quote:Gisterenavond (18 april) zat ik met mijn nieuwe camera in de voortuin wat te spelen. Ik woon in Pijnacker, tegen Berkel en Rodenrijs aan, en dus op een steenworp van Zestienhoven. Er kwam een transavia 737 over, en daar maakte ik een foto van.
Toen ik vandaag de foto op mijn PC aan het bekijken was zag ik dat er vlak onder het vliegtuig iets hangt. Ik heb het gisterenavond niet gezien, en heb dus ook geen idee wat het is. (een vogel een stuk dichterbij, of een vliegtuig er een heel stuk achter)
Ik weet niet of u er iets mee kan, maar wellicht wel.
Met vriendelijke groet,
P.H.
en wat nou als hij ver voor het vliegtuig vliegt...quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:01 schreef Bastard het volgende:
Die 'vogel' (waar de vorm niet op lijkt) zou dan een beste vogel moeten zijn als hij ter hoogte van het vliegtuig vliegt. Ik gok een cm of 75 (2 raampjes groot)
En als het verder is dan het vliegtuig, groter natuurlijk.
Hadden we laatst niet hetzelfde topic met 5 vlekken die niet op vliegtuigen leken ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:01 schreef Bastard het volgende:
Die 'vogel' (waar de vorm niet op lijkt)
Hoe weet jij op welke hoogte hij vliegt dan ?quote:zou dan een beste vogel moeten zijn als hij ter hoogte van het vliegtuig vliegt.
Dat hangt af van de brandpuntsafstand.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:11 schreef Bastard het volgende:
Zou de vogel dan niet als hij dichterbij is, beter zichtbaar moeten zijn (minder korrelig) wanneer er ingezoomd word op de foto?
Yep... dat is m! Opgelostquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand gooit een vis uit het raam.
hij stelt m scherp opt vliegtuigquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:11 schreef Bastard het volgende:
Zou de vogel dan niet als hij dichterbij is, beter zichtbaar moeten zijn (minder korrelig) wanneer er ingezoomd word op de foto?
Nee dat lijkt me onwaarschijnlijk wanneer beide objecten zo dicht bij elkaar staan.. of je moet een heule slimme camera hebben toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij stelt m scherp opt vliegtuig
Als ie op autofocus stond is het logisch dat ie 'm op het t vliegtuig scherpgesteld heeft.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me onwaarschijnlijk wanneer beide objecten zo dicht bij elkaar staan.. of je moet een heule slimme camera hebben toch?
Dat is ook de essentie van een UFOquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:19 schreef Matteüs het volgende:
Ik heb geen idee wat dit is.
Mja, wakkere.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |