quote:
quote:
Je wil toch je ijsjes koud houden luiwammes?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nu op het moment toch niks aan
Ja maar geen vriezer gaan sjouwen lulquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je wil toch je ijsjes koud houden luiwammes?
Daar heb je de bestelservice toch voor?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar geen vriezer gaan sjouwen lul
TS leeft in het nu en kan niet vooruit denken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja daar heb ik nu op het moment toch niks aan
Genoeg bedrijven die 'm netjes installeren hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar geen vriezer gaan sjouwen lul
Ik denk dat ie in IJsland geboren is ofzo.quote:
gewoon in de mond heeft mijn voorkeurquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:01 schreef Sok41 het volgende:
Perenijsjes eten in de blote kont.
Ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Op het balkon in de zon uit de wind is het behoorlijk warm jaquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Geen vriezer, wat een pauper ben jij zeg
Ga dan niet op het balkon in de zon uit de wind ziite mogool plohhhhquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op het balkon in de zon uit de wind is het behoorlijk warm ja
Met huistnootjes maar hele doos ijs achter elkaar leeggegeten{
Ja, aangezien de supermarkt letterlijk naast de deur ligtquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:16 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan je nou zonder vriezer? Ga je dan elke dag boodschappen doen?
dribbel_quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor spannende dingen heb jij dan in je vriezer liggen, ik mis er niks aan?
Brood, vlees, patat, frikandellenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor spannende dingen heb jij dan in je vriezer liggen, ik mis er niks aan?
Ja dat is het enige wat ik mis dusquote:Op woensdag 22 april 2009 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier liggen er festini peren ijsjes in
Iedere dag boodschappen doenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is het enige wat ik mis dus
En wtf moet ik met diepvries brooddat haal ik wel vers
iedere dag vers broodquote:
Zoals ik al zei ik woon letterlijk naast de AHquote:
Als je de hele dag werkloos thuis zit te gamen ... dán heb je misschien tijd om iedere dag boodschappen te doen ja.quote:
Elk reclameblokquote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet er niet aan denken om elk reclameblok naar de winkel te moeten
vlak naast mijn werk, ja ik werk, zit de beste en lekkerste bakker in de hele regioquote:Op woensdag 22 april 2009 12:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je de hele dag werkloos thuis zit te gamen ... dán heb je misschien tijd om iedere dag boodschappen te doen ja.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
vlak naast mijn werk, ja ik werk, zit de beste en lekkerste bakker in de hele regio![]()
ik woon ook moeilijk dichtbij de winkels dus ja dan heb je de tijd om elke dag de boodschappers te pwnen_!
jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |