Il cit, een zeer veelzijdig coureur, maar een sterke eindsprint. Won 9 etappes in de Giro, 7 in de Tour de France en 2 in de Vuelta. Werd een keer 5e en 6e in de Tour en stond nog een keer op het podium in de Giro. Bovendien ook nog eens bergkoning in de Vuelta. Won de Ronde van Lombardije en Italiaans kampioenschap. Werd in 1961 2e op het WK na een zinderende eindsprint achter Rik van Looy. Een renner die zich in de Tour de Fok meer zal inzetten om het team te laten winnen en misschien zelf nog wel een etappe mee pakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Steven184 het volgende:
9e ronde, 1e keuze, 193e in totaal: Marino Basso (wimderon)
9e ronde, 2e keuze, 194e in totaal: Bjarne Riis (SaintOfKillers)
9e ronde, 3e keuze, 195e in totaal: Servais Knaven (Damzkieee)
9e ronde, 4e keuze, 196e in totaal: Johan Museeuw (-skippybal-)
9e ronde, 5e keuze, 197e in totaal: Rolf Sørensen (Madhouse11)
9e ronde, 6e keuze, 198e in totaal: Pavel Padrnos (TargaFlorio)
9e ronde, 7e keuze, 199e in totaal: Laurent Brochard (marcodej)
9e ronde, 8e keuze, 200e in totaal: Max van Heeswijk (Terreros85)
9e ronde, 9e keuze, 201e in totaal: Ludo Dierckxsens (Tommeke)
9e ronde, 10e keuze, 202e in totaal: Tyler Hamilton (Bruce117)
9e ronde, 11e keuze, 203e in totaal: Nino Defilippis (Steven184)
Uitleg volgt morgen.
[ afbeelding ]
Ik kies voor de laatste optie.. om iemand nu nog in te laten springen is niet eerlijk voor hem. en Ray is genoeg online geweest om zelf zijn team nog aan te vullen. (wel actief in vtb draft)quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Blawh het volgende:
Wat doen we met het team van Ray? Krijgt hij de kans om alsnog zijn overige renners te kiezen als hij wil? Krijgt iemand anders die interesse heeft de kans om het team te complementeren of gaan we met slechts 23 team naar de poulefase?
Gewoon 1x een poulefase en 1x K.O. rondes, zelfde als in VBL (de vorige keer).quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe ga je het stemmen nou precies aanpakken, Blawh? Een poulefase en daarna KO-rondes telkens over hetzelfde parcours?
Ah ok, want ik dacht ineens aan een idee - waarschijnlijk heel veel werk en toch wel met dezelfde uitslag - om elke stemmer per etappe een ranglijst van de top 10 te maken voor de etappewinst, bergtrui, eindklassement en teamklassement, met alle teams, behalve hun eigen. En dan ook elke keer door te gaan op de etappe ervoor en zo alles doortellen. Een soort virtuele prive Tour.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gewoon 1x een poulefase en 1x K.O. rondes, zelfde als in VBL (de vorige keer).
Het parcours (het aantal vlakke-, heuvel-, bergetappes +tijdritten) is aangegeven om een beetje aan te geven waarmee men het beste rekening kon houden bij de samenstelling van het team.
Dat klinkt als nogal heel veel werkquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah ok, want ik dacht ineens aan een idee - waarschijnlijk heel veel werk en toch wel met dezelfde uitslag - om elke stemmer per etappe een ranglijst van de top 10 te maken voor de etappewinst, bergtrui, eindklassement en teamklassement, met alle teams, behalve hun eigen. En dan ook elke keer door te gaan op de etappe ervoor en zo alles doortellen. Een soort virtuele prive Tour.
En dan x aantal punten per plaats in de ranking en dan op basis daarvan de winnaar bepalen. Maar goed, als ik het al zo neerzet is het erg ingewikkeld en snap ik zelf amper wat voor opzet ik bedoel.
Maar het klinkt wel leuk hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah ok, want ik dacht ineens aan een idee - waarschijnlijk heel veel werk en toch wel met dezelfde uitslag - om elke stemmer per etappe een ranglijst van de top 10 te maken voor de etappewinst, bergtrui, eindklassement en teamklassement, met alle teams, behalve hun eigen. En dan ook elke keer door te gaan op de etappe ervoor en zo alles doortellen. Een soort virtuele prive Tour.
En dan x aantal punten per plaats in de ranking en dan op basis daarvan de winnaar bepalen. Maar goed, als ik het al zo neerzet is het erg ingewikkeld en snap ik zelf amper wat voor opzet ik bedoel.
Kwam daar nou een apart topic voor?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef wimderon het volgende:
Kreeg net telefoon van Eddy, de bergritten zagen er aardig uit volgens hem.
Als alle teams rond zijn is mijn ploegenpresentatie trouwens,
Lijkt me zó niet te doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil me wel aanmelden om het team af te makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Blawh het volgende:
Wat doen we met het team van Ray? Krijgt hij de kans om alsnog zijn overige renners te kiezen als hij wil? Krijgt iemand anders die interesse heeft de kans om het team te complementeren of gaan we met slechts 23 team naar de poulefase?
Aangezien ik ook iemand moet hebben die water moet halen en dat soort bezigheden bij deze: Een renner met een palmares dat de geschiedenisboeken in gaat. Ik heb natuurlijk nog een extra belg erbij nodig zodat Wuyts iemand heeft om mee bezig te zijn zo een uitzending langquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:25 schreef trxq het volgende:
9e ronde, 1e keuze, 193e in totaal: Marino Basso (wimderon)
9e ronde, 2e keuze, 194e in totaal: Bjarne Riis (SaintOfKillers)
9e ronde, 3e keuze, 195e in totaal: Servais Knaven (Damzkieee)
9e ronde, 4e keuze, 196e in totaal: Johan Museeuw (-skippybal-)
9e ronde, 5e keuze, 197e in totaal: Rolf Sørensen (Madhouse11)
9e ronde, 6e keuze, 198e in totaal: Pavel Padrnos (TargaFlorio)
9e ronde, 7e keuze, 199e in totaal: Laurent Brochard (marcodej)
9e ronde, 8e keuze, 200e in totaal: Max van Heeswijk (Terreros85)
9e ronde, 9e keuze, 201e in totaal: Ludo Dierckxsens (Tommeke)
9e ronde, 10e keuze, 202e in totaal: Tyler Hamilton (Bruce117)
9e ronde, 11e keuze, 203e in totaal: Nino Defilippis (Steven184)
9e ronde, 12e keuze, 204e in totaal: Maurizio Fondriest (-Vaduz-)
9e ronde, 13e keuze, 205e in totaal: Marc Wauters (franklop)
9e ronde, 14e keuze, 206e in totaal: Andrea Peron (Blawh)
9e ronde, 15e keuze, 207e in totaal: Salvatore Commesso (icebliss)
9e ronde, 16e keuze, 208e in totaal: Firmin Lambot (Gillingham)
9e ronde, 17e keuze, 209e in totaal: Bradley McGee (sjutt)
9e ronde, 18e keuze, 210e in totaal: Jean Robic (TrxQ)
9e ronde, 19e keuze, 211e in totaal: Wim Vansevenant (OProg)
Wat mij betreft ok, maar Blawh heeft de doorslaggevende stemquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:35 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik wil me wel aanmelden om het team af te maken
Prima!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:35 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik wil me wel aanmelden om het team af te maken
zolang je mij maar op 1 zet is alles goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet beoordelen. Ik ben daar ook niet kenner genoeg voor. Maar ik zie het wel.
Ok, ik heb al een lijstje met mooie namen klaar staan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Prima!
Als iedereen z'n laatste renner heeft gekozen mag je z'n team compleet maken.
Komt voor elkaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef wimderon het volgende:
Als alle teams rond zijn is mijn ploegenpresentatie trouwens, zou wel handig zijn als alle ritten dan bekend zijn btw![]()
Andrea 'wtf heeft die top 10 gereden in de Tour' Peron.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef Blawh het volgende:
Om mijn team te completeren kies ik wederom voor een Italiaan, namelijk Andrea Peron. Voormalig Italiaans kampioen tijdrijden, kan top 5 rijden op het WK tijdrijden en heeft in 1992 bewezen een tijdrit te kunnen rijden in teamverband, won namelijk met het Italiaanse team Olympisch zilver op deze discipline. Kortom, een geboren winnaar. Heeft wellicht geen lange erelijst, maar wel een renner die zich altijd zonder problemen heeft opgeofferd als knecht.
Bij mij mag hij vooral op het vlakke, in de ploegentijdrit en in de heuvels gaan bikkelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Andrea 'wtf heeft die top 10 gereden in de Tour' Peron.
Yup.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12 is de TTT neem ik aan?
Op deze manier zullen bepaalde renners minder snel afstappen omdat ze in de TTT nog nodig zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef marcodej het volgende:
Etappe 12 pas? Dan heb je kans dat er bij sommige teams, de mijne niet uiteraard, al een hoop renners weggevallen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Op zich kan dat best, aangezien toch niemand die keuzes meer in zijn team op kan nemen.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja. Ik vind trouwens dat hij ook best renners van Raymania mag vervangen.
[Wielrennen] FOK!-Tour, de formatiesquote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef franklop het volgende:
Nou dan zijn we klaar lijkt me? Gaan we dan nu 1 voor 1 teams voorstellen? of komt daar nog apart topic voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |