Doe ik ookquote:
Nee, ik wou even laten weten dat ik beter dan jullie ben..quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
ts wilde ff wat aandacht vragen voor zijn oergeestige beroepskeuze?
beter in jankzakken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:14 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ik wou even laten weten dat ik beter dan jullie ben..
Ben je niet, jij moet immers werken voor je geldquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:14 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ik wou even laten weten dat ik beter dan jullie ben..
Dat maakt een deel uit van mijn werk. Een beetje platenmaatschappijen ophitsen om ons te steunen in rechtzaken. Verder verdient het wel lekker..quote:
Alsof Tim "FUCKINGMONGOOL" KUIK(en) hier post met zijn verlepte kop.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat maakt een deel uit van mijn werk. Een beetje platenmaatschappijen ophitsen om ons te steunen in rechtzaken. Verder verdient het wel lekker..
Het feit dat 95% van de Nederlandse bevolking je vol walging uitkotst maakt niet uit?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat maakt een deel uit van mijn werk. Een beetje platenmaatschappijen ophitsen om ons te steunen in rechtzaken. Verder verdient het wel lekker..
Daar staat een prijs tegenover.. Verder is het een HOAX, meeste vrienden van mij vinden mij wel aardig. Het zijn meestal de kleine kindertjes die downloaden die mij niet aardig vinden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:25 schreef Xebber het volgende:
[..]
Het feit dat 95% van de Nederlandse bevolking je vol walging uitkotst maakt niet uit?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Fok! is nog steeds aan het ver4channenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
Alsof Tim "FUCKINGMONGOOL" KUIK(en) hier post met zijn verlepte kop.
OBVIOUS TROLL IS OBVIOUS
LULZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |