Onzin. Alles kan.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
heelal is veel te groot om contact te krijgen.
Moeilijk.. lezenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:26 schreef Flammie het volgende:
Ik schat dat ze hier vandaan komen :
Op aarde lijkende exoplaneet gevonden
lees dat eens
Waarnemingen zijn veel ouder. Alleen het woordt UFO wordt pas vanaf 1947 gebruiktquote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Nee maar is die hele ufo hype nog steeds bezig? Dat is iets van na de koude oorlog, toen we ineens beseften dat we geen vijanden meer hadden. Mensen gingen daarom maar op zoek naar aliens, omdat je altijd iets moet hebben om je tegen te bewapenen.
Maarja, nu hebben we het terrorisme, dus de ufo hype is ondertussen wel achterhaald.
Ok bedankt voor de inside-info Einstein.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
heelal is veel te groot om contact te krijgen.
Geen dank. Ik twijfelde of ik dit wel openbaar kon makenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:34 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de inside-info Einstein.
Moeilijk... verder kijken dan je neus lang isquote:Op woensdag 22 april 2009 17:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moeilijk.. lezen
Leven op planeet Gliese 581 e is niet mogelijk. Daarvoor cirkelt deze te dicht om de dichtstbijzijnde ster.
Ik ga er ook niet vanuit dat het overal volgens onze waardes moet zijn maar op die planeet is geen levenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
Moeilijk... verder kijken dan je neus lang is
Leven zoals WIJ dat kennen dus. Alleen op aarde is er al enorm verschil in mogelijk leven. Of wil je zeggen dat jij eventjes op de bodem van de zee kan leven zonder hulpmiddelen![]()
Misschien zijn er wel wezens die warmte nodig hebben, Ja voor ONS is het onmogelijk te snappen dat er leven mogelijks is, dicht bij een ster poe hee, stel je voor dat je t te warm krijgt. Maar misschien zijn er wel levensvormen die een andere ontwikkeling kennen dan wij op onze aardkloot gewend zijn.
Er is altijd een verschil tussen MOGELIJK LEVEN of MOGELIJK LEVEN ZOALS WIJ DAT KENNEN.
Als je dat verschil niet kan begrijpen, zoals je zojuist goed hebt laten zien, is voor mij de discussie zoekx 1100000000000000000000
Nee, maar op die planeet is geen levenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:56 schreef Flammie het volgende:
En dat weet jij omdat?
Ga je er regelmatig op bezoek ofzo?
JA WATER IS 100% LEVEN.
Stel je eens voor dat er levensvormen zijn die anders leven dan wij, maar die gedachten doet pijn aan je hoofd ;')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |