Told you soquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad erg warm als je stilzit
Ik denk dat ik nog maar even een stukje ga lopen, dan komt er wind bij
Of anders het openingsstukje van 300quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Iemand ideeen voor een leuk introgeluid? Er verschijnen 7 foto's in beeld na elkaar, dan het woord Campzone en dan begint de echte 'presentatie' zeg maar. Maar ik wil wat audio in het eerste stuk, alleen heb geen idee wat
Te moequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:55 schreef Nembrionic het volgende:Ga naar buiten man
Hoe was de film trouwens?
Oh, nou ja, je móet niets natuurlijkquote:
Dát..is nou een hele mooie film. Vooral het eindequote:We hebben Das Leben der Anderen gekeken. Prachtfilm
Dat weet ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, nou ja, je móet niets natuurlijk
[..]
Dát..is nou een hele mooie film. Vooral het einde
En wat voor mannelijks ga je ermee doen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik heb net een stuk hout gekocht, wat schroeven en een zaag. Kijk mij es mannelijk doen vandaag
Het hout in stukken zagen en met de schroeven bevestigen aan ander houtquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat voor mannelijks ga je ermee doen?
Dat klinkt boomhutterigquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het hout in stukken zagen en met de schroeven bevestigen aan ander hout
Eigenlijk ga ik mijn bed beter aan elkaar schroeven, het kraakt nu nogal als ik me omdraai. Mijn zusje heeft hetzelfde probleem gehad, en daar was wat hout er tussen schroeven de oplossingquote:
Ja, al een paar keer, maar nooit in Amsterdam.quote:Op maandag 20 april 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
Je bent in de winkel geweestwelke?
ruikt een beetje naar tijgerbalsem en heeft ook dat effect
Echt kut is dat, dan loop ik zelfs kans de trein te missen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn kijk op het nieuws voor vandaag:
[Vertrektijden Den Haag Centraal onleesbaar]
Ja, dat was te verwachten. Het informatiebord dat er hing was zo groot als dat van Utrecht Centraal. Dat hebben ze nu compleet vervangen door 2 monitors
Iedereen moet dus heel dichtbij gaan staan om het te kunnen lezen. Achterlijk gedoe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |