mooie man zie is 'als ik er zo uit zou zien zou ik echt wel veel lekkere wijven kunnen pakken'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:40 schreef JoeyT het volgende:
En hij had ook gelijk... Maar met een fascinatie voor mooie mannen denk ik niet meteen aan die homo...
denk jij dat kwaak die gepost had ofzo? die is niet hier hoor.... dan wordt murm jaloersquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En hij had ook gelijk... Maar met een fascinatie voor mooie mannen denk ik niet meteen aan die homo...
Ja, de oude Cypress Hill wel inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
im yo brother im yo daddy im that nigga in the alley
ice t is ook dopeen ice cube, en nwa en en en en Fight The Power, public enemy
en cypress hill
hits from the bongggggg
Het gen zit in je, maar is niet geactiveerd. Zo kan je beredeneren dat het in iedereen zit, maar in iedere homo zit dan rechtevenredig net zo veel heteroheid (is dat een woord?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit wel eens een discussie over gehad met homovrienden van mij. Zij beweerden dat iedereen wel min of meer een beetje homo is. Ik reageerde daar op met: het enige dat ik denk als ik een mooie man zie is 'als ik er zo uit zou zien zou ik echt wel veel lekkere wijven kunnen pakken'.
Dus...
I'm your pusher!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef zbbrox het volgende:
N.W.A. is ook erg tof ja. Cypress Hill is muzikaal wel ok. Alleen die stem van die zanger. Die vind ik alleen te pruimen in een nummer dat ze ooit eens hebben opgenomen met Pearl Jam op de soundtrack voor Judgement Night.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef zbbrox het volgende:
ice t is ook dopeen ice cube, en nwa en en en en Fight The Power, public enemy
en cypress hill
hits from the bongggggg
ik denk dat toch ook echt welquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit wel eens een discussie over gehad met homovrienden van mij. Zij beweerden dat iedereen wel min of meer een beetje homo is. Ik reageerde daar op met: het enige dat ik denk als ik een mooie man zie is 'als ik er zo uit zou zien zou ik echt wel veel lekkere wijven kunnen pakken'.
Dus...
Nee jij postte dat...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk jij dat kwaak die gepost had ofzo? die is niet hier hoor.... dan wordt murm jaloers
Ik vind mooie mannen gewoon mooi. Beetje gezonde jaloezie...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus...
Dat is het bij mij ook maar dan met dat stuk over die lekkere wijven pakken erbij...quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:46 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind mooie mannen gewoon mooi. Beetje gezonde jaloezie...
aangezien onze intelligentie dit niet kan bevatten volgens jou... gaan wij nu maar dom hardlopen want dan hoeven we niet te denkenquote:
+1.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het bij mij ook maar dan met dat stuk over die lekkere wijven pakken erbij...
Hier duurt vandaag nog ruim 6 uur.quote:
we?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aangezien onze intelligentie dit niet kan bevatten volgens jou... gaan wij nu maar dom hardlopen want dan hoeven we niet te denken
Tuurlijk missen we jou, maar vanavond moet je echt wel even je dingetjes doen die je gister hebt laten liggen hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:47 schreef DR34M3R het volgende:
Iemand me gemist vandaag?
Naar huis, tot straks?
liefie_ mist dat geheime stelletje al...quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:00 schreef Howl het volgende:
"boelkloedig"![]()
Die komt nog uit de grote meneer Kaktus show.
Ja, idd, ik moest aan kweetniet denken bij KFquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
ik denk ik kijk even naar het topic en dan zie ik zon TT
Oh ja, dat ook nog.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
liefie_ mist dat geheime stelletje al...
Arme liefie_quote:
Oh , je bent zo,n dramanicht?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:08 schreef Ang3l het volgende:
BLOED!!!!!!!!!!!!!!!!
Bloed wil ik drinken!!!!!!!!!!
MensenWat moet je d;r mee?
Ik snap goed dat de Engelen van die creatie afwilden!
Met sommige exemplaren kun je best leuke dingen doenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:08 schreef Ang3l het volgende:
BLOED!!!!!!!!!!!!!!!!
*bitchslaps your ass*quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ah de kust is veilig.. ik kan weer meeposten
Oh oh oh, heb je gister niet genoeg van me gekregen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:08 schreef Ang3l het volgende:
BLOED!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ja hoor, krijg genoeg aandacht van jequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh oh oh, heb je gister niet genoeg van me gekregen?
Hoe vaak moet ik het nog zeggen.. Magnum Mini's zijn lekkerder!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, krijg genoeg aandacht van je
ow KUT! Ik moet de ijsjes uit de tas halen voordat ik mars-soep heb!
Aan jou de eer, met mij wil ze niks te maken hebben, tenzij ze er zelf beter van wordt.quote:
Als je met jou te maken hebt, word je er toch altijd beter vanquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou de eer, met mij wil ze niks te maken hebben, tenzij ze er zelf beter van wordt.
Niet alle vrouwen mensen zijn zo briljant als jij dat ze dat doorhebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je met jou te maken hebt, word je er toch altijd beter van
The myth is true. There is one who reads all the way back.quote:
Eerst eten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou de eer, met mij wil ze niks te maken hebben, tenzij ze er zelf beter van wordt.
KWEETNIET!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whoaaaaaaaah, wat is er in de aanbieding bij de appie?! moet nog shoppen voor het koken
Dan denk ik dat ik maar een hengel ga pakken en een visje poog te vangen. Daar heb ik op zich nog best veel trek inquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
KWEETNIET!
dichtsbijzijnde appie is like.. 10 lichtjaar verder van de kuil in de weg called spoordonk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |