Gelukkig maar want ik hoorde overal alleen maar: "Wat een briljante film!!" terwijl ik me de hele tijd afvroeg of het al afgelopen was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Niet meer. Ik vond het ook niet veel. Vermakelijk, maar ook erg makkelijk. Ik vond het een middelmatige film.
Nergens?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef babba het volgende:
"No Country for Old Men", "O Brother, Where Art Thou?" en "The Big Lebowski".
Deze films gaan gewoon echt helemaal nergens over
Geweldig om te zien hoe je het totaal met iemand oneens kunt zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef babba het volgende:
Heb ik inderdaad ook nooit begrepen. Prima film hoor, maar een beetje traag en zo spectaculair was die ontknoping nou ook weer niet...quote:Op woensdag 22 april 2009 15:52 schreef Frollo het volgende:
The Shawshank Redemption.
Best kijkbaar tussendoortje hoor. Het is allemaal redelijk makkelijk en ongeïnspireerd, maar vooruit, je valt er niet bij in slaap en dat is al heel wat.
Maar euh, sorry, #1 in de IMDb top 250 en derhalve beter dan alle andere films ooit gemaakt?
Helemaal mee eens. Voor een normale doorsnee film is ie best te kijken. Voor een film die zo ontzettend hoog genoteerd staat vond ik hem erg matig.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:01 schreef peterfan het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook nooit begrepen. Prima film hoor, maar een beetje traag en zo spectaculair was die ontknoping nou ook weer niet...
Dat ie zo hoog genoteerd staat vind ik niet echt vreemd, het verhaal is ijzersterk.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:25 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Voor een normale doorsnee film is ie best te kijken. Voor een film die zo ontzettend hoog genoteerd staat vond ik hem erg matig.
En daarom zijn ze zo briljantquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef babba het volgende:
vond ik idd ook niet echt bijzonder... 1 vond ik prima, 2 was mwoah.. 3 vond ik echt te vergezochtquote:
Ik vind het juist een prachtfilm. Zit zó goed in elkaar, Dat wtf-gebeurt-hier gevoel dat je de hele film houdt en uiteindelijk valt het kwartje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:00 schreef lucienne2 het volgende:
mulholland drive, wat een slechte film is dat zeg
uiteindelijk valt het kwartje? Leg eens uit danquote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik vind het juist een prachtfilm. Zit zó goed in elkaar, Dat wtf-gebeurt-hier gevoel dat je de hele film houdt en uiteindelijk valt het kwartje.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
uiteindelijk valt het kwartje? Leg eens uit dan
Volgens mij zegt Lynch namelijk zelf dat je niet eens moet proberen de film te begrijpen omdat er geen logica in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Light Is Leaving Us All
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]jupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |