Daar begin ik niet eens aan.quote:
Commercieel gezien welquote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef Siniti het volgende:
Sinds wanneer is Transformers een topfilm?
Omdat veel mensen blockbusters per definitie geweldig vinden.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef Siniti het volgende:
Sinds wanneer is Transformers een topfilm?
die inderdaadquote:
precies.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef kriele het volgende:
Ook Slumdog Millionaire en The Wrestler vind ik lang niet zo goed als men doet geloven.
2001 vind ik briljant, maar ik val elke keer weer in slaap als ik de film aan het kijken ben. Heel bizar, maar goed dat is voer voor een ander topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:02 schreef Dos37 het volgende:
en ik kom maar niet door A clockwork orange en 2001: A Space Odyssey![]()
'quote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
uiteindelijk valt het kwartje? Leg eens uit dan
Volgens mij zegt Lynch namelijk zelf dat je niet eens moet proberen de film te begrijpen omdat er geen logica in zit.
OT: Lord of the Rings
In die tijd was gevoel voor humor anders. Dat verandert door de tijden heen. Maar mensen die het nu nog grappig vinden zijn gewoon wannabe filmkenner enzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het jammere aan dit soort opsom topics vind ik dat zo weinig mensen hun keuzes beargumenteren. Als twee mensen bijvoorbeeld Pulp Fictionroepen, kunnen ze daar wel eens totaal andere redenen voor hebben.
Ontopic: Charles Chaplin films. Het is gewoon infantiele slapstick-humor, maar omdat het oud is moet het opeens geweldig zijn.
1 zo'n scene herinner ik me nog uit Transformers. Als er 3 van die straaljagers naar de decepticons vliegen. Ergens op het einde als ze rondom een paar gebouwen aan het kloten zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:04 schreef boskameel het volgende:
The Dark Knight. Had er bij voorbaat al een aversie tegen, omdat hij zo werd gehyped. Allemaal zo hollywoodachtig ook. En zo "briljant" is die rol van Ledger nou ook weer niet
.
Transformers. Slecht kutverhaal, 2 "acteurs" die de hoofdrol spelen maar eigenlijk allebei totaal niet kunnen acteren. Dan ben ik nog niet eens begonnen over het feit hoe de Transformers en de Decepticons eruit zien. Ook druipt er zo'n typisch Hollywood sfeertje af met al die ontploffingen, vonken en elektrisch lichtgevend geneuzel, druk camera werk enz, maar dat werd dus nog eens bevestigd toen ik de naam van de regisseur zag
, dat verklaarde een hoop. Tevens was de humor van groep 4 niveau.
Nog eentje, The Matrix. Maar dat komt omdat dat soort films mij totaal niet interesseren.
The Great Dictator was best oké, andere Chaplin films durf ik me niet aan te wagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
In die tijd was gevoel voor humor anders. Dat verandert door de tijden heen. Maar mensen die het nu nog grappig vinden zijn gewoon wannabe filmkenner enzo.![]()
[..]
1 zo'n scene herinner ik me nog uit Transformers. Als er 3 van die straaljagers naar de decepticons vliegen. Ergens op het einde als ze rondom een paar gebouwen aan het kloten zijn.
Die 3 straaljagers vliegen heel dicht op elkaar, en eentje maakt ZOMAAR een 360 graden spin. Misschien dat meneer Bay denkt dat films best wel een stukje ongeloofwaardig kunnen zijn voor het plezier, maar dat met de straaljager vind ik persoonlijk niet leuk, en ook niet 'stoer' of 'gaaf'.![]()
Nu we het over Transformers hebben. Die ene minirobot in het begin die allemaal domme grappig-bedoelde dingen doet. Gaap. Ergste is nog wel dat in de bioscoop mensen zijn die om dat soort dingen lachen. Soms de hele zaal bijna(overigens de film niet in de bioscoop gezien, maar dat komt altijd voor. Van die domme onzin die grappig bedoeld is maar het eigenlijk niet is, maar je een aantal mensen er toch wel om hoort lachen)
Ik heb het natuurlijk over mensen van nu. Die films staan echt niet in de imdb top 250 omdat bejaarden er massaal op gestemd hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
In die tijd was gevoel voor humor anders. Dat verandert door de tijden heen. Maar mensen die het nu nog grappig vinden zijn gewoon wannabe filmkenner enzo.![]()
Aan die film begin ik ook liever niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:12 schreef Zeitgeist het volgende:
Transformers inderdaad. Als fan van de 80's cartoon vond ik de film vreselijk. Totaal andere sfeer. En why the fuck is Optimus Prime zo'n kluns in de film. Heiligschennis.
Aargh, dat vond ik ook zo'n tenenkrommend slechte scene. En dan van die gremlin-achtige geluidjes erbijquote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Mirel het volgende:
Nu we het over Transformers hebben. Die ene minirobot in het begin die allemaal domme grappig-bedoelde dingen doet. Gaap. Ergste is nog wel dat in de bioscoop mensen zijn die om dat soort dingen lachen. Soms de hele zaal bijna(overigens de film niet in de bioscoop gezien, maar dat komt altijd voor. Van die domme onzin die grappig bedoeld is maar het eigenlijk niet is, maar je een aantal mensen er toch wel om hoort lachen)
Het ergste is nog dat dat in eerste instantie Soundwave had moeten zijn. Maar blijkbaar vonden ze dat geen cool idee dus hebben ze er maar een andere naam aan gegeven en een gremlin ervan gemaakt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef boskameel het volgende:
[..]
Aargh, dat vond ik ook zo'n tenenkrommend slechte scene. En dan van die gremlin-achtige geluidjes erbij.
ja, prachtige argumentatie, Lonewolf.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het jammere aan dit soort opsom topics vind ik dat zo weinig mensen hun keuzes beargumenteren. Als twee mensen bijvoorbeeld Pulp Fictionroepen, kunnen ze daar wel eens totaal andere redenen voor hebben.
Ontopic: Charles Chaplin films. Het is gewoon infantiele slapstick-humor, maar omdat het oud is moet het opeens geweldig zijn.
"I'll drive, you shoot!"quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef boskameel het volgende:
Nog 1 ding over die film, ik vond nog het ergste dat Mevrouw Fox Bumblebee aan die auto vastketende, en naar het slagveld toeging zodat hij nog kon helpen!
Ja vond ik ook. Absoluut geen speld tussen te krijgen zo sterk onderbouwd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:21 schreef RuneRose het volgende:
[..]
ja, prachtige argumentatie, Lonewolf.
Die trilogy staat nog steeds op mijn te gaan kijken-lijstquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:30 schreef Mikkie het volgende:
The Godfather vond ik ook maar niks. Véél te langdradig.
Ik heb deel 1 gekeken in drie delen, deel twee heb ik na een uur afgezet en toen heb ik m'n boxset verkocht. Die had ik nooit moeten kopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:32 schreef boskameel het volgende:
[..]
Die trilogy staat nog steeds op mijn te gaan kijken-lijst.
Net zoals veel mensen in dit soort topics vooral heel bekende en populaire films noemen, niet zozeer omdat ze zo kut vonden, maar vooral om stoer tegen de stroom in te zwemmenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:51 schreef boskameel het volgende:
[..]
Omdat veel mensen blockbusters per definitie geweldig vinden.
Bedoel je populaire "cultfilms" of de blockbusters?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Net zoals veel mensen in dit soort topics vooral heel bekende en populaire films noemen, niet zozeer omdat ze zo kut vonden, maar vooral om stoer tegen de stroom in te zwemmen
Tonen hoe onafhankelijk hun mening is van de kudde, terwijl ze net erg afhankelijk zijn, want het moet zeker het tegenovergestelde zijn van wat de meerderheid vindt.
There will be blood vond ik beter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:32 schreef Andromache het volgende:
No Country for Old Men. Ik vond hem wel spannend, maar om nou te zeggen Oscar-waardig?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:30 schreef Mikkie het volgende:
The Godfather vond ik ook maar niks. Véél te langdradig.
A-f*cking-men
No Country For Old Men?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Andromache het volgende:
De hele verschijning van Tommy Lee Jones en dat oeverloze gesprek met zijn ouweheer heb ik ook nooit begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Light Is Leaving Us All
Welke kutfilm vond jij een topfilm?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Yesse het volgende:
Misschien ook een tof topic:
Welke baggerfilm vond jij een topfilm?![]()
ik heb er wel een paar namelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |